NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سمر20

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا عايزه اتكلم فى موضوع غريب شويه و عارفه انه ممكن يزعل ناس منى

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس

• عجبني
  • حبيته
  • الكلام ده مش عجبني
التفاعلات: Al-Mahdy, Bebo Tigher, المارد الاحمر. و 30 آخرين
وكل ساقي سيسقى بما سقى

• عجبني
التفاعلات: Mozmoz, ميرڤت, زهايمر و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وكل ساقي سيسقى بما سقى
اكيد عارفه ان الحاجات دى كلها هتتردلى بطريقه مباشره او غير مباشره

بس انا اصلا شايله من دماغى فكره الجواز من اساسه

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex و زهايمر
اكيد عارفه ان الحاجات دى كلها هتتردلى بطريقه مباشره او غير مباشره

بس انا اصلا شايله من دماغى فكره الجواز من اساسه
مش مهم زواج

• عجبني
التفاعلات: زهايمر
طيب هو لازم رجالة متجوزة ياسمر؟ شوفي حد مش مرتبط عادي

• عجبني
التفاعلات: hani1
طيب هو لازم رجالة متجوزة ياسمر؟ شوفي حد مش مرتبط عادي
بصراحه انا مش ببقى قاصده يبقى متجوز بس الظروف ديما تجمعنى بالراجل المتزوج

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
بصراحه انا مش ببقى قاصده يبقى متجوز بس الظروف ديما تجمعنى بالراجل المتزوج
معلش بس حاولي تقاومي طالما عارفة ان ده ممكن يبوظ حياة ناس يبقى بلاش منه احسن صدقيني، والرجالة كتير يعني متقلقيش

سيبك من قصة يتردلك في الدنيا.. بس هو مفيش آخرة؟

• عجبني
التفاعلات: باحث متعه جامدة و ميرڤت
  • عجبني
انتي جريئة اووووي وبصراحه عاجبني جرأتك ودماغك بعيداً عن الصح والغلط

انتي جريئة اووووي وبصراحه عاجبني جرأتك ودماغك بعيداً عن الصح والغلط
هو اكيد غلط بس عادى انا مش ملاك و كتير غيرى بيغلطو

• عجبني

بس انا عايزه اعترف انى عملت علاقات كتير مع رجاله متجوزين و علاقات استمرت لفترات طويله و خدت من حياتهم وقت و فلوس و مجهود كان اولى يروح لزوجاتهم و بيتهم و عيالهم

اتسببت فى مشاكل و زعيق و احيانا ضرب حصل لواحده كل ذنبها انها بتحب جوزها غيرانه عليه و تشك فيه بسبب تصرفاته و وقته و مجهوده اللى كان بيقضيه معايا و كنت انا الشيطان اللى واخداه من مراته

اوقات كتير كان الواحد يقوم من جنب مراته بالليل بعد ما تنام و يبدأ يكلمنى فى التليفون او على النت و كنا بنتكلم فى الجنس و كان بيهيج معايا و كان بسببى يروح يفضى فى مراته و دماغه مشغوله بيا و يكلمنى بعد ما يخلص انه عمل احلى واحد و كان بيفكر فيا

اوقات كتير كنت ببقى مع واحد و فى حضنه و مراته تتصل و تسأل عليه و يضطر يكدب عليها قدامى و احيانا كان يتعصب و يشتمها و يقفل فى وشعا السكه

مره واحده حصل ان واحد كانت مراته غضبانه و راحت لاهلها و كنت بروحله الشقه كتير و فى مره من المرات مراته طبت علينا فجأه و احنا كنا فى حضن بعض و مندمجين جدا فى بعض و اضطر يومها يضربها و يسكتها و يكتم بوقها عشان متصرخش لحد ما لبست هدومى و مشيت و وقعو فى مشاكل كبيره جدا انتهت بالطلاق (بس رجعوا بعدها بسنه)

انا لسه لحد دلوقتى على علاقه بواحد متزوج و بناته ادى فى السن او اصغر شويه انا اه قللت الزيارات خالص بقالى كام شهر اهو بس لسه كل فين و فين بروحله

