NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

arwa

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
كل ما اتجسس واتصنت على ماما وبابا وهمه بينيكو بعض اكتشف حاجات كتير اخر حاجة عرفتها انها متناكة وانو جوز خلتى نكها

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Aboduwie, ديوث ماما منال, عاشق الطيز الجامده و 10 آخرين
عادى يا حبى أنا ولاد خالتى احمد و عبدالرحمن بينكونا وعادى ومحدش من عليتنا يعرف حاجة زى كدة

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: zobry gamed 200، koko saad و MADAM SOSO
كل ما اتجسس واتصنت على ماما وبابا وهمه بينيكو بعض اكتشف حاجات كتير اخر حاجة عرفتها انها متناكة وانو جوز خلتى نكها
طب ممكن تفاصيل

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: هيثم الجوكر و سكون الظهيرة
وعملت ايه لما عرفت

جوز خالتك يعني منكوا فيكوا مفيش حد تاني

و انت مضيق من ايه دلوقتي

عادي يا حبيبي مفش اي مشكله انا شوفت امي بتتناك من جوز اختي واختي متعرفش عادي اتمتع واتبسطا

• عجبني
التفاعلات: homos3
لو هيا امكانياتها حلوة وجسمها جامد هتلاقي الكل عايز ينيكها حتى انا👌😁

عادي يا حبيبي مفش اي مشكله انا شوفت امي بتتناك من جوز اختي واختي متعرفش عادي اتمتع واتبسطا
جوز اختك بس دى صعبة شوية دى حماته يعنى🤔

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%