NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: Ahmedali25 و JO277
بعتقد ان نكون واقعيين... هنا مكان للفضفصة بنحكي فيه اللي ما بنقدر نحكيه بالحياة العامة .. شو الفايدة اكون افضفض براحتي وانا معروف هنا من زمايلي او جيراني او موظف عندي..
نحن كلنا هنا لينا حياتين حياة الواقعية والحياة الافتراضية اللي بتبدا من تغير الاسم .. ودا ميزة مش عيب... حتى نحكي بصدق وناخد براحتنا .. عالخاص ممكن نتعرف ونحكي اسمائنا ونتقابل عادي جدا....
تحياتي الك يا وردة المنتدى

• حبيته
التفاعلات: afnan
اخدت بالي ان كتير اوي من اسماء الناس اللي هنا فيك طب اللي بيكون اسمه فيك ايه سبب كدا رغم ان برضو لو قلت اسمك الحقيقي محدش هيعرفك منه ولو مش عايز تدخل هنا بأسمك ممكن تدخل بأسم مركب او حركي
ولا ايه رأيكم في الموضوع دا؟؟
كل واحد يقول رأيه وسبب تسمية الاكونت بتاعه بأسمه او بأي اسم حركي وبيدل على ايه؟
انا من زمان والناس بتيجي تحكيلي ف سموني كده وقلت اكتب نفس الاسم هنا عشان يعلق من التاس

اخدت بالي ان كتير اوي من اسماء الناس اللي هنا فيك طب اللي بيكون اسمه فيك ايه سبب كدا رغم ان برضو لو قلت اسمك الحقيقي محدش هيعرفك منه ولو مش عايز تدخل هنا بأسمك ممكن تدخل بأسم مركب او حركي
انا داخل بأسمي الحقيقي وحاطط اسم بلدي معاه

للتاكيد.. تعليقي .. بشكل عام .. انا بعرف ان شخصيتك قوية ..
بس فيكي تاخدي مثال اسمك واقعي بس صورتك اكيد افتراضية وهذا نفس المقياس

ما هو برضه لو في اسامي مكرره مش هيسمح فلازم نغير في كام احمد ومحظدكام واكد بيحب الدلع وكام واحد يتعرف بيموله

اذ كانعلي الفيسبوك وانستجرام والممثلين بياخدو اسامي شهره لدرجهقرايبهم مش بيعرفوهم جت ههه

• بيضحكني
في حاجات كدة من خواصك ميعرفهاش الا القريب
مهما كان عايزه اقولك ان حتى لو دخلته باسمك الحقيقي محدش هيعرفك برضو

• أتفق
التفاعلات: أحمد السويسي
للتاكيد.. تعليقي .. بشكل عام .. انا بعرف ان شخصيتك قوية ..
بس فيكي تاخدي مثال اسمك واقعي بس صورتك اكيد افتراضية وهذا نفس المقياس
طيب يعني احنا في منتدى سكس اذاي عايزني انزل صورتي طيب الاسم ومحدش هيعرفك لكن الصورة اذاي بقا؟

ما هو برضه لو في اسامي مكرره مش هيسمح فلازم نغير في كام احمد ومحظدكام واكد بيحب الدلع وكام واحد يتعرف بيموله

اذ كانعلي الفيسبوك وانستجرام والممثلين بياخدو اسامي شهره لدرجهقرايبهم مش بيعرفوهم جت ههه
انا مش قصدي بالاسم هنا قصدي انك لو دخلت تتعرف على حد لو قلت له اسمك الحقيقي مش هيضرك بحاجه

• عجبني
التفاعلات: حسن٩٤
مهما كان عايزه اقولك ان حتى لو دخلته باسمك الحقيقي محدش هيعرفك برضو
ع الفيس كنت عامل اكونت بنفس الاسم بحس ان دا احسن وعلي فكرة محدش سالني علي الاسم الحقيقي و الوحيد اللي سالني هنا قولتله

انا مش قصدي بالاسم هنا قصدي انك لو دخلت تتعرف على حد لو قلت له اسمك الحقيقي مش هيضرك بحاجه
ايوه فاهمك بس حبيت اوضح لك انها مأساه عالميه لشعب العربي واؤيدك في التعارف

• أتفق
انا حاطط اسمي الحقيقي
السبب. مجاش ف دماغي حاجه تانيه كنت عايز انجز عشان اعمل الاكون بسرعه 😂

• بيضحكني
التفاعلات: Mahmoud abdo
اصل دا منتدي جنسي بشوف الموضوع دا مع البنات وعندهم حق مش كل شخص يستاهل اصلا يعرف حتي اسمك لانك علي منتدي جنسي
ومتكبروش المواضيع استمتعوا بالمنتدى وخلاص 😂

لا عادى خالص انا كنت كاتب اسمى الحقيقى
ودلوقتى كاتب اسم من اسماء جدودى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%