NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

_Xmo7amedX_

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
يا جماعها ان من الصعيد تمام عاوز اخلص السنه دى وهروح اسكندريه او القاهره وااشترى بيت ملك واسكن فيه فا صحابى حذرونى من كدا فا محتاج رايكم انا كدا كدا هش هقعد هنا زقت وقرفت عيشه بيييض

• عجبني
التفاعلات: إبراهيم سالم
يا جماعها ان من الصعيد تمام عاوز اخلص السنه دى وهروح اسكندريه او القاهره وااشترى بيت ملك واسكن فيه فا صحابى حذرونى من كدا فا محتاج رايكم انا كدا كدا هش هقعد هنا زقت وقرفت عيشه بيييض
تعال يسطا تنور القاهره واسكندريه هو بس اسعار الشقق التمليك حراقه اوي

تعال يسطا تنور القاهره واسكندريه هو بس اسعار الشقق التمليك حراقه اوي
لا انا معايا مبلغ محترم عاوز اجيب بيت ملك فحته عاديه يعنى ولا شعبيه ولا غاليه اوى

تعال اسال متسمعش من حدا تعالي اتعمل وشوف واقيم الوضع سوء لو هتقعد في القاهره او اسكندريه عادي

تعال اسال متسمعش من حدا تعالي اتعمل وشوف واقيم الوضع سوء لو هتقعد في القاهره او اسكندريه عادي
انا جى عشان طبع الناس وغير ان العيشه حلوه جدا فالوجهه البحرى

بص هو اولا من عيوب القاهرة الزحمة وبعد الاماكن يعني علشان تقضي مصلحة بتتحرك قبلها بكتير غير الزحمة الي بتعطلك لكن هيا فيها رزق كويس يعني في معظم الاشغال وكمان لازم تكون متعود انك هتبقي محدش يعرفك وهتسيب ناسك الي في الصعيد وهتعيش من غيرهم بس بردوا القاهرة جميلة جدا في كل حاجة هتتبسط يعني

• عجبني
التفاعلات: الشرس٢ و Moheb sex
بص هو اولا من عيوب القاهرة الزحمة وبعد الاماكن يعني علشان تقضي مصلحة بتتحرك قبلها بكتير غير الزحمة الي بتعطلك لكن هيا فيها رزق كويس يعني في معظم الاشغال وكمان لازم تكون متعود انك هتبقي محدش يعرفك وهتسيب ناسك الي في الصعيد وهتعيش من غيرهم بس بردوا القاهرة جميلة جدا في كل حاجة هتتبسط يعني
انا زهقت من عادات وتقاليد هنا انا زهقا من اول ما اتولدت اساسا

• عجبني
التفاعلات: Moheb sex
انا جى عشان طبع الناس وغير ان العيشه حلوه جدا فالوجهه البحرى
تعال يسطا وبعدين كل مكان هتلاقي الوحش و كويس

طب ما تقولنا اللي بيعترض بتبقي ايه وجهة نظره عشان نساعدك

رغم ان من احلى الامكان الصعيد بس تقدر تزور القاهرة الاول وشوف هتلاقي الاجواء مناسبه ليك ولا لا وبعدين تقدر تاخد الخطوه دي

رغم ان من احلى الامكان الصعيد بس تقدر تزور القاهرة الاول وشوف هتلاقي الاجواء مناسبه ليك ولا لا وبعدين تقدر تاخد الخطوه دي
الصعيد مش عجبنى انا عاوزاعيش حياتى كدا واخرج براحتى واعمل الى نفسى فيه وكون صحاب جديده وعايز اغير

طب ما تقولنا اللي بيعترض بتبقي ايه وجهة نظره عشان نساعدك
مفيش حاجه انا زهقت وعايز تغير وكدا يعنى

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الصعيد بقيت بيض دلوقتي ماشي يعم روح مكان ما تحب

الصعيد مش عجبنى انا عاوزاعيش حياتى كدا واخرج براحتى واعمل الى نفسى فيه وكون صحاب جديده وعايز اغير
هو انت مبتعرفش تخرج في الصعيد يعني

• عجبني
التفاعلات: الشرس٢ و Abo hassan
اعمل ذي ما قلت لك زياره الاول وشوف لو هتحب تعيش هناك او لا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%