NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ريري2

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا اتفتحت و انا لسه صغير من فحل زبه ضخم و بنتاك منه ديما بس بحس ان خرمي بقى سايب حتى اني احيانا مقدرش اتحكم باطلاق الريح بيخرج غصب عني ازاي اقدر ارجع حجم خرمي زي مكان قبل ما انفتح

• عجبني
التفاعلات: Kokik و freemind
انا اتفتحت و انا لسه صغير من فحل زبه ضخم و بنتاك منه ديما بس بحس ان خرمي بقى سايب حتى اني احيانا مقدرش اتحكم باطلاق الريح بيخرج غصب عني ازاي اقدر ارجع حجم خرمي زي مكان قبل ما انفتح
كريمات و تقعدي فتره من غير ممارسه يرجع شويه شويه

كريمات و تقعدي فتره من غير ممارسه يرجع شويه شويه
ايه هي الكريمات لان بحس العضلة بتاعت خرمي توسعت

• عجبني
التفاعلات: الوقح و freemind
  • عجبني
التفاعلات: الوقح و ريري2
مبدئيا لازم تفهم ان ده يا اما تعود للعضلات او او حصل تهتك لو تهتك يبقى هتاخد وقت اكبر للشفاء انت لو تعود ف مبدئيا انت محتاج تقعد في مايه بارده و تدهن فاكتو عشان يبداء يلم و تبطل نهائي على الاقل ٣ شهور ممارسه و حتى لو كان بعبصه

• عجبني
التفاعلات: ريري2
مبدئيا لازم تفهم ان ده يا اما تعود للعضلات او او حصل تهتك لو تهتك يبقى هتاخد وقت اكبر للشفاء انت لو تعود ف مبدئيا انت محتاج تقعد في مايه بارده و تدهن فاكتو عشان يبداء يلم و تبطل نهائي على الاقل ٣ شهور ممارسه و حتى لو كان بعبصه
اعتقد. حصل تهتك لان زبه كبير جدا و انا كنت لسع صغنن

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اعتقد. حصل تهتك لان زبه كبير جدا و انا كنت لسع صغنن
نصيحه دكتور لان الموضوع ف تهتك ولازم تمرين وكورس علاج صح لان قدام بدال مش بتتحكم ف الريح هيكون كمان البراز الحق نفسك

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: الشرقاوي الجاحد اووي
تبطل تتناك
ولازم تكشف

للاسف حل الوحيد انك تبطل حبة وللاسف صعب

اعلجك بمساج من غير ممارسه و في وصفات لو حابب

اقعدي فتره من غير ممارسه خالص واستخدمي كريم فيكاسي
هيظبط معاكي

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: سلطان غلبان
اسأل طبيب من غير كسوف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%