NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه استرونج اند بندد ومان

استرونج اند بندد ومان
ممكن ناس تستغرب من العنوان بس افهمك انا ليه اخترت الاسم ده
انا لسه سامعه حالا اغنية شاكيرا الجديده لسه نازلة انهارده الصبح وبجد اسمعوها اغنية حلوه خالص
شكيرا بتقول ف الاغنية

"آسفة لقد أقلعَت طائرتي. لن أعود حتى لو بكيت وتوسّلت إلي.. لا أريد خيبة أمل جديدة. كل هذا الحديث عن كونك بطلا، وعندما احتجتك بجانبي أدرت لي أسوأ جانب فيك..

رأيتَ نفسك صغيرا على مقاسي فأردت الارتباط بفتاة من مستواك .. ليست غلطتي أنك تتعرض للانتقادات، عزيزي أنا أصنع الموسيقى فقط .. آسفة إن كانت طراطيش كلامي تصل إليك..
غادرتَ وتركتني أضحية لأمك جارتي وللصحافة على الباب. اعتقدتَ أنك أذيتني برحيلك لكنك جعلتني أقوى. النساء لا يبكين بعد الآن .. النساء تتقاضى المال!

حبيبتك لديها اسم إنسانة جيدة، لكن على ما يبدو ليس اسماً على مسمى، من الواضح أنها تشبهك تماماً.. رأيتَ نفسك عالقاً في ظلي، فاخترت الاكتفاء بشخص من مستواك..

هناك خط رفيع بين الحب والكراهية .. لا تفكر بالعودة، صدقني عزيزي لم تعد هناك ضغائن بيننا حتى .. أتمنى لك السعادة مع مَن تسميها 'بديلتي' .. أنت استبدلت سيارة الـ Ferrari بالـ Twingo وساعة الـ Rolex بالـ Casio .. تضيع كل وقتك بالتمارين في النادي الرياضي، لكن لا تنسى أن عليك تمرين عقلك أيضاً"

ممكن كتير يشوف ان ده هبل وانه كلام ملوش لازمه
بس الحقيقه انا هنا مش بتضامن مع النساء والجو ده انا بتضامن مع كل الناس
لأن اوقات كتير بنتحط ف حروب مش عايزنها
ولكن بنتفاجئ اننا جواها
ممكن كتير مننا يقعد يصيح ويقول انا عملت ايه علشان يحصل معايا كده
ولكن الصح اننا لو اتحطينا ف حرب
مش لازم نفهم الاسباب وليه ده حصل المهم اني اوجع الوجعني واندمه علي العمله واخلي النار الولعها تحرقه هو مش انا وده الصح

واخيرا احب اشكر شاكيرا علي اغنيتها التحفه بصراحه
وبجد يعني اغنية جميلة جدا اسماعوها
واحلي حاجه فيها انها حرقة بيكيه بالنار الهو والعها وهي حاسه بكل سلام نفسي
وده المفروض يتعمل مع كتير من الاشخاص
ولا انت ايه رأيك
يمكن الكلام صح

نحن لانذهب الي الحروب ولكن اذا اتت الينا ف اهلا وسهلا بها

اللي قادرة ع التحدي و المواجهة 🤦‍♂️✌

هي شاكيرا قلبت على شيرين عبد الوهاب ليه كدا 😂😂 دي اغنية تلقيح مستمر عليه😂😂😂
انت حرفيا شبهت زارا بخسارا

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
التفاعلات: ⚜️Boda
استرونج اند بندد ومان
ممكن ناس تستغرب من العنوان بس افهمك انا ليه اخترت الاسم ده
انا لسه سامعه حالا اغنية شاكيرا الجديده لسه نازلة انهارده الصبح وبجد اسمعوها اغنية حلوه خالص
شكيرا بتقول ف الاغنية

"آسفة لقد أقلعَت طائرتي. لن أعود حتى لو بكيت وتوسّلت إلي.. لا أريد خيبة أمل جديدة. كل هذا الحديث عن كونك بطلا، وعندما احتجتك بجانبي أدرت لي أسوأ جانب فيك..

