NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أمير الاختلاف

نسوانجى بريمو
عضو
إنضم
22 فبراير 2022
المشاركات
160
مستوى التفاعل
1,152
نقاط
760
الجنس
ذكر
الدولة
ليبيا
توجه جنسي
ثنائي الميل
الانتقام من الكل .

المقدمة + الجزء الأول.

صاحبي وخطيبتي ،،،

انا اسمي جراح عمري 24 سنة ، جسمي أبيض معتدل يعني لا سمين ولا رقيق ، شعري اسود وعيوني عسلية ، وزبري طوله 20 سم، بشتغل مدير تقني في أحد الشركات، بعيش ويا أمي

وأخواتي الاثنين، منتعرف عليهم في باقي الأجزاء.

خطيبتي نوف عمرها 22 سنة ، جسمها أبيض عود فرنسي بزازها متوسطة ومكوتها مدورة وحلوة ، شعرها أسود وعيونها خضراء.

بتشتغل محاسبة معاي في الشركة.

صاحبي فهد عمره 25 سنة، جسمه حنطي ورياضي لأنه بيتمرن كثير ، شعرها بني وبيسرحه للفوق نظام الولد السيء تقدر تقول ، بيشتغل مدير المشروعات في الشركة الي منشتغل فيها كلنا ، فهد كان عايش ويا أمه وعنده ثلاث أخوات كلهن متزوجات.

تعرفت على خطيبتي في الشركة الي بشتغل فيها وعجبتني لأنها كانت دائما متخمرة وما عندها احتكاك ويا الرجال ، وفرحت لما عرفت انها مش مخطوبة أو متزوجة وعلى طول شلت أهل بيتي وراحوا بيتهم خطبوها ليا ، وبعد شهر ملكنا وقلنا العرس بعد ما انتهي من تجهيز الملحق .

وفهد انا واياه مترافقين من لما كنا في الابتدائي على رغم اختلاف طبعنا لأني ما كان ليا في طريق الحريم والخويات والمسيار على عكس فهد الي كان امقضيها كل ليلة مع وحدة.

قصتي بدأت في يوم من الايام نوف وفهد حطوهم في مشروع سوا ، ومن لما نوف بدأ تشتغل فيه تغيرت كثير معايا وكمان فهد صاحبي ، الشي الي خلاني استغرب ، وفي يوم واجهت نوف بالموضوع قالت لي انه من ضغط المشروع وانه لازم يتسلم قريب والكلام ده ، بس انا ما اقتنعتش بس عدتها لها ، وفي نفس الوقت طلبت فونها عشان مش لاقي فوني وعاوز أرن عليه ، وهيا عطتني تلفونها بس الي عملته انا اني ربط تلفوني بتلفونها لحتى شوف شوب يصير من ورا ظهري ، وبعدها رجعت لها تلفونها وهيا خبرتني انها مش هتقدر نتلاقه اليوم ، لان عنده شغل كثير وانا عملت نفسي اوك والحوار ده وسبتها وطلعت .

بس أول ما ركبت سيارتي فتحت تلفوني وفتحت البرنامج الي رابط تلفونها بيه واول شي عملته اني فت ع الوتس بتاعها و يا ريتني ما فتت ، لانه اول شي شفته هي محادثة بينها وبيني بس الي صدمني هو اسمي عندها الي كان "أبو قروووون " ودردشة مثبتتها فوق مع شخص اسمها "فاشخنيييي " ولما فتحت الدردشة وانا بتمنى انه ما يكونش الي ف دماغي بس للاسف طلع ولقيت صاحب عمري بينيك خطيبتي لا وبيحاول يقنعها تجيب له باقي أهل بيتي امي وأخواتي الاثنين العرصص ، وانا بقرا المحادثات وبشوفها بعتت له صور نوديز ليها وصور ليها بالملابس الداخلية ، وهوا بيبعت لها صور لعيره الي كان أكبر من عيري لانه إذا تقدير عيني صحيح يكون طول عيره 25 سم،والأسوأ انهم بيتلاقوا مع بعض في شاليه فهد الي منروح له و بيركب المتناكة هناك

ولقيت انه ليهم موعد الليلة ، فقلت لازم اانتقم منهم وأوريهم كيف يخونوني الكللابب ورسمت أول خطوة في انتقامي.

