NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش اسوأ نوع من المثليين

اللي بيوصفوا نفسهم انهم سترايت حتى وهما بيكلموني او بيعملوا سكس شات معايا حتى وهما بينيكوني لازم يأكدوا انهم سترايت اصلا 😭
اللي هو لو انت ملكش في الموضوع ده اصلا وبتقرف منه ليه الحرمان الجنسي يوصلك لدرجه انك تنام مع راجل تاني وتسمي نفسك كده مش شاذ اصلا
يعني انا لو مكنتش شبه البنات للدرجادي كانت الرجالة دي هترضى تنام معايا بردو؟! o.o
في نفس الوقت مش برتاح لما بكون مع شخص بيقول كده يعني انا معنديش مشكلة تكون بتكره الشذوذ والشواذ معندش مشكله خالص بس متقولش الكلام ده وتيجي تنام معايا عشان انا هتبضن قبل وبعد وانت هتفضى شهوتك وتخلع يبقى ايه الغرض من كل ده ما تضرب عشرة احسن

• عجبني
التفاعلات: Mai Khalifa و enta 7abiby
تصيح مكنش لازم اكتب مثليين في اسم التوبيك لانهم مش مثليين بس التعبير خانني يلا مش مهم

• عجبني
التفاعلات: 123@
للاسف بتحصل كثير وهي محاوله خداع للذات بغباء

• عجبني
التفاعلات: giemo100
للاسف بتحصل كثير وهي محاوله خداع للذات بغباء
ايوة فعلا بينكروا ميولهم بدون اي سبب يعني هو انت مكسوف من اللي قدامك طب ماهو زيك بردو يعني
مفيش اي داعي يخليك تتكسف من ميولك او الحاجات اللي بتخليك مبسوط وانك تحارب الحاجات دي كلها جواك محدش بيتأذى غيرك وغير اللي بيثقوا فيك

• عجبني
التفاعلات: enta 7abiby
الفكره اصلا انهم بيبقو عايزين واحد يفضي شهوته بسرعه وهيشوفو حد تاني يعني معلش انا مبحبش كده انا عايز اتعرف علي الي قدامي ونكون صداقات موضوع انه سالب او كده عادي هيبقي في كلام سكس بيني وبينه بس الاول اتعرف عليه وكده لكن مفيش حد كله دلوقتي عاوز تخش تكلمه تضرب العشره وبس يروح يدور علي غيرك

• عجبني
كلامك مظبوط و الموضوع اصبح ان اى واحد عاوز يجيب لبنه بيدور على اى خرم و خلاص

• عجبني
معلش 😂♥️

انت حد ضايقك للدرجة دي!! ياعم عادي الدنيا مش مثالية زي مانتا متخيل

• عجبني
اللي بيوصفوا نفسهم انهم سترايت حتى وهما بيكلموني او بيعملوا سكس شات معايا حتى وهما بينيكوني لازم يأكدوا انهم سترايت اصلا 😭
اللي هو لو انت ملكش في الموضوع ده اصلا وبتقرف منه ليه الحرمان الجنسي يوصلك لدرجه انك تنام مع راجل تاني وتسمي نفسك كده مش شاذ اصلا
يعني انا لو مكنتش شبه البنات للدرجادي كانت الرجالة دي هترضى تنام معايا بردو؟! o.o
في نفس الوقت مش برتاح لما بكون مع شخص بيقول كده يعني انا معنديش مشكلة تكون بتكره الشذوذ والشواذ معندش مشكله خالص بس متقولش الكلام ده وتيجي تنام معايا عشان انا هتبضن قبل وبعد وانت هتفضى شهوتك وتخلع يبقى ايه الغرض من كل ده ما تضرب عشرة احسن
طريقه كلامك بجد عجباني ينفع نتكلم شويه؟
Ig: almighty_yours

• عجبني
المشكله انه مش فاهم انه لمجرد ان زبه يقوم على راجل زيه فهو شااااذ او كلب شوارع بيهيج وخلاص
بس الحقيقه ان فى مثليين وخصوصا السوالب بتدى الفرصه لاى كائن سواء شكله كويس او زفت جسم كويس او زفت طالما يملك ما يشبه القضيب انه يعيش عليه دور الدكر واقرأ تعليقاتهم على صور اعضاء المنتدى كله عندهم هايل .مسخره

• عجبني
الفكره اصلا انهم بيبقو عايزين واحد يفضي شهوته بسرعه وهيشوفو حد تاني يعني معلش انا مبحبش كده انا عايز اتعرف علي الي قدامي ونكون صداقات موضوع انه سالب او كده عادي هيبقي في كلام سكس بيني وبينه بس الاول اتعرف عليه وكده لكن مفيش حد كله دلوقتي عاوز تخش تكلمه تضرب العشره وبس يروح يدور علي غيرك
فعلا
كلامك صحيح

انا مش فاهم هو خايف ليش
عادي
انا بحب النسوان واموت فيهن
بس بصراحة او ممارستي للجنس كانت مع شباب
ودايما اتمنى اتواصل مع شاب ناعم ونظيف
ويقدر يتحمل كلامي الوسخ ولاني احب اكون عنيف واضرب
ومزاجي متقلب اوقات رومانسي واوقات اضرب واشتم الشخص واهله واذله
وبصراحة بخصوص الضرب والاذلال اتمتع مع الشاب اكثر من البنت
ولما اكون رايق احب اتعامل مع شاب اوقات واوقات مع بنت

وين المشكلة يكون مزاجي متقلب
واعشق البنات والشباب

• عجبني
التفاعلات: Toommc و Mirogogo
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
دي حاجة المفروض تسعدك يا لبوة ، لما تعرفي انك مجرد خرم يفضي فيه شهوته

• عجبني
التفاعلات: Toommc
ليه هو البلوك اتمنع؟
انا الس كان يتصرف بهذه الطريقة كنت اقوم و امشي او بلوك
ما تضيعش وقتك مع ناس مش فاهمة نفسها او عاوزاك انت تمثل عليهم عسان يرتاحه

طيب بالراحه بس وبهدوء
انا شخصيا ماعنديش،مشكله مع مثليتك واعتقد فيه غيري كتير هنا ماعندهمش اي مشكله
وماتنساش اي كانت ميول اللي هنا الهدف الاخير للكل المتعه
فابلاش نزعلو من بعض
معترض علي ميولك اوك ما اتعاملش معاك وخلاص
يعني انا متعتي اللي بدور عليها اني انزل شهوتي وانت برضو ليك متعه ومن حقك تدور عليها

• عجبني
هي المشكلة مش فالاسم
لان الي نا عندوش ميول بتاعه مش حيقف! انا مثلي لكن الاناث ما تعمليش اي نوع هياج جنسي بتاتا
لكن ممكن انيك راجل تاني!
هل الحرمان يخليني انيك امراة؟ لا ابدا
اغلب الي بينيكو بيكون عندهم نسبة مثلية متفاوتة
انا ارتحت لما قفلت الباب تماما على هذا النوع من الناس الي مش فاهمة و تود ان تستعملك فقط كاداه جنسية
لهذا الي يقولك كده انا اقترح عليك خاصية البلوك : ما تضيعش وقتك مع حد مش عارف نفسه!

• عجبني
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%