NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اعترف له ولا بلاش دلوقتى

A

Anonymous (738c)

ضيف
أنا ولد 22 سنه بصراحة كدا أنا بديث ابن خالتى على امه لما عرفت انو بيهيج على امه لما شوفته بيتجسس عليها وكلمتو من اكونت فيس فيك وقولتلو انت بتتجسس على امك نفسك تنكها ولا تتفرج عليها وهى بتتناك قال الاتنين حاولت بكل الطرق أنى اشيل فكرة انو ينكها ويتفرج بس عليها وهى بتتناك وبقى يصورها ويصور لبسها وبعد فترة لما حسيت انو استوى خليتو لبس لبس امه خالتى يعنى
وبقى يبعتلى صوره ويكتب ان هو وامه عبيد تحت زبى وبقيت اخليه ينيك نفسه
دلوقتى بقى اعترف له أن أنا الل بكلمه وانيكه وانيك خالتى ولا اخليه يقابلنى الاول
أعمل ايه

• عجبني
  • معجبنيش
  • يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: ديوث ممحون, حاتم المصري, fares07 و 2 آخرين
لا متقولش واتلم

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Mohamed a medo و اسنانجي
متبقاش غشيم دلوقتي لو عرف انك قريبه هيقفش منك وممكن متعرفش توصله تاني وممكن تتفضح برضو ف اهدي كده وابعد عن الموضوع ده

• أتفق
التفاعلات: اسنانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لو فرغ انت مين دلوقتي هايقفش
لو نفسك فيها اوي خليه يصورهالك كام صورة الاول وبعدين كمل اللي عايز تعمله

• عجبني
  • ايه ده
التفاعلات: ديوث ممحون و اسنانجي
نيكوا بس ما تعترف له

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
أنا ولد 22 سنه بصراحة كدا أنا بديث ابن خالتى على امه لما عرفت انو بيهيج على امه لما شوفته بيتجسس عليها وكلمتو من اكونت فيس فيك وقولتلو انت بتتجسس على امك نفسك تنكها ولا تتفرج عليها وهى بتتناك قال الاتنين حاولت بكل الطرق أنى اشيل فكرة انو ينكها ويتفرج بس عليها وهى بتتناك وبقى يصورها ويصور لبسها وبعد فترة لما حسيت انو استوى خليتو لبس لبس امه خالتى يعنى
أعمل ايه
اضرب الحديد و هو سخن

• عجبني
التفاعلات: ديوث ممحون
أعمل ايه
انت لازم تخليهم مع بعض عادي في بيتهم او بيتكم وكل ما تجي عينك بعينه تحسس زبك واطلع ع امه مرة ع مرة حيستوي هوا الاول اشبع من طيزو الاول وخليه لابس لبس امه وانت تنيكه بعدها جيب امه سهلة وتنيكها لحالها بعلمه ويصوركم بعدها جيبهم التنين سوا تحت زبك حتشبعهم نيك يا دكر

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%