وفي الليل رحت لشاليه فهد ولأننا منسهر فيه نحنا ويا الربع وأوقات انا وفهد بس كان عندي نسخة من المفتاح وركنت سيارتي بعيد عن الشاليه وتمشيت لحد ما وصلت وفتحت الباب واول ما دخلت صرت أسمع صوت أهات اللبوة القحبة خطيبتي .

نوف : امممم اييييي نكني حبيبي اوووووف نيك مكوة اللبوة مالك بعيرك الكبير اااااه ي مكوتي.

فهد : تحبي لما اركبك ي القحبة، تحبي لما عيري يوسع مكوتك ي اللبوة.

نوف : امممم اوووووف ايييي حبيبي اموت في عيرك وهو بيوسع مكوتي ااااااه .

وانا قربت من الغرفة الي طالعة منها الأصوات ولحسن حظي الباب كان مفتوح ولما نظرت انصدمت من الي شفته خطيبتي الي خطبتها لأني شفتها محترمة مع الكل ومتخمرة عارية في وضع السجود ورفيق عمري عاري وراها وعيره داخل خارج من مكوة اللبوة ويضرب ف مكوتها ، انا وقتها تحكمت في نفسي وطلعت موبايلي وبدأت أصور فيهم ولما فهد طلع عيره من مكوة اللبوة الي لفت وقعدت على ركبها وبدات ترضع في عيره وتمصه لحد ما كب في فمها .

وانا هنا وقفت التسجيل وطلعت وانا افكر في الخطوة الجاية.

نهاية الجزء الأول.
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الشبكشى, Dababa, الاسواني و 14 آخرين
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الانتقام من الكل .

المقدمة + الجزء الأول.

صاحبي وخطيبتي ،،،

انا اسمي جراح عمري 24 سنة ، جسمي أبيض معتدل يعني لا سمين ولا رقيق ، شعري اسود وعيوني عسلية ، وزبري طوله 20 سم، بشتغل مدير تقني في أحد الشركات، بعيش ويا أمي

وأخواتي الاثنين، منتعرف عليهم في باقي الأجزاء.

خطيبتي نوف عمرها 22 سنة ، جسمها أبيض عود فرنسي بزازها متوسطة ومكوتها مدورة وحلوة ، شعرها أسود وعيونها خضراء.

بتشتغل محاسبة معاي في الشركة.

صاحبي فهد عمره 25 سنة، جسمه حنطي ورياضي لأنه بيتمرن كثير ، شعرها بني وبيسرحه للفوق نظام الولد السيء تقدر تقول ، بيشتغل مدير المشروعات في الشركة الي منشتغل فيها كلنا ، فهد كان عايش ويا أمه وعنده ثلاث أخوات كلهن متزوجات.

تعرفت على خطيبتي في الشركة الي بشتغل فيها وعجبتني لأنها كانت دائما متخمرة وما عندها احتكاك ويا الرجال ، وفرحت لما عرفت انها مش مخطوبة أو متزوجة وعلى طول شلت أهل بيتي وراحوا بيتهم خطبوها ليا ، وبعد شهر ملكنا وقلنا العرس بعد ما انتهي من تجهيز الملحق .

وفهد انا واياه مترافقين من لما كنا في الابتدائي على رغم اختلاف طبعنا لأني ما كان ليا في طريق الحريم والخويات والمسيار على عكس فهد الي كان امقضيها كل ليلة مع وحدة.

