NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

خالد هزمى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
مساء الخير يا جماعة اللى يعرفنى و اللى ميعرفنيش يخش على منشوراتى و هيعرفنى انا كلامى صريح و مبكدبش
المهم اللى دكتور او يعرف يفيدنى او يقولى اروح لدكتور اية لانى خايف و تعبان اوى بجد و هنزل لدكتور بكرا
انا كنت بنيك امبارح مراتى الخميس 5\5 تمام و انا بنكها حسيت بمتعة اكتر و حالة غريبة اوى محستهاش قبل كدا المهم
نزلت لبن كتير جدا اول مرة فى حياتى انزل لبن كدا لدرجة انى صرخت بجد من كتر الشهوة يا جماعة و المصحف
نزلت لبن كأنها كباية كبيرة و اغمى عليا و انا فى حضن مراتى لدرجة انى لقتها بتفوقنى بالكلونيا و انا مغمى عليا
انا اول مرة فى حياتى انزل لبن كدا و دلوقتى النهاردة انا صاحى جسمى مكسر تكسير مش طبيعى و همدام و بجد مش
قادر اقوم اروح الحمام بجد و المصحف لو قادر كنت صورتو كمية لبن كأنها كباية ماية كبيرة عمرى منزلت ولا شوفت
حد نزل كدا المهم دا طبيعى ولا دا مرض ولا دا من الحبوب بتاعت الوقت اللى باخدها من الصيدلية عشان اطول الوقت ل ساعة
حد يقولى اية دا و لو سمحتو قولولى اروح ل دكتور متخصص فى اية لانى هنزل بكرا لدكتور و محتار اروح ل دكتور اية
مش عاوز تريقة انا مبكدبش عمرى مبكدب انصحونى بأنهى دكتور بجد اروحلة ...................... و شكرااااا...

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: omar444, Black98, سادي للديوثين و الكلبات و 6 آخرين
نصيحه سيبك من الحبوب دي وخليك طبيعي احسن وممكن تاكل العسل مفيد اكتر والحاله دي عاديه خالص ممكن الحبوب خلتك تطلع كتير اوي ده رايي

• عجبني
التفاعلات: Black98, امير الجنس العربى, 5oooootiii و 2 آخرين
في دكاترة متخصصة في علاج الضعف الجنسي أو دكتور مسالك

• عجبني
التفاعلات: Black98, امير الجنس العربى, 5oooootiii و شخص آخر
الحبوب بتعمل كبت وتخدير لشهوه علشان تطول وبتطلعها مره واحده بعد مده معينه علشان كده نزلت كتير
ولو عايز تروح لدكتور روح لامراض زكوره

• عجبني
انا دكتور
ايه نوع الحبوب اللي بتاخدها وايه التغيرات اللي حصلت لك قبل وبعد

• عجبني
نصيحه سيبك من الحبوب دي وخليك طبيعي احسن وممكن تاكل العسل مفيد اكتر والحاله دي عاديه خالص ممكن الحبوب خلتك تطلع كتير اوي ده رايي
انا اصلى بحب اخدها بتخلينى فوق الساعة بجد بتطول اوى و بحب المزاج فى الجنس بس انا نزلت كتير كأنها كباية كبيرة اغمى عليا اروح لدكتور اية

• عجبني
التفاعلات: Black98، امير الجنس العربى و 5oooootiii
  • عجبني
الحبوب بتعمل كبت وتخدير لشهوه علشان تطول وبتطلعها مره واحده بعد مده معينه علشان كده نزلت كتير
هى بتطول اوى بس بتبقة ممتعة مش بتخدر و كدا ولا اروح ل جلدية وت ناسلية

• عجبني
لا تروح لدكتور مسالك بولية

• عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى، 5oooootiii و خالد هزمى
صدقنى بجد انا قلقان اوى نزلت حاجة زى كدا بجد

