NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ههههه ايا كنتي انا مش بحاول معاكي انا وجدت شخصية بتجيب من منظور علمي و ده اللي انا دايما بحب ابحث عنه عشان اتعلم اكثر ولكن عندي سؤال.. ما سبب كرهك للذكور.. او ما هو الموقف الذي جعلك تمرهين الذكور؟
تعلمت من خبراتى الحديثة فى منتدى نسوانجى ان من الحكمة لكى تبقى هنا طويلا وتحافظ على عضويتك ان تكون ..... و ان تكون ...... وان تكون ...... وان لا تكون .... ولا تقول ...... ولا تعبر بصراحة عن نفسك ... .... وان لاتذكر مصدر او مرجع علمى معتمد ...... هنا بيزعلوا قوى كدة لوحدهم ..... آى حد يقول كلام حقيقى يبقى بيثير مشكلات وعاوز يهيج الجمهور .... . آى حد يقول لحد كلمة يبقى بيعمل سبازم ...... لعبة الإنذارات هنا ليس لها قانون ولا حدود ولا تعريف ولا سبب .... اهو إنذار بس وخلاص
......... لعبة الحظر دى بقيت حاجة كدة مالهاش سبب ولا معانى ولا نتيجة
...... آى حد يتكلم مع مسئول يتعمل حظر فورا علشان ما يكمل ش كلامه خالص ...
انا تربية أمريكا الديمقراطية والحرية
انا وظيفتى حقوق الإنسان
انا تابعة للأمم المتحدة
علشان كدة هنا علمتنى ازاى تضطهد البشر وتعاملهم معاملة زفت علشان كدة موش ح ارد عليك دلوقت
عاوز تسمع رد تعالى فى مكان اكاديمى عالمى وانا اسمعك الرد العلمى الصح
باى باى
وداعا يا ديمقراطية

تعلمت من خبراتى الحديثة فى منتدى نسوانجى ان من الحكمة لكى تبقى هنا طويلا وتحافظ على عضويتك ان تكون ..... و ان تكون ...... وان تكون ...... وان لا تكون .... ولا تقول ...... ولا تعبر بصراحة عن نفسك ... .... وان لاتذكر مصدر او مرجع علمى معتمد ...... هنا بيزعلوا قوى كدة لوحدهم ..... آى حد يقول كلام حقيقى يبقى بيثير مشكلات وعاوز يهيج الجمهور .... . آى حد يقول لحد كلمة يبقى بيعمل سبازم ...... لعبة الإنذارات هنا ليس لها قانون ولا حدود ولا تعريف ولا سبب .... اهو إنذار بس وخلاص
انا وظيفتى حقوق الإنسان
انا تابعة للأمم المتحدة
علشان كدة هنا علمتنى ازاى تضطهد البشر وتعاملهم معاملة زفت علشان كدة موش ح ارد عليك دلوقت
باى باى
وداعا يا ديمقراطية
اوك و فين المكان ده و انا مستعد

انا وظيفتى حقوق الإنسان
انا تابعة للأمم المتحدة
باى باى
وداعا يا ديمقراطية
من فضلك شوفي الخاص

الاجابه دي اجابة انثى ههههههه بس المشكلة ان الرجاله بيستخدموها كهزار ديلوقتي.. فعلا عايز اعرف
أنا قولتها عشان كدة هزار

• عجبني
التفاعلات: Mostafa Hunt
  • حبيته
اغلب الرجاله بتحب تتفرج على السحاق.. هل اغلب الاناث بتحب تتفرج على الواط؟ و ايه سبب ان اغلب الرجاله بتحب تتفرج على السحاق؟ ياريت الكل يجاوب 🌹
لا اللواط اتفرجت عليه مره مقرف اوى ان راجل يبقى فى الحته دى 🤮🤮
ميلقش بالراجل انه يبقى بيتاوه زينا ويبقى بيتجمل بالميكب واللبس البناتى لا وحش خالص

• عجبني
لا اللواط اتفرجت عليه مره مقرف اوى ان راجل يبقى فى الحته دى 🤮🤮
ميلقش بالراجل انه يبقى بيتاوه زينا ويبقى بيتجمل بالميكب واللبس البناتى لا وحش خالص
يعتي انتي شايفة الراجل في مكانه اعلى من المرأة؟

يعتي انتي شايفة الراجل في مكانه اعلى من المرأة؟
مش اعلى لكن الراجل يعنى الرجوله والقوه فى الشخصيه والست يعنى الحنيه والملاينه لو عكست الاتنين تلاقى قرف وحش اوى

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: sss123@# و Mostafa Hunt
مش اعلى لكن الراجل يعنى الرجوله والقوه فى الشخصيه والست يعنى الحنيه والملاينه لو عكست الاتنين تلاقى قرف وحش اوى
انا معاكي طبعا و لكن هي ميول و قناعاتو مل حد في الشي اللي بيثيرة اكتر من التاني

• عجبني
اغلب الرجاله بتحب تتفرج على السحاق.. هل اغلب الاناث بتحب تتفرج على الواط؟ و ايه سبب ان اغلب الرجاله بتحب تتفرج على السحاق؟ ياريت الكل يجاوب 🌹
مش عارف بس بحس السحاق ناعم اكتر و امتع شوية

• عجبني
مش عارف بس بحس السحاق ناعم اكتر و امتع شوية
انا بشوف السحاق جميييل جداا و شي ممتع و بالذات لو كانوا الاثنين سخنين جدا و عايزين بعض جداا

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: thomas_12320
انا بشوف السحاق جميييل جداا و شي ممتع و بالذات لو كانوا الاثنين سخنين جدا و عايزين بعض جداا
بالظبط و المص و النظافة بيبقوا نار

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%