NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صح و**** فعلا كلامك مظبوط
هو كلامه صح جدا بس ده بيعتمد على الحاله اللى وصلها الشخص يعنى اللى فى الاول غير اللى فى الاخر

• عجبني
التفاعلات: arraw
هو كلامه صح جدا بس ده بيعتمد على الحاله اللى وصلها الشخص يعنى اللى فى الاول غير اللى فى الاخر
لاء دي معرفش احكم عليها دلوقتي لانو اكيد بيكدب

لاء دي معرفش احكم عليها دلوقتي لانو اكيد بيكدب
مايتعملو تحليل وينعرف كل ده لانه لازم يكدب من الخوف والتوتر ولازم يقول معلش اخر مره ومشعمل كده تانى وبتاع بس بردو فى حاجه تانيه فى نفس الاهميه هيا الشخص اللى خلاه عامل كده هل هو صحبه ولامعرفه ولامين لان اكيد حد يعرفه هو اللى وصله الحاله اللى هو فيها دى

• عجبني
موضوع بجد يا جماعه و اللي عارف و ليه خلفيه عن تجارب محيطه ياريت يقول .
واحد صحبي دكتور جامعه و زوجته ست محترمه جدا كلمني دلوقتي منهار اكتشف ان ابنه مدمن هيروين و مش عايز يويديه المراكز الزفت الموجوده لان كلها مقرفه جدا ايه البدايل للقصه دي و ايه فعال بجد .
مفيش لازم حد متخصص للاسف

• أتفق
مايتعملو تحليل وينعرف كل ده لانه لازم يكدب من الخوف والتوتر ولازم يقول معلش اخر مره ومشعمل كده تانى وبتاع بس بردو فى حاجه تانيه فى نفس الاهميه هيا الشخص اللى خلاه عامل كده هل هو صحبه ولامعرفه ولامين لان اكيد حد يعرفه هو اللى وصله الحاله اللى هو فيها دى
صحبو اه

لازم مركز مختص
هو يختار مركز سمعته كويسة ، حتي لو هيسفره برا ،،، اما فكرة هو يحاول في البيت دي غلط
معالجة الادمان بيتم معاه في المراكز المختصة معالجة "بعض" السلوكيات الغير منتظمة للفرد

• أتفق
  • عجبني
لازم مركز مختص
هو يختار مركز سمعته كويسة ، حتي لو هيسفره برا ،،، اما فكرة هو يحاول في البيت دي غلط
معالجة الادمان بيتم معاه في المراكز المختصة معالجة "بعض" السلوكيات الغير منتظمة للفرد
حقيقي يا حبي فعلا ده الرأي السليم تماما

• عجبني
التفاعلات: فحلاوى
دى المشكله بقى أن أنته أدى امان لناس والناس دى تخونك والواد صحبه ده مفروض يتفشخ

• أتفق
  • أتفق
التفاعلات: Life Arch
دى المشكله بقى أن أنته أدى امان لناس والناس دى تخونك والواد صحبه ده مفروض يتفشخ
للأسف ولد من عيله و ابوه و امه كويسين بس في سلسله هنجيب آخرها بس نخلص من ده الاول

فكرة بره دي هتبقي صعبه بس لازم بعد العلاج يبعد عن هنا تماما
اهم خطوة هي البعد عن نفس الصحاب و المجتمع

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للأسف ولد من عيله و ابوه و امه كويسين بس في سلسله هنجيب آخرها بس نخلص من ده الاول
بص أن شاء **** بسيطه شهر واتنين ويرجع زى الاول بس الاهم مكان نضيف وناس تعرف تتعامل مع الحالات اللى زى دى أو سفروة بره

اهم خطوة هي البعد عن نفس الصحاب و المجتمع
لسه قايل الكلام ده من شويه و قولنا بس نخلص من الخطوه الاولي و انا هشوفلو ناس في الامارات صحابنا

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
لسه قايل الكلام ده من شويه و قولنا بس نخلص من الخطوه الاولي و انا هشوفلو ناس في الامارات صحابنا
بس كده يشفيه و يعافية و يصبر اهله

• عجبني
بس كده يشفيه و يعافية و يصبر اهله
امين يا رب لان ده اول ولد جه في اصحابنا و كلنا بنعتبره ابننا كلنا

امين يا رب لان ده اول ولد جه في اصحابنا و كلنا بنعتبره ابننا كلنا
هو للاسف الموضوع بقى منتشر
بالاخص البودرة
او المخدرات البيضا بخلاف اسمائها
احظر اصدقاء السوء

• عجبني