NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

اكبر درس اتعلمتيه ف الحياة

يشاركنى انسان يعرف يونسنى ف كل حاجة احس انى عايشة مع حد مش بتكلم لوحدى وبدى مشاعر لوحدى
طب ازاي هتلاقي الشخص ده وانتي قافله علي نفسك

انتى قلتى ان جوزك مجربشى معاكى اى حاجة خالص من المص والبوس احة امال شغال اية امن اقصد سكيورتى ولا بيرزع زبو جوة كسك دقيقة ويرمى شوية اللبن وخلاص على كدة

انا بلاحظ انو اللي بكونوا شبقين أغلب الوقت بكون حصلهم تحرش ذاكرة انت ايمت و مين و كم مرة حدا اتحرش فيكي

الجنس بأصله ليس متعة فردية متعة للزوجين يعني لو الواحد يكون اناني في الجنس الراجل يهمو يجيبو والست يهمها شهوتها فقط ما يمارسو العادة وخلا

• عجبني
التفاعلات: fiona
يشاركنى انسان يعرف يونسنى ف كل حاجة احس انى عايشة مع حد مش بتكلم لوحدى وبدى مشاعر لوحدى
الوحده مش انك تكونى عايشه لوحدك

الوحده انك تكوني وسط ناس كتير ومفيش حد يفهمك او يسمعك او حاسس بيكى

غريب بس بحب اتفرج على شواذ اوى بحب اتفرج على تعابير وش الراجل وهو متمتع واهاته وصوته
عادي لما تتجوزي تاني دوري على حد بتيسكشوال

بص انا صحيح عشت العكس بس ف نفس الوقت انا عارفة شخصيتي كويس انا معوزاش كده مش بيهمنى حجم او وقت او اي حاجة يهمنى اكون مع حد مستمتع بقدر م انا مستمتعة وللاسف انا عندى مشكلة انى لو هموت واجيب مبعرفش اجيب غير وهو بيجيب لازم نجيب سوا يا اما استحمل واستناه سنة المهم يكون معايا عارفة ان الست شهوتها اكتر من الراجل بس لازم الرجالة تفهم ان مش كل الستات كده او معرفش الحقيقة بس اتكلم عن نفسي انا مبحبش المتعة الفردية وانى استمتع لوحدى لدرجة انى مبحبش اي مداعبة تكون ليا لوحدى محبش لحس الكس نهائى لانها متعة ليا بس لكن ممكن البوس بعشقة لانه متبادل بعشق المص لاى بتمتع بمتعة اللى معايا رغم انى مجربتش اي حاجة من دى مع طليقي بس انا بقولك شخصيتي انا المداعبة لو مكانتش متبادلة محبهاش ممكن افضل امص ٥ ساعات واتمتع اكتر
يا بخته بيكي إلي هتكوني في حضنه

جربتي الخلفي ؟؟؟
و ايه رايك فيه لو كنتي جربتيه

تعالي ندردش برايفت

انا ديم

ا وقت العلاقة بكون جريئة اوى اجرأ موقف يوم م طلبت من جوزى يجيبهم على وشي ورفض
اي راجل المرأة تطلب منه شي ومش يعمله يبقي غبي

• عجبني
التفاعلات: Nswangy 25
نفسي اجرب حاجات كتير اوى كل حاجة اجرب مثلا ف المطبخ دا جامدد اوى وانا بطبخ كده وهو ورايا شغال😂

الافلام كلت دماغكم.....فيه حاجات قمه في الروعه غير دي ....المطبخ خطر​

الجنس بأصله ليس متعة فردية متعة للزوجين يعني لو الواحد يكون اناني في الجنس الراجل يهمو يجيبو والست يهمها شهوتها فقط ما يمارسو العادة وخلا
معليش خاص

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
هسالك سوال ويريت مكنش تقيل عليكي
الجواز كان حب ولا صالونات واي الي حصل قفلك منو خال

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%