NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش الاحساس بعد أول مرة تاخذه!

عندي تساؤل دائماً يخطر ببالي لما أقرأ عن التجربة الأولى للشباب المثليين، وأقصد السوالب أو البوتوم تحديداً.

لما أقرأ لشخص يتكلم عن تجربته الأولى ويوصفها باستمتاع وكيف كان متقبل للفكرة وجسمه كان جاهز للاستقبال، أستغرب!

أعرف إن الوصف بهذه الطريقة مغري لسرد القصص الجنسية، لكن عن نفسي وبالواقع كان احساس توتر بالرغم من موافقتي نوعاً ما ولكن ليس بشكل كامل أو استسلامي. ولكن تبعه احساس بالإنكار والندم بمراحل مختلفة، وقضيت شهور تقريباً أو ممكن سنوات إلى أن تقبلت الفكرة بشكل كامل واعترفت بالمتعة، رغم عدم توقفي عن الجنس.

ما أنكر إنه لما أتذكر التجربة الأولى الآن أُثار بدرجة أكثر من الإثارة الناتجة عنها بوقتها.

لكن على كل الأحوال يتم هذا التساؤل عندي بدون إجابة حاسمة.

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: تيمو البنوتي, megoohon, بطة الدلوعة و 16 آخرين
عندي تساؤل دائماً يخطر ببالي لما أقرأ عن التجربة الأولى للشباب المثليين، وأقصد السوالب أو البوتوم تحديداً.

لما أقرأ لشخص يتكلم عن تجربته الأولى ويوصفها باستمتاع وكيف كان متقبل للفكرة وجسمه كان جاهز للاستقبال، أستغرب!

أعرف إن الوصف بهذه الطريقة مغري لسرد القصص الجنسية، لكن عن نفسي وبالواقع كان احساس توتر بالرغم من موافقتي نوعاً ما ولكن ليس بشكل كامل أو استسلامي. ولكن تبعه احساس بالإنكار والندم بمراحل مختلفة، وقضيت شهور تقريباً أو ممكن سنوات إلى أن تقبلت الفكرة بشكل كامل واعترفت بالمتعة، رغم عدم توقفي عن الجنس.

ما أنكر إنه لما أتذكر التجربة الأولى الآن أُثار بدرجة أكثر من الإثارة الناتجة عنها بوقتها.

بالشكل ده... إنت مصيرك يوم حتتعدل.. باين عليك إنك أصبحت سالب بالعافية

بالشكل ده... إنت مصيرك يوم حتتعدل.. باين عليك إنك أصبحت سالب بالعافية
لا مو بالعافية، برضاي لكن الخطوة الأولى والمبادرة غالباً ما تكون من طرف السالب.

• عجبني
التفاعلات: مروان مدينة نصر و سامية سالب

يعني انت دلوقتي بتستمع بالازبار

• عجبني
التفاعلات: karaz
لا مو بالعافية، برضاي لكن الخطوة الأولى والمبادرة غالباً ما تكون من طرف السالب.
مش عشان أخذت الخطوة الأولى تبقى سالب

اللي انت بتقوله ده الحقيقي
اي واحد يقول اول مرة دي كانت جامدة جدا و مش عارف ايه ده واحد مجربش و بيكتب قصص و خلاص

اول مرة دي فيها وجع جسدي و نفسي مش طبيعي

وجع جسدي عشان حاجة بتدخل مكان مخصص للخروج

و وجع نفسي عشان الواحد كل فكرته و توصره عن نفسه و رجولته بيتكسر في ثانية

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه, Ali khan, Alloll69 و 3 آخرين
  • عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: لولو ممحونه، مروان مدينة نصر و سامية سالب
اي واحد يقول اول مرة دي كانت جامدة جدا و مش عارف ايه ده واحد مجربش و بيكتب قصص و خلاص

