NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

adam adam

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
انا ادم 26 سنه مدمن على العاده السريه من 10. سنوات كنت امارسها فى البداية عادى لكن تدريجيا أصبحت يوميا ووقت اطول حتى وصلت منذ 3 سنوات انى امارسها كل يوم من منتصف الليل حتى الفجر مده تتراوح من 2 الى 4 ساعات دون أن القذف على سريري مع الاب توب الغريب فى الأمر انا العضو الذكرى يظل منتصب طول هذه المده وأصبح السكس الطبيعي لا يأثر فى بل أصبحت اشاهد افلام سكس محارم ودياثه وشذوذ حتى فى مره انقطع الجلد على زبى من كتر الممارسه وتانى يوم مارستها رغم الإصابة وانا فى حياتى لم المس فتاه حاولت اكتر من مره أبطالها بصور كثيرا ماذا افعل فأنا حياتى مدمره بسببها

لا تنم بشورت نم ببنطال طويل
لا تذهب الى غرفتك الا اذا غلبك النوم
انزع الهاتف من يدك
لا تدخل مواقع اباحية
حاول او تكون عير وحيد الا عند النوم!
خذ دش و العب رياظة
العادة ثلات مرات في الاسبوع عادية
فوق ذالك عندك ادمان!
حاول و نحن هنا للمساعدة

• عجبني
التفاعلات: adam adam
لو بالطريقة دى فأنت اكيد فى حالة ادمان للعادة السرية كل شئ لو زاد عن حده اتقلب ضده كده ممكن ممكن تجيلك التهابات قللها لحد 3 او 4 مرات فى الاسبوع والحل الامثل انك تتجوز طبعا

لو بالطريقة دى فأنت اكيد فى حالة ادمان للعادة السرية كل شئ لو زاد عن حده اتقلب ضده كده ممكن ممكن تجيلك التهابات قللها لحد 3 او 4 مرات فى الاسبوع والحل الامثل انك تتجوز عندك حق بس الجواز مش هينفع عشان هو اكيد لسة صغير

لو بالطريقة دى فأنت اكيد فى حالة ادمان للعادة السرية كل شئ لو زاد عن حده اتقلب ضده كده ممكن ممكن تجيلك التهابات قللها لحد 3 او 4 مرات فى الاسبوع والحل الامثل انك تتجوز طبع

انا اسف علي التعليقات بتعاتي الكتيرة بس انا مكنتش برد علي ناس كتير وفهمت كتابة الرد غلط

• عجبني
التفاعلات: Amigod
لا تنم بشورت نم ببنطال طويل
لا تذهب الى غرفتك الا اذا غلبك النوم
انزع الهاتف من يدك
لا تدخل مواقع اباحية
حاول او تكون عير وحيد الا عند النوم!
خذ دش و العب رياظة
العادة ثلات مرات في الاسبوع عادية
فوق ذالك عندك ادمان!
حاول و نحن هنا للمساعد.
عندي سؤال انا أحيانا بفضل افرك زبي بس ومش انزل عشان اتحمل ومش اضرب كتير لان المشكلة عندي اني افرك زبي احسن من اني انزل وعشان انا نفسي ابعد عن العادة بس برضه عايز اضرب أو بمعني اصح عايز افرك زبي لحد قبل ما ينزل وبس هل ده خطر علي حياتي

• عجبني
التفاعلات: Karam
عندي سؤال انا أحيانا بفضل افرك زبي بس ومش انزل عشان اتحمل ومش اضرب كتير لان المشكلة عندي اني افرك زبي احسن من اني انزل وعشان انا نفسي ابعد عن العادة بس برضه عايز اضرب أو بمعني اصح عايز افرك زبي لحد قبل ما ينزل وبس هل ده خطر علي حياتي
Edging اي شيء يفوت عن حده يتقلب صده ممكن تعملها مرة لكن مش كل مرة

التعديل الأخير:
  • عجبني
التفاعلات: الزبير
انت في عز رغبتك الجنسية
التيستوستيرون ممكن تستغله انك تعمل عضل و شكل حلو على فكرة
ادخل جيم

اتا ممكن امارس العادة السرية ٥ ساعات متواصلين

انت في عز رغبتك الجنسية
التيستوستيرون ممكن تستغله انك تعمل عضل و شكل حلو على فكرة
ادخل جيم
ياريت و**** العظيم بس مفيش فلوس والاكل هي وجبة الغدا والفطار والعشا حاجات عادية المشكلة الفلوس **** يفرجها بقي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت و**** العظيم بس مفيش فلوس والاكل هي وجبة الغدا والفطار والعشا حاجات عادية المشكلة الفلوس **** يفرجها بقي
الرياظة مش محتاجة فلوس!
شيل فناني مياه خمسة ليتر… اعمل لنفسك حديدة باسمنتين ترفعها….

• عجبني
التفاعلات: الزبير
الرياظة مش محتاجة فلوس!
شيل فناني مياه خمسة ليتر… اعمل لنفسك حديدة باسمنتين ترفعها….
عندك حق
طب المشكلة الأكبر والأخيرة ضرب العشرة انا مش بقدر استغني عنها اعمل اي

قلتلك
نام بهدومك و ما تكونش لوحدك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%