NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه مشكلة اسباب صور الذكور في الخاص

sexypump

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هناك إختلاف بين الرجل والمرأة بخصوص العلاقة الجنسية. المرأة تكون في احتياج أولا للحب و الشعور بالأمان و أخيرا الجنس. لكن بالنسبة للرجل الإحتياج الأول هو الجنس.(كلامي عن الستات السوية)

علشان كدا بتلاقي في الخاص صور للعضو الذكري لناس هما غالبا عايزين حب لكن مش عارفين يعبروا عن كدا لقلة خبرة أو قلة ثقة في النفس و في شخصيتهم. لو لكثرة معاملتهم لستات شهونية أو شمال.

• عجبني
التفاعلات: أموت فى الجنس, شاب وحدانى, Moheb sex و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هناك إختلاف بين الرجل والمرأة بخصوص العلاقة الجنسية. المرأة تكون في احتياج أولا للحب و الشعور بالأمان و أخيرا الجنس. لكن بالنسبة للرجل الإحتياج الأول هو الجنس.(كلامي عن الستات السوية)

علشان كدا بتلاقي في الخاص صور للعضو الذكري لناس هما غالبا عايزين حب لكن مش عارفين يعبروا عن كدا لقلة خبرة أو قلة ثقة في النفس و في شخصيتهم. لو لكثرة معاملتهم لستات شهونية أو شمال.
لا خالص ايه وجه التعبير عن الحب لما ابعت لواحده صوره ما اعبر له بموقف بكلمه

• عجبني
التفاعلات: sexypump و ahse
كلام مظبوط

• عجبني
التفاعلات: sexypump و 0Ali0
  • بيضحكني
التفاعلات: Yasmin55 و sexypump
ما مش كل الأشخاص عندهم نفس تفكيرك و اسلوبك في كتير شباب مندفع

• عجبني
التفاعلات: the1255

الي بيبعت صوره زي كده هو لا عنده فكره ازاي يتعامل مع بنت ولا فارق معاه مشاعر ولا اي حاجه
بيبقي دماغه فاضيه و مقتنع ان بنت هتوافق تعمل علاقه معاه ملهاش علاقه بالمشاعر خالص

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: sexypump، DarkHorse و the1255
الي بيبعت صوره زي كده هو لا عنده فكره ازاي يتعامل مع بنت ولا فارق معاه مشاعر ولا اي حاجه
بيبقي دماغه فاضيه و مقتنع ان بنت هتوافق تعمل علاقه معاه ملهاش علاقه بالمشاعر خالص
هو داخل هنا منتدي جنسي ف دماغه كلها ف المليطه احنا فاضيين ل المشاعر والكلام الفاضي ده 😂😂😂

• عجبني
التفاعلات: sexypump
هو داخل هنا منتدي جنسي ف دماغه كلها ف المليطه احنا فاضيين ل المشاعر والكلام الفاضي ده 😂😂😂
مختلفش اننا في منتدي جنسي
انا برد علي نقطه البوست الي ربط حاجه زي كده بالمشاعر

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
مختلفش اننا في منتدي جنسي
انا برد علي نقطه البوست الي ربط حاجه زي كده بالمشاعر
أنا اقصد انه مش ف دماغه مشاعر ولا كلام ونعمل علاقه سويه هو مفكر الكل داخل هيجان زيه لما يعمل كدا هتقوله يالا يا دكر ياللي مفيش منك بس ده غبي ف بنات كدا فعلا بس دول قليلين جدا

• أتفق
التفاعلات: Yasmin55

المهم أن يتم التعبير عن الاحتياجات والرغبات بصراحة وبدون إساءة تفسير.

إذا كنت تلاحظ قلة خبرة أو قلة ثقة في النفس لدى بعض الأفراد، يمكن دعمهم بالحديث بشكل مفتوح حول العلاقات وتعزيز الثقة في الذات

• عجبني
ما معلش بس معظم الشباب مابقتش بتفكر في انك تتعرف علي البنت الاول الولاد دلوقتي بقوا فاكرين انهم نازلين يصطادوا اذا كان هنا او في الحقيقه

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
ما معلش بس معظم الشباب مابقتش بتفكر في انك تتعرف علي البنت الاول الولاد دلوقتي بقوا فاكرين انهم نازلين يصطادوا اذا كان هنا او في الحقيقه
هنا ماشي مقبوله شويه ف الحقيقه اللي توافق تستاهل

قولهم كدا
بس بجد احنا عايزين علاقة حقيقية مش مجرد علاقة جنسية علاقة حب طويلة تدوم

ما مش كل الأشخاص عندهم نفس تفكيرك و اسلوبك في كتير شباب مندفع
ما اكيد مش كلو زي بعض بس في ثوابت مش لازم نتعداها

أنا اقصد انه مش ف دماغه مشاعر ولا كلام ونعمل علاقه سويه هو مفكر الكل داخل هيجان زيه لما يعمل كدا هتقوله يالا يا دكر ياللي مفيش منك بس ده غبي ف بنات كدا فعلا بس دول قليلين جدا
أنا أقصد علاقة جنسية سوية مش قابلة و قومة
دا حتى لو شرموطة بتتشقط من الشارع محتاجة تحس بالأمان من اللي هيشقطها لانها مش عارفة رائحة على فين و ممكن تتبهدل و يتعمل عليها حفلات مش حافلة و فضايح كمان ،يعني لو ما حستش بالأمان و أنها رائحة مع حد جاهز برغبتها مش هتروح و اللي عايز كتير مش واقفة عليه
يعني الست مهما كانت بتفكر في الامان اول شئ لكن الشباب بيفكر في البلبل و خلاص 😂

• بيضحكني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
أنا أقصد علاقة جنسية سوية مش قابلة و قومة
دا حتى لو شرموطة بتتشقط من الشارع محتاجة تحس بالأمان من اللي هيشقطها لانها مش عارفة رائحة على فين و ممكن تتبهدل و يتعمل عليها حفلات مش حافلة و فضايح كمان ،يعني لو ما حستش بالأمان و أنها رائحة مع حد جاهز برغبتها مش هتروح و اللي عايز كتير مش واقفة عليه
يعني الست مهما كانت بتفكر في الامان اول شئ لكن الشباب بيفكر في البلبل و خلاص 😂
هنا قليل جدا ده إذا حصل اصلا ان حد يتعرف على واحده و يوصلوا ل علاقه حقيقيه كامله اخرهم شات وشوية صور

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%