NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تجربة استشارة اعشق رؤية اهلى و اصدقائى و ممارسة الجنس

Dr Samy

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
توجه جنسي
ثنائي الميل
لو سمحتم ممكن تساعدوني افهم نفسى بدون شتيمة او ألفاظ كدة:
دائما احب مشاهدة أهلى و اصدقائى و زملائى ذكور و إناث يمارسون الجنس بالكامل طبيعيا او بطرق و أشكال غريبة منذ طفولتى و عندما كبرت وصرت مراهق و شاب استجيب لأى منهم يطلب منى اعطاءه شقتى و سريرى و سيارتى وأجهزة التصوير و التسجيل ملكى ، و اشاهد فقط و لا اشترك ولا اطلب الاشتراك معهم .
لكنني عندما أخوض بنفسى تجربة جنسية مع انثى من اى نوع وفئة او ذكر موجب او سالب فاننى احب ان يوجد معى فى نفس الحجرة الآخرين يشاهدون كل شىء بدقة و بالتفصيل. و كثيرا ادعو أقرب الأصدقاء و الأقارب من الجنسين للاشتراك معى فى الفعل الجنسى عمليا و اكون منفعلا بذلك و سعيد جدا و احب تكرار الاشتراك معى للفعل معا فى انثى اواكثر او فى ذكر سالب او موجب او اكثر من واحد ..
انا ايه نوعى بالضبط ؟ نفسى حد يشرح لى كويس

• عجبني
التفاعلات: mjwdymajd459
Voyeur / exhibitionist
هذا هو نوع الكينك الي عندك

• الموضوع ده يدعو للتفكير
التفاعلات: Dr Samy
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
Voyeur تتقال عن الي بيحب يتفرج ترجمتها :متلصص لكن من ناحية متفرج جنسي
و exhib
شخص يحب يتفرجو عليه

• نار ياحبيبي نار
انت ديوث وقرني بس بتحبه جماعي

• عجبني
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: Dr Samy و خبير معتزل (الخال)
لو قولتلك هاتزعل

• انا سخنت كده ليه
لو سمحتم ممكن تساعدوني افهم نفسى بدون شتيمة او ألفاظ كدة:
دائما احب مشاهدة أهلى و اصدقائى و زملائى ذكور و إناث يمارسون الجنس بالكامل طبيعيا او بطرق و أشكال غريبة منذ طفولتى و عندما كبرت وصرت مراهق و شاب استجيب لأى منهم يطلب منى اعطاءه شقتى و سريرى و سيارتى وأجهزة التصوير و التسجيل ملكى ، و اشاهد فقط و لا اشترك ولا اطلب الاشتراك معهم .
لكنني عندما أخوض بنفسى تجربة جنسية مع انثى من اى نوع وفئة او ذكر موجب او سالب فاننى احب ان يوجد معى فى نفس الحجرة الآخرين يشاهدون كل شىء بدقة و بالتفصيل. و كثيرا ادعو أقرب الأصدقاء و الأقارب من الجنسين للاشتراك معى فى الفعل الجنسى عمليا و اكون منفعلا بذلك و سعيد جدا و احب تكرار الاشتراك معى للفعل معا فى انثى اواكثر او فى ذكر سالب او موجب او اكثر من واحد ..
انا ايه نوعى بالضبط ؟ نفسى حد يشرح لى كويس
انتا انسان عاادي بس بتميل تجرب كل حاجه

• انا سخنت كده ليه
انتا انسان عاادي بس بتميل تجرب كل حاجه
فعلا معاك حق انا مجنون بالسوبر زوبر الجميل قوى اعشقه

• بيضحكني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%