NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مستشفى كبيرة بها اعادة تاهيل للمدمنين ويكون بها العلاج صارم لانه مدمن وممكن يعتدي على احد من المستشفى وطالما مستواه كويس المادي يبقى من الافضل تكون مستشفى كبيرة وتكاليفها بعلاج حالات الادمان قوي وبها دكاترة نفسيين معالجين لمثل هذة المواضيع مثل التدخين والادمان الهيرورين واي نوع مخدر

• عجبني
التفاعلات: arraw
يسأل دكتور متخصص ويعالجه في البيت بس اهم حاجه انه يقدر يسيطر عليه

مستشفى كبيرة بها اعادة تاهيل للمدمنين ويكون بها العلاج صارم لانه مدمن وممكن يعتدي على احد من المستشفى وطالما مستواه كويس المادي يبقى من الافضل تكون مستشفى كبيرة وتكاليفها بعلاج حالات الادمان قوي وبها دكاترة نفسيين معالجين لمثل هذة المواضيع مثل التدخين والادمان الهيرورين واي نوع مخدر
في اقتراحات خاصه مجربه و لا الجلاء و خلاص تمام

المكان استقرينا عليه و ميزتو انه ميري و عامل زي السجن مستحيل الهروب منه
اتمني الشفاء العاجل له ولكل من ذاق الم الداء

• عجبني
اتمني الشفاء العاجل له ولكل من ذاق الم الداء
حبيبي تسلم و حقيقي يا اخي مبسوط و مستغرب من المنتدي العجيب ده اللي الواحد مابقاش يعرف يستغني عنو ده

في اقتراحات خاصه مجربه و لا الجلاء و خلاص تمام
الافضل انك تسال بجروبات خاصة لمواضيع علاج الادمان على الفيس بوك وفي كتير منهم هتعرف تتصرف بشكل افضل لكن لو الحالة صعبة ومش هتقدر تستنى طير على الجلاء على طول

• عجبني
الافضل انك تسال بجروبات خاصة لمواضيع علاج الادمان على الفيس بوك وفي كتير منهم هتعرف تتصرف بشكل افضل لكن لو الحالة صعبة ومش هتقدر تستنى طير على الجلاء على طول
للاسف لاء عشان عليها بياعيين كتير و بياخدو عمولات دون امانه في الرد

عن تجربه ؟
حبيبي ده علم وعلاج وحسب نوع المورفين بس افضل طريقه تفليل الكميه وتدريج وعن تجربه كتير اشخاص

• عجبني
حبيبي ده علم وعلاج وحسب نوع المورفين بس افضل طريقه تفليل الكميه وتدريج وعن تجربه كتير اشخاص
التخصص احسن لان دي روح بردو صعب المخاطرة

موضوع بجد يا جماعه و اللي عارف و ليه خلفيه عن تجارب محيطه ياريت يقول .
واحد صحبي دكتور جامعه و زوجته ست محترمه جدا كلمني دلوقتي منهار اكتشف ان ابنه مدمن هيروين و مش عايز يويديه المراكز الزفت الموجوده لان كلها مقرفه جدا ايه البدايل للقصه دي و ايه فعال بجد .

بص بختصار. ابنه عاوز يبطل ؟
لو ابنه عاوز يبطل هقولك نصايح مهمه جدا
الادمان. بيكون نتيجه تجربه او حاله نفسيه او صديق سوء

طيب عوزين نطلع الابن من الادمان. هنبداء نتعامل معاه علي انه مريض مش علي انه عار علي البيت والعيله

• عجبني
بص بختصار. ابنه عاوز يبطل ؟
لو ابنه عاوز يبطل هقولك نصايح مهمه جدا
الادمان. بيكون نتيجه تجربه او حاله نفسيه او صديق سوء

طيب عوزين نطلع الابن من الادمان. هنبداء نتعامل معاه علي انه مريض مش علي انه عار علي البيت والعيله
متفق

واحد صحبي دكتور جامعه و زوجته ست محترمه جدا كلمني دلوقتي منهار اكتشف ان ابنه مدمن هيروين و مش عايز يويديه المراكز الزفت الموجوده لان كلها مقرفه جدا ايه البدايل للقصه دي و ايه فعال بجد .
بص الموضوع كبير في حاجه في السيده زينب اسها صندوق مكافحة الادمان دي حلووه عن تجربه
مش حابب يبقا يخصصله اوضه فيها ترتبه سرير بسو يبعد عنها اي حاجه تانيه و يعملها حجز ل ابنه فترة بس هتاخد اكتر من شهرين او تلاته

• عجبني
بص الموضوع كبير في حاجه في السيده زينب اسها صندوق مكافحة الادمان دي حلووه عن تجربه
مش حابب يبقا يخصصله اوضه فيها ترتبه سرير بسو يبعد عنها اي حاجه تانيه و يعملها حجز ل ابنه فترة بس هتاخد اكتر من شهرين او تلاته
بيروح يتابع و يمشي صح هو ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بص يحجزو فى اوضه فيها حمام ويديلو اكل وشرب زيه زى المصحه وبعدين هو مش دكتور خليه يتابع حالته اول بأول أو يسأل حد صاحبه شغال الشغل ده لان الهيروين مشكله كبيره فشخ ولو قطعه مره واحده ممكن يحصل انتكاسه ويموت

• أتفق
بص يحجزو فى اوضه فيها حمام ويديلو اكل وشرب زيه زى المصحه وبعدين هو مش دكتور خليه يتابع حالته اول بأول أو يسأل حد صاحبه شغال الشغل ده لان الهيروين مشكله كبيره فشخ ولو قطعه مره واحده ممكن يحصل انتكاسه ويموت
ده اللي اتقال فعلا من دكتور بشري صاحبنا عشان كده غيرنا فكرة البيت دي

بيروح يتابع و يمشي صح هو ده
لا بيتحجز هنا بس هو مكان نضييف اوووي انا كنت بنزل فيه تدريب
و دكاتر مختصيين بيعالجو كل حاجه ب طريقه عكس البيت لو ابنه مرضيش ياكل مثلا و هو في الاوضه و جاله هبوط و اغمي عليه ابوه هيعمله اي؟؟

• عجبني
ده اللي اتقال فعلا من دكتور بشري صاحبنا عشان كده غيرنا فكرة البيت دي
بص انا مش هعرف اكتر من الدكتور بس كلاما الدكتور قال كده يبقى الولد حالته صعبه وربنا يشفيه لان الإدمان ممكن يخليه يعمل اى حاجه عشان كيفه حتى لو هيقتل

لا بيتحجز هنا بس هو مكان نضييف اوووي انا كنت بنزل فيه تدريب
و دكاتر مختصيين بيعالجو كل حاجه ب طريقه عكس البيت لو ابنه مرضيش ياكل مثلا و هو في الاوضه و جاله هبوط و اغمي عليه ابوه هيعمله اي؟؟
صح و**** فعلا كلامك مظبوط

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%