قصتي بدأت في يوم من الايام نوف وفهد حطوهم في مشروع سوا ، ومن لما نوف بدأ تشتغل فيه تغيرت كثير معايا وكمان فهد صاحبي ، الشي الي خلاني استغرب ، وفي يوم واجهت نوف بالموضوع قالت لي انه من ضغط المشروع وانه لازم يتسلم قريب والكلام ده ، بس انا ما اقتنعتش بس عدتها لها ، وفي نفس الوقت طلبت فونها عشان مش لاقي فوني وعاوز أرن عليه ، وهيا عطتني تلفونها بس الي عملته انا اني ربط تلفوني بتلفونها لحتى شوف شوب يصير من ورا ظهري ، وبعدها رجعت لها تلفونها وهيا خبرتني انها مش هتقدر نتلاقه اليوم ، لان عنده شغل كثير وانا عملت نفسي اوك والحوار ده وسبتها وطلعت .

بس أول ما ركبت سيارتي فتحت تلفوني وفتحت البرنامج الي رابط تلفونها بيه واول شي عملته اني فت ع الوتس بتاعها و يا ريتني ما فتت ، لانه اول شي شفته هي محادثة بينها وبيني بس الي صدمني هو اسمي عندها الي كان "أبو قروووون " ودردشة مثبتتها فوق مع شخص اسمها "فاشخنيييي " ولما فتحت الدردشة وانا بتمنى انه ما يكونش الي ف دماغي بس للاسف طلع ولقيت صاحب عمري بينيك خطيبتي لا وبيحاول يقنعها تجيب له باقي أهل بيتي امي وأخواتي الاثنين العرصص ، وانا بقرا المحادثات وبشوفها بعتت له صور نوديز ليها وصور ليها بالملابس الداخلية ، وهوا بيبعت لها صور لعيره الي كان أكبر من عيري لانه إذا تقدير عيني صحيح يكون طول عيره 25 سم،والأسوأ انهم بيتلاقوا مع بعض في شاليه فهد الي منروح له و بيركب المتناكة هناك

ولقيت انه ليهم موعد الليلة ، فقلت لازم اانتقم منهم وأوريهم كيف يخونوني الكللابب ورسمت أول خطوة في انتقامي.

وفي الليل رحت لشاليه فهد ولأننا منسهر فيه نحنا ويا الربع وأوقات انا وفهد بس كان عندي نسخة من المفتاح وركنت سيارتي بعيد عن الشاليه وتمشيت لحد ما وصلت وفتحت الباب واول ما دخلت صرت أسمع صوت أهات اللبوة القحبة خطيبتي .

نوف : امممم اييييي نكني حبيبي اوووووف نيك مكوة اللبوة مالك بعيرك الكبير اااااه ي مكوتي.

فهد : تحبي لما اركبك ي القحبة، تحبي لما عيري يوسع مكوتك ي اللبوة.

نوف : امممم اوووووف ايييي حبيبي اموت في عيرك وهو بيوسع مكوتي ااااااه .

وانا قربت من الغرفة الي طالعة منها الأصوات ولحسن حظي الباب كان مفتوح ولما نظرت انصدمت من الي شفته خطيبتي الي خطبتها لأني شفتها محترمة مع الكل ومتخمرة عارية في وضع السجود ورفيق عمري عاري وراها وعيره داخل خارج من مكوة اللبوة ويضرب ف مكوتها ، انا وقتها تحكمت في نفسي وطلعت موبايلي وبدأت أصور فيهم ولما فهد طلع عيره من مكوة اللبوة الي لفت وقعدت على ركبها وبدات ترضع في عيره وتمصه لحد ما كب في فمها .

وانا هنا وقفت التسجيل وطلعت وانا افكر في الخطوة الجاية.

