NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Civil eng

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
بشوف ناس فأفلام السكس بتوصل بيهم الدرجه بيحطوا يد كامله جوه الطيز ... طب الناس ال فتحتها بتوسع كده مش بيتبهدلوا فالحمام بعد كده ولا ايه انا مش فاهم

• بيضحكني
التفاعلات: Mohamedrmsis
عضلات الكس و الطيز بترجع لحجمها الاصلي بعد فترة من عدم الاستعمال.

ده بعد فتره لكن مش فنفس الوقت

انا برضو مستغرب

اي مشاهد في الافلام بتكون غير واقعية ومعظمها بيكون بالادوية

• عجبني
التفاعلات: Mohamed Kapoo و ميكانيكى للستات
بشوف ناس فأفلام السكس بتوصل بيهم الدرجه بيحطوا يد كامله جوه الطيز ... طب الناس ال فتحتها بتوسع كده مش بيتبهدلوا فالحمام بعد كده ولا ايه انا مش فاهم
دي عضلة بتلم وضم تاني عادي وغير كدة لا هيا عادي في الحمام مفيش حاجه

• عجبني
التفاعلات: ميكانيكى للستات
عادي بترجع لوضعها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وهل بينتظروا لغايت ما تلم علشان الحمام ؟

أغلب المواضيع دي بتكون لأشخاص معينه وبتكون في طريقه طبيه في الأول الي يقولك وضع الطيز يرجع طبيعي تاني مش فاهم حاجه طبعاً ليها تأثير حتي لو العضله رجعت لوضعها مستحيل ترجع لوضعها الطبيعي لأن بيحصل بعد فتره ارتخاء في العضلات وعدم تحكم كامل في الاخراج وطبعاً بقي غير شغل المونتاج وأدوية عدم الشعور بالألم وحاجات تانيه كتير

• عجبني
التفاعلات: Abou jabel
أغلب المواضيع دي بتكون لأشخاص معينه وبتكون في طريقه طبيه في الأول الي يقولك وضع الطيز يرجع طبيعي تاني مش فاهم حاجه طبعاً ليها تأثير حتي لو العضله رجعت لوضعها مستحيل ترجع لوضعها الطبيعي لأن بيحصل بعد فتره ارتخاء في العضلات وعدم تحكم كامل في الاخراج وطبعاً بقي غير شغل المونتاج وأدوية عدم الشعور بالألم وحاجات تانيه كتير
تحياتي ليك
بس انا اختلف معاك
عضلة الشرج من العضلات الرخوية يعني حتي قبل ما تلتام وترجع تاني دة بعد فترة طويلة طبعا دة لو انتظرت تضم طبيعي لكن مع ذالك يضل الجسم متحكم بها حتي قبل الرجوع الي وضعها الطبيعي علشان العضلة دي الوحيدة الي تختلف عن باقي عضلات الجسم بخلاف المهبل
لما يوسع ويرجع يضم تاني عمرة ما بيرجع زاي الاول بعد ما بيضم بيكون في ترهلات فية
واخر حاجه
الام دة شي طبيعي بس دي اتفق معاك فيها في الافلام بيكون في بينج وكريمات تساعد في ارتخاء الغضلة علشان ميحصلش شرخ في الشرج
لكن في الطبيعة ممكن يحصل وليها اكتر من طريقة لكن مش اي حد يعملها علشان اي حاجة غلط بتسبب شرخ شرجي ونصور من غير نقاش
عارف طولت عليكم بس انا حبيت اوضح معلومة وعن تجارب وبحث علمي
تحياتي لكم
ماستر ابو جبل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%