NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش الاحساس بعد أول مرة تاخذه!

عندي تساؤل دائماً يخطر ببالي لما أقرأ عن التجربة الأولى للشباب المثليين، وأقصد السوالب أو البوتوم تحديداً.

لما أقرأ لشخص يتكلم عن تجربته الأولى ويوصفها باستمتاع وكيف كان متقبل للفكرة وجسمه كان جاهز للاستقبال، أستغرب!

أعرف إن الوصف بهذه الطريقة مغري لسرد القصص الجنسية، لكن عن نفسي وبالواقع كان احساس توتر بالرغم من موافقتي نوعاً ما ولكن ليس بشكل كامل أو استسلامي. ولكن تبعه احساس بالإنكار والندم بمراحل مختلفة، وقضيت شهور تقريباً أو ممكن سنوات إلى أن تقبلت الفكرة بشكل كامل واعترفت بالمتعة، رغم عدم توقفي عن الجنس.

ما أنكر إنه لما أتذكر التجربة الأولى الآن أُثار بدرجة أكثر من الإثارة الناتجة عنها بوقتها.

لكن على كل الأحوال يتم هذا التساؤل عندي بدون إجابة حاسمة.

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تيمو البنوتي, megoohon, بطة الدلوعة و 16 آخرين
العلاقة التبادلية مختلفة شوي، عشان الطرفين غالباً متشجعين لنفس الهدف
عندك حق بس الموضوع كبر معانا بعد البلوغ

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck و Badee
مهو بص ممكن كلامك صح من ناحية انه بتتكسر رجولتك وانه بتصعب عليك نفسك لكن موضوع الوجع والتعب دا بيرجع ليك وللفحل الي معاك يعني انت لو سلمته نفسك وهو كان عارف يتعامل معك كويس مش هيكون في تعب

• عجبني
التفاعلات: The_Cuck و Badee
عندي تساؤل دائماً يخطر ببالي لما أقرأ عن التجربة الأولى للشباب المثليين، وأقصد السوالب أو البوتوم تحديداً.

لما أقرأ لشخص يتكلم عن تجربته الأولى ويوصفها باستمتاع وكيف كان متقبل للفكرة وجسمه كان جاهز للاستقبال، أستغرب!

أعرف إن الوصف بهذه الطريقة مغري لسرد القصص الجنسية، لكن عن نفسي وبالواقع كان احساس توتر بالرغم من موافقتي نوعاً ما ولكن ليس بشكل كامل أو استسلامي. ولكن تبعه احساس بالإنكار والندم بمراحل مختلفة، وقضيت شهور تقريباً أو ممكن سنوات إلى أن تقبلت الفكرة بشكل كامل واعترفت بالمتعة، رغم عدم توقفي عن الجنس.

ما أنكر إنه لما أتذكر التجربة الأولى الآن أُثار بدرجة أكثر من الإثارة الناتجة عنها بوقتها.

انا مقبل ع هيك خطوة و احتاج خبراتك 😢

أنا بالعكس، أول مرة فعلا كانت ممتعة جدا. مش قصص وحكايات. أنا انبسطت جدا وحسيت اني طاير في السما
طبعا في ندم أعقبها، مفيش كلام. ماظنش ان في حد فينا مامرش بمرحلة الندم دي
لكن أثناء الممارسة نفسها أول مرة كنت مبسوط جدا

• عجبني
التفاعلات: Badee و The_Cuck
اللي انت بتقوله ده الحقيقي
اي واحد يقول اول مرة دي كانت جامدة جدا و مش عارف ايه ده واحد مجربش و بيكتب قصص و خلاص

اول مرة دي فيها وجع جسدي و نفسي مش طبيعي

وجع جسدي عشان حاجة بتدخل مكان مخصص للخروج

و وجع نفسي عشان الواحد كل فكرته و توصره عن نفسه و رجولته بيتكسر في ثانية
كلامك صح المهم مبسوط

• عجبني
التفاعلات: Badee
الاحساس الاول كان عندي جميل جدا لان انا كنت صغير وحبيت الفكره وكل مره اقول للدكر نكرر النيكه

• عجبني
التفاعلات: الهووس و Badee
تحس بلأهانه وذله وتحس انك مره وبس وجع وخوف والم لكن في شخص يحسسك قيمتك وانت كنز ويحافظ عليك وفي شخص بس يحب انو يفرغ ويشهر فيك وفي الحب هذا لقيته مع اول واحد فتحني ومن تزوج تركني بدون ميقول لحد

