NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

MostafaSasasa

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
صباح الفل.. في سؤال كدا بيحير ناس كتير اولهم انا 😂.. هو احنا ازاي بنلاقي صحاب نفس دماغنا و فاهمينا.. انا عن نفسي بلاقيهم صدفه.. بس الفكره ان قليل اوي لما الاقي حد نفس دماغي و غالبا بعد فتره بحس ان مش هو ده بردو.. فا يا ريت كل واحد يحكيلنا تجربته و ازاي لقى صاحبه او صاحبته و ازاي عرف انه نفس دماغه و بقى قريبين.. واللي عنده نصيحه طبعا يقولها عشان نفيد بعض ♥️

• حبيته
التفاعلات: اربعينية
هتلاقيهم في طريقك في الحياه لو مش طالع بيهم من صغرك بس برضة النفوس بتتغير متديش لحد الامان الا لو واثق ١٠٠٪ انو ينفع يبقي صاحبك بس

هتلاقيهم في طريقك في الحياه لو مش طالع بيهم من صغرك بس برضة النفوس بتتغير متديش لحد الامان الا لو واثق ١٠٠٪ انو ينفع يبقي صاحبك بس
طب و لما النفوس بتتغير و فجأه تلاقي نفسك لوحدك.. بتعمل ايه؟؟ الوقت ده بتبقى عايز تعمل اي حاجه عشان تلاقي حد تكلمه بس ف اسرع وقت

طب و لما النفوس بتتغير و فجأه تلاقي نفسك لوحدك.. بتعمل ايه؟؟ الوقت ده بتبقى عايز تعمل اي حاجه عشان تلاقي حد تكلمه بس ف اسرع وقت
الاصيل و ابن الناس و صاحبك الي بجد هو الي بيظهر في الوقت دا خلي بالك الرجال مبتبنش في المواقف الرجال بتبان في الشدائد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
متدورش
مش هتلاقي حد شبهك دور علي الي اختلافه يتناسب معاك

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: Ahmed.09 و Black Rose
الاصيل و ابن الناس و صاحبك الي بجد هو الي بيظهر في الوقت دا خلي بالك الرجال مبتبنش في المواقف الرجال بتبان في الشدائد
المشكله و الغلطه اللي انا غلطها و هقولها عشان محدش يقع فيها.. انك تحب حد و تسيب الكل عشانه.. تبقى متعود انك دايما معاه.. مفيش وقت لاصحابك او اهلك و مديله كل وقتك.. دا بجد اكبر غلط كبير اوي اوعى تعمله.. هيجي يوم و يسيبك و هتلاقي نفسك لوحدك.. و تندم على اصحابك اللي انت قاطعتهم او مبقتش تتكلم و تخرج معاهم عشان الشخص اللي سابك ده

متدورش
متفق جدا مع كلامك.. مقتنع جدا ان لازم في اختلاف.. بس الفكره اني لما اكون مصاحب حد و مبسوط معاه و يبعد الواحد بيبقى محتاج حد زي ده بالظبط.. هو خلاص اتعود ع ده حتى لو في اختلاف.. الحياة الفتره دي بتقف بجد.. مش بنسعى ساعتها غير اننا نلاقي اللي يملى الفراغ ده

المشكله و الغلطه اللي انا غلطها و هقولها عشان محدش يقع فيها.. انك تحب حد و تسيب الكل عشانه.. تبقى متعود انك دايما معاه.. مفيش وقت لاصحابك او اهلك و مديله كل وقتك.. دا بجد اكبر غلط كبير اوي اوعى تعمله.. هيجي يوم و يسيبك و هتلاقي نفسك لوحدك.. و تندم على اصحابك اللي انت قاطعتهم او مبقتش تتكلم و تخرج معاهم عشان الشخص اللي سابك ده
حصلت معايا زمان و من بعدها مبقتش اوقفها علي حد الي يمشي يمشي ب طول و اقدر اسد في اي حاجة و المشكلة انها لما حصلت معايا حصلت في اكتر فترة انا كنت فيها حياتي خربانة من جميع النواحي و مكانش حد جنبي و طلعت من الفترة دي متغير كتير جدا و لحد دلوقتي

مينفعش تستغني عن كل الي حواليك علشان شخص انت بتأذيه و بتأذي نفسك
الناس مش مضمونه و بتتغير و ده (طبيعي) فا متحطش آمالك و مشاعرك في حاجه مش مضمونه علشان هتتأذي

