NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الـ مجتاو

نسوانجي الأصلي
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بحر مسا عليكوا
هكلمكم عن شئ في حياتي و كان متعب ليا جدا، جت عليا فتره بمارس سكس فون مع بنات و ستات انستا او تليجرام او سناب،

كانت ف بعد الشخصيات اللي كنت ببقي عاجز ادامها و بحس بضيق نفسي و صراع جوايا، مكذبش عليا و **** اني تعبان منه لحد دلوقتي، و همي البنات اللي بتكون مخطوبه و بتمارس علاقات فون او علاقات كامله

انا صادفت بنات كتير الا اللي مره قفلتني من الدنيا عملت فيديو كول مع بنت و خد بالي من دبله خطيبها و هي بتدعك كسها، حسيت بجز ف قلبي، يمكن الجزء الطيب جوايا رفض الموقف دا، و لسه رافضه لحد دلوقتي لما بفكر X بتاعت المنصوره و الفيديووكول بتاعتها ، او لما بشوف Sex Clip لبنت بتتناك و خطيبها بيتصل عليها.

يمكن فيا جزء لسه طاهر متسوخش او يمكن دي تجربه رفضتها و حسيت بقرف فيها من نظرتي لبت اقل ميقال فيها انها مومس بس محرصه

مش عارف انا شعوري صح ولا فيا شئ غلط

• عجبني
التفاعلات: samehhhhh, Medo said, صعيدي راقي و 3 آخرين
بحر مسا عليكوا
هكلمكم عن شئ في حياتي و كان متعب ليا جدا، جت عليا فتره بمارس سكس فون مع بنات و ستات انستا او تليجرام او سناب،

كانت ف بعد الشخصيات اللي كنت ببقي عاجز ادامها و بحس بضيق نفسي و صراع جوايا، مكذبش عليا و **** اني تعبان منه لحد دلوقتي، و همي البنات اللي بتكون مخطوبه و بتمارس علاقات فون او علاقات كامله

انا صادفت بنات كتير الا اللي مره قفلتني من الدنيا عملت فيديو كول مع بنت و خد بالي من دبله خطيبها، حسيت بجز ف قلبي، يمكن الجزء الطيب جوايا رفض الموقف دا، و لسه رافضه لحد دلوقتي لما بفكر X بتاعت المنصوره، او لما بشوف Sex Clip لبنت بتتناك و خطيبها بيتصل عليها.

يمكن فيا جزء لسه طاهر متسوخش او يمكن دي تجربه رفضتها و حسيت بقرف فيها من نظرتي لبت اقل ميقال فيها انها مومس بس محرصه

مش عارف انا شعوري صح ولا فيا شئ غلط
صح طبعا جدا وانا زيك ف الموضوع دا 🤝🌹

انت لسه قلبك ابيض و عندك إحساس مش عند ناس كتيييييير

• عجبني
التفاعلات: Galal Ezz Al-arab
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انت لسه قلبك ابيض و عندك إحساس مش عند ناس كتيييييير
و قلبي الابيض دا سبب منغص عليا حياتي، لحد م تمنيت انه يختفي عشان مبقاش عايش ف صراع نفسي يطلع يطقطق ف نفوخي كل فتره

و قلبي الابيض دا سبب منغص عليا حياتي، لحد م تمنيت انه يختفي عشان مبقاش عايش ف صراع نفسي يطلع يطقطق ف نفوخي كل فتره
بالعكس
اوعي في يوم من الايام تتمني كده او توصل لكده
مفيش احسن من اللي لسه فيه خير في قلبه

يسطا كما تدين تدان فبلاش من اولها وانت صح

لان العنتيله لما اتجوزوا خدوا بنات عفيفه و سابوا اللي فتحوهم و ناكهم لغيرهم، ينيكوهم باسم الجواز

انا شفت بعيني محدش عمل كدة غير لما اتلسع
ليا حد صحبي من شغلي ناك حريم و بنات كتير، و كان مصور للذكري و لما اتجوز خد ست ف منتهي الادب و الاحترام

ليا حد صحبي من شغلي ناك حريم و بنات كتير، و كان مصور للذكري و لما اتجوز خد ست ف منتهي الادب و الاحترام
عادي عنده اخت عنده بنت الحكاية مانتهتش

• عجبني
التفاعلات: الـ مجتاو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%