NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا دائما تفكيري واقعي ودايما بشوف موضوعات تعبر عن الواقع اللي بنعيشه أو اللي جزء مننا بيعيشه
لكن انت احساسك ايه وانت لوحدك منعزل ؟
عادي بقيت متأقلم مع الموضوع دة
و لما جربت اصاحب حد من الشغل حسيت ان في فرق في الدماغ و التفكير هما دماغهم اللي هي دماغ طلبة جامعة
انا دائما تفكيري واقعي ودايما بشوف موضوعات تعبر عن الواقع اللي بنعيشه أو اللي جزء مننا بيعيشه
لكن انت احساسك ايه وانت لوحدك منعزل ؟

• حبيته
التفاعلات: بيكهام الاسمر
مشاركاتك دائما هي الاروع يا رودي ⁦❤️⁩⁦❤️⁩
بس ايه رايك فالفيلم ؟
متزعلش مشوفتهوش. بتابع أنجلش وبس هوليود بمعني اصح بس شوف مقاطع صغير علي الفيس. بالمناسبة محمود حميدة بيمثلك مين في حياتك الطبيعية ✌️

• حبيته
عادي بقيت متأقلم مع الموضوع دة
و لما جربت اصاحب حد من الشغل حسيت ان في فرق في الدماغ و التفكير هما دماغهم اللي هي دماغ طلبة جامعة
ودلوقتي خرجت من وحدتك مع خطيبتك ؟ولا لسة

متزعلش مشوفتهوش. بتابع أنجلش وبس هوليود بمعني اصح بس شوف مقاطع صغير علي الفيس. بالمناسبة محمود حميدة بيمثلك مين في حياتك الطبيعية ✌️
ابويا وأمي هما روحي اللي مقدرش استغني عنها
الاتنين قريبين مني بحكم تفكيري اللي سابق سني وان في شغل هما بيشرفوا عليه فبنتكلم ودائما يوجهوني وينصحوني

• حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ابويا وأمي هما روحي اللي مقدرش استغني عنها
الاتنين قريبين مني بحكم تفكيري اللي سابق سني وان في شغل هما بيشرفوا عليه فبنتكلم ودائما يوجهوني وينصحوني
**** يبارك فيهم اولا 🥰
يبقي لازم اي احزان تغور. قصاد دمعة منهم علي حاجة تحصل معاك وتزعلهم اوكي. وانا دة الي ماشية علية عايشة عشان رضي ماما وبس. ومتاكدة لو حصل معايا حاجة ممكن تكون عليا. عشان كدة بحاول اتخطي اي حاجة عشانها

• حبيته
**** يبارك فيهم اولا 🥰
يبقي لازم اي احزان تغور. قصاد دمعة منهم علي حاجة تحصل معاك وتزعلهم اوكي. وانا دة الي ماشية علية عايشة عشان رضي ماما وبس. ومتاكدة لو حصل معايا حاجة ممكن تكون عليا. عشان كدة بحاول اتخطي اي حاجة عشانها
انا بعمل كدة فعلا وحاجات كتير بترضيهم بعملها وربنا يخليك مامتك ويخليهالي علشان جابت القلب الابيض ده ⁦❤️⁩

**** يبارك فيهم اولا 🥰
بما انك بتحبي اجنبي ايه اكتر فيلم حبتيه ؟

انا بعمل كدة فعلا وحاجات كتير بترضيهم بعملها وربنا يخليك مامتك ويخليهالي علشان جابت القلب الابيض ده ⁦❤️⁩
شكرا يا بيكهام موضوع مميز كالعادة. نتمني في بوست يطلع يتثبت زي الي قبلة.

• حبيته
انا اتمني اكيد 😂😂
بس ده قرار المشرف
القرار منك مش من اي حد. انت لما تعمل حاجة محترمة مشرفة اكيد الكل هيحترمها وتتقدر. وانت قادر علي كدة اوكي. عايزة ارجع الاقي الدنيا تمام ليكم كلكم

• حبيته
القرار منك مش من اي حد. انت لما تعمل حاجة محترمة مشرفة اكيد الكل هيحترمها وتتقدر. وانت قادر علي كدة اوكي. عايزة ارجع الاقي الدنيا تمام ليكم كلكم
الاهم رجوعك لينا بالسلامة ⁦❤️⁩

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
الوحدة مش اختيار فى الغالب
لاكن فية ظروف تجعل الانسان يختار الوحدة و دى اسبابها كتير جدا
خيانة او ظروفة بقت كدا مش عاوز حد يشوفة او زعل او و او و او ......
لاكن يعمل اية مفيش غير الاصدقاء او الاهل

و الشغل و الانشغال و اضرار الوحدة التعب النفسى بلا شك

• حبيته
الوحدة مش اختيار فى الغالب
لاكن فية ظروف تجعل الانسان يختار الوحدة و دى اسبابها كتير جدا
خيانة او ظروفة بقت كدا مش عاوز حد يشوفة او زعل او و او و او ......
لاكن يعمل اية مفيش غير الاصدقاء او الاهل

و الشغل و الانشغال و اضرار الوحدة التعب النفسى بلا شك
بالظبط يا صديقي لكن ازاي نخرج منها ؟

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%