NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال اسأله ما قبل منتصف الليل

فعلا كنت مره قريت ان نسبه الرجاله الي بتنتحر اكبر من الستات مع ان نسبه الاكتئاب في الستات اعلي
شيء حزين عامه
اه لاسف حتي الموضوع ده فكرني ب streamer مشهور مش فاكر اسمه كان طالع stream عادي و في الاخر قاعد يقول شويه نصايح و كده و بعد ماقفل راح انتحر

عندي سؤال و لحد دلوقتي مش لاقيه ليه إجابه مقنعه
ليه الرجاله مبتعيطش انا لحد دلوقتي ما شوفتش راجل بيعيط غير مرتين مثلا
لو مبتعيطوش الزعل بتاعكوا بيخرج ازاي ؟
الراجل من اول ما بيتولد بيتقاله استحمل انت الراجل استحمل مافيش راجل بيخاف ولا جبان ولا بيبكي والكلام ده كله
الراجل بيطلع زعله في ايه ؟ سؤال حلو
1*التدخين بأنواعه
2*الجيم
3*العصبية من اقل سبب وأقل كلمة
4*يقعد لوحده
5*يعيط

موضوع مميز علي فكرة 💙

• محزن
التفاعلات: Coraline
الراجل من اول ما بيتولد بيتقاله استحمل انت الراجل استحمل مافيش راجل بيخاف ولا جبان ولا بيبكي والكلام ده كله
الراجل بيطلع زعله في ايه ؟ سؤال حلو
1*التدخين بأنواعه
2*الجيم
3*العصبية من اقل سبب وأقل كلمة
4*يقعد لوحده
5*يعيط

موضوع مميز علي فكرة 💙
حاجه حزينه بصراحه و لازم الموضوع ده يتغير و مش قصدي تعيطوا بس تطلعوا مشاعر الزعل و الغضب بي طريقه صحيه
Welcome back beko🖤

حاجه حزينه بصراحه و لازم الموضوع ده يتغير و مش قصدي تعيطوا بس تطلعوا مشاعر الزعل و الغضب بي طريقه صحيه
Welcome back beko🖤
بالنسبة لي كواحد صعيدي صعب اربي ابني علي أنه يعيط عادي كدة بس الوسط حلو عموما في كل. حاجة ماينفعش قلبه يكون حجر وماينفعش يكون عيوطة
وحشني نقاشاتنا مع بعض 😅
Thanks 😊

مين قالك الراجل مش بيعيط بنعيط بس اتعلمنا وتربينا منظهرش ده ويبقا بينا وبين نفسنا لان من صغرنا كان ديمن يقولو مفيش راجل بيعيط ف ده اتزرع جوانا غيركم انتم بتعيطو وبرحتكو
نفس الكلام الارطبات علا فكره بننجرح بردو وفيه بنات كتيره اوي خدعت شباب وضحكت عليهم وحولتهم من طيبين لناس معندهاش مشاعر وقسوه بس الفرق اننا عيبه نقول ان ده حصل انتو عادي بتقولو ف ديمن تلاقي البنت الضحيه

بالنسبة لي كواحد صعيدي صعب اربي ابني علي أنه يعيط عادي كدة بس الوسط حلو عموما في كل. حاجة ماينفعش قلبه يكون حجر وماينفعش يكون عيوطة
وحشني نقاشاتنا مع بعض 😅
Thanks 😊
مش قصدي عياط عامه بس علي الاقل يقدر انه يتكلم و يطلع حزنه بي طريقه صحيه من غير ما يبقي خايف ان كده هيبته و قوته هتروح و الناس هتبطل تعتمد عليه زي ما بقيه الكومنتس قالوا

مش قصدي عياط عامه بس علي الاقل يقدر انه يتكلم و يطلع حزنه بي طريقه صحيه من غير ما يبقي خايف ان كده هيبته و قوته هتروح و الناس هتبطل تعتمد عليه زي ما بقيه الكومنتس قالوا
اه طبعا افضل حل هو المواجهة يتعود علي مواجهة مشاكله واحزانه

• أتفق
مين قالك الراجل مش بيعيط بنعيط بس اتعلمنا وتربينا منظهرش ده ويبقا بينا وبين نفسنا لان من صغرنا كان ديمن يقولو مفيش راجل بيعيط ف ده اتزرع جوانا غيركم انتم بتعيطو وبرحتكو
نفس الكلام الارطبات علا فكره بننجرح بردو وفيه بنات كتيره اوي خدعت شباب وضحكت عليهم وحولتهم من طيبين لناس معندهاش مشاعر وقسوه بس الفرق اننا عيبه نقول ان ده حصل انتو عادي بتقولو ف ديمن تلاقي البنت الضحيه
بالراحه انت دخلتنا في حاجات كتير🙂
مبدأيا انا سؤالي جاي لي سببين اولا انا حرفيا مشوفتش راجل بيعيط غير مرتين مثلا و كانت علي كارثه و ف كلام عامه مع ناس قريبه مني لما سألت كان بيتقالي ارقام فلكيه سنتين ٣ سنين فا ديه حاجه انا مستغرباها
موضوع الارتباط ده حاجه طبيعيه علشان زي ما فيه راجل وحش فيه ست وحشه و كله معرض انه يتأذي او يتجرح و ديه مش حاجه عيب و عمر ما حد قال انه عيب عامه

• عجبني
التفاعلات: 🛡آلَدٍيَبً🛡
بالراحه انت دخلتنا في حاجات كتير🙂
مبدأيا انا سؤالي جاي لي سببين اولا انا حرفيا مشوفتش راجل بيعيط غير مرتين مثلا و كانت علي كارثه و ف كلام عامه مع ناس قريبه مني لما سألت كان بيتقالي ارقام فلكيه سنتين ٣ سنين فا ديه حاجه انا مستغرباها
موضوع الارتباط ده حاجه طبيعيه علشان زي ما فيه راجل وحش فيه ست وحشه و كله معرض انه يتأذي او يتجرح و ديه مش حاجه عيب و عمر ما حد قال انه عيب عامه
ايوا انا مثلا اخر مره عيطت كان من 3سنين اما والدي اتوفي ومفيش بعدها

• محزن
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
و يشاركها مع حد
و لو محتاج مساعده عادي يقول مش عيب
اه طبعا بس لازم يحاول هو الأول مرة وعشرة مش من اول مرة يطلب المساعدة من حد
متفق معاكي جدا

• حبيته
اسباب نفسيه يعتبر مثلا ضعف وتكوين جينات هرمون البرولاتكين ولكن ذلك ظاهريا أمام المجتمع ولكن بين وبين نفسه او من هو اهل لثقته تفيض وتنهمر دموعه بقدر حجم الألم او الوجع الذى يعاني منه

• محزن
ليه مين قال اننا مش بنعيط بالعكس بنعيط عادي بس اغلب الوقت بنكون لواحدنا تماما...ف الاغلب مينفعش نوري بس الضعف ده لحد يعني الا لو كان لحد قريب فشخ سواء صاحب او واحده مثلا بنحبها يعني او دي وجهه نظري فا عادي ونا من الناس ال هي حساسه فشخ فا ممكن اي موضوع يضايقني مثلا نفسيا بس غالبا بحاول اتخطاه لواحدي يعني

• محزن
الهرمونات مبتساعدش بس لو حاجه جامده خالص زي وفاة الاهل ممكن الراجل يعيط

• الموضوع ده يدعو للتفكير
بنعيط لكن مع نفسينا

• محزن
دى اختلاف طباع بين الذكر والأنثى