NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الشواذ مهما كان صياحهم عالى بس هما نسبه قليله جدا متتعداش ١%

بلاش تديهم اكتر من حجمهم عشان هيتغرو و فى نفس الوقت سيبيهم يعيشو حياتهم بالشكل اللى يريحهم طالما مش بيخرجو عن الخط المرسوم لهم

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح
اول حاجة اتمني الموضوع ده ميتحذفش عشان مش قصدي اهانة لحد مجرد فضفضه ، اكبر مخاوفي ان الميول الطبيعية تختفي تماما ، والميول الشاذه تكتر ، من الgays وال lesbians ،والبتالي مفيش جواز طبيعي ومفيش خلفة وبكده البشر ينقرضوا
فكرتيني ب نكتة أن الديناصورات انقرضو عشان كانو شواذ 😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص ممكن الامريكان يقولوا منع الشذوذ في العالم كله فيه سجن وانت تخلف ابن ويجي يقولك انا جاي والعالم كلها تحصل حبه حبه
اعذريني مفهمتش؟

• بيضحكني
التفاعلات: Boda 20
الشواذ مهما كان صياحهم عالى بس هما نسبه قليله جدا متتعداش ١%

بلاش تديهم اكتر من حجمهم عشان هيتغرو و فى نفس الوقت سيبيهم يعيشو حياتهم بالشكل اللى يريحهم طالما مش بيخرجو عن الخط المرسوم لهم
بصي بره مش في مصر هتلاقي الاغلب ليزبيان او جايز ولو حد كلمهم بتتفشخ

• عجبني
التفاعلات: كارين 🤤🤤
ما دا الي هيحصل بعد قانون الاحوال الشخصيه الجديد الشباب مش عارفه تتجوز بسبب الشبكه والمهر والشقه والعفش لا والي زاد وغطى القانون الجديد يعنى دلواتي لو واحد حب يتجوز هيلاقي نفسو مدبس في حجات كتير فا هيستسهل موضوع ال gay والبنات مش هبقى في جواز ومفيش منفذ لخروج الكبت الجنسي غير مع بنت زيها
بصراحة مقدرش ارد علي في الموضوع ده عشان انا ميسيحية ومفيش مهر والعفش بيتقسم

• عجبني
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح و مصطفى مصطفى
  • عجبني
اول حاجة اتمني الموضوع ده ميتحذفش عشان مش قصدي اهانة لحد مجرد فضفضه ، اكبر مخاوفي ان الميول الطبيعية تختفي تماما ، والميول الشاذه تكتر ، من الgays وال lesbians ،والبتالي مفيش جواز طبيعي ومفيش خلفة وبكده البشر ينقرضوا

وإيه اللي بخوف في كدة ؟!

خلي البشر ينقرضوا وإحنا مالنا ؟! بعد عمر طويل لمانموت هيفرق معانا إيه البشر ينقرضوا ولا يزيدوا ؟!

ياريت هم ينقرضوا من دلوقتي .. خلي الزحمة تخف والأسعار تتراجع علشان نعرف نعيش 😄

علي فكرة ده فعلا واخد من مخططات دول عظمي بتنفذه وتعمله سبورت جامد علشان ينتشر لتقليل نسبة سكان العالم لانهم شايفين ان موارد الارض مش هتقضي نسبة السكان الحالية

• عجبني
بص ممكن الامريكان يقولوا منع الشذوذ في العالم كله فيه سجن وانت تخلف ابن ويجي يقولك انا جاي والعالم كلها تحصل حبه حبه
ع فكره الشذوذ كان زمان طاغي ورجع عادي

ع فكره الشذوذ كان زمان طاغي ورجع عادي
انا اللي كارها انه انتشر في الوطن العربي يعني ايه الاقي واحد داخل يقولي اجبلك صناعي وتدخليه فيا 🙂🙂

واللله عندك حق

• عجبني
اصحاب الفكر الشاذ دول موجودين من زمان هي المشكله ان سنين الكورونا دي خلت الناس تتجه للنت وولاسف الي ديما مشهور هو الشاذ والغلط بس دول نسبه بسيطه جدا وكمان هو داخل هنا باسم مستعار في منتدي جنسي إنما هو في حياته مش كده

• عجبني
اصحاب الفكر الشاذ دول موجودين من زمان هي المشكله ان سنين الكورونا دي خلت الناس تتجه للنت وولاسف الي ديما مشهور هو الشاذ والغلط بس دول نسبه بسيطه جدا وكمان هو داخل هنا باسم مستعار في منتدي جنسي إنما هو في حياته مش كده
بس ليه في واحد يقبل كده علي نفسه حتي لو كدب

كل ما تكلم حد تلاقيه ياما سالب ياما ديوث
عايز اكلم بنت تلاقى واحده كاتب اسم بنت اكلمه تلقاه بنوتى ايه ده

• عجبني
بس ليه في واحد يقبل كده علي نفسه حتي لو كدب
دي حاجه بينه وبين نفسه بس غالبا دي بتكون حاجه من نشأته كطفل مكنش سوي في عوامل كتير بقي زي أن مثلا حد استغله وهو صغير او أهله كانوا شداد عليه أو كان بيشوف والده مع ولدته ليها عوامل كتير يعني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%