NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Progman

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي انا عندي مشكله ان مراتي مش مكفياني وببص بره وبعمل عاده سريه كتير حتي بعد السكس معاها حتي السكس معاها بقي ممل وبقيت ببص لبنات جسمهم اوزي وفرنساوي وهو دا اللي بيهيجني حتي قبل ما اعمل معاها سكس بجيب صور او افلام بنات بالجسم دا وبعد كده ببدا سكس ومحدش يقولي جرب حاجات جديده زي الدياثه كده والكلام دا لو حد عنده فكره ازاي نجدد العلاقه وتبقي هيا مصدر الهيجان ياربت يقول خصوصا المتجوزين هما اللي هيفهمو قصدي

• عجبني
  • محزن
التفاعلات: رجل كتوم، elbasha basha و الجنس حياة
للاسف ياصديق انت مبلي زيي الحريم البارده مالهاش حل نفس مشكلتي

بص يا ريس
عاوز اللي يبررلك طريق انت عاوزه ولا اللي يقولك حلول؟؟؟
عموما حلولك سهله وبسيطه وعاديه جدا
اما انك تعالجها سواء بدكتوره متخصصه او بادويه ومنشطات ليها وحاجات اورجانيك مش مضره
او انك تتجوز وده حلالك
اي شيء تاني اسمه تبرير سخيف لافعال انت حاببها
( بالمناسبه انا متجوز ومقضيها علشان محدش يدخل يزايد عليا …. انا معترف بنفسي وشايف نفسي كويس جدا )

• عجبني
التفاعلات: Zizo x1
بص ياخويا
الي اولو شرط اخرو نور
انت عندك ادمان بورنو مخالبك حاسس اني مراتك مش مكفياك
انما المشكلة ان عندك ادمان بورنو
الجنس عمرو ما كان زي كده ولا حيكون
و بتبص لبرة عشان عاوز حاجة جديدة لان خيالك خلاص بقى بلح بسبب الي انت بتتفرج عليه
اول شيء : تقول لمراتك عالكلام ده كلو… احكيلها.. امال متنيلين و متجوزين ليه عشان تخبو الحاجات دي.
تاني حاجة : اقطع رجليك من كل حاجة جنسية من النت! اه بلاش اثارت عالفاضي و خفف السيكس اساسا لمدة لحد ما توجع زي الاول و تخف

• عجبني
التفاعلات: محب الغموض و Moraa10
دلوقتي انا عندي مشكله ان مراتي مش مكفياني وببص بره وبعمل عاده سريه كتير حتي بعد السكس معاها حتي السكس معاها بقي ممل وبقيت ببص لبنات جسمهم اوزي وفرنساوي وهو دا اللي بيهيجني حتي قبل ما اعمل معاها سكس بجيب صور او افلام بنات بالجسم دا وبعد كده ببدا سكس ومحدش يقولي جرب حاجات جديده زي الدياثه كده والكلام دا لو حد عنده فكره ازاي نجدد العلاقه وتبقي هيا مصدر الهيجان ياربت يقول خصوصا المتجوزين هما اللي هيفهمو قصدي
غير مكان النيك
اللبس
خليها ترقصلك
لو عندك عيال وديهم عند حد من قرايبك
فيه لعبة كوتشينة جنسية لذيذة
غير اسلوب نيكك يعني لو متعود تنيك بعنف نيكها رومنسي والعكس
ممكن تجيب نوتيلا وتحطها على جسمها وتلحسها وتحط على بتاعك بردو وهيا تمصه
وهكذا

ما تتكلموا مع يعض

• عجبني
التفاعلات: elbasha basha
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفس مشكلتي بالظبط وأنت كأنك بتتكلم عنى
كل اللي أنت قولته عملته وبعمله بس نفسى أعيش بطريقة طبيعية مع ملاحظة أن مراتى مقتنعة باللى هى فيه ومش قابلة أى تغيير نهائي

بص ياخويا
الي اولو شرط اخرو نور
و بتبص لبرة عشان عاوز حاجة جديدة لان خيالك خلاص بقى بلح بسبب الي انت بتتفرج عليه
اول شيء : تقول لمراتك عالكلام ده كلو… احكيلها.. امال متنيلين و متجوزين ليه عشان تخبو الحاجات دي.
تاني حاجة : اقطع رجليك من كل حاجة جنسية من النت! اه بلاش اثارت عالفاضي و خفف السيكس اساسا لمدة لحد ما توجع زي الاول و تخف
نصايحك بلح يا أم قويق واللى ايده فى المية مش زى اللى مولع ناااااااار