نهاية الجزء الأول.
بداية موفقة في انتظار الباقي
 
بدايه كويسه ومنتظر الجزء القادم
بس حابب اقولك علي تفصيلتين هتحسن القصه اوي الاوله حاول تحط تفاصيل وتدي مساحه للقصه يعني اتعرفت ازاي بدات تشك ليه وادي القصه حقها
والتانيه ان الجزء يبقي اطول من كده اذا سمحت
وشكرا واتمني مكنش ضايقتك وساعدتك
 
  • عجبني
التفاعلات: Jonasser82
:love: :love: o_O o_O 🤪 🤪 🤩 🤩 😎 😎 :censored: :censored: :coffee: :coffee: (y) (y) :unsure: :unsure:
 
قصه جميله
 
جمي
الانتقام من الكل .

المقدمة + الجزء الأول.

صاحبي وخطيبتي ،،،

انا اسمي جراح عمري 24 سنة ، جسمي أبيض معتدل يعني لا سمين ولا رقيق ، شعري اسود وعيوني عسلية ، وزبري طوله 20 سم، بشتغل مدير تقني في أحد الشركات، بعيش ويا أمي

وأخواتي الاثنين، منتعرف عليهم في باقي الأجزاء.

خطيبتي نوف عمرها 22 سنة ، جسمها أبيض عود فرنسي بزازها متوسطة ومكوتها مدورة وحلوة ، شعرها أسود وعيونها خضراء.

بتشتغل محاسبة معاي في الشركة.

صاحبي فهد عمره 25 سنة، جسمه حنطي ورياضي لأنه بيتمرن كثير ، شعرها بني وبيسرحه للفوق نظام الولد السيء تقدر تقول ، بيشتغل مدير المشروعات في الشركة الي منشتغل فيها كلنا ، فهد كان عايش ويا أمه وعنده ثلاث أخوات كلهن متزوجات.

تعرفت على خطيبتي في الشركة الي بشتغل فيها وعجبتني لأنها كانت دائما متخمرة وما عندها احتكاك ويا الرجال ، وفرحت لما عرفت انها مش مخطوبة أو متزوجة وعلى طول شلت أهل بيتي وراحوا بيتهم خطبوها ليا ، وبعد شهر ملكنا وقلنا العرس بعد ما انتهي من تجهيز الملحق .

وفهد انا واياه مترافقين من لما كنا في الابتدائي على رغم اختلاف طبعنا لأني ما كان ليا في طريق الحريم والخويات والمسيار على عكس فهد الي كان امقضيها كل ليلة مع وحدة.

قصتي بدأت في يوم من الايام نوف وفهد حطوهم في مشروع سوا ، ومن لما نوف بدأ تشتغل فيه تغيرت كثير معايا وكمان فهد صاحبي ، الشي الي خلاني استغرب ، وفي يوم واجهت نوف بالموضوع قالت لي انه من ضغط المشروع وانه لازم يتسلم قريب والكلام ده ، بس انا ما اقتنعتش بس عدتها لها ، وفي نفس الوقت طلبت فونها عشان مش لاقي فوني وعاوز أرن عليه ، وهيا عطتني تلفونها بس الي عملته انا اني ربط تلفوني بتلفونها لحتى شوف شوب يصير من ورا ظهري ، وبعدها رجعت لها تلفونها وهيا خبرتني انها مش هتقدر نتلاقه اليوم ، لان عنده شغل كثير وانا عملت نفسي اوك والحوار ده وسبتها وطلعت .

بس أول ما ركبت سيارتي فتحت تلفوني وفتحت البرنامج الي رابط تلفونها بيه واول شي عملته اني فت ع الوتس بتاعها و يا ريتني ما فتت ، لانه اول شي شفته هي محادثة بينها وبيني بس الي صدمني هو اسمي عندها الي كان "أبو قروووون " ودردشة مثبتتها فوق مع شخص اسمها "فاشخنيييي " ولما فتحت الدردشة وانا بتمنى انه ما يكونش الي ف دماغي بس للاسف طلع ولقيت صاحب عمري بينيك خطيبتي لا وبيحاول يقنعها تجيب له باقي أهل بيتي امي وأخواتي الاثنين العرصص ، وانا بقرا المحادثات وبشوفها بعتت له صور نوديز ليها وصور ليها بالملابس الداخلية ، وهوا بيبعت لها صور لعيره الي كان أكبر من عيري لانه إذا تقدير عيني صحيح يكون طول عيره 25 سم،والأسوأ انهم بيتلاقوا مع بعض في شاليه فهد الي منروح له و بيركب المتناكة هناك

ولقيت انه ليهم موعد الليلة ، فقلت لازم اانتقم منهم وأوريهم كيف يخونوني الكللابب ورسمت أول خطوة في انتقامي.