اتفق معك

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه

نفس الاحساس والتخبط مريت بيه
لغاية ما حصل تصالح نفسى مع ذاتى
وتقبلى للنوع ده من المتعة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لولو ممحونه, نوني الخول, مروان مدينة نصر و 3 آخرين

اديك قلتها.. هو انكسار الرجولة وقتلها مسألة سهلة.. ده حتى لما تموت لازم تخلي وراها ذكريات.. المسألة تقتصر طبعا على تحويل طريقة الحصول على المتعة.. ومبقاش الزب هو الطريق المفضل... يعني تحصل المتعة من الداخل مباشرة ومين غير تعب ولا تشغيل الزب

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: لولو ممحونه و سامية سالب
نفس الاحساس والتخبط مريت بيه
لغاية ما حصل تصالح نفسى مع ذاتى
وتقبلى للنوع ده من المتعة
اتوقع هذا التدرج الطبيعي من وجهة نظري

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Shynice6، n&x و سامية سالب
اديك قلتها.. هو انكسار الرجولة وقتلها مسألة سهلة.. ده حتى لما تموت لازم تخلي وراها ذكريات.. المسألة تقتصر طبعا على تحويل طريقة الحصول على المتعة.. ومبقاش الزب هو الطريق المفضل... يعني تحصل المتعة من الداخل مباشرة ومين غير تعب ولا تشغيل الزب
مين قال من غير تعب🥲

• عجبني
التفاعلات: سامية سالب
مش عشان أخذت الخطوة الأولى تبقى سالب
الموضوع صار ممتع بالنسبة لي، واكيد ما استمريت بعدها الا لأني شعرت بنوع من اللذة اللي تطورت مع الوقت

• عجبني
التفاعلات: لولو ممحونه, مروان مدينة نصر, The_Cuck و 3 آخرين
  • عجبني
التفاعلات: نوني الخول, The_Cuck, سامية سالب و شخص آخر

اول مره بالنسبالي كانت لعب عيال وقتها كنت 13 سنه وكنت معرفش حاجه وهو كان زي بس اللي كان فارق ان بتاعه كان اكبر من بتاعي شويه وفتحنا بعض من غير اي شعور بلذه

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: لولو ممحونه, مروان مدينة نصر, The_Cuck و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه تعب بس مش قد تعب إللي راح ينيك اكيد
اختلف معك شوي، اللي ينيك غالباً مايضطر يتحمل الألم الجسدي اللي يكون في البداية عشان يقدر يوصل للمرحلة الممتعة

اول مره بالنسبالي كانت لعب عيال وقتها كنت 13 سنه وكنت معرفش حاجه وهو كان زي بس اللي كان فارق ان بتاعه كان اكبر من بتاعي شويه وفتحنا بعض من غير اي شعور بلذه
العلاقة التبادلية مختلفة شوي، عشان الطرفين غالباً متشجعين لنفس الهدف

• عجبني
  • حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: karaz, Shynice6, سامية سالب و شخص آخر
الموضوع صار ممتع بالنسبة لي، واكيد ما استمريت بعدها الا لأني شعرت بنوع من اللذة اللي تطورت مع الوقت
بتقول لك إنت إللي فرضت على نفسك تتعود وتقبل.. إنت اصلك من البداية نفسك تعبانة ومعندهاش ثقة في الحياة، وعندك نقص عاطفي ورضيت تحولو إلى نقص جنسي، ورحت معوض النقص بالبحث عن متعة طيزك.. لو كنت صمدت وفتشت عن حب طبيعي كنت ريحت وبعدت عن متعة السوالب... لازم تعرف إن إحساس السوالب يكون معاهم من الطفولة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: The_Cuck و سامية سالب
اختلف معك شوي، اللي ينيك غالباً مايضطر يتحمل الألم الجسدي اللي يكون في البداية عشان يقدر يوصل للمرحلة الممتعة
وهو نفس الشئ مع إللي يتناك برده

• عجبني
التفاعلات: سامية سالب
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%