NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
افضل شئ اتعلمته في 2023 اني مابقتش بهتم بحد اكتر من اللازم كل واحد في مكانه الطبيعي اللي عاوز يسال اهلا وسهلا واللي عاوز يفارق مع السلامة برضو .

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: EMY AHMED, ابو اسكندر السندباد, DOCTOR AMR و شخص آخر
افضل شئ اتعلمته في 2023 اني مابقتش بهتم بحد اكتر من اللازم كل واحد في مكانه الطبيعي اللي عاوز يسال اهلا وسهلا واللي عاوز يفارق مع السلامة برضو .
اتفق وبشده وفي ناس متستاهلش معرفه وخصوصا في منهم قرايب كتير اوي ومتثقش في حد محكيش سر لحد علشان مع اصغر مشكله لو بعدتوا عن بعض سرك هينتشر في البلد واهم حاجه الي في قلبك قوله علي طول قدام اي حد مهما كان حتي لو كلام يزعل🙋‍♂️❤️

خير ما تعلمت بجد

اتفق وبشده وفي ناس متستاهلش معرفه وخصوصا في منهم قرايب كتير اوي ومتثقش في حد محكيش سر لحد علشان مع اصغر مشكله لو بعدتوا عن بعض سرك هينتشر في البلد واهم حاجه الي في قلبك قوله علي طول قدام اي حد مهما كان حتي لو كلام يزعل🙋‍♂️❤️
عندك حق يا صديقي

• حبيته
التفاعلات: T i to
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دوام الحال من المحال و لا تأمن غدر الزمان

روق روق 😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%