تحس بلأهانه وذله وتحس انك مره وبس وجع وخوف والم لكن في شخص يحسسك قيمتك وانت كنز ويحافظ عليك وفي شخص بس يحب انو يفرغ ويشهر فيك وفي الحب هذا لقيته مع اول واحد فتحني ومن تزوج تركني بدون ميقول لحد
غريب أمركم يا سوالب ، كل ما ارتفعت معاكم درجة الإهانة ترتفع وياها درجة الحرارة والاستمتاع. لو كنتم عايشين في مجتمعات تعترف بالمثليين، كنا فهمنا ليه تحبون الإهانة.. أما عندنا ، تتناكو اااه ممكن، بس ارحمونا من عرض طيوزكم وطلب اهانتكم..

أول مرة بما اني سوفت كان الهدف مص بس

مستمتعش زي ما كنت متخيل غير بلحظات صغيرة وهي اللي كنت فيها انثى زي أنه لبسني فستان أمه وطرحه ووقف ورايا وانا شايف نفسي في المرايا وهوا بيقفش ويبيعص

لقيت كل متعتي كانت في اللحظات ديه 😁 لكن باقي القعدة للأسف منجحش أنه يمتعني بأنوثتي اكتر من متعته لنفسه

• عجبني
التفاعلات: كريم-لبوة
أول مرة بما اني سوفت كان الهدف مص بس

مستمتعش زي ما كنت متخيل غير بلحظات صغيرة وهي اللي كنت فيها انثى زي أنه لبسني فستان أمه وطرحه ووقف ورايا وانا شايف نفسي في المرايا وهوا بيقفش ويبيعص

لقيت كل متعتي كانت في اللحظات ديه 😁 لكن باقي القعدة للأسف منجحش أنه يمتعني بأنوثتي اكتر من متعته لنفسه
طاب ده بالنسبة لأول مرة
والمرات اللي بعدها حسيت بإيه؟

نفسي اجرب جدااا بس مش لاقي حد ثقه اسلمه نفسي ونفسي فس حد يكون كبير شويه فوق 30 بصراحه ويكون فحل ويطلع الانثي ال جوايا

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: الهووس و سيف بتااار
طاب ده بالنسبة لأول مرة
والمرات اللي بعدها حسيت بإيه؟
لا مجربتش تاني من ساعتها لأن زي ما قولت لقيت متعتي اني أنثى ودا ملقتهوش غير لحظات

بص كلنا مش راضين عن نفسنا لأننا حاسين اننا بنعمل غلط انا عندى ميول من صغرى و ممارستش غير سوفت ٤ مرات خلال ٢٠ سنة

• عجبني
التفاعلات: عادل سحر
لازم اول مرة حاسة انك هتخضعى تحت دكر وهينيكك بتكونى متوترة وخايفة دة احساس طبيعى
بس بعد كدة لما خرمك يوسع وتتعودى بتحبى دايما تتناكى من الزب الى ناكك اول مرة

• عجبني
التفاعلات: نوني الخول
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هذا فعلاً اللي حصل
لازم اول مرة حاسة انك هتخضعى تحت دكر وهينيكك بتكونى متوترة وخايفة دة احساس طبيعى
بس بعد كدة لما خرمك يوسع وتتعودى بتحبى دايما تتناكى من الزب الى ناكك اول مرة

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الدكر الشرقاوى
  • عجبني
التفاعلات: Badee

