NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

arraw

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
موضوع بجد يا جماعه و اللي عارف و ليه خلفيه عن تجارب محيطه ياريت يقول .
واحد صحبي دكتور جامعه و زوجته ست محترمه جدا كلمني دلوقتي منهار اكتشف ان ابنه مدمن هيروين و مش عايز يويديه المراكز الزفت الموجوده لان كلها مقرفه جدا ايه البدايل للقصه دي و ايه فعال بجد .

• عجبني
التفاعلات: 👑 مــلــک الـــروقـــان 👑، Any name و SNIPER89⛓️
عادي يفعل لها غرفة في البيت ليه و يجعله يبعت عن اي سموم حتي يشفي

• عجبني
التفاعلات: arraw
عادي يفعل لها غرفة في البيت ليه و يجعله يبعت عن اي سموم حتي يشفي
و ده يبقي فعال و لا محتاج متابعه معينه من دكتور عشان لو فيه حاجه ممكن تعملو هبوط ولا حاجه مش صعبه القصه دي

و ده يبقي فعال و لا محتاج متابعه معينه من دكتور عشان لو فيه حاجه ممكن تعملو هبوط ولا حاجه مش صعبه القصه دي
متابعة من البيت الدكتور يأتي يوميا لها بس بي تكلفة شوي وهات الشاب اولا يحتاج ضرب سخن حتي يتكسر عظمه

• عجبني
المراكز دى فيها اللى بيبيع مخدرات الافضل دكتور وعزلة فى البيت

• عجبني
ماهي دي القصه انا قولتلو المراكز بيشتغلو انو يرجع تاني و كلها قرف فعلا

المشكله انا لسه كنت بكلم مركز كبير اوي و المبلغ اللي قالو اقسم ب**** اسفرو بره

ضرب بجد ؟
اي ضرب بجد ويعرفه انك احسن تموت بدل ما تكون أثير لي شس يجعلك كلب عنده يعني يفهمه ان ممكن تبيع لحمك من أجل شمه و منظره بيكون اسوء شي يعني شبه الكلب الي يشم حتي حركتها تكون مرعبة

• عجبني
اي ضرب بجد ويعرفه انك احسن تموت بدل ما تكون أثير لي شس يجعلك كلب عنده يعني يفهمه ان ممكن تبيع لحمك من أجل شمه و منظره بيكون اسوء شي يعني شبه الكلب الي يشم حتي حركتها تكون مرعبة
لو شوفتي المستوي الاجتماعي و المعامله اللي بنعاملهالو انا نفسي اتصدمت بصراحه مش لاقي مبرر للموضوع ده

المشكله انا لسه كنت بكلم مركز كبير اوي و المبلغ اللي قالو اقسم ب**** اسفرو بره
العيب في الابن نفسها مو في السافر يجلس مع ابنه و يعقله لان راح يرجع مجددا لان شوفت كتير ناس رجعت بعد ما خرجت من المصحة

• عجبني
لو شوفتي المستوي الاجتماعي و المعامله اللي بنعاملهالو انا نفسي اتصدمت بصراحه مش لاقي مبرر للموضوع ده
لهيك يحتاج ضرب 😒🦋

• عجبني
العيب في الابن نفسها مو في السافر يجلس مع ابنه و يعقله لان راح يرجع مجددا لان شوفت كتير ناس رجعت بعد ما خرجت من المصحة
دي مشكله تانيه بس انا اقترحت انو بعد ما نخلص لازم يبعد عن كل المحيط اللي حواليه حتي لو هيكمل دراسه في بلد تانيه

واحد صحبي دكتور جامعه و زوجته ست محترمه جدا كلمني دلوقتي منهار اكتشف ان ابنه مدمن هيروين و مش عايز يويديه المراكز الزفت الموجوده لان كلها مقرفه جدا ايه البدايل للقصه دي و ايه فعال بجد .
لازم وقفه من نااار موش هيقدر لو انت قريب من الاسماعيليه مستشفي الجلاء لعلاج الادمان ميري لان الهروين مافيهوش رافه الولد هيضيع

• عجبني
لازم وقفه من نااار موش هيقدر لو انت قريب من الاسماعيليه مستشفي الجلاء لعلاج الادمان ميري لان الهروين مافيهوش رافه الولد هيضيع
ولازم اعادة تاهسيل وحياه جديده بعد مايتعافي باذن ****

• عجبني
بعيد طبعا بس هنشوف الاختيار ده انا ماكنتش اعرفها فعلا و اخوه ضابط قوات مسلحه كمان ممكن يسأل دلوقتي حبيبي يا معلم معلومه حلوه

• عجبني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
ولازم اعادة تاهسيل وحياه جديده بعد مايتعافي باذن ****
بعد ما يتعافي انا عارف هعمل ايه بس يتعافي الاول يا حبي و احنا مطمنين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
للأسف لازم مستشفي أو علاج صارم في البيت لانه بيجي له حالات هياج وممكن يهرب من البيت عشان ياخد الزفت ده هو حيقدر علي كده

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%