NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعرفكوا ببعض أمل مني مني أمل 😍
أنا عارفة أنها غالية عندك عشان كده عرفتها وكانت علي معرفة ب روما برضو يعني تبعنا😂

اتشرفت بيها جدا 🌷💕

• حبيته
التفاعلات: Aml043 و Ms Roony
هو لو كلامك صح ف يبقى العيب مش من المسؤولين اللي انا دايما مبوظلهم المكان بالدوشه اللي بعملها كل مره
بس اظن برضه و دي وجهه نظري اننا محتاجين تعريف واضح وصريح ل ايه يعتبر دين و ايه يعتبر سياسه عشان احيانا ممكن حد يتكلم بحسن نية و يلاقي كلامه اتمسح ف يضايق حد أو هو نفسه يضايق ف يضايق حد معاه ف سكته
اسمحلي الدخول في المناقشه الجميله دي

• حبيته
التفاعلات: LADY MONA
  • بيضحكني
أنا عارفة أنها غالية عندك عشان كده عرفتها وكانت علي معرفة ب روما برضو يعني تبعنا😂

اتشرفت بيها جدا 🌷💕
قمر طول عمرك يا حبيبتي🌹🌷🌹

• حبيته

اتشرفت بيها جدا 🌷💕
تسلميلي🌹

• حبيته
  • بيضحكني
التفاعلات: Aml043
اسمحلي الدخول في المناقشه الجميله دي
طبعااااااا
بالمناسبه دورت على ردك عليا من الحساب اللي قبله النهارده انتي وتيتو بس كان معرفتش ادخل ارد عليكم وقتها ف شكرا على كلامك اللطيف وقتها

هو لو كلامك صح ف يبقى العيب مش من المسؤولين اللي انا دايما مبوظلهم المكان بالدوشه اللي بعملها كل مره
بس اظن برضه و دي وجهه نظري اننا محتاجين تعريف واضح وصريح ل ايه يعتبر دين و ايه يعتبر سياسه عشان احيانا ممكن حد يتكلم بحسن نية و يلاقي كلامه اتمسح ف يضايق حد أو هو نفسه يضايق ف يضايق حد معاه ف سكته
ياسيدي ارفع اقتراح وانا اول المؤيدين
عادي كده كده القوانين بتكون أوضح بمرور الوقت

ياسيدي ارفع اقتراح وانا اول المؤيدين
عادي كده كده القوانين بتكون أوضح بمرور الوقت
بلاش انا بالذات 🌚🌚

• بيضحكني
طبعااااااا
بالمناسبه دورت على ردك عليا من الحساب اللي قبله النهارده انتي وتيتو بس كان معرفتش ادخل ارد عليكم وقتها ف شكرا على كلامك اللطيف وقتها
ولا اي حاجه احنا شباب و منهج امورنا المنافشه طالما بتقبل و بشكل راقي
بس خليني اوضح في فرق بين مناقشة وجهة نظري الشخصيه او وجهة نظرك الشخصيه و بين توضيح قوانين مكان و سبب وضعها ايه

• بيضحكني
التفاعلات: honorable man
بس خليني اوضح في فرق بين مناقشة وجهة نظري الشخصيه او وجهة نظرك الشخصيه و بين توضيح قوانين مكان و سبب وضعها ايه
الموضوع لكل مكان في الكون قوانين بتنظمه بناء علي مواقف متكرره تحدث خلل وجب امر يمنع احتمالية الخلل ده .
ببساطه القوانين تمنع التحدث بأي شئ جدلي ممكن يتشاف من وجهة نظر اخري بشكل مهين و لو احنا اختلفنا في اجتماعيات ده شئ عادي وارد .
لكن مقدسات و سياسه اكتر الامور المصنفه جدليا في الكون بتعمل مشاكل بشكل كبير لذا وجب منعها من قريب او من بعيد لان المنتدي اصلا ترفيهي و مش تثقيفي مثلا

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: LADY MONA، aahmedegypt و Aml043
الفكره أنه بند " ديني أو سياسي " دي كلمه مطاطه واسعه اوي
فيها خد وهات كتيرررررررر
ف لو ليها تعريف واضح وثابت اظن هيسهل على الناس تفهم كلامها احيانا بيتمسح أو مواضيعها تتقفل ليه
اظن انه ف الفتره الاخيره ناس كتير مشيت بسبب ده
طبعا مش حابب اذكر اسماء بس ممكن نذكر موقف صغير ك مثال يوضح وجهه نظري

الشافعي شاعر و صاحب مذهب
لو انا خدت بيت شعر منه ابقى كده تعاملت مع شخصيته ك شاعر مش ك صاحب مذهب ف مينفعش تمسح كلامي وقتها
ده اللي انا هفكر فيه واللي فكر فيه غيري

• عجبني
الموضوع لكل مكان في الكون قوانين بتنظمه بناء علي مواقف متكرره تحدث خلل وجب امر يمنع احتمالية الخلل ده .
ببساطه القوانين تمنع التحدث بأي شئ جدلي ممكن يتشاف من وجهة نظر اخري بشكل مهين و لو احنا اختلفنا في اجتماعيات ده شئ عادي وارد .
لكن مقدسات و سياسه اكتر الامور المصنفه جدليا في الكون بتعمل مشاكل بشكل كبير لذا وجب منعها من قريب او من بعيد لان المنتدي اصلا ترفيهي و مش تثقيفي مثلا
انا هقوم اعمل قهوه علشان الموضوع هيطول تقريبا 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Ms Roony
انا هقوم اعمل قهوه علشان الموضوع هيطول تقريبا 😂
محضرتيش انتي نقاشات أستاذ ضياء مع احمد لايف كوباية القهوة دي شيء واجب😂

• بيضحكني
الفكره أنه بند " ديني أو سياسي " دي كلمه مطاطه واسعه اوي
فيها خد وهات كتيرررررررر
ف لو ليها تعريف واضح وثابت اظن هيسهل على الناس تفهم كلامها احيانا بيتمسح أو مواضيعها تتقفل ليه
اظن انه ف الفتره الاخيره ناس كتير مشيت بسبب ده
طبعا مش حابب اذكر اسماء بس ممكن نذكر موقف صغير ك مثال يوضح وجهه نظري

الشافعي شاعر و صاحب مذهب
لو انا خدت بيت شعر منه ابقى كده تعاملت مع شخصيته ك شاعر مش ك صاحب مذهب ف مينفعش تمسح كلامي وقتها
ده اللي انا هفكر فيه واللي فكر فيه غيري
بالظبط عشان كده بنفسي اتناقشت في كل بند و كتبته بأيدي مفسر بالشكل اللي الا حد كبير يكون مفهوم و المثال اللي انت بتقوله ده بالذات ده البوست بتاعي انا شخصيا و زعلت ودخلت و اتناقشت و وصلت لنتيجه انه صح
حتي كل الشكرات العالميه بلا استثناء وصلت لان ممنوع منعا تمام المناقشه حتي في الشركات بأي شكل حتي لو تلميح لاي من الموضوعين مابالك بمكان ترفيهي اصلا

• حبيته
محضرتيش انتي نقاشات أستاذ ضياء مع احمد لايف كوباية القهوة دي شيء واجب😂
المشكله ان نظري بيتعب من القراءه ع الفون 🤦🏼‍♀️

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%