NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Mikeroro

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
إنضم
3 أبريل 2023
المشاركات
471
مستوى التفاعل
828
نقاط
77
الجنس
ذكر
الدولة
Syria
توجه جنسي
انجذب للذكور
هاي.
انا من الشام. و مقيم في القاهرة
اللهجة المصري مش كتير مزبوطة عندي هحاول اكتب اللهجة صح اكتر ما ااقدر.
انا سامي او ريان. زي ماتحبوا.
طبعا القصة واقعية حقيقية بكل تفاصيلها.
انا الان عمري ٢١ سنة بوتوم جداااااا هارد وتبادل سوفت.
انا اتولدت من أسرة ميسورة. و احوالنا المادية ممتازة. وأهلي مثقفين جدا.
اخويا كريم اكبر مني ب ٣ سنين.
كريم ولد اسمر وخشن وملامحه بشكل عام بشعة شوية. مش حلو يعني . بيشبه اهل ابويا. مع ان ابويا مش وحش. كان كريم عنيف جدا و كلامه بذيء وفي البيت يتعصب ويكسر اشياء في البيت وبتذكر لما نكون في غرفتنا عشان النوم كان يشوف افلام سكس عالموبايل. ويقلي لو خبرت بابا هاخنقك وانت نايم. و بالمدرسة كان يعمل مشاكل و بيضرب الاولاد واحيانا البنات كمان.و مش بيحب المدرسة ودايما الإدارة بتعمل استدعاء ولي أمر. بابا كان يعاقبه كتير ويحرمه من المصروف والمشاوير والفسح. وياخد منه الموبايل واللاب. بس كريم مش راضي يتغير.
وانا بشبه اهل امي. ناعم والكل بيقول عني حلو و امووور وجميل. شعري اصفر وعيون خضر متكحلة واسعة. وده كان سبب رئيسي ان الاولاد يتحرشوا فيني جنسيا كانوا يبوسوني وويبعبصوني ويلمسوا جسمي. وبعديها صرت ادخل حمامات المدرسة امص ازبارهم ويفرشوني وأحيانا ينزلوا في بقي و على خرمي وانا كنت فاكر ان ده لعب عيال وكل الاولاد بيعملوا كده . وكان اهم حاجة عندي اني كنت شاطر في مدرستي و متفوق والمدرسين بيشكروا فيا تماما والطلاب بيحبوني جدا و البنات تحب تقعد معايا ونلعب ونهزر . عكس كريم. اللي كان مبضون مني موووت بيحاول يضربني دايما. لكن ما يتجراش طبعا ويقولي يا خول ويشتم فيا. مع ان كريم بيعمل بعابيص مع صحابه وكنت اشوفه في الفسحة احيانا. واعتبرت ان ده ( البعبصة والحاجات التانية) شيء عادي.
وبسبب تصرفات كريم السيئة. وتصرفاتي الهادية. و حلاوتي وجمالي واسلوبي الهادي. كنت متدلع جدا جدا من بابا وماما و من كل قرايبي و حتى من صحاب بابا وماما كمان والكل يديني هدايا كتير وألعاب كتير.و ملابس وفسح. و. الكل بيحبني موت. كمان بيحبوا كريم بس انا بيعاملوني معاملة خاصة.حتى في المصروف. قدام كريم باخد مصروف زيه. بس من ورا ضهره مصروفي كان أكبر من مصروفه.
عشان كل ده كريم كان يكرهني وأحيانا يحاول يضربني لكن ما يتجراش يمد ايده عليا زي ماقلت من شوية. فيكسر أغراض في البيت من عصبيته و يتعاقب تاني. و كان يخفي اغراضي ويمزع ملابسي و يكسر العابي وينكر معرفته بالموضوع و مرة قتل القطة بتاعتي يعني لانها قطتي وانا بحبها خلاص كريم بيكرهها ولازم يغيظني فاخدها من ايدي وقفل عليا باب الغرفة وراح المخزن و قفل الباب وراه و قتلها و دفنها في الجنينة حطها جوا كيس قماش وفضل يخبطها بالحيطة حتى ماتت لكنه انكر وما اعترفش وقال إن القطة هربت من سور الجنينة (موضوع قتل القطة و دفنها اعترف فيه بعدين مش وقتها). وكان عندنا عصافير لقيناهم ميتين جوا القفص. ومرة مسك حمامة في الجنينة وحط عليها سبرتو اللي منستعمله عشان التعقيم وقت الكورونا وولع فيها نار. واضطر بابا يوديه معالج نفسي اكتر من مره.
و لاني مميز عند الكل صار عندي احساس اني اهم جدا من كريم وان كريم ولا حاجة وكنت انظرله بفوقية واستعلاء وأحيانا اسمعه كلام قاسي و اشتمه واقوله اني شفت الاولاد بيبعبصوا في طيزه و احتقره واذله وااقلل منه و اغيظه واسببله مشاكل مع بابا وماما عشان يعاقبوه وأحيانا يضربوه واشوفه مكسور واشوفه بيبكي وانا اشمت فيه. وطبيعي بيصدقوني انا في كل حاجة وبيكذبوه هوا.
في يوم بابا وماما سافروا محافظة تانية عشان جدتي ام بابا توفت.وهيبقوا اسبوع هناك. وكان يوم خميس. وانا وكريم ما ينفعش نروح معاهم عشان انا عندي دروس موسيقى على آلة الكمان وعشان المدرسة. وعشان كريم كان عنده جلسات علاج عند مرشد نفسي وعنده دروس سباحة في النادي مدرسته طبعا فكانت خالتي تشقر علينا كل يوم و الداده بتاعتنا تشوف طلبات البيت و توضب البيت وتحضر الاكل.تيجي الصبح قبل المدرسة وتبقى لغايه الساعه ٧ مساء. نكون رجعنا من النادي ونتشطف ونحضر دروسنا وننام.
واول يوم كان عادي جدا وثاني يوم الساعة ٨ قلت لكريم اني هاخد حمام وانزل الجاكوزي عشان جسمي بيوجعني. و الجاكوزي موجود بس في جناح بابا وماما. وبعد ساعة هاخرج نتعشا وننام . دخلت الجاكوزي وكان جسمي سخن اوي وعايز ادخل اي حاجة في خرمي. ومسكت فرشا شعر مقبضها خشب ودهنتها زيت شعر ودخلتها في خرمي وطبعا ده مش اول مرة. كنت بعمل الحركة دي كتير لغاية ما انزل لبني وارتاح. وقعدت يادوب ١٠ دقايق وبشوف موبايلي عشان اكلم جيمي صاحبي ماسنجر وانا في الجاكوزي.مش لاقيه.و تذكرت نسيته في الغرفة فلبست برنس الحمام وخرجت غرفتنا انا وكريم عشان اخد موبايلي. وفتحت الباب. لقيت كريم في السرير بتاعه ملط. و زبره واقف لقدام. زبر اسود وكبير ١٧ سم وغليظ وراسه كبيره وعنده شعر كتيير حوالين زبره. وبضانه بردو لونها اسود ومدلدلة وكبيرة كمان.و فيها شعر ااقلمن حوالين زبره. وكان اللاب فاتح على فلم سكس. بنت مربوطة. ومعاها اتنين بيضربوها بكرباج. ويشدوها من بزازها وشعرها مش عارف بينيكوها ولا بيضربوها.
انا اترعبت جدا واتجمدت من الخوف و ببص لكريم ومش بعمل اي حركة. لقيت كريم ساب زبره من ايده بعد ما كان بيدعك فيه وبيبص في عيني وعيونه بتقدح شرار.
وفجأة هجم عليا فأنا صرخت و حاولت اهرب فشدني من البرنس. واتفلت البرنس ووقع عالارض ومسكني كريم بايده من رقبتي كان زبره تماما على طيزي. وانا لحظتها خفت اكتر وحاولت ابعد عنه لكنه ااقوى وانشف مني وبأيده التانية مسك دراعي ولواها ورا ضهري وكان متعصب و زي المجنون. أول مرة اخاف منه بالشكل ده وقلي في ودني وهو يخنقني جااامد وايدي هتتكسر من الوجع.
كريم :انت بتراقبني كمان يا خول. مش كفاية الازبار اللي فرررررشت خرم طيزك والازبار اللي مصتها وكمان بتراقبني. ايه يا سامي يا ترى حبيت زبري حبيت زبر اخوك وعايز تمصه كمان . كل مشاكلي اللي انا فيها بسببك. وهتجبلي مصيبة جديدة .انا بكرهك.الكل بيقول سامي شاطر. سامي ذكي. سامي هادي. سامي جميل. سامي خرا ابن متناكة. سامي سامي سامي. وانا ما حدش معبرني و بيتظاهروا انهم بيحبوني. و مش عارفين ان سامي بتاعهم خول و بيتبعبص و بيتناك من اولاد المدرسة. مش كده يا خول. فاكر اني مش عارف ان بودا و شادي و الواد زيزو وابن عمه حمادة بترضع ازبارهم و بينيكوك في حمامات المدرسة وكمان جيمي وعلاء في النادي.
و لكن لاااااء لااااااااااااااااااء يا متناك الكل بيكرهني بسببك يا خول يا دلوع امك وابوك. وانا هاعرف ازاي تحترم اخوك الكبير وتسمع كلامه يا زبالة يا وسخ و من النهار ده هتبقى زي الكلب عندي.