رأيتَ نفسك صغيرا على مقاسي فأردت الارتباط بفتاة من مستواك .. ليست غلطتي أنك تتعرض للانتقادات، عزيزي أنا أصنع الموسيقى فقط .. آسفة إن كانت طراطيش كلامي تصل إليك..
غادرتَ وتركتني أضحية لأمك جارتي وللصحافة على الباب. اعتقدتَ أنك أذيتني برحيلك لكنك جعلتني أقوى. النساء لا يبكين بعد الآن .. النساء تتقاضى المال!

حبيبتك لديها اسم إنسانة جيدة، لكن على ما يبدو ليس اسماً على مسمى، من الواضح أنها تشبهك تماماً.. رأيتَ نفسك عالقاً في ظلي، فاخترت الاكتفاء بشخص من مستواك..

هناك خط رفيع بين الحب والكراهية .. لا تفكر بالعودة، صدقني عزيزي لم تعد هناك ضغائن بيننا حتى .. أتمنى لك السعادة مع مَن تسميها 'بديلتي' .. أنت استبدلت سيارة الـ Ferrari بالـ Twingo وساعة الـ Rolex بالـ Casio .. تضيع كل وقتك بالتمارين في النادي الرياضي، لكن لا تنسى أن عليك تمرين عقلك أيضاً"

ممكن كتير يشوف ان ده هبل وانه كلام ملوش لازمه
بس الحقيقه انا هنا مش بتضامن مع النساء والجو ده انا بتضامن مع كل الناس
لأن اوقات كتير بنتحط ف حروب مش عايزنها
ولكن بنتفاجئ اننا جواها
ممكن كتير مننا يقعد يصيح ويقول انا عملت ايه علشان يحصل معايا كده
ولكن الصح اننا لو اتحطينا ف حرب
مش لازم نفهم الاسباب وليه ده حصل المهم اني اوجع الوجعني واندمه علي العمله واخلي النار الولعها تحرقه هو مش انا وده الصح

واخيرا احب اشكر شاكيرا علي اغنيتها التحفه بصراحه
وبجد يعني اغنية جميلة جدا اسماعوها
واحلي حاجه فيها انها حرقة بيكيه بالنار الهو والعها وهي حاسه بكل سلام نفسي
وده المفروض يتعمل مع كتير من الاشخاص
ولا انت ايه رأيك
سترونج اندبندنت وومان( strong independent woman )قصدك ولا اشي ثاني ؟!

شكلك مش مصري ، احنا هنا بنقولها كده
😂😂😂 انا موتي وسمي حد يغلط ويكابر عالغلط ، هو يعني الانجليزي بفرق من مصري لأردني ؟! 🤨

😂😂😂 انا موتي وسمي حد يغلط ويكابر عالغلط ، هو يعني الانجليزي بفرق من مصري لأردني ؟! 🤨
يفرق ، لاننا مش محنكين ومش بندق ع الكلمه كل ما في الامر اننا نوصل المعني

يفرق ، لاننا مش محنكين ومش بندق ع الكلمه كل ما في الامر اننا نوصل المعني
فخفخ منتشر نمبم حلحلك نبخيح اساس كلجرجف احاا في الموضوع وهو نيخيخ ميحيخ بهي٧ي وحلو جدا

معلش ما دققتش عالكلمة اهم اشي وصلك المعنى بنبخفن كيحيحيزي هرخبنق خخخ 🥰

فخفخ منتشر نمبم حلحلك نبخيح اساس كلجرجف احاا في الموضوع وهو نيخيخ ميحيخ بهي٧ي وحلو جدا

معلش ما دققتش عالكلمة اهم اشي وصلك المعنى بنبخفن كيحيحيزي هرخبنق خخخ 🥰
وصل المعني 😏

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%