وفي الليل رحت لشاليه فهد ولأننا منسهر فيه نحنا ويا الربع وأوقات انا وفهد بس كان عندي نسخة من المفتاح وركنت سيارتي بعيد عن الشاليه وتمشيت لحد ما وصلت وفتحت الباب واول ما دخلت صرت أسمع صوت أهات اللبوة القحبة خطيبتي .

نوف : امممم اييييي نكني حبيبي اوووووف نيك مكوة اللبوة مالك بعيرك الكبير اااااه ي مكوتي.

فهد : تحبي لما اركبك ي القحبة، تحبي لما عيري يوسع مكوتك ي اللبوة.

نوف : امممم اوووووف ايييي حبيبي اموت في عيرك وهو بيوسع مكوتي ااااااه .

وانا قربت من الغرفة الي طالعة منها الأصوات ولحسن حظي الباب كان مفتوح ولما نظرت انصدمت من الي شفته خطيبتي الي خطبتها لأني شفتها محترمة مع الكل ومتخمرة عارية في وضع السجود ورفيق عمري عاري وراها وعيره داخل خارج من مكوة اللبوة ويضرب ف مكوتها ، انا وقتها تحكمت في نفسي وطلعت موبايلي وبدأت أصور فيهم ولما فهد طلع عيره من مكوة اللبوة الي لفت وقعدت على ركبها وبدات ترضع في عيره وتمصه لحد ما كب في فمها .

وانا هنا وقفت التسجيل وطلعت وانا افكر في الخطوة الجاية.

نهاية الجزء الأول.
جميلة جداً كمل
 
الانتقام من الكل .

المقدمة + الجزء الأول.

صاحبي وخطيبتي ،،،

انا اسمي جراح عمري 24 سنة ، جسمي أبيض معتدل يعني لا سمين ولا رقيق ، شعري اسود وعيوني عسلية ، وزبري طوله 20 سم، بشتغل مدير تقني في أحد الشركات، بعيش ويا أمي

وأخواتي الاثنين، منتعرف عليهم في باقي الأجزاء.

خطيبتي نوف عمرها 22 سنة ، جسمها أبيض عود فرنسي بزازها متوسطة ومكوتها مدورة وحلوة ، شعرها أسود وعيونها خضراء.

بتشتغل محاسبة معاي في الشركة.

صاحبي فهد عمره 25 سنة، جسمه حنطي ورياضي لأنه بيتمرن كثير ، شعرها بني وبيسرحه للفوق نظام الولد السيء تقدر تقول ، بيشتغل مدير المشروعات في الشركة الي منشتغل فيها كلنا ، فهد كان عايش ويا أمه وعنده ثلاث أخوات كلهن متزوجات.

تعرفت على خطيبتي في الشركة الي بشتغل فيها وعجبتني لأنها كانت دائما متخمرة وما عندها احتكاك ويا الرجال ، وفرحت لما عرفت انها مش مخطوبة أو متزوجة وعلى طول شلت أهل بيتي وراحوا بيتهم خطبوها ليا ، وبعد شهر ملكنا وقلنا العرس بعد ما انتهي من تجهيز الملحق .

وفهد انا واياه مترافقين من لما كنا في الابتدائي على رغم اختلاف طبعنا لأني ما كان ليا في طريق الحريم والخويات والمسيار على عكس فهد الي كان امقضيها كل ليلة مع وحدة.

