NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش حجم القضيب بين الواقع والخيال ✌️✌️

مجنونة مطرقعة

🎧اسمع مني ومتسمعش عني 🎧
العضوية الذهبيه
كاتب متميز
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
مشرف سابق
ناشر صور
مبدع
ناشر مجلة
توجه جنسي
انجذب للذكور
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: doctor_massage، Y0uSèf و Hard man
🌹المقدمة🌹
الهوس بحجم القضيب عند الرجال ودائما معظم الرجال تشكوا من الحجم وان كان مناسب لإقامة علاقة سوية جدا ✌️✌️
🌹موضوعي 🌹
انا شايفة أن الحجم مش مهم خالص في متعتة العلاقة أن كان الحجم مناسب والاهم هو الأداء من الشريك وانة يعرف يوصل المتعة بالاداء مش بالحجم خالص ✌️✌️
🌹النقاش بقي 🌹
هل انتوا شايفين أن الحجم مهم فعلا مهم وهل فعلا الشريكة راضية معاك بالحجم ولا بيحصل شكوي نتيجة للحجم والشباب واية الحجم المناسب من وجهة نظركم لإقامة علاقة ممتعة والبنوتات الي معانا ممكن تشارك معانا بجد بيفرق معاكي الحجم ولا في أبعاد تانية ممكن نكتشفها في المناقشة مع بعض ✌️✌️✌️

Screenshot-680d03679600f7af0b4c700c6b270fe7

• عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شايف الى بيعرف يبسط الست الراجل نفسه مش حجم خالص

• عجبني
التفاعلات: bedo3325 و Y0uSèf
  • عجبني
التفاعلات: Y0uSèf
  • عجبني
التفاعلات: bedo3325 و Y0uSèf
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Moheb sex, زهايمر, فكرى و شخص آخر
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

الأهم في الموضوع ده
اولا الحب
ثانيا الاداء

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: زهايمر, فكرى, Aymanx123 و شخص آخر
  • عجبني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Moheb sex, زهايمر, فكرى و 2 آخرين
التحضير الجيد للعملية اهم دائما من العملية زات نفسها

• عجبني
  • حبيته
التحضير الجيد للعملية اهم دائما من العملية زات نفسها
التحضيرات مهمة اة بس أثناء العلاقة ايهما اهم الأداء ام الحجم

• عجبني
هو انا ممكن اقولك الاداء و الاسلوب و المجهود اهم و فيه حاجه بتعوض حاجه و الكلام الدبلوماسي دا

بس مفيش مانع برضو يبقى فيه اداء و اسلوب و مجهود مع حجم مناسب لا كبير اوى ولا صغير اوى

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و القيصر دلهاب
🌹المقدمة🌹
🌹موضوعي 🌹
🌹النقاش بقي 🌹

عن نفسي لو درست جسم الست وعرفت اسراره انت ممكن توصلها لحاله من الشبع من غير قضيب اصلا😂

• عجبني
هو انا ممكن اقولك الاداء و الاسلوب و المجهود اهم و فيه حاجه بتعوض حاجه و الكلام الدبلوماسي دا

بس مفيش مانع برضو يبقى فيه اداء و اسلوب و مجهود مع حجم مناسب لا كبير اوى ولا صغير اوى
اتفق معاكي جدا نفس التفكير بالمناسبة مرسي سمر 🌹🌹🌹🌹

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: زهايمر، Aymanx123 و مجنونة مطرقعة 😁😁
تخيلي للموضوع ده هي أن الست تحس ان الراجل بيحبها هي مش بيبصلها علي انها أداة للجنس وبس

• عجبني
  • حبيته
  • عجبني
وحياتك يختي اهم حاجه المزاج يبقي رايق وفل الفل كل حاجه بعد كده هتبقي تمام
الاداء والاستعداد والجنان
وبعدين افلام البورن بوظت دماغ البنات بقي تفكيرهم المتعه مرتبطه بالحجم وكل ما يبقي كبير هتبقي طايره اكتر 😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: زهايمر, فكرى, Aymanx123 و 2 آخرين
وحياتك يختي اهم حاجه المزاج يبقي رايق وفل الفل كل حاجه بعد كده هتبقي تمام
الاداء والاستعداد والجنان
وبعدين افلام البورن بوظت دماغ البنات بقي تفكيرهم المتعه مرتبطه بالحجم وكل ما يبقي كبير هتبقي طايره اكتر 😂
كلامك مضبوط جدا 🥰🥰🥰

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex, فكرى, Aymanx123 و شخص آخر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%