NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اسف اني بصدعكم تاني

بص يسطا علشان تخلص الحوار ده اعمل اللى اقولك عليه وسيزر بردو يقول رايو
بص يسطا انت تكلمها وقولها انا عاوز اشوفك ونتكلم معاكى وعازمك برا وكدا وتاخدها فى مطعم تاكلو وتتكلمي مع بعض وجبلها هديه تكون شيك وكويسه وانت بتديها الهديه قولها انا بحبك وعاوز تكونى حبيبتى ومراتى وكل دنيتى وانتى الوحيده اللى بتمنى اقضى معاكى الباقى من حياتى وتشارك معاكى حياتى وشوف رد فعلها اى
ارتب بس أفكاري في الكام يوم دول واستعد للترم التاني خلاص اخر ترم ليا واتخرج واشوفها واتكلم معاها وأقولها كل دا واعمل اللي قلت عليه هو صعب اني اعترف بدا بس أحاول

لا هتعرف تقولها لما تكلمها وتعزمها انكو تخرجو مع بعض وانك عازمها على اكل برا

روح و قولها.....

خلي بالك.... هي ف الاول قربت لما مش لقت الكلمة طلعت منك.... قررت انها تبعد.... روح قولها بحبك و شوف تقولك ايه.... و كدا كدا مش. هتخسر حاجة... لكن هتكون عملت اللي عليك
صح

يسطا بص انت حاول وشوف هي انت كدا كدا مش خسران حاجة ع الاقل ا
تبقى قلت الكلمة وطلعت قدها لو رفضوك ويمكن **** ينفخ في صورتك ويطلع اهلها ناس بتقدر وعاوزين راجل لبنتهم بس فيه سؤال هي هتقدر تستحمل فرق مستويات العيشة يعني لو عاشت على حالك هترضى؟!
انا معرفش الصراحه

روح و قولها.....

خلي بالك.... هي ف الاول قربت لما مش لقت الكلمة طلعت منك.... قررت انها تبعد.... روح قولها بحبك و شوف تقولك ايه.... و كدا كدا مش. هتخسر حاجة... لكن هتكون عملت اللي عليك
منا مستغرب انا اه حبيتها بس كنت بعيد كنت مرتاح وقلت طرقنا مش هتتلاقي فجأة الاقيها تعرض عليا نذاكر سوا وتندمج معايا في الكلام وتحكي من غير ما اطلب انا اساعدها هي تسمعني فجأة المشكلة تحصل بعدها هي قلبت زي ما تكون عاملة حسابها انها هتبعد بعد حل المشكلة والانقح انها بتقولي دا وانها مش عاوزة تشيل زنبي اعيا تسأل عليا وتهتم فجأة خلاص ترجع العن انا احتارت يسطا

ارتب بس أفكاري في الكام يوم دول واستعد للترم التاني خلاص اخر ترم ليا واتخرج واشوفها واتكلم معاها وأقولها كل دا واعمل اللي قلت عليه هو صعب اني اعترف بدا بس أحاول
احااااا يسطا انت عبيط صح ياعم بقولك اى قدامك يومين تلاته بالكتير تظبط أفكارك دى وتعمل اللى قولتلك عليه انا مش بقولك روح اخطبها اعترفلها بحبك علشان ميكونش فات الأوان وترجع تندم

قوله يا عم و عرفه..... لأني كدا هنضربه انا و انت 😂😂
انا شايف انكم مستقرين على نفس الرأي ومقتنعين جدا انها بتحبني دانا اللي بتعامل معاها مش شايف دا افعالها لا توحي بدا اطلاقا دي معبرتنيش برسالة من يوم ما وقفت كلام اكنها ما صدقت وانتوا بتقولوا بكل ثقة انها بتحبني نفسي في ربع ثقتكم🙂🙂🙂🙂

منا مستغرب انا اه حبيتها بس كنت بعيد كنت مرتاح وقلت طرقنا مش هتتلاقي فجأة الاقيها تعرض عليا نذاكر سوا وتندمج معايا في الكلام وتحكي من غير ما اطلب انا اساعدها هي تسمعني فجأة المشكلة تحصل بعدها هي قلبت زي ما تكون عاملة حسابها انها هتبعد بعد حل المشكلة والانقح انها بتقولي دا وانها مش عاوزة تشيل زنبي اعيا تسأل عليا وتهتم فجأة خلاص ترجع العن انا احتارت يسطا
ما علشان كدا بقولك تقطع الشك باليقين..... اعترف ليها بحبك.... و صدقني مش هتخسر... بالعكس وقتها هتكون عرفت راسك من رجلك

• بيضحكني
التفاعلات: CESAR
انا اتقلى اكتر من كدا يسطا لمجرد احساس انها بتحبنى
وانت لما اتقالك الكلام دا فهمت او عرفت منين انها بتحبك شوفت دا ازاي بس خد بالك اني قلت انها أكبر مني يعني وضعي مختلف بس متحطش في بالك انها شوجر مامي لا الفرق مش كبير ومتعتبش عليا اعتب على قلبي ابن الوسخة🙂🙂🙂

مهو دا كلو علشان الكلمه اللى عاوزه تسمعها منك مش لقتها حساها اه ممكن بس عاوزه تسمعها علشان تتأكد طول ماانت بتقول اختى الدنيا هتتعقد اكتر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: CESAR
مهو دا كلو علشان الكلمه اللى عاوزه تسمعها منك مش لقتها حساها اه ممكن بس عاوزه تسمعها علشان تتأكد طول ماانت بتقول اختى الدنيا هتتعقد اكتر
متقلقش معدتش بقول اختي تاني خلاص🤡🙂🙂😂
يسطا لو جينا لناحية الجد جيت اكلمها لقيتها بتقولي بص الحوار معقد والوقت هو كفيل انه يعالج كل حاجة لوهلة شكيت في الموضوع بس هي بعد الكلمتين دول فصلتني بتاعت اني بفصلها والكلام دا الحوار دا وضحلي ان تفكيري غلط

انا شايف انكم مستقرين على نفس الرأي ومقتنعين جدا انها بتحبني دانا اللي بتعامل معاها مش شايف دا افعالها لا توحي بدا اطلاقا دي معبرتنيش برسالة من يوم ما وقفت كلام اكنها ما صدقت وانتوا بتقولوا بكل ثقة انها بتحبني نفسي في ربع ثقتكم🙂🙂🙂🙂
ماانت وقفت رسايل انت كمان المشكله انتو الاتنين بتحبو بعض وفى نفس الواقت تقلانين على بعض وبتعاندو بعض بس الراجل يكون هو اللى عندو حبة تنازل انك تكلمها وتسأل

لا.... اوعي ف يوم تقول على نفسك عيل.... انت اكبر من كدا
احيانا بحس اني عيل مش في فكرة اني برجع في كلامي لاء بحس اني شبه الطفل لاني احيانا ببقى متكتف ومش عارف اتصرف

ما علشان كدا بقولك تقطع الشك باليقين..... اعترف ليها بحبك.... و صدقني مش هتخسر... بالعكس وقتها هتكون عرفت راسك من رجلك
و**** انت بتجيب من الاخر وانا قولتلو الطريقه كمان نعمل اى اكتر من كدا مش عارف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%