انا انا اول مرة كان عندى حب استطلاع فضول استغراب خوف شوية و قلق .. لكن لما هو الموجب سرق مخى و بدأ يغريني و يخللينى امسك قضيبه و احسس عليه و اقيس حجمه كويس و دفء و سخونة ثم طعم الافرازات منه على لسانى و دخلنى فى دوامة قبلات شفايف ومص لسان بقيت تايه و ايديه تعصر و تدلك طياظى وبزازى مدة طويلة قوى لغاية انا لقيت نفسى نمت على بطنى و هو نازل بوس ولحس و عض طياظى كثير قوى غمضت عينى فى تلذذ عميق و حسيت رأس قضيبه تدلك حلو قوى فتحتى الشرجية و شىء لزج ملزق دافي فى رأس قضيبه الكبيرة ناعمة قوى زى الحرير وأكثر و بدأ يحضنى و يعصر بزازى و يرضع شفايفى كثير وانا متلذذ و حسيت قضيبه يضغط ينزلق ببطؤ و صعوبة فى فتحتى الشرجية. غمضت عينى وبقيت تايه خالص و مسكت طيظى انا أوسعها له و مسكت قضيبه احطه بنفسي جوايا و هو نازل بوس فى خدودى و شفايفى حسيت قضيبه الطويل جدا طوله فى احساسى عشرة متر جوة طيظى لذيذ خالص و بيتحرك بشويش داخل خارج كل شوية بسرعة اكثر واكثر و بقيت مبسوط قوى قوى و قلبى يدق ببطؤ شديد و سامع دقات قلبى صوتها عالى خالص و فجأة حبيبى حضنى قوى وقعد يعصرنى قوى فى جسمه و قضيبه داخل للآخر و ثابت جوايا بيزقنى برأسه جوايا و نزل منه اللبن جرادل لبن سخن لذيذ بشكل بقيت انهج واقول له حلو حلو قوى قوى نيكنى كمان .. وزعلت قوى لما هو طلع قضيبه من طيزي زعلت جدا جدا و بكيت كثير .. فهو اضطر ينيكنى تانى علشان ابطل عياط .. عشقته من اول مرة و فاكرة كويس جدا أن هو ناكنى ٧ سبع مرات ورا بعض كان عنده ١٤ سنة. و من حبى فى المتعة دى عرفت صديق تانى جميل من قرية فى بنى سويف و طلبت منه ينيكنى كثير كل يوم و بقيت فعلا مدمن بقوة و بفرحة و بدون اى خجل أو ندم إلى الآن

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Star55, الدكتورة الشرموطة, نوني الخول و شخص آخر
انا انا اول مرة كان عندى حب استطلاع فضول استغراب خوف شوية و قلق .. لكن لما هو الموجب سرق مخى و بدأ يغريني و يخللينى امسك قضيبه و احسس عليه و اقيس حجمه كويس و دفء و سخونة ثم طعم الافرازات منه على لسانى و دخلنى فى دوامة قبلات شفايف ومص لسان بقيت تايه و ايديه تعصر و تدلك طياظى وبزازى مدة طويلة قوى لغاية انا لقيت نفسى نمت على بطنى و هو نازل بوس ولحس و عض طياظى كثير قوى غمضت عينى فى تلذذ عميق و حسيت رأس قضيبه تدلك حلو قوى فتحتى الشرجية و شىء لزج ملزق دافي فى رأس قضيبه الكبيرة ناعمة قوى زى الحرير وأكثر و بدأ يحضنى و يعصر بزازى و يرضع شفايفى كثير وانا متلذذ و حسيت قضيبه يضغط ينزلق ببطؤ و صعوبة فى فتحتى الشرجية. غمضت عينى وبقيت تايه خالص و مسكت طيظى انا أوسعها له و مسكت قضيبه احطه بنفسي جوايا و هو نازل بوس فى خدودى و شفايفى حسيت قضيبه الطويل جدا طوله فى احساسى عشرة متر جوة طيظى لذيذ خالص و بيتحرك بشويش داخل خارج كل شوية بسرعة اكثر واكثر و بقيت مبسوط قوى قوى و قلبى يدق ببطؤ شديد و سامع دقات قلبى صوتها عالى خالص و فجأة حبيبى حضنى قوى وقعد يعصرنى قوى فى جسمه و قضيبه داخل للآخر و ثابت جوايا بيزقنى برأسه جوايا و نزل منه اللبن جرادل لبن سخن لذيذ بشكل بقيت انهج واقول له حلو حلو قوى قوى نيكنى كمان .. وزعلت قوى لما هو طلع قضيبه من طيزي زعلت جدا جدا و بكيت كثير .. فهو اضطر ينيكنى تانى علشان ابطل عياط .. عشقته من اول مرة و فاكرة كويس جدا أن هو ناكنى ٧ سبع مرات ورا بعض كان عنده ١٤ سنة. و من حبى فى المتعة دى عرفت صديق تانى جميل من قرية فى بنى سويف و طلبت منه ينيكنى كثير كل يوم و بقيت فعلا مدمن بقوة و بفرحة و بدون اى خجل أو ندم إلى الآن
بس انتى التوتة بتاعتك صغيرة

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%