NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص هفهمك احنا كل واحد فينا ليه دور احنا الى بنختاره كل دور نهايته مش معروفه بس متحدد بيبقا قدامك الموقف بتختار دورك ع خسب اختيارك بتتكتب نهايتك و بيتكتب مين هيقف معاك ومين تضك لفه كبيره و خطه كبيره لا يعلم تفاصيلها الا **** عشان كدا بقولك سيبها ماشيا واعمل بس الى انتا شايفه و حاسس انه صح ومش هيانب ضميرك
علي اللـه ان شاء اللـه يا حب

تعرف كام واحد ظلم و حصد نتيجه ظلمه، دى شعارات كنا بنستخدمها ف وقت عشان نتأقلم مع الواقع يا صديقي، ابسط مثال مبارك و اللي عمله ف البلد و عياله عايشين متنعمين ف عز ابوهم **** يرحمه و احنا بنكع تراب
مهو مبارك اخد جزائو فأخر ايامو بالسجن والمرض ومين قلك ولادو متنعمين مهو طلع عينهم الايام دي بس ال شمو نفسهم بص لمجمل الصوره يصحبي وانتا هتعرف ومش شعارات ولا حاجه و**** كل ال ظلم اخد نتيجه ظلموا وهتشوف فالنهايه مين الصح والغلط

مش عيب نغلط لكن العيب أن ضميرنا يصحي ونكمل في الغلط.. فا من موقعي هذا بقولك اثبت علي كدة

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex و ناروتو شيبودن (معاذ)
مش عيب نغلط لكن العيب أن ضميرنا يصحي ونكمل في الغلط.. فا من موقعي هذا بقولك اثبت علي كدة
اوصيك من فوس😂😂

في بنات كتير بتتخطب و تتجوز دلوقتي عشان تاخد حريتها و تعمل اللي هي عايزاه و حتي لو هي مش بنت و مفتوحه لو الخطوبه كملت للاخر حتلبسه العمه و تتصرف انت مش غلطان عشان تندم او تزعل بس طلاما عرفت انها مخطوبه او متجوزه ابعد عشان اي حاجه بتعملها حتتردلك و حاول انك تخطب و تنجوز و تبعد عن الحرام خالص

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بحر مسا عليكوا
هكلمكم عن شئ في حياتي و كان متعب ليا جدا، جت عليا فتره بمارس سكس فون مع بنات و ستات انستا او تليجرام او سناب،

كانت ف بعد الشخصيات اللي كنت ببقي عاجز ادامها و بحس بضيق نفسي و صراع جوايا، مكذبش عليا و **** اني تعبان منه لحد دلوقتي، و همي البنات اللي بتكون مخطوبه و بتمارس علاقات فون او علاقات كامله

انا صادفت بنات كتير الا اللي مره قفلتني من الدنيا عملت فيديو كول مع بنت و خد بالي من دبله خطيبها و هي بتدعك كسها، حسيت بجز ف قلبي، يمكن الجزء الطيب جوايا رفض الموقف دا، و لسه رافضه لحد دلوقتي لما بفكر X بتاعت المنصوره و الفيديووكول بتاعتها ، او لما بشوف Sex Clip لبنت بتتناك و خطيبها بيتصل عليها.

يمكن فيا جزء لسه طاهر متسوخش او يمكن دي تجربه رفضتها و حسيت بقرف فيها من نظرتي لبت اقل ميقال فيها انها مومس بس محرصه

مش عارف انا شعوري صح ولا فيا شئ غلط
انتا جواك نضيف اما هى دى **** يبعد عنها خطيبها اللى خانته من قبل ما تتجوزه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%