قصتي بدأت في يوم من الايام نوف وفهد حطوهم في مشروع سوا ، ومن لما نوف بدأ تشتغل فيه تغيرت كثير معايا وكمان فهد صاحبي ، الشي الي خلاني استغرب ، وفي يوم واجهت نوف بالموضوع قالت لي انه من ضغط المشروع وانه لازم يتسلم قريب والكلام ده ، بس انا ما اقتنعتش بس عدتها لها ، وفي نفس الوقت طلبت فونها عشان مش لاقي فوني وعاوز أرن عليه ، وهيا عطتني تلفونها بس الي عملته انا اني ربط تلفوني بتلفونها لحتى شوف شوب يصير من ورا ظهري ، وبعدها رجعت لها تلفونها وهيا خبرتني انها مش هتقدر نتلاقه اليوم ، لان عنده شغل كثير وانا عملت نفسي اوك والحوار ده وسبتها وطلعت .

بس أول ما ركبت سيارتي فتحت تلفوني وفتحت البرنامج الي رابط تلفونها بيه واول شي عملته اني فت ع الوتس بتاعها و يا ريتني ما فتت ، لانه اول شي شفته هي محادثة بينها وبيني بس الي صدمني هو اسمي عندها الي كان "أبو قروووون " ودردشة مثبتتها فوق مع شخص اسمها "فاشخنيييي " ولما فتحت الدردشة وانا بتمنى انه ما يكونش الي ف دماغي بس للاسف طلع ولقيت صاحب عمري بينيك خطيبتي لا وبيحاول يقنعها تجيب له باقي أهل بيتي امي وأخواتي الاثنين العرصص ، وانا بقرا المحادثات وبشوفها بعتت له صور نوديز ليها وصور ليها بالملابس الداخلية ، وهوا بيبعت لها صور لعيره الي كان أكبر من عيري لانه إذا تقدير عيني صحيح يكون طول عيره 25 سم،والأسوأ انهم بيتلاقوا مع بعض في شاليه فهد الي منروح له و بيركب المتناكة هناك

ولقيت انه ليهم موعد الليلة ، فقلت لازم اانتقم منهم وأوريهم كيف يخونوني الكللابب ورسمت أول خطوة في انتقامي.

وفي الليل رحت لشاليه فهد ولأننا منسهر فيه نحنا ويا الربع وأوقات انا وفهد بس كان عندي نسخة من المفتاح وركنت سيارتي بعيد عن الشاليه وتمشيت لحد ما وصلت وفتحت الباب واول ما دخلت صرت أسمع صوت أهات اللبوة القحبة خطيبتي .

نوف : امممم اييييي نكني حبيبي اوووووف نيك مكوة اللبوة مالك بعيرك الكبير اااااه ي مكوتي.

فهد : تحبي لما اركبك ي القحبة، تحبي لما عيري يوسع مكوتك ي اللبوة.

نوف : امممم اوووووف ايييي حبيبي اموت في عيرك وهو بيوسع مكوتي ااااااه .

وانا قربت من الغرفة الي طالعة منها الأصوات ولحسن حظي الباب كان مفتوح ولما نظرت انصدمت من الي شفته خطيبتي الي خطبتها لأني شفتها محترمة مع الكل ومتخمرة عارية في وضع السجود ورفيق عمري عاري وراها وعيره داخل خارج من مكوة اللبوة ويضرب ف مكوتها ، انا وقتها تحكمت في نفسي وطلعت موبايلي وبدأت أصور فيهم ولما فهد طلع عيره من مكوة اللبوة الي لفت وقعدت على ركبها وبدات ترضع في عيره وتمصه لحد ما كب في فمها .

وانا هنا وقفت التسجيل وطلعت وانا افكر في الخطوة الجاية.

نهاية الجزء الأول.
رائع ما تتأخر علينا ب الجزء الجاي
 
مش ناوي تكملها ؟
 
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%