متدورش
ده حقيقي الاختلاف اللي الواحد يتقبله ده بيبقي افضل صداقة

• عجبني
التفاعلات: Yasmin55
حصلت معايا زمان و من بعدها مبقتش اوقفها علي حد الي يمشي يمشي ب طول و اقدر اسد في اي حاجة و المشكلة انها لما حصلت معايا حصلت في اكتر فترة انا كنت فيها حياتي خربانة من جميع النواحي و مكانش حد جنبي و طلعت من الفترة دي متغير كتير جدا و لحد دلوقتي
طب ما تديني نصايح كدا ازاي طلعت.. ازاي عديت الفتره دي؟

مينفعش تستغني عن كل الي حواليك علشان شخص انت بتأذيه و بتأذي نفسك
الناس مش مضمونه و بتتغير و ده (طبيعي) فا متحطش آمالك و مشاعرك في حاجه مش مضمونه علشان هتتأذي
حصل فعلا.. مره واحده بقيت لوحدي.. مفيش حتى حد احكيله.. كل الناس اتعودت اني مش موجود وانا السبب.. بس اتعلمنا يعني.. عايزين نرجع تاني بقى لحايتنا 😂

صباح الفل.. في سؤال كدا بيحير ناس كتير اولهم انا 😂.. هو احنا ازاي بنلاقي صحاب نفس دماغنا و فاهمينا.. انا عن نفسي بلاقيهم صدفه.. بس الفكره ان قليل اوي لما الاقي حد نفس دماغي و غالبا بعد فتره بحس ان مش هو ده بردو.. فا يا ريت كل واحد يحكيلنا تجربته و ازاي لقى صاحبه او صاحبته و ازاي عرف انه نفس دماغه و بقى قريبين.. واللي عنده نصيحه طبعا يقولها عشان نفيد بعض ♥️
@اسنانجي

انا هنام در انت ❤️❤️❤️
بس عموما قبل منام اسنانجي اخوية وصديقي والسند الي لو اتسندت عليه مش بيوقع

• حبيته
التفاعلات: اسنانجي
طب ما تديني نصايح كدا ازاي طلعت.. ازاي عديت الفتره دي؟
كل واحد علي حسي الفترة دي بتمر ب ازمة لو مادية او اجتماعية او اي حاجة فا انتا عندك اية وانا هقولك تمشي ازاي او الموقف بتاعك

الاختيارات الغلط الكتير بتعلمك ازاي تختار الصح
مع الوقت هتتعلم انك متتسرعش ف الحكم على الناس وانك تاخد وقتك بالكامل ف تقييم درجه قربك لهم

• حبيته
التفاعلات: اربعينية
@اسنانجي

انا هنام در انت ❤️❤️❤️
بس عموما قبل منام اسنانجي اخوية وصديقي والسند الي لو اتسندت عليه مش بيوقع
مش فاهم اوي بس اللي فهمته ان اسنانجي شخص جدع 😂♥️

• بيضحكني
التفاعلات: Sense 🌹queen
كل واحد علي حسي الفترة دي بتمر ب ازمة لو مادية او اجتماعية او اي حاجة فا انتا عندك اية وانا هقولك تمشي ازاي او الموقف بتاعك
هو المشكله اني زي ما حكيت كنت مدي شخص حياتي كلها و فجأه سابني لوحدي.. ملقتش حد حتى افضفض معاه فا جيت هنا.. عشان انا متابع المنتدى من زمان بس مكنتش عامل تكونت و عارف قد ايه الناس هنا صادقه و بتساعد.. عملت الاكونت مخصوص عشان الاقي حد اتكلم معاه 😂😂

الاختيارات الغلط الكتير بتعلمك ازاي تختار الصح
مع الوقت هتتعلم انك متتسرعش ف الحكم على الناس وانك تاخد وقتك بالكامل ف تقييم درجه قربك لهم
صح جدا طبعا.. وانا اتعلمت من التجربه كتير.. بس الصعب بالنسبالي اني اقدر ارجع و اتعامل مع الناس من غير ما اكون خايف.. موضوع اني اكون صداقه بقى صعب اوي بالنسبالي رغم اني كنت شخص اجتماعي و عندي اصدقاء كتير

هو المشكله اني زي ما حكيت كنت مدي شخص حياتي كلها و فجأه سابني لوحدي.. ملقتش حد حتى افضفض معاه فا جيت هنا.. عشان انا متابع المنتدى من زمان بس مكنتش عامل تكونت و عارف قد ايه الناس هنا صادقه و بتساعد.. عملت الاكونت مخصوص عشان الاقي حد اتكلم معاه 😂😂
بص فكك منه و عيش حياتك لان الحياه مبتقفش علي حد و اكيد هتبقي فاكر الشخص دا دايما و دايما هتبقي متضايق بس عيش حياتك و اتسحل في شغلك او دراستك و عيش حياتك برة عنة و بينلة ان حياتك دايرة من غيره كدة كدة و الشخص دا هتلاقية جايلك تاني

• عجبني
التفاعلات: MostafaSasasa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%