نصايحك بلح يا أم قويق واللى ايده فى المية مش زى اللى مولع ناااااااار
هي دي الحقيقة
الي يقبلها يقبلها لكن غير ده بيكون اعطوني تبرير عشان اعمل الي فدماغي

• عجبني
هيجها يا صاحبي
طول مانت ماشي بعبصها واضربها علي طيزها
بوسها من ودنها
ارفع لبسها وحط صباع في طيزها وسيبها متنكهاش
شوقها ليك وخليها تموت علي زبك

• عجبني
هي دي الحقيقة
أصل أنا عندى تلاجة فى البيت ومش محسسانى برجولتى خالص وعكيت كتير وبصيت كتير واتمنيت نسوان كتير وفي النهاية بلح عابش ومش عايش واتكلمت معاها بدل المرة ألف لكن هى مقتنعة ان ده الطبيعي مش برود ولا حاجة
حليها بقا وادينى الزوبد من واقع مشكلتى مش من بنات افكارك
هي دي الحقيقة

أصل أنا عندى تلاجة فى البيت ومش محسسانى برجولتى خالص وعكيت كتير وبصيت كتير واتمنيت نسوان كتير وفي النهاية بلح عابش ومش عايش واتكلمت معاها بدل المرة ألف لكن هى مقتنعة ان ده الطبيعي مش برود ولا حاجة
حليها بقا وادينى الزوبد من واقع مشكلتى مش من بنات افكارك
هي التلاجة دي موديل واحد؟ مش في بطاريات و غاز بيتغيرو؟
و هل هي كانت فريزر كده من اول يوم! لو عندكم مشكلة فالموضوع روحو اكشفو عند مختص ازواج

• عجبني
هي التلاجة دي موديل واحد؟ مش في بطاريات و غاز بيتغيرو؟
و هل هي كانت فريزر كده من اول يوم! لو عندكم مشكلة فالموضوع روحو اكشفو عند مختص ازواج
يا وزة بقولك أصلا مش مقتنعة ان عندها مشكلة تقوليلى روحوا وتعالوا والأوضاع بقا مقولكيش
اخرنا وضع البطة البلدى يعنى حتى الأوضاع رافضاها. حياة هباب بعيد عنك

يا وزة بقولك أصلا مش مقتنعة ان عندها مشكلة تقوليلى روحوا وتعالوا والأوضاع بقا مقولكيش
اخرنا وضع البطة البلدى يعنى حتى الأوضاع رافضاها. حياة هباب بعيد عنك
وزة مين! ما تكلمني حلو يا جدع انت
امال باشا شحط طويل عريض يقول وزة سبت ايه لسواقين التوكتوك
بص ياخويا! اول حاجة اقفل ام البورنو ده
لان دي مشكلة!
بعدين : حط العقدة فالمنشار! اه، ما فيش ترضى و ما ترضاش، انت تعقد ان الموضوع… الراجل هو الي بيسوق، و لو مش عاوزة : كبر الموضوع : ليه مش عاوزة. اكيد في سبب!
و لو مافيش بينكم تفاهم فلموضوع ده مكملين ايه يعني؟ هو كل شيء قرف، ما تبقاش العلاقة قرف بردو… بص ياخويا
لو عندك اختك؟ خالتك ؟ اشتكيلهم بطريقة متدارية و خليهم يكلموها
حتتزنق
يابني في ستات كتير متعلمين ان هو ده الجواز بتحتاح وقت طويل عشان تتعلم تفك!

بص ياخويا
في حاجة بتشتغل مية مية
ابعد عن اي شيء جنسي وً طور فالحميمية معاها، يعني تقربو بمساح و دلع و بوس وًاحضان و كلام حلو و طبطبة! وًتمسك نفسها و تخليها على اخرها و جرب وًقول ام قويق تنصح

اتجوز واحدا تانيه مش حرام ولا عيب

بص النهارده كدا وانتا مروح من الشغل هتلها بوكيه ورد او اي حاجه بتحبها وقدمهلها هديه وصفي الجو من اي مشاحنات أو مشاكل وحاول تتكلم معها
أو تعمل حاجه
كل واحد يمسك ورقة وقلم ويكتب ايه الي بيحبو في العلاقه وكل طرف يحاول يعمل الي التاني بيحبو

بص ياخويا
الي اولو شرط اخرو نور
كلام خلاصه
جمع كل اللى كنت هكتبه

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 سيبتى مشكلتى العويصة ومسكتى في وزة وبطة .. عموما متشكرين عالنصيحة يا ست أم قويق

اتجوز تانى

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%