NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش الاشباع الجنسي بين الشريكين ✌️✌️

معاكي حق الراجل بشكل عام بيبزل مجهود اكبر و مع تعب الشغل بتلاقي في الاخر جاب جاز 🤣🤣🤣🤣 و في رجالة ما بتعرفش الحاجات دي زي ما قولت قبل كده
وتفتكر في رجالة فعلا بتتجاهل نقطة إشباع الزوجة دي. مع الاخذ في الاعتبار في رجالة صدقني مش بعرف الشريكة نزلت شهوتها أو لاء. ✌️✌️ وموجدين صدقني

مشكلتنا كعرب تحديدا

هيا ثقافه الكم والكيف
بالجنس ...

في الذاكره ان الست التي تطلب من زوجها زياده وكتير تبقي ست شمال...
رجاله كتير كدا....
والعكس صحيح
لكن بطبيعه جسم الست وجيناتها.
ديه الحساسات داخليه .محتاجه تتغذي علي العطف والحنيه قبل الجماع

وناس كتير بتذهق من الموضوع ده
شكرا يا صديقي بجد اشبعتني معلومات كافية كنت علي جهل بيها صدقني. 🙏🙏

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
وتفتكر في رجالة فعلا بتتجاهل نقطة إشباع الزوجة دي. مع الاخذ في الاعتبار في رجالة صدقني مش بعرف الشريكة نزلت شهوتها أو لاء. ✌️✌️ وموجدين صدقني
على العموم الموضوع ده بيحصل عن جهل أو مرض عشان ما فيش راجل حطي تحت كلمة راجل مليون خط هيرضى أن زوجته تبص بره خصوصا مع كل المعروض على الميديا و المسلسلات الهابطة

• أتفق
وبتعرف ازاي انها فعلا تشبعت جنسيا ✌️
رضاها الجنسي ف كذا جولة بيبان ف تعبيرات وشها
حتي تفاعلها معايا استجابتها وهيا مغمضة ومفتحة كل دا بيفرق اوووي
كمان بعد مانخلص دا بيباان اووي من كلامها وطريقتها لان بعد الجنس بيبقا كل واحد حر
وفيه حجات زي تفضل عريانة بعد السكس ومستمتعة حتي الواحد لما بيفرح او يزعل بيبان ف صوته كذلك هيا
ف فيه مظاهر كتير للاستجابة والتشبع دول جزء منها
حتي ف طريقة مصها
حتي ف طريقة التنطيط
حتي ف البووس كمان

• عجبني
رضاها الجنسي ف كذا جولة بيبان ف تعبيرات وشها
حتي تفاعلها معايا استجابتها وهيا مغمضة ومفتحة كل دا بيفرق اوووي
كمان بعد مانخلص دا بيباان اووي من كلامها وطريقتها لان بعد الجنس بيبقا كل واحد حر
وفيه حجات زي تفضل عريانة بعد السكس ومستمتعة حتي الواحد لما بيفرح او يزعل بيبان ف صوته كذلك هيا
ف فيه مظاهر كتير للاستجابة والتشبع دول جزء منها
حتي ف طريقة مصها
حتي ف طريقة التنطيط
حتي ف البووس كمان
اتفق

انا بشوف اكتر حاجة بالذات هيا بعد السكس بيبان من ردها وتفاعلها وف رأي دي اكتر فرصة يبقا فيه لقاء لانها بتبقا لسه عريانة او يمكن انا بحب اشوف كدا

• عجبني
  • عجبني
انا حابب اعلق عليه الموضع بس علشان ابقي متواجد هنا معاكى إنما موضوع النقاش مش فارق كتير معيا

• حبيته
انا حابب اعلق عليه الموضع بس علشان ابقي متواجد هنا معاكى إنما موضوع النقاش مش فارق كتير معيا
وشرف ليا وجودك. ولو بروحك بس 🌹🌹

• عجبني
التفاعلات: Big Man 85
انتي ف رايك اي مظاهر الاشباع عند الست
الوصول للارجازم الأخيرة. مع ارتخاء كامل لكل الاعضاء الحسية لها ولازم الشريك يكون فعلا خالص معاها عشان أي وقت بعد كدة بيبقي مرهق ومتعب ليها وصدقني الدرجة دي مش اي شريك بيعرف يوصل ليها مع الشريكة ومش بطول المدة عشان الصورة. تكون واضحة اوكي

انا بشوف اكتر حاجة بالذات هيا بعد السكس بيبان من ردها وتفاعلها وف رأي دي اكتر فرصة يبقا فيه لقاء لانها بتبقا لسه عريانة او يمكن انا بحب اشوف كدا
اهم حاجة بعد السكس. احضان ومدح في العلاقة. واداء الشريكة. ومع شوية رومانسية. صدقني هتموت في العلاقة. ولو كل. ساعة. ✌️✌️

لاء هي مش شغلانة بس طلما وافقت علي العلاقة يبقي لازم تتم بشكل كويس ماذا والا ملهاش لزمة احسن ✌️

لاء هي مش شغلانة بس طلما وافقت علي العلاقة يبقي لازم تتم بشكل كويس ماذا والا ملهاش لزمة احسن ✌️
صدقيني مش بالجرئه دي و خصوصا للبنت لما تجربي انتي عالواقع حتعرفي انو موضوع كسر الحواجز و عدم الخجل صعب

• بيضحكني
صدقيني مش بالجرئه دي و خصوصا للبنت لما تجربي انتي عالواقع حتعرفي انو موضوع كسر الحواجز و عدم الخجل صعب
واضح انك متعرفش كتير عني خد جولة في بوستاتي القديمة وتعالي نكمل كلمنا اوكي ✌️✌️

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ههههه يا بنتي النت حاجه و الواقع حاجه تانيه
🤣🤣 لا انا كلامي معكم كلة واقع. وعن تجربة خاصة بيا ومش بتكمل عن حاجة انا محربتهاش ✌️

• عجبني
اهم حاجة بعد السكس. احضان ومدح في العلاقة. واداء الشريكة. ومع شوية رومانسية. صدقني هتموت في العلاقة. ولو كل. ساعة. ✌️✌️
بالفعل دا قصدي بعد العلاقة هو الاهم وبما ان مثلا قررت امارس يبقا خلاص اطلع كل اللي عندي وابسطها واكيف الست اللي معايا لان دا بيساعدني كراجل اخرج كل الضغط اللي عندي ف الاساس

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%