انا. :وانا ببكي وبصرخ.
انا. : انت كداب انا ما عملتش حاجة من دول. واللللله لقول لبابا وماما انت بتقول كلام وحش عني وانك ضربتني واخلي بابا يضربك ويعاقبك. هتشوف يا كريم.
كريم :طيب هنشوف.
وانا هقول انك بتتناك وتمص ازبار الاولاد.
انا. :انت كذاب مش هيصدقوك.
(كريم مسك موبايله وفتح ملف الصور. وفتح صورة باين فيها بس شعري من ورا. وكمان الجاكت بتاعي وشنتة الكتب بتاعتي وارضية حمام المدرسة. وكنت برضع زبر زيزو. بس هو كمان مش باين وششه.).
كريم: وده ايه يا متناك. عاجبك الزبر. حبيته. مش ده زبر زيزو.
ولقيت كريم زبره شد اكتر وبيحركه بين فلقات طيزي اللي كانت مليانة زيت شعر وخرمي مفتوح من فرشا الشعر اللي دخلتها. وكريم يا دوب بيحرك زبره حسيت زبره اتزفلط بين فلقاتي ودخل في خرمي شوية صغيرين. لقيت كريم بيقلي.
كريم : ده انتي مفتوحة يا لبوة يا شرموطة مين اللي فتحك يا متناك.
انا : وربناااا مش مفتوح ما حدش لمسني.
كريم:وزبري اتزفلط وخش بسرعه في خرمك ليه يا كذاب. انت مين اللي فتحك
انا :( بعيط وخايف من كريم ) انا كنت بلعب بنفسي وبدخل حاجات في خرمي وبنزل لبني. كريم: انا هقول لبابا كل حاجة ولو ما صدقنيش هاقترح عليه ياخدك عيادة خالك بسام الخول. انت اصلا خول زي خالك اللي بيحبك ويدلعك وخليه يكشف عليك ويشوف بقا مين الكداب.
انا : كفاية يا كريم حرام عليك سيبني فحالي.
كريم : ايوو ووه انا فهمتك انت مفتوح وخرمك واسع من النيك ومجهز نفسك كمان. وحاطط زيت في طيزك وخرمك. و انت ممحون نيك و عايزني انيكك. عشان كده بتراقبني طب ما تقول كده من الاول وتخلصنا .
وانا سكتت مش عندي تبرير ليش طيزي وخرمي مليانين زيت. يعني هقول تاني اني كنت بنيك نفسي. فسكتت و لاااا كلمة.
لقيت كريم لازق صدره في ضهري. وزق زبره مره وحده في خرمي ودخله للآخر وحسيت زبره وصل لبطني وشعرت بشعر زبره وبضانه بيزغزغوا طيزي. وحسيت بوجع رهيب وصرخت وبكيت
انا. :اه اه هههههههه ارجوك يا كريم مش قادر. طلعه اي اي اي ا. اااااههه اهههه اههههاهههه😭😭😭
لما شافني ببكي هاج اكتر وشدني و رماني على السرير هو راكب فوق مني. وابتدا يضربني على طيزي ضرب شديد جدا . طيزي اتلسوعت من الضرب وايديه علمت عليها وحسيت كان طيزي اتحرقت بالنار. وانا ببكي وهو مستمتع اكتر وبيتفنن بتعذيبي واخذ حزام جلد من شماعة الملابس وقف سند ضهره على الحيطة اخر السرير صار راسي عند رجليه هوا وقف وداس راسي وشعري ووشي برجله جامد و بيضربني بالحزام على ضهري و طيزي وبيدوس راسي برجليه اكتر واكتر . موتني من الضرب وكأنه طلع غل السنين كلها مرة وحده فيني ومش خايف من عواقب عملته السوده ولا متأثر من دموعي وكنت ببكي واصرخ وانده اه اه اه اي اي اي اخ اخ اخ الحقني يابابا. الحقيني يا ماما.كريم يموتني الحقوني. لقيته مش فارقه معاه و بيقول كسمك وكسم ابوك اللي خلفك خليهم ينفعوك ووقف ضرب و لقيته قلبني على بطني نام فوقي. وفجأه صار شخص تاني ويقلي انا اسف يا حبيبي ما كنتش واعي و انا بعمل كده خلاص حقك عليا انا بعتذر. وانا ببكي ومتالم لقيته مسك زبره بايده و رفع اجليا وفتح وطيازي ودخل زبره جامد وهرجه ورجع دخله في خرمي وخرجه تاني ودخله مره واحده و بيحفر في طيزي جااامد. انا ببكي واصرخ واقله ارجوك بيوجع يا كريم. انت عورتني اي اي اي يا كريم وهو يبوسني من خدودي وشفايفي. ومسك زبري بايده وابتدا يدعك فيه ووقف زبري بايده وهو يقلي خلاص بقا اهدا يا حبيبي خلااااااص كفاية دلع صافي يا لبن. وانا ما رديتش عليه. فقلي حليب يا اشطة و فضل ينيك جامد اكتر من ٧ دقايق بنفس الوقت بيدعك زبري بايده. ولما اتعودت طيزي على زبره و خف الوجع. وبطلت عياط.واهديت شوية. وطلعت مني آهات متعة. وقلتله
انا : بالراحة يا كيمو على مهلك عليا.
كريم : انت مبسوط يا حبيبي.
انا : جسمي بيوجعني لأنك ضربتني بالحزام.
كريم :بس كده. يعني مش بتتوجع من زبري.
انا سكت وما رديت.
لقيته رجع زي الوحش تاني اتاريه عايز يسمع صوت عياطي عايزني اتوجع و ابكي واعيط واصرخ واتالم. مش عايزني استمتع. . لقيته وقف نيك. وخلاني انام على ضهري. وحط رجليا فوق كتافه ودخل زبره جججامد مره وحده بينيكني زي الحمااار ومسك ايديا وضمهم على بعض بايده عشان ما احركهم . شال البوكسر بتاعه وحطه في بقي وبايده التانية ابتدا يضربني ويقرص حلماتي جااامد و اتحول لوحش من تاني.كان بيمسك شعري و يشدني منه لدرجة شعري طلع في ايديه. ويضربني بالقلم في وششي طررراخ. طررررراخ اكتر من ٣٠ قلم بدون توقف. نيك وضرب. ودموع وصراخ. كانت متعته ينيك ويضرب. ورزع جااامد لغاية ما ساب رجليا و نام فوقي وهوا بيلحس دموعي اللي مغرقة وششي. لحسها بلسانه. من عيوني و خدودي لعند رقبتي وياكل شفايفي وكل ده وهوا بينيكني جامد وفي لحظه اتشنج واترعش ونزل لبنه جوا طيزي. وساب زبره جوا طيزي وكان زبره شادد حتى بعد ما نزل. ودعك زبري بتفافته ٥ دقايق وهوا بيقرص حلماتي جامد جدا وبيزق زبره في بطني وبيتف على وششي اكتر من ١٠ مرات. لغاية ما اترعشت ونزلت لبني على ايده وعلى بطني. وارتمي فوقي وابتدا يكلمني كلام حلو ويتاسف وانه مش هيعمل كدا تاني.وانا رجعت ابكي جااااامد. وحملني لحمام غرفتنا واخدنا دوش مع بعض. ونضف خرمي وطيازي وبطني وشعري ونشفني وحملني عالسرير بتاعي وانا عريان وجسمي احمر من الضرب و هوا لبس بوكسر وسخ شاله من سلة الغسيل من الحمام وغاب ٥ دقايق ورجع معاه العشا بتاعي مع العصير ولقاني بعيط فباسني ووكلني بايده. وانا ما لسا ببكي و دموعي بتنزل على خدودي وتوصل لذقني وتوقع على رقبتي وبطني و هوا كل شوية يلحس دموعي بلسانه و يبوسني ويووكلني بايده وكااانت اول مره في حياتي بيوكلني حاجة بايده او يخدم عليا. وخلصت اكل. وعايز انام. وهو خرج اكل ورجع واتمدد عالسرير بتاعه وحط فلم سكس اولاد وحمل اللاب وجه عندي و اتمدد جنبي والفلم شغال اتنين اولاد رابطين ولد ناعم جدا من ايديه ورجليه وبيضربوه بالقلم على وششه ويدوسوا برجليهم على راسه ويتفوا في بقه ويدعكوا زبره وبينيكوه جامد من بقه وخرمه.و اللي بينيكه من بقه أشعل شمعه وابتدا يحرق حلماته وصدره وبضانه بالشمع و يلسوعه جامد والولد اللي بيتناك وبينضرب جسمه بيترجف و مستمتع ومبسوط رغم كل الإهانة والضرب والنيك. و بعدين واحد منهم مص زبر الولد واخد لبنه في بقه. ولقيت كريم قفل الفلم ده و شغل فلم جديد ولد بيضرب ١٠ لواد تاني بس فيه تربيط ونيك عنيف وضرب بالقلم وحاجات زي كده و مسك زبري وابتدا يدعك فيه. ولقيت زبري وقف وانا خفت يضربني تاني. طمني انه هيضربني بس ضرب متعة مش زي لما ضربني اول مرة. وكان يدعك زبري ويشد حلماتي جامد جدا. ويضربلي ١٠ ويضربني بالقلم تاني بس مش ضرب جامد وشافني مستمتع وبتاوه.. اممممم ههههه كريم انا هنزل وهو بشد شعري جااامد وبيفرتك حلماتي . اهههه كريم فقلي افتح بقى وتف في بقى ٥ مرات وعلى وششي وملاني تفافة مش عارف جاب التفاف ده كله منين وانا اوحوح واههههه مممممم كريم كفاية. احححححح اممممممم ونزلت بأيد كريم. وكريم مسح لبني على صدري وشفايفي. وشلح البوكسر الوسخ اللي كان لابسه. ومسح بواقي لبني عن ايديه ورمى البوكسر على وششي وشميت ريحه عرقه وريحة بضانه وعرقها وحسيت اني بتهاااان وكرامتي اتمسح فيها الارض لكن كنت مستمتع بشكل غريب جدا مش عارف ليه . وقلت لكريم اني تعبت وعايز انام وقمت عشان البس ملابس النوم فقلي بعصبية . لاء نام عريان زي ما انت وانا هنام زيك فسكت ونمت عاري. وروحت نايم. وكانت الساعة ١٠ بالليل.