انا بقول الكلام دا و عارفه ان الرد الطبيعى انى ابقى ندمانه و زعلانه على اللى عملته و لسه بعمله و انى المفروض ابطل و كدا

بس الحقيقه انا مش حاسه بندم ولا حاسه بزعل بالعكس انا بحس بمتعه غريبه لما اخد راجل من مراته حتى لو لفتره مؤقته و بستمتع بصوت الواحده الغيرانه و اللى عندها شك و هى بتكلم جوزها و هو فى حضنى عمال يكدب عليها و يزعق فيها بسببى اليوم اللى اتمسكت فيه اتعمدت اخرج من الاوضه عريانه قدامها و اتعمدت البس ببطئ جدا و اتعمدت استخدم البرفان بتاعها عشان تشمه و انا خارجه و كنت بتلذذ بكل قلم ينزل على وشها من جوزها عشانى

انا متوقعه رد فعل قاسى و عنيف بس انا داخله الموقع دا عشان قول اللى جوايا من غير خوف ولا احراج ولا حساب لكلام الناس
انتى مريضة نفسيا دا رد كفاية والى متجوز ومراته مش مكفياه ويدور على واحدة زيك يفضي فيها يبقي هو انسان غبي الجنس قبل ما يكون شهوة فهو احساس باللى مع بعض ومشاعر بعض مش جنس وتفضية وخلاص اكيد وصلتى انك بقيتى عديمه المشاعر

• عجبني
التفاعلات: ميرڤت و سامر سمير
انتى مريضة نفسيا دا رد كفاية والى متجوز ومراته مش مكفياه ويدور على واحدة زيك يفضي فيها يبقي هو انسان غبي الجنس قبل ما يكون شهوة فهو احساس باللى مع بعض ومشاعر بعض مش جنس وتفضية وخلاص اكيد وصلتى انك بقيتى عديمه المشاعر
مش مختلفه معاك فى مريضه نفسيا مين فينا معندوش عقد

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex، الجواهرجى زهرالورد و دكتور فتح اخرام
وانتي كده يعني حققتي الواو والمستحيل ، انتي عارفة ان كل ده بيتحوش ليكي وهيتردلك وهيكون العقاب صعب اوي وهتندمي ندم عمرك على اللي انتي بتعمليه ونصيحة حاولي تغيري ده قبل فوات الاوان

• عجبني
التفاعلات: في عالم خاص و سامر سمير
مش مختلفه معاك فى مريضه نفسيا مين فينا معندوش عقد
المفروض ان لما حد يكون عنده عقد يشوف يحاول يحلها مش يطلعها على الناس

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ProGamer، سامر سمير و مرحب

بصي أنا من بدري معجب بيكي وبجراتك وإحنا كلنا بنغلط وكون إنك معترفه وعارفه إنه غلط ده لوحده دليل دليل ع ندم حتى لو مش عايزه تقولى انك ندمانه بس هي فتره وهتعدي وحياتك هتبقي كويسه

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: سامر سمير و عبدالرحمن محمد علي
معقولة كل دة يطلع منك

بصي أنا من بدري معجب بيكي وبجراتك وإحنا كلنا بنغلط وكون إنك معترفه وعارفه إنه غلط ده لوحده دليل دليل ع ندم حتى لو مش عايزه تقولى انك ندمانه بس هي فتره وهتعدي وحياتك هتبقي كويسه
**** يسامحك خلتني اوقع اللبن علي

• عجبني
التفاعلات: hani1 و Moheb sex
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 انتي صغيرة اوووووووووووووي يا سمر وساذجة اوووووووووي جربي كدا قولي لواحد فيهم اتجوزني ولا جيب جوايا عشان عاؤز اخلف منك . للأسف دا وهم وانتي انسانه عادية ومش واو كل الحكاية التغيير بس والضغوطات وكدا ال بتخلي الرجالة تلجألك بس هل يتقبلوك هل واحد فيهم يرضي يخلف منك الاجابة لا والمصيبة انك عارفة وبتحاولي تعوضي الشعور دا بال بتعمليه

• عجبني
التفاعلات: deb

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%