المرفقات

24.8 KB · المشاهدات: 218
  • عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Gingerito، Black98 و امير الجنس العربى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: امير الجنس العربى و 5oooootiii
هى بتطول اوى بس بتبقة ممتعة مش بتخدر و كدا ولا اروح ل جلدية وت ناسلية
ملهاش دعوه بجلديه دى حاجه خاصه بامراض الزكوره وعلى فكره هيقولك بطل الحبوب

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: امير الجنس العربى، 5oooootiii و خالد هزمى
  • عجبني
انا دكتور
ايه نوع الحبوب اللي بتاخدها وايه التغيرات اللي حصلت لك قبل وبعد
هى علبة فى الصيدلية تايجر او مرسوم عليها اسد و مكتوب تأخير 6 اضعاف و التغيير امبارح حسيت بمتعة يمكن 5 اضعاف و نزلت كتير اوى لبن يملى كباية بجد مش هزار لدرجة انى اغمى عليا بجد

• عجبني
التفاعلات: شديد اووي, yousef a, امير الجنس العربى و شخص آخر
لازم تخف الحبوب دى يا تشوف نوع تانى
بس بينى و بينى اول مرة احس بالمتعة 5 اضعاف و بنزل لبن كتير اوى كدا بس ملحقتش اغمى عليا

• عجبني
بس بينى و بينى اول مرة احس بالمتعة 5 اضعاف و بنزل لبن كتير اوى كدا بس ملحقتش اغمى عليا
انت عايز تنزل كل ده وميحصلكش 😂
واى كس ده الاخد اللبن ده كله

• عجبني
مساء الخير يا جماعة اللى يعرفنى و اللى ميعرفنيش يخش على منشوراتى و هيعرفنى انا كلامى صريح و مبكدبش
المهم اللى دكتور او يعرف يفيدنى او يقولى اروح لدكتور اية لانى خايف و تعبان اوى بجد و هنزل لدكتور بكرا
انا كنت بنيك امبارح مراتى الخميس 5\5 تمام و انا بنكها حسيت بمتعة اكتر و حالة غريبة اوى محستهاش قبل كدا المهم
نزلت لبن كتير جدا اول مرة فى حياتى انزل لبن كدا لدرجة انى صرخت بجد من كتر الشهوة يا جماعة و المصحف
نزلت لبن كأنها كباية كبيرة و اغمى عليا و انا فى حضن مراتى لدرجة انى لقتها بتفوقنى بالكلونيا و انا مغمى عليا
انا اول مرة فى حياتى انزل لبن كدا و دلوقتى النهاردة انا صاحى جسمى مكسر تكسير مش طبيعى و همدام و بجد مش
قادر اقوم اروح الحمام بجد و المصحف لو قادر كنت صورتو كمية لبن كأنها كباية ماية كبيرة عمرى منزلت ولا شوفت
حد نزل كدا المهم دا طبيعى ولا دا مرض ولا دا من الحبوب بتاعت الوقت اللى باخدها من الصيدلية عشان اطول الوقت ل ساعة
حد يقولى اية دا و لو سمحتو قولولى اروح ل دكتور متخصص فى اية لانى هنزل بكرا لدكتور و محتار اروح ل دكتور اية
مش عاوز تريقة انا مبكدبش عمرى مبكدب انصحونى بأنهى دكتور بجد اروحلة ...................... و شكرااااا...
عم خالد ماش تخاف ده طبيعي

• عجبني
التفاعلات: 5oooootiii و خالد هزمى
  • عجبني
التفاعلات: 5oooootiii
انت عايز تنزل كل ده وميحصلكش 😂
واى كس ده الاخد اللبن ده كله
و المصحف اكتر من كدا مراتى كسها نزل اللبن اصلا انا اغمى عليا و هى واقفة جنبى تفوقنى و كسها عمال ينزل اللبن بتجرى فى الشقة و اللبن عمال ينقط منها عشان تلحقنى و تفوقنى كأنها عربية و بتنزل زيت ههههههههه بس هروح بكرا لدكتور

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: 18samer69, الساحر الرمنسى, Black98 و 5 آخرين
  • عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%