وصحيت اذان الفجر على كريم بيتمدد جنبي في السرير ومعاه خيارة كبيرة في ايده وحاطط كوندوم عليها ورابط الكوندم بخيط طويل و زبره زي الحجر شادد وواقف وكريم رافع جسمه لفوق وبيدخل زبره في بقي فخفت وحاولت ابعد لكنه زق زبره في بقي و قلي أخرس و مص يا حيوان انت مش اخويا. انت دالوقت الشرموط بتاعي. انت خدام زبري وبس. وخرست زي ماكريم عايز و ابتديت امص زبره وانا مغمض عيوني. وابتدى كريم يشد شعري جامد وينيكني من بقي ويدخل زبره جامد. وانا اتخنق وحسيت اني هارجع. فخرج زبره وضربني بزبره على وششي وشدني من شعري تاني. ويشد حلماتي بعنف جدا جدا و رجع دخل زبره في بقي تاني وابتدى ينيك بقي جامد وقلي وهو. بينيك بقي. لو وقعت نقطة لبن من بقك هنيك ميتين اهلك من الضرب. لغاية ما نزل في بقي وطبعا شربت لبنه كله ونضفت زبره من بقايل اللبن . وخلاني انام على ضهري ودخل الخيارة في خرمي بعنف وفضل يزقها ويضربلي عشرة لغاية ما دخلت كلها للآخر. وزقها بصبعه دااااخل خرمي ومش باين غير الخيط خارج من خرمي وابتدا يضربني بالقلم تاني ويمسك في شعري جااامد ويعض حلماتي و يرضعها ويتف بوششي و ابتديت اعيط من الوجع . وهو مستمتع جدااا وبيخنقني وحسيت اني هموت. لكنه فجأه وقف ضرب وباسني من بقي ودخل لساه جوا وابدا يرضع لساني وانا هديت شوية بس خايف منه ومبسوط بنفس الوقت. مش عارف مبسوط منه عشان بينيكني بالخيارة و لا عشان بيضربلي عشرة. ولا زعلان لانه بيضربني. حسيت أفكاري كلها متلخبطة مش عارف اركز ولا اخد قرار وحسيت اني مش فاهم نفسي ولا فاهم كريم ولا فاهم انا مبسوط او زعلان. لكن في صوت جوا دماغي بيقولي اني مبسوط كده واني ممنوع انزل لبن الا اذا اتهنت واتضربت عشان مش لازم اعمل كده لانه حرام. انا مش فام ولا عارف انا ايه وفي وسط كل الأفكار المشتتة . قربت انزل وقلت كرييييم. اهههه امممم. احححخخخخخ. كريم هنزل يا كريم ولقيت جسمي بيترعش وينفض ويهتز وحسيت كهربا جوا جسمي ونزلت تاني في ايد كريم.
ولقيت كريم بيبوسني من رقبتي و َشفايفي و بيقلي اتبسطت يا خول. وانا مغمض عينيا وحركت راسي اني مبسوط. ولقيته سحب الخيارة من طيزي وشعرت طيزي اتفتحت وتيار هوا بارد دخل في خرم طيزي. ومديت ايدي ودخلت اصبع واتنين وتلاتة ودخلوا بالراحة. ولقيت كريم شال الكوندم عن الخيارة . وقلي أكلها. فقلت مش عايز لقيته ضربني قلم ابن متناكة. شفت نجوم بتلمع فوق دماغي من القلم ده. واخدت الخيارة واكلتها. فمصني من شفايفي جامد ونزل من ريقه جوا بقي واتمدد على سريره ونام و انا مسحت لبني ونمت مباشرة من التعب.
وصحيت الصبح لقيت كريم مش موجود في الغرفة وكان جسمي متكسر. وكل عظامي وجعاني. فدخلت الحمام وببص في المرايا لقيت وششي محمرط وعيني مزرقة شويا. وشفايفي منفوخة من المص وطيازي لونها أحمر من الضرب بالحزام وايدين كريم مطبعة علي طيازي و حلمات صدري حمراااا جدا. ومطنبرة
وواقفة.وسمعت صوت خالتي في الصالة فاتشطفت وخرجت من الحمام و لبست بجامتي. ورحت الصالة. ولما خالتي شافتني صرخت. و اترعبت عليا واخدتني في صدرها وقالت .
خالتي: مال عينك يا سامي.وليه و ششك احمر كده ليه. ايه يا كريم مين ضارب سامي. ليكون انت اللي ضربت اخوك يا كريم.
لقيت كريم بيبص في عيني وعيونه بتقدح شرار. فخفت وقلت.
انا : لا يا طنط. بالعكس كريم كويس معاي جدا. حتى هوا اللي جبلي العشا. وواخد باله مني بس انا مبارح كنت في الجنينة وحسيت نحلة عقصتني فوق عيني. وبعديها بساعة حسيت عيني ازرقت وشفايفي ورموا ووششي اتحمرط زي مانت شايفة. لكن كريم جبلي كمادات تلج وحطها على وششي وبقيت احسن.
خالتي: اه صح اتذكرت. خالك أمير كان زيك عنده حساسية ومرة قرصته نحلة و صار معاه زيك تماما. خلاص انا هاتصل بخالك بسام. يقولي اسم الدوا. واجيبه يا روح قلب خالتك.
وانت يا كريم بقيت راجل قد المسؤولية. ولازم تاخد بالك من اخوك الزغير يا حبيبي. (وحضنت كريم وباسته. ولعبت بشعره.).
واتكلمت مع ماما مسنجر وفتحت الكاميرا. وماما شافتني وصرخت وزعقت وشوية كانت هتسيب بابا وترجع وكلمني بابا واتطمن عليا. وشكروا كريم على تصرفه النبيل معايا و لانه واخد باله مني وافطرنا مع خالتي وقالت لنا. ي**** يا اولاد عشان تروحوا تذاكروا. لغاية ما توصل شادية (شادية تكون الداده بتاعتنا). واكلنا . ووصلت داده شادية ونفس الحوار زعيق وصراخ واحضان.وخالتي مشيت. بيتها عشان النهار ده جمعه وعندها التزامات في بيتها . والساعة ٧ الداده جهزت العشا و كلمت ماما و طمنتها علينا ومشيت.
وبعد العشا. دخلت اريح. وقلعت ملابسي ولبست شورت. وتمددت عالسرير. وشوية ودخل كريم وتمدد على سريره وببص في موبايله.
انا عرفت انه بيشوف افلام. وكنت مستنيه ييجي جنبي او يقول حاجة. بس هوا ولا معبرني ابدا. وبعد نص ساعة وقف. وكان زبره شادد وعامل خيمه في الشورت بتاعه ودخل الحمام. لقيت نفسي بمشي على أصابعي من غير صوت وببص من خرم صغير في الباب لقيت كريم بيضرب عشرة عالمغسلة. و زبره شادد وبيتلامع من الزيت. وصوت زفلطه سلاتتتتت سلااااات سلاتتتتتتت.
اكتر من ١٠ دقايق. فأنا اتبضنت جدا و نقرت على الباب وكحيت شوية.
كريم؛: مالك بتخبط على دين اهلي ليه. مش عايز تعتقني ليه. سيبني في حالي مش عايز اغلط معاك تاني. يا خول يا متناااك. انا بصراحة عجبتني جدا كلمة خول و متناااااك. وقلتله بصوت فيه خوف .
انا.: ااانا اسف يا كريم.... كنت عايز اسالك اذا عايز كباية عصير برتقال. عشان اجبلك كباية معايا
كريم: لاء مش عايز. ولو خبطت الباب تاني هنيك اهلك واديك علقة بنت متناكة. غور كسم اهلك يا كلب يا خول انت واخوالك كلهم. وكمان خالاتك الشراميط
انا: خخخخخلاص حاضر يا كريم تحت امرك. بس ما تتعصبش عليا.
خرجت وشربت عصير جلست في الصالون وكنت متمني انه يدخلني معاه الحمام . ويضربلي عشرة. ويدخل زبره في طيزي و ينيكني. ولو ضربني مش مشكلة
مش عارف ليه رغم الألم لكن كنت مبسوط وهوه بيضربلي عشرة ويدعك زبري مبسوط اني حد كسر عيني وبيذلني ويدوس كرامتي ويدوس راسي برجليه. وتذكرت ريحه عرق بضانه. لما ضربلي عشرة بايده فغمضت عيوني ونزلت الشورت عند ركبي ولقيت ايدي راحت خرمي وبدعك فيه وبدخل صباعي جوا خرمي. و زبرى وقف وشد جااامد جدا .
وفجأة سمعت صوت باب الحمام اتخبط بقوة. وانا بسرعة شلت اصبعي من خرمي وخبيت زبري و رفعت الشورت و عدلت قعدتي.
ولقيت كريم لابس نفس البوكسر الوسخ. وقال.
كريم: قوم هاتلي عصير بسرعة. وادخل نضف الحمام كويس وخاصة حوض المغسلة. لو لقيته مش نضيف يا ويلك مني.
انا. :حاضر تحت امرك يا كريم.
كريم: كريم كدا حاف. قول يا سيدي كريم.
انا. : حاضر يا سيدي كريم.
ودخلت نضفت الحمام. وجيت انضف الحوض لقيت لبن كريم مالي الحوض. اخدت شوية لبن بايدي وانا ببص في المراية وبشوف نفسي. وشميت لبنه يااااه ريحة لبنه حلوة اوي . وحطيت ايدي في بقي و لحست لبن كريم وبلعته. ورجعت اخدت باقي اللبن ونزلت الشورت ودخلت أصابعي مع اللبن جوا خرمي. و زبرى شد تاني. وبقا يوجعني. ومسكت حلمتي وشديتها جامد اووي وحسيت بالوجع اللي حسيته مع كريم.
وسمعت كريم بينده عليا. فرفعت الشورت ونضفت الحوض وغسلت ايدي وخرجت. لقيت كريم بيضحك. ووقف. ودخل الغرفة وانا وراه. وشاف الحمام نضيف. ودخل السرير ينام. وقلي اطفي النور واتخمد ونام.
طفيت النور ودخلت السرير وعدى اكتر من ساعة وكريم مش معبرني. اتقلب يمين وشمال واطلع صوت عشان ألفت انتباه كريم. مافيش فايدة. ورحت نايم. وتاني يوم نفس الحكاية. خالتي وصلت وفطرنا واتكلمنا مع بابا وماما. و الداده وصلت وخالتي بقيت لغاية الساعة ١٢ الضهر واخدت كريم للمعالج النفسي. واتفاجيء المعالج جدا من تقدم العلاج مع كريم . ورجعوا البيت وخالتي روحت بيتها . و ذاكرت شوية وكريم كان في الجنينة بيكلم صحابه والساعة ٤ رحنا النادي انا عشان دروس الموسيقى وكريم عشان السباحة. ورجعنا الساعة ٦ ونص و الداده جهزت العشا كالعادة و أكلنا وكلمنا ماما وبابا و الداده راحت بيتها. وانا رحت اخد دش لكن كريم قلي اترك باب الحمام مفتوح من غير ما تسأل ليه وحصل طبعا . وخلصت حمام وخرجت انام. لقيت كريم زي ما يكون بيضرب عشره ومنزل لبنه على مناديل. انا بس شفت المناديل بايده. وبيمسح اصابعه فيها ورماها الأرض. وكان في نقطه لبن على البوكسر الوسخ بتاع كريم عند زبره.. مش عارف ليه مصر يلبس نفس البوكسر. مع ان عندنا انا وهوا اكتر من ه دزازين بوكسرات كلهن براندات.
وعدى اكتر من ساعتين وكريم زي مبارح. مش معبرني.
وحسيت انه نام. وحاولت انام بس مش قادر. عاوز كريم يمسك جسمي بأيديه ويضربلي عشره و ينيكني.
وشفت كريم مش بيتحرك. فقمت وقربت منه. ونزلت براسي عند زبره. وشميت ريحه زبره و بضانه لكن. كان ريحة جسمه و زبره وبضانه شور جل. ريحة حلوة مش وحشة.. بس ريحة البوكسر هيي اللي وحشه واتشجعت ومسكت بوكسره بطرف صباعي ونزلته شويه لقيت زبره نص شادد. وشعرته كثيفة ومش محلوقة. قربت لساني ولحست زبره شويه ولقيت زبره وقف اكتر.. فدخلت زبره كله في بقي ومصيته بالراحة.
ولقيت كريم فجأة مسك في شعري جااامد. وقلي.
كريم؛ انت بتعمل ايه يا خووول.
انا. ؛ اننننناااااا ولا حاجة مششششش قصدي يا كريم.
كريم؛ يعني منزل البوكسر وبتمص زبري ومش قصدك.
انا.؛ حقك عليا. آخر مرة.
كريم؛ انت عايز تتناك وتمص و لا عايز تتضرب ياض.
انا ؛ (في خوف ودلع بنفس الوقت). انا عايز التنين يا كريم.
لقيت كريم بينزلني عند رجليه ويقلي الحس رجليا وبوسهن ومص أصابع رجلي واحد واحد. نزلت الحس رجليه وامص اصابع رجله. ورجله التانية فوق راسي وبيدعك فيها وششي. بعدين اتعدل ومسكني من شعري واخدني عنده. وقلعني الشورت وهو قلع كمان وكان زبري واقف وصار يضرب زبري بايده ويشده جااامد ونيمني على ظهري. وضربني بالقلم. وأيده بتخنقني.ودخل زبره في بقي و مصيت و رضعت ولحست رأس زبره ودلعته جدا وهو بيضربني على وششي بس طبعا مش مغلول زي اول مره ضربني اكتر من ٢٠ قلم و تف بوششي كتييييير واترعش ونزل في بقي من غير ما يقلي رفع رجليا وقلي امسك رجليا بأيدي وافتحهم عالاخر وتف في خرمي وقلي اتف شوي لبن من بقي على ايده وطبعا شربت باقي اللبن ومسح اللبن بخرمي ودخل اول اصبع في خرمي وصار يدوره ويوسع الخرم وبعدين دخل تاني اصبع ولحقه بالتالت والرابع وصاروا اربع أصابع جوا خرمي يدخله جاااااا مد جدا وحسيت ايده كلها هتدخل في خرمي. وكل شوية يدعك زبري ويلعب ببضاني ويتف في بقي ويحط رجله فوق راسي. وانا عندي احساسيس كتيرة متعة واهانه ووجع و دلع. ونيك ودعك. ورجع زبره وقف ومن غير ما يقلي دخل زبره لغاية بطني و بضانه بتضرب ببضاني من النيك وحط ايده اللي كانت جوا طيزي في بقي وانا بمص أصابع ايده جااامد . وهو يخنقني شوية ويمص ويرضع ويعض حلماتي شوية. ويتف بوششي ويضربني بالقلم ويمسك شعري جامد شوية. كان في تناغم بين ألنيك والضرب. ينيك جااامد ويضرب جااامد. ينيك بالراحة ويضرب بالراحة. بقينا كده تقريبا نص ساعة. كل ما يقرب ينزل. يخفف نيك ويخرج زبره من طيزي شوية. ويضربني شوية ويرجع يدخل زبره وينيك ويرزع وينهج تاني. ولقيته مسك شعري جامد بأيديه التنين. وابتدا يقذف لبنه جوا طيزي اللي اتفحت عالاخر.
ومسك زبري. ودعكه شويه. و تفاجئت جدا لما لقيته نزل واخد زبري في بقه ومصه جااامد جدااا ومافيش ٣ دقايق اترعشت. وانا بصرخ وقلتله هنزل وفضل يمص ويمص لغاية ما نزلت لبنى في بقه. وكنت مبسوووط جدا وخايف لاني نزلت في بقه. لكنه قرب ببقه من بقى وفتح بقى باصبعه وتف اللبن بتاعي جوا بقي وقلي ابلع يااا خول وبلعت لبني وكنت مبسوط جدا وشال بوكسره الوسخ ابو ريحة من على الأرض ورماه على وششي زي المرة اللي فاتت. ودخل ياخد دش. وانا دخت من ريحه بضانه وعرقه ونمت على سريره وهو خلص حمام و لقاني نايم سابني ونام في سريري. والبوكسر على وششي ومناخيري للصبح. صحيت واخدت دوش. ولبست وصحيت كريم. وصبح عليا بتفافة على وششي. وما كانش عندي مانع يعمل اللي هوا عايزه. وتشطف ولبس وكالعادة خالتي وصلت وبعدها الداده. ووووووووو
وصار عندي ادمان اني اتهان وانضرب من كريم مقابل يمتعني ويريحني. وعنده بوكسر ممنوع يغسله الا كل شهر مره دايما يلبسه ويوسخه ووقت العلاقة اللي استمرت ٣ سنين يكون لابسه. وطبعا أتحسنت علاقتي مع كريم وأهلي كانوا مبسوطين جدا. لكن في المقابل انا أصبحت منحرف جدا و بحب حاجات شاذة جدا بالعلاقة مع الخولات اللي زيي.مستحيل اتبسط وارتاح بالجنس الا اذا اتنكت و انا بيتمارس عليا العنف والذل وانضرب وتتهان كرامتي . وعدت السنين.
و اه اه اه اه اه هههههههه لو لعبت يا زهر. واتبدلت الاحوااااال.
وكريم خلص جامعة و خطب واتجوز ومراته ولدت ولد زي القمر شبهي جدا زي ما اكون انا ابوه وده اللي كان مجنن كريم و خايف منه . وصار هوا الشخص المميز عند بابا وماما وانا اتركنت عالحيطة. وحاليا بدرس في الكلية. وحياااااتي ماشية.

و الف الف شكرا. ..
ياااااا كريم اللئيم...
اللي قلبت حياتي....
وخليتهالي جحيم.
......................................
 
  • عجبني
التفاعلات: اعشق البزاز الكبيره ملبن، عمرو 55 و A7med44
قصصك جميلة اوي ياريت تكمل
 
  • عجبني
التفاعلات: mando40
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Slim bottom
هاي.
انا من الشام. و مقيم في القاهرة
اللهجة المصري مش كتير مزبوطة عندي هحاول اكتب اللهجة صح اكتر ما ااقدر.
انا سامي او ريان. زي ماتحبوا.
طبعا القصة واقعية حقيقية بكل تفاصيلها.
انا الان عمري ٢١ سنة بوتوم جداااااا هارد وتبادل سوفت.
انا اتولدت من أسرة ميسورة. و احوالنا المادية ممتازة. وأهلي مثقفين جدا.
اخويا كريم اكبر مني ب ٣ سنين.
كريم ولد اسمر وخشن وملامحه بشكل عام بشعة شوية. مش حلو يعني . بيشبه اهل ابويا. مع ان ابويا مش وحش. كان كريم عنيف جدا و كلامه بذيء وفي البيت يتعصب ويكسر اشياء في البيت وبتذكر لما نكون في غرفتنا عشان النوم كان يشوف افلام سكس عالموبايل. ويقلي لو خبرت بابا هاخنقك وانت نايم. و بالمدرسة كان يعمل مشاكل و بيضرب الاولاد واحيانا البنات كمان.و مش بيحب المدرسة ودايما الإدارة بتعمل استدعاء ولي أمر. بابا كان يعاقبه كتير ويحرمه من المصروف والمشاوير والفسح. وياخد منه الموبايل واللاب. بس كريم مش راضي يتغير.
وانا بشبه اهل امي. ناعم والكل بيقول عني حلو و امووور وجميل. شعري اصفر وعيون خضر متكحلة واسعة. وده كان سبب رئيسي ان الاولاد يتحرشوا فيني جنسيا كانوا يبوسوني وويبعبصوني ويلمسوا جسمي. وبعديها صرت ادخل حمامات المدرسة امص ازبارهم ويفرشوني وأحيانا ينزلوا في بقي و على خرمي وانا كنت فاكر ان ده لعب عيال وكل الاولاد بيعملوا كده . وكان اهم حاجة عندي اني كنت شاطر في مدرستي و متفوق والمدرسين بيشكروا فيا تماما والطلاب بيحبوني جدا و البنات تحب تقعد معايا ونلعب ونهزر . عكس كريم. اللي كان مبضون مني موووت بيحاول يضربني دايما. لكن ما يتجراش طبعا ويقولي يا خول ويشتم فيا. مع ان كريم بيعمل بعابيص مع صحابه وكنت اشوفه في الفسحة احيانا. واعتبرت ان ده ( البعبصة والحاجات التانية) شيء عادي.
وبسبب تصرفات كريم السيئة. وتصرفاتي الهادية. و حلاوتي وجمالي واسلوبي الهادي. كنت متدلع جدا جدا من بابا وماما و من كل قرايبي و حتى من صحاب بابا وماما كمان والكل يديني هدايا كتير وألعاب كتير.و ملابس وفسح. و. الكل بيحبني موت. كمان بيحبوا كريم بس انا بيعاملوني معاملة خاصة.حتى في المصروف. قدام كريم باخد مصروف زيه. بس من ورا ضهره مصروفي كان أكبر من مصروفه.
عشان كل ده كريم كان يكرهني وأحيانا يحاول يضربني لكن ما يتجراش يمد ايده عليا زي ماقلت من شوية. فيكسر أغراض في البيت من عصبيته و يتعاقب تاني. و كان يخفي اغراضي ويمزع ملابسي و يكسر العابي وينكر معرفته بالموضوع و مرة قتل القطة بتاعتي يعني لانها قطتي وانا بحبها خلاص كريم بيكرهها ولازم يغيظني فاخدها من ايدي وقفل عليا باب الغرفة وراح المخزن و قفل الباب وراه و قتلها و دفنها في الجنينة حطها جوا كيس قماش وفضل يخبطها بالحيطة حتى ماتت لكنه انكر وما اعترفش وقال إن القطة هربت من سور الجنينة (موضوع قتل القطة و دفنها اعترف فيه بعدين مش وقتها). وكان عندنا عصافير لقيناهم ميتين جوا القفص. ومرة مسك حمامة في الجنينة وحط عليها سبرتو اللي منستعمله عشان التعقيم وقت الكورونا وولع فيها نار. واضطر بابا يوديه معالج نفسي اكتر من مره.
و لاني مميز عند الكل صار عندي احساس اني اهم جدا من كريم وان كريم ولا حاجة وكنت انظرله بفوقية واستعلاء وأحيانا اسمعه كلام قاسي و اشتمه واقوله اني شفت الاولاد بيبعبصوا في طيزه و احتقره واذله وااقلل منه و اغيظه واسببله مشاكل مع بابا وماما عشان يعاقبوه وأحيانا يضربوه واشوفه مكسور واشوفه بيبكي وانا اشمت فيه. وطبيعي بيصدقوني انا في كل حاجة وبيكذبوه هوا.
في يوم بابا وماما سافروا محافظة تانية عشان جدتي ام بابا توفت.وهيبقوا اسبوع هناك. وكان يوم خميس. وانا وكريم ما ينفعش نروح معاهم عشان انا عندي دروس موسيقى على آلة الكمان وعشان المدرسة. وعشان كريم كان عنده جلسات علاج عند مرشد نفسي وعنده دروس سباحة في النادي مدرسته طبعا فكانت خالتي تشقر علينا كل يوم و الداده بتاعتنا تشوف طلبات البيت و توضب البيت وتحضر الاكل.تيجي الصبح قبل المدرسة وتبقى لغايه الساعه ٧ مساء. نكون رجعنا من النادي ونتشطف ونحضر دروسنا وننام.
واول يوم كان عادي جدا وثاني يوم الساعة ٨ قلت لكريم اني هاخد حمام وانزل الجاكوزي عشان جسمي بيوجعني. و الجاكوزي موجود بس في جناح بابا وماما. وبعد ساعة هاخرج نتعشا وننام . دخلت الجاكوزي وكان جسمي سخن اوي وعايز ادخل اي حاجة في خرمي. ومسكت فرشا شعر مقبضها خشب ودهنتها زيت شعر ودخلتها في خرمي وطبعا ده مش اول مرة. كنت بعمل الحركة دي كتير لغاية ما انزل لبني وارتاح. وقعدت يادوب ١٠ دقايق وبشوف موبايلي عشان اكلم جيمي صاحبي ماسنجر وانا في الجاكوزي.مش لاقيه.و تذكرت نسيته في الغرفة فلبست برنس الحمام وخرجت غرفتنا انا وكريم عشان اخد موبايلي. وفتحت الباب. لقيت كريم في السرير بتاعه ملط. و زبره واقف لقدام. زبر اسود وكبير ١٧ سم وغليظ وراسه كبيره وعنده شعر كتيير حوالين زبره. وبضانه بردو لونها اسود ومدلدلة وكبيرة كمان.و فيها شعر ااقلمن حوالين زبره. وكان اللاب فاتح على فلم سكس. بنت مربوطة. ومعاها اتنين بيضربوها بكرباج. ويشدوها من بزازها وشعرها مش عارف بينيكوها ولا بيضربوها.
انا اترعبت جدا واتجمدت من الخوف و ببص لكريم ومش بعمل اي حركة. لقيت كريم ساب زبره من ايده بعد ما كان بيدعك فيه وبيبص في عيني وعيونه بتقدح شرار.
وفجأة هجم عليا فأنا صرخت و حاولت اهرب فشدني من البرنس. واتفلت البرنس ووقع عالارض ومسكني كريم بايده من رقبتي كان زبره تماما على طيزي. وانا لحظتها خفت اكتر وحاولت ابعد عنه لكنه ااقوى وانشف مني وبأيده التانية مسك دراعي ولواها ورا ضهري وكان متعصب و زي المجنون. أول مرة اخاف منه بالشكل ده وقلي في ودني وهو يخنقني جااامد وايدي هتتكسر من الوجع.
كريم :انت بتراقبني كمان يا خول. مش كفاية الازبار اللي فرررررشت خرم طيزك والازبار اللي مصتها وكمان بتراقبني. ايه يا سامي يا ترى حبيت زبري حبيت زبر اخوك وعايز تمصه كمان . كل مشاكلي اللي انا فيها بسببك. وهتجبلي مصيبة جديدة .انا بكرهك.الكل بيقول سامي شاطر. سامي ذكي. سامي هادي. سامي جميل. سامي خرا ابن متناكة. سامي سامي سامي. وانا ما حدش معبرني و بيتظاهروا انهم بيحبوني. و مش عارفين ان سامي بتاعهم خول و بيتبعبص و بيتناك من اولاد المدرسة. مش كده يا خول. فاكر اني مش عارف ان بودا و شادي و الواد زيزو وابن عمه حمادة بترضع ازبارهم و بينيكوك في حمامات المدرسة وكمان جيمي وعلاء في النادي.
و لكن لاااااء لااااااااااااااااااء يا متناك الكل بيكرهني بسببك يا خول يا دلوع امك وابوك. وانا هاعرف ازاي تحترم اخوك الكبير وتسمع كلامه يا زبالة يا وسخ و من النهار ده هتبقى زي الكلب عندي.
انا. :وانا ببكي وبصرخ.
انا. : انت كداب انا ما عملتش حاجة من دول. واللللله لقول لبابا وماما انت بتقول كلام وحش عني وانك ضربتني واخلي بابا يضربك ويعاقبك. هتشوف يا كريم.
كريم :طيب هنشوف.
وانا هقول انك بتتناك وتمص ازبار الاولاد.
انا. :انت كذاب مش هيصدقوك.
(كريم مسك موبايله وفتح ملف الصور. وفتح صورة باين فيها بس شعري من ورا. وكمان الجاكت بتاعي وشنتة الكتب بتاعتي وارضية حمام المدرسة. وكنت برضع زبر زيزو. بس هو كمان مش باين وششه.).
كريم: وده ايه يا متناك. عاجبك الزبر. حبيته. مش ده زبر زيزو.
ولقيت كريم زبره شد اكتر وبيحركه بين فلقات طيزي اللي كانت مليانة زيت شعر وخرمي مفتوح من فرشا الشعر اللي دخلتها. وكريم يا دوب بيحرك زبره حسيت زبره اتزفلط بين فلقاتي ودخل في خرمي شوية صغيرين. لقيت كريم بيقلي.
كريم : ده انتي مفتوحة يا لبوة يا شرموطة مين اللي فتحك يا متناك.
انا : وربناااا مش مفتوح ما حدش لمسني.
كريم:وزبري اتزفلط وخش بسرعه في خرمك ليه يا كذاب. انت مين اللي فتحك
انا :( بعيط وخايف من كريم ) انا كنت بلعب بنفسي وبدخل حاجات في خرمي وبنزل لبني. كريم: انا هقول لبابا كل حاجة ولو ما صدقنيش هاقترح عليه ياخدك عيادة خالك بسام الخول. انت اصلا خول زي خالك اللي بيحبك ويدلعك وخليه يكشف عليك ويشوف بقا مين الكداب.
انا : كفاية يا كريم حرام عليك سيبني فحالي.
كريم : ايوو ووه انا فهمتك انت مفتوح وخرمك واسع من النيك ومجهز نفسك كمان. وحاطط زيت في طيزك وخرمك. و انت ممحون نيك و عايزني انيكك. عشان كده بتراقبني طب ما تقول كده من الاول وتخلصنا .
وانا سكتت مش عندي تبرير ليش طيزي وخرمي مليانين زيت. يعني هقول تاني اني كنت بنيك نفسي. فسكتت و لاااا كلمة.
لقيت كريم لازق صدره في ضهري. وزق زبره مره وحده في خرمي ودخله للآخر وحسيت زبره وصل لبطني وشعرت بشعر زبره وبضانه بيزغزغوا طيزي. وحسيت بوجع رهيب وصرخت وبكيت
انا. :اه اه هههههههه ارجوك يا كريم مش قادر. طلعه اي اي اي ا. اااااههه اهههه اههههاهههه😭😭😭
لما شافني ببكي هاج اكتر وشدني و رماني على السرير هو راكب فوق مني. وابتدا يضربني على طيزي ضرب شديد جدا . طيزي اتلسوعت من الضرب وايديه علمت عليها وحسيت كان طيزي اتحرقت بالنار. وانا ببكي وهو مستمتع اكتر وبيتفنن بتعذيبي واخذ حزام جلد من شماعة الملابس وقف سند ضهره على الحيطة اخر السرير صار راسي عند رجليه هوا وقف وداس راسي وشعري ووشي برجله جامد و بيضربني بالحزام على ضهري و طيزي وبيدوس راسي برجليه اكتر واكتر . موتني من الضرب وكأنه طلع غل السنين كلها مرة وحده فيني ومش خايف من عواقب عملته السوده ولا متأثر من دموعي وكنت ببكي واصرخ وانده اه اه اه اي اي اي اخ اخ اخ الحقني يابابا. الحقيني يا ماما.كريم يموتني الحقوني. لقيته مش فارقه معاه و بيقول كسمك وكسم ابوك اللي خلفك خليهم ينفعوك ووقف ضرب و لقيته قلبني على بطني نام فوقي. وفجأه صار شخص تاني ويقلي انا اسف يا حبيبي ما كنتش واعي و انا بعمل كده خلاص حقك عليا انا بعتذر. وانا ببكي ومتالم لقيته مسك زبره بايده و رفع اجليا وفتح وطيازي ودخل زبره جامد وهرجه ورجع دخله في خرمي وخرجه تاني ودخله مره واحده و بيحفر في طيزي جااامد. انا ببكي واصرخ واقله ارجوك بيوجع يا كريم. انت عورتني اي اي اي يا كريم وهو يبوسني من خدودي وشفايفي. ومسك زبري بايده وابتدا يدعك فيه ووقف زبري بايده وهو يقلي خلاص بقا اهدا يا حبيبي خلااااااص كفاية دلع صافي يا لبن. وانا ما رديتش عليه. فقلي حليب يا اشطة و فضل ينيك جامد اكتر من ٧ دقايق بنفس الوقت بيدعك زبري بايده. ولما اتعودت طيزي على زبره و خف الوجع. وبطلت عياط.واهديت شوية. وطلعت مني آهات متعة. وقلتله
انا : بالراحة يا كيمو على مهلك عليا.
كريم : انت مبسوط يا حبيبي.
انا : جسمي بيوجعني لأنك ضربتني بالحزام.
كريم :بس كده. يعني مش بتتوجع من زبري.
انا سكت وما رديت.
لقيته رجع زي الوحش تاني اتاريه عايز يسمع صوت عياطي عايزني اتوجع و ابكي واعيط واصرخ واتالم. مش عايزني استمتع. . لقيته وقف نيك. وخلاني انام على ضهري. وحط رجليا فوق كتافه ودخل زبره جججامد مره وحده بينيكني زي الحمااار ومسك ايديا وضمهم على بعض بايده عشان ما احركهم . شال البوكسر بتاعه وحطه في بقي وبايده التانية ابتدا يضربني ويقرص حلماتي جااامد و اتحول لوحش من تاني.كان بيمسك شعري و يشدني منه لدرجة شعري طلع في ايديه. ويضربني بالقلم في وششي طررراخ. طررررراخ اكتر من ٣٠ قلم بدون توقف. نيك وضرب. ودموع وصراخ. كانت متعته ينيك ويضرب. ورزع جااامد لغاية ما ساب رجليا و نام فوقي وهوا بيلحس دموعي اللي مغرقة وششي. لحسها بلسانه. من عيوني و خدودي لعند رقبتي وياكل شفايفي وكل ده وهوا بينيكني جامد وفي لحظه اتشنج واترعش ونزل لبنه جوا طيزي. وساب زبره جوا طيزي وكان زبره شادد حتى بعد ما نزل. ودعك زبري بتفافته ٥ دقايق وهوا بيقرص حلماتي جامد جدا وبيزق زبره في بطني وبيتف على وششي اكتر من ١٠ مرات. لغاية ما اترعشت ونزلت لبني على ايده وعلى بطني. وارتمي فوقي وابتدا يكلمني كلام حلو ويتاسف وانه مش هيعمل كدا تاني.وانا رجعت ابكي جااااامد. وحملني لحمام غرفتنا واخدنا دوش مع بعض. ونضف خرمي وطيازي وبطني وشعري ونشفني وحملني عالسرير بتاعي وانا عريان وجسمي احمر من الضرب و هوا لبس بوكسر وسخ شاله من سلة الغسيل من الحمام وغاب ٥ دقايق ورجع معاه العشا بتاعي مع العصير ولقاني بعيط فباسني ووكلني بايده. وانا ما لسا ببكي و دموعي بتنزل على خدودي وتوصل لذقني وتوقع على رقبتي وبطني و هوا كل شوية يلحس دموعي بلسانه و يبوسني ويووكلني بايده وكااانت اول مره في حياتي بيوكلني حاجة بايده او يخدم عليا. وخلصت اكل. وعايز انام. وهو خرج اكل ورجع واتمدد عالسرير بتاعه وحط فلم سكس اولاد وحمل اللاب وجه عندي و اتمدد جنبي والفلم شغال اتنين اولاد رابطين ولد ناعم جدا من ايديه ورجليه وبيضربوه بالقلم على وششه ويدوسوا برجليهم على راسه ويتفوا في بقه ويدعكوا زبره وبينيكوه جامد من بقه وخرمه.و اللي بينيكه من بقه أشعل شمعه وابتدا يحرق حلماته وصدره وبضانه بالشمع و يلسوعه جامد والولد اللي بيتناك وبينضرب جسمه بيترجف و مستمتع ومبسوط رغم كل الإهانة والضرب والنيك. و بعدين واحد منهم مص زبر الولد واخد لبنه في بقه. ولقيت كريم قفل الفلم ده و شغل فلم جديد ولد بيضرب ١٠ لواد تاني بس فيه تربيط ونيك عنيف وضرب بالقلم وحاجات زي كده و مسك زبري وابتدا يدعك فيه. ولقيت زبري وقف وانا خفت يضربني تاني. طمني انه هيضربني بس ضرب متعة مش زي لما ضربني اول مرة. وكان يدعك زبري ويشد حلماتي جامد جدا. ويضربلي ١٠ ويضربني بالقلم تاني بس مش ضرب جامد وشافني مستمتع وبتاوه.. اممممم ههههه كريم انا هنزل وهو بشد شعري جااامد وبيفرتك حلماتي . اهههه كريم فقلي افتح بقى وتف في بقى ٥ مرات وعلى وششي وملاني تفافة مش عارف جاب التفاف ده كله منين وانا اوحوح واههههه مممممم كريم كفاية. احححححح اممممممم ونزلت بأيد كريم. وكريم مسح لبني على صدري وشفايفي. وشلح البوكسر الوسخ اللي كان لابسه. ومسح بواقي لبني عن ايديه ورمى البوكسر على وششي وشميت ريحه عرقه وريحة بضانه وعرقها وحسيت اني بتهاااان وكرامتي اتمسح فيها الارض لكن كنت مستمتع بشكل غريب جدا مش عارف ليه . وقلت لكريم اني تعبت وعايز انام وقمت عشان البس ملابس النوم فقلي بعصبية . لاء نام عريان زي ما انت وانا هنام زيك فسكت ونمت عاري. وروحت نايم. وكانت الساعة ١٠ بالليل.
وصحيت اذان الفجر على كريم بيتمدد جنبي في السرير ومعاه خيارة كبيرة في ايده وحاطط كوندوم عليها ورابط الكوندم بخيط طويل و زبره زي الحجر شادد وواقف وكريم رافع جسمه لفوق وبيدخل زبره في بقي فخفت وحاولت ابعد لكنه زق زبره في بقي و قلي أخرس و مص يا حيوان انت مش اخويا. انت دالوقت الشرموط بتاعي. انت خدام زبري وبس. وخرست زي ماكريم عايز و ابتديت امص زبره وانا مغمض عيوني. وابتدى كريم يشد شعري جامد وينيكني من بقي ويدخل زبره جامد. وانا اتخنق وحسيت اني هارجع. فخرج زبره وضربني بزبره على وششي وشدني من شعري تاني. ويشد حلماتي بعنف جدا جدا و رجع دخل زبره في بقي تاني وابتدى ينيك بقي جامد وقلي وهو. بينيك بقي. لو وقعت نقطة لبن من بقك هنيك ميتين اهلك من الضرب. لغاية ما نزل في بقي وطبعا شربت لبنه كله ونضفت زبره من بقايل اللبن . وخلاني انام على ضهري ودخل الخيارة في خرمي بعنف وفضل يزقها ويضربلي عشرة لغاية ما دخلت كلها للآخر. وزقها بصبعه دااااخل خرمي ومش باين غير الخيط خارج من خرمي وابتدا يضربني بالقلم تاني ويمسك في شعري جااامد ويعض حلماتي و يرضعها ويتف بوششي و ابتديت اعيط من الوجع . وهو مستمتع جدااا وبيخنقني وحسيت اني هموت. لكنه فجأه وقف ضرب وباسني من بقي ودخل لساه جوا وابدا يرضع لساني وانا هديت شوية بس خايف منه ومبسوط بنفس الوقت. مش عارف مبسوط منه عشان بينيكني بالخيارة و لا عشان بيضربلي عشرة. ولا زعلان لانه بيضربني. حسيت أفكاري كلها متلخبطة مش عارف اركز ولا اخد قرار وحسيت اني مش فاهم نفسي ولا فاهم كريم ولا فاهم انا مبسوط او زعلان. لكن في صوت جوا دماغي بيقولي اني مبسوط كده واني ممنوع انزل لبن الا اذا اتهنت واتضربت عشان مش لازم اعمل كده لانه حرام. انا مش فام ولا عارف انا ايه وفي وسط كل الأفكار المشتتة . قربت انزل وقلت كرييييم. اهههه امممم. احححخخخخخ. كريم هنزل يا كريم ولقيت جسمي بيترعش وينفض ويهتز وحسيت كهربا جوا جسمي ونزلت تاني في ايد كريم.
ولقيت كريم بيبوسني من رقبتي و َشفايفي و بيقلي اتبسطت يا خول. وانا مغمض عينيا وحركت راسي اني مبسوط. ولقيته سحب الخيارة من طيزي وشعرت طيزي اتفتحت وتيار هوا بارد دخل في خرم طيزي. ومديت ايدي ودخلت اصبع واتنين وتلاتة ودخلوا بالراحة. ولقيت كريم شال الكوندم عن الخيارة . وقلي أكلها. فقلت مش عايز لقيته ضربني قلم ابن متناكة. شفت نجوم بتلمع فوق دماغي من القلم ده. واخدت الخيارة واكلتها. فمصني من شفايفي جامد ونزل من ريقه جوا بقي واتمدد على سريره ونام و انا مسحت لبني ونمت مباشرة من التعب.
وصحيت الصبح لقيت كريم مش موجود في الغرفة وكان جسمي متكسر. وكل عظامي وجعاني. فدخلت الحمام وببص في المرايا لقيت وششي محمرط وعيني مزرقة شويا. وشفايفي منفوخة من المص وطيازي لونها أحمر من الضرب بالحزام وايدين كريم مطبعة علي طيازي و حلمات صدري حمراااا جدا. ومطنبرة
وواقفة.وسمعت صوت خالتي في الصالة فاتشطفت وخرجت من الحمام و لبست بجامتي. ورحت الصالة. ولما خالتي شافتني صرخت. و اترعبت عليا واخدتني في صدرها وقالت .
خالتي: مال عينك يا سامي.وليه و ششك احمر كده ليه. ايه يا كريم مين ضارب سامي. ليكون انت اللي ضربت اخوك يا كريم.
لقيت كريم بيبص في عيني وعيونه بتقدح شرار. فخفت وقلت.
انا : لا يا طنط. بالعكس كريم كويس معاي جدا. حتى هوا اللي جبلي العشا. وواخد باله مني بس انا مبارح كنت في الجنينة وحسيت نحلة عقصتني فوق عيني. وبعديها بساعة حسيت عيني ازرقت وشفايفي ورموا ووششي اتحمرط زي مانت شايفة. لكن كريم جبلي كمادات تلج وحطها على وششي وبقيت احسن.
خالتي: اه صح اتذكرت. خالك أمير كان زيك عنده حساسية ومرة قرصته نحلة و صار معاه زيك تماما. خلاص انا هاتصل بخالك بسام. يقولي اسم الدوا. واجيبه يا روح قلب خالتك.
وانت يا كريم بقيت راجل قد المسؤولية. ولازم تاخد بالك من اخوك الزغير يا حبيبي. (وحضنت كريم وباسته. ولعبت بشعره.).
واتكلمت مع ماما مسنجر وفتحت الكاميرا. وماما شافتني وصرخت وزعقت وشوية كانت هتسيب بابا وترجع وكلمني بابا واتطمن عليا. وشكروا كريم على تصرفه النبيل معايا و لانه واخد باله مني وافطرنا مع خالتي وقالت لنا. ي**** يا اولاد عشان تروحوا تذاكروا. لغاية ما توصل شادية (شادية تكون الداده بتاعتنا). واكلنا . ووصلت داده شادية ونفس الحوار زعيق وصراخ واحضان.وخالتي مشيت. بيتها عشان النهار ده جمعه وعندها التزامات في بيتها . والساعة ٧ الداده جهزت العشا و كلمت ماما و طمنتها علينا ومشيت.
وبعد العشا. دخلت اريح. وقلعت ملابسي ولبست شورت. وتمددت عالسرير. وشوية ودخل كريم وتمدد على سريره وببص في موبايله.
انا عرفت انه بيشوف افلام. وكنت مستنيه ييجي جنبي او يقول حاجة. بس هوا ولا معبرني ابدا. وبعد نص ساعة وقف. وكان زبره شادد وعامل خيمه في الشورت بتاعه ودخل الحمام. لقيت نفسي بمشي على أصابعي من غير صوت وببص من خرم صغير في الباب لقيت كريم بيضرب عشرة عالمغسلة. و زبره شادد وبيتلامع من الزيت. وصوت زفلطه سلاتتتتت سلااااات سلاتتتتتتت.
اكتر من ١٠ دقايق. فأنا اتبضنت جدا و نقرت على الباب وكحيت شوية.
كريم؛: مالك بتخبط على دين اهلي ليه. مش عايز تعتقني ليه. سيبني في حالي مش عايز اغلط معاك تاني. يا خول يا متناااك. انا بصراحة عجبتني جدا كلمة خول و متناااااك. وقلتله بصوت فيه خوف .
انا.: ااانا اسف يا كريم.... كنت عايز اسالك اذا عايز كباية عصير برتقال. عشان اجبلك كباية معايا
كريم: لاء مش عايز. ولو خبطت الباب تاني هنيك اهلك واديك علقة بنت متناكة. غور كسم اهلك يا كلب يا خول انت واخوالك كلهم. وكمان خالاتك الشراميط
انا: خخخخخلاص حاضر يا كريم تحت امرك. بس ما تتعصبش عليا.
خرجت وشربت عصير جلست في الصالون وكنت متمني انه يدخلني معاه الحمام . ويضربلي عشرة. ويدخل زبره في طيزي و ينيكني. ولو ضربني مش مشكلة
مش عارف ليه رغم الألم لكن كنت مبسوط وهوه بيضربلي عشرة ويدعك زبري مبسوط اني حد كسر عيني وبيذلني ويدوس كرامتي ويدوس راسي برجليه. وتذكرت ريحه عرق بضانه. لما ضربلي عشرة بايده فغمضت عيوني ونزلت الشورت عند ركبي ولقيت ايدي راحت خرمي وبدعك فيه وبدخل صباعي جوا خرمي. و زبرى وقف وشد جااامد جدا .
وفجأة سمعت صوت باب الحمام اتخبط بقوة. وانا بسرعة شلت اصبعي من خرمي وخبيت زبري و رفعت الشورت و عدلت قعدتي.
ولقيت كريم لابس نفس البوكسر الوسخ. وقال.
كريم: قوم هاتلي عصير بسرعة. وادخل نضف الحمام كويس وخاصة حوض المغسلة. لو لقيته مش نضيف يا ويلك مني.
انا. :حاضر تحت امرك يا كريم.
كريم: كريم كدا حاف. قول يا سيدي كريم.
انا. : حاضر يا سيدي كريم.
ودخلت نضفت الحمام. وجيت انضف الحوض لقيت لبن كريم مالي الحوض. اخدت شوية لبن بايدي وانا ببص في المراية وبشوف نفسي. وشميت لبنه يااااه ريحة لبنه حلوة اوي . وحطيت ايدي في بقي و لحست لبن كريم وبلعته. ورجعت اخدت باقي اللبن ونزلت الشورت ودخلت أصابعي مع اللبن جوا خرمي. و زبرى شد تاني. وبقا يوجعني. ومسكت حلمتي وشديتها جامد اووي وحسيت بالوجع اللي حسيته مع كريم.
وسمعت كريم بينده عليا. فرفعت الشورت ونضفت الحوض وغسلت ايدي وخرجت. لقيت كريم بيضحك. ووقف. ودخل الغرفة وانا وراه. وشاف الحمام نضيف. ودخل السرير ينام. وقلي اطفي النور واتخمد ونام.
طفيت النور ودخلت السرير وعدى اكتر من ساعة وكريم مش معبرني. اتقلب يمين وشمال واطلع صوت عشان ألفت انتباه كريم. مافيش فايدة. ورحت نايم. وتاني يوم نفس الحكاية. خالتي وصلت وفطرنا واتكلمنا مع بابا وماما. و الداده وصلت وخالتي بقيت لغاية الساعة ١٢ الضهر واخدت كريم للمعالج النفسي. واتفاجيء المعالج جدا من تقدم العلاج مع كريم . ورجعوا البيت وخالتي روحت بيتها . و ذاكرت شوية وكريم كان في الجنينة بيكلم صحابه والساعة ٤ رحنا النادي انا عشان دروس الموسيقى وكريم عشان السباحة. ورجعنا الساعة ٦ ونص و الداده جهزت العشا كالعادة و أكلنا وكلمنا ماما وبابا و الداده راحت بيتها. وانا رحت اخد دش لكن كريم قلي اترك باب الحمام مفتوح من غير ما تسأل ليه وحصل طبعا . وخلصت حمام وخرجت انام. لقيت كريم زي ما يكون بيضرب عشره ومنزل لبنه على مناديل. انا بس شفت المناديل بايده. وبيمسح اصابعه فيها ورماها الأرض. وكان في نقطه لبن على البوكسر الوسخ بتاع كريم عند زبره.. مش عارف ليه مصر يلبس نفس البوكسر. مع ان عندنا انا وهوا اكتر من ه دزازين بوكسرات كلهن براندات.
وعدى اكتر من ساعتين وكريم زي مبارح. مش معبرني.
وحسيت انه نام. وحاولت انام بس مش قادر. عاوز كريم يمسك جسمي بأيديه ويضربلي عشره و ينيكني.
وشفت كريم مش بيتحرك. فقمت وقربت منه. ونزلت براسي عند زبره. وشميت ريحه زبره و بضانه لكن. كان ريحة جسمه و زبره وبضانه شور جل. ريحة حلوة مش وحشة.. بس ريحة البوكسر هيي اللي وحشه واتشجعت ومسكت بوكسره بطرف صباعي ونزلته شويه لقيت زبره نص شادد. وشعرته كثيفة ومش محلوقة. قربت لساني ولحست زبره شويه ولقيت زبره وقف اكتر.. فدخلت زبره كله في بقي ومصيته بالراحة.
ولقيت كريم فجأة مسك في شعري جااامد. وقلي.
كريم؛ انت بتعمل ايه يا خووول.
انا. ؛ اننننناااااا ولا حاجة مششششش قصدي يا كريم.
كريم؛ يعني منزل البوكسر وبتمص زبري ومش قصدك.
انا.؛ حقك عليا. آخر مرة.
كريم؛ انت عايز تتناك وتمص و لا عايز تتضرب ياض.
انا ؛ (في خوف ودلع بنفس الوقت). انا عايز التنين يا كريم.
لقيت كريم بينزلني عند رجليه ويقلي الحس رجليا وبوسهن ومص أصابع رجلي واحد واحد. نزلت الحس رجليه وامص اصابع رجله. ورجله التانية فوق راسي وبيدعك فيها وششي. بعدين اتعدل ومسكني من شعري واخدني عنده. وقلعني الشورت وهو قلع كمان وكان زبري واقف وصار يضرب زبري بايده ويشده جااامد ونيمني على ظهري. وضربني بالقلم. وأيده بتخنقني.ودخل زبره في بقي و مصيت و رضعت ولحست رأس زبره ودلعته جدا وهو بيضربني على وششي بس طبعا مش مغلول زي اول مره ضربني اكتر من ٢٠ قلم و تف بوششي كتييييير واترعش ونزل في بقي من غير ما يقلي رفع رجليا وقلي امسك رجليا بأيدي وافتحهم عالاخر وتف في خرمي وقلي اتف شوي لبن من بقي على ايده وطبعا شربت باقي اللبن ومسح اللبن بخرمي ودخل اول اصبع في خرمي وصار يدوره ويوسع الخرم وبعدين دخل تاني اصبع ولحقه بالتالت والرابع وصاروا اربع أصابع جوا خرمي يدخله جاااااا مد جدا وحسيت ايده كلها هتدخل في خرمي. وكل شوية يدعك زبري ويلعب ببضاني ويتف في بقي ويحط رجله فوق راسي. وانا عندي احساسيس كتيرة متعة واهانه ووجع و دلع. ونيك ودعك. ورجع زبره وقف ومن غير ما يقلي دخل زبره لغاية بطني و بضانه بتضرب ببضاني من النيك وحط ايده اللي كانت جوا طيزي في بقي وانا بمص أصابع ايده جااامد . وهو يخنقني شوية ويمص ويرضع ويعض حلماتي شوية. ويتف بوششي ويضربني بالقلم ويمسك شعري جامد شوية. كان في تناغم بين ألنيك والضرب. ينيك جااامد ويضرب جااامد. ينيك بالراحة ويضرب بالراحة. بقينا كده تقريبا نص ساعة. كل ما يقرب ينزل. يخفف نيك ويخرج زبره من طيزي شوية. ويضربني شوية ويرجع يدخل زبره وينيك ويرزع وينهج تاني. ولقيته مسك شعري جامد بأيديه التنين. وابتدا يقذف لبنه جوا طيزي اللي اتفحت عالاخر.
ومسك زبري. ودعكه شويه. و تفاجئت جدا لما لقيته نزل واخد زبري في بقه ومصه جااامد جدااا ومافيش ٣ دقايق اترعشت. وانا بصرخ وقلتله هنزل وفضل يمص ويمص لغاية ما نزلت لبنى في بقه. وكنت مبسوووط جدا وخايف لاني نزلت في بقه. لكنه قرب ببقه من بقى وفتح بقى باصبعه وتف اللبن بتاعي جوا بقي وقلي ابلع يااا خول وبلعت لبني وكنت مبسوط جدا وشال بوكسره الوسخ ابو ريحة من على الأرض ورماه على وششي زي المرة اللي فاتت. ودخل ياخد دش. وانا دخت من ريحه بضانه وعرقه ونمت على سريره وهو خلص حمام و لقاني نايم سابني ونام في سريري. والبوكسر على وششي ومناخيري للصبح. صحيت واخدت دوش. ولبست وصحيت كريم. وصبح عليا بتفافة على وششي. وما كانش عندي مانع يعمل اللي هوا عايزه. وتشطف ولبس وكالعادة خالتي وصلت وبعدها الداده. ووووووووو
وصار عندي ادمان اني اتهان وانضرب من كريم مقابل يمتعني ويريحني. وعنده بوكسر ممنوع يغسله الا كل شهر مره دايما يلبسه ويوسخه ووقت العلاقة اللي استمرت ٣ سنين يكون لابسه. وطبعا أتحسنت علاقتي مع كريم وأهلي كانوا مبسوطين جدا. لكن في المقابل انا أصبحت منحرف جدا و بحب حاجات شاذة جدا بالعلاقة مع الخولات اللي زيي.مستحيل اتبسط وارتاح بالجنس الا اذا اتنكت و انا بيتمارس عليا العنف والذل وانضرب وتتهان كرامتي . وعدت السنين.
و اه اه اه اه اه هههههههه لو لعبت يا زهر. واتبدلت الاحوااااال.
وكريم خلص جامعة و خطب واتجوز ومراته ولدت ولد زي القمر شبهي جدا زي ما اكون انا ابوه وده اللي كان مجنن كريم و خايف منه . وصار هوا الشخص المميز عند بