NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه نقاش اقسام مظلومة التفاعل والحقوق مننا 🤷🤷

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة
لسة باقي السلسلة مكملة معانا كل يوم البوم كامل اقوي من الي بعدة 🙈🙈
كنت عايز اعدل عليكي ف الصور و اقولك علي اي حاجه بس انتي كل اللي جايبهم زوقهم حلو و اوضاع حلو و لانجيري شبك جدا

• عجبني
كنت عايز اعدل عليكي ف الصور و اقولك علي اي حاجه بس انتي كل اللي جايبهم زوقهم حلو و اوضاع حلو و لانجيري شبك جدا
في صور فيهم بتبقي من موقع مدفوعة عشان احصل علي اعلي جودة

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
  • عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
  • عجبني
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: محمد ايزل
طب سوال بقي بتختاري الصور علي اساس ايه او زوقك انتي ايه
انا عندي مرض أسمة هوس بالصور. بحب الصور جدا. وبصور نفسي كتييييير اوي. وبقلد ميكب المشاهير وغيرة وبيوصل الأمر اني بالطقت نفس الصور والزاوية كمان ،

اختياري للصور بناء علي الجودة العالية. وتشدني انها جميلة بدون إثارة مني اكيد .

ملحوظة انا بنجذب للشباب زي اي ست طبعا بس تفتكر لو بنت نشرت صورة شاب هنا هيتقال عليها بنت اصلا 🤷🤷

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي
انا عندي مرض أسمة هوس بالصور. بحب الصور جدا. وبصور نفسي كتييييير اوي. وبقلد ميكب المشاهير وغيرة وبيوصل الأمر اني بالطقت نفس الصور والزاوية كمان ،

اختياري للصور بناء علي الجودة العالية. وتشدني انها جميلة بدون إثارة مني اكيد .

ملحوظة انا بنجذب للشباب زي اي ست طبعا بس تفتكر لو بنت نشرت صورة شاب هنا هيتقال عليها بنت اصلا 🤷🤷
ف حاجه بتقول العين الجميله تحب كل جميل
مش معني انك بتشوفي صور بنات انك هتبقي مثاره لا انتي بتحبي الجمال اللي ف الصوره
بالنسبه لصور الرجاله ان ببص علي صور رجاله بس الرجاله الفاشون اللي لابسين لو عجبني حاجه ممكن اللبسها عادي و اللي شكله شيك
و نزلي اللي انتي عايزاه و اللي يقول يقول
يا صديقي طظ كبر دماغك

• عجبني
ف حاجه بتقول العين الجميله تحب كل جميل
مش معني انك بتشوفي صور بنات انك هتبقي مثاره لا انتي بتحبي الجمال اللي ف الصوره
بالنسبه لصور الرجاله ان ببص علي صور رجاله بس الرجاله الفاشون اللي لابسين لو عجبني حاجه ممكن اللبسها عادي و اللي شكله شيك
و نزلي اللي انتي عايزاه و اللي يقول يقول
يا صديقي طظ كبر دماغك
كلها ازواق
بس انا كدة تماااام اوي. مش ناقصة انتقاض فعلا 🤷🤷

• عجبني
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ي مساء الخير ع كل الخير❤️

• عجبني
مش عارفة إن كان موضوع البوست مخالف او لاء بس حاسة أنة واجب عليا اتكلم عن النقطة دي بصراحة....
وهي قسم القصص وهو من وجهة نظري أهم وأعظم قسم في المنتدي ومع الأسف مش واخد حقة في التفاعل مننا ...
حتي الناس الي بتدخل تقراء القصة مش بيعمل ولو كومنت يشجع بة الكاتب علي الاستمرار. ..
وفعلا ملاحظة أن النقطة دي سببت في فتور ونفور أعظم كاتبي القصص مننا وخسرنا أعمالهم بصراحة...
كلامي دة مش هاخد علية حاجة ولا محتاجة حاجة من حد ولا منتظرة حاجة من وراة وكلكم عارفين أن شفافة أمام الجميع ولكن ...
فعلا انا لاحظت نقطة قلة التفاعل حتي من الناس الي دائمة القراء هناك وبشوف دة في كمية المشاهدات تحت القصص. وللاسف مفيش حتي ثمن الناس دي بتشارك كما قولت سابق ولو بكومنت واحد 🤦
اصدقائي الي يهمهم ولو كلمة من واحدة زيكم في مسابقة فيها ناس كاتبة قصص لهم هناك وفعلا من اجمل القصص تناسب جميع الميول ...
المطلوب ادخل القي نظرة وشجعهم علي المزيد عشان فعلا كفاية علينا الكتاب الي خسرناهم بسبب قلة التشجيع 🙏🙏

ودة للينك المسابقة 👇

ملحوظة: انا صاحبة قصة. وصاحبة اعلي رتش هناك لكن الفضل لاصحابي لكن في أصدقاء لي في المسابقة فعلا قصصهم مظلومة في قلة التفاعل وعاملة البوست دة عشانهم وربنا العالم مش عشاني وزي ما قولت سابق قصتي اعلي تفاعل يعني لميش مصلحة غير اننا نشجع مجهود الآخرين

# شكرا لكم بجد 🙏🙏
علي وضعك من يومك و احلي دعم لاحله مجنونه ♥️🔥

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: بوووحمييد 🔞🔥
ايوه معاكى حق الصراحه
وكمان انا كاتبه قصه حلوه وسخنه بسمسم والناس مش بتتفاعل معاها:cry:

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة و بوووحمييد 🔞🔥
ايوه معاكى حق الصراحه
وكمان انا كاتبه قصه حلوه وسخنه بسمسم والناس مش بتتفاعل معاها:cry:
معلش التفاعل هيرجع اكيد

• عجبني
التفاعلات: دندوشه
معلش التفاعل هيرجع اكيد
ياريت بجد الناس تقدر مجهود اللى بيكتب قصه عشان هو مش بيستفيد حاجه غير انه بيعمل حاجه بيحبها وبياخد وقت كتير ومجهود عصبى وذهنى عشان يكتب قصه فعلا والناس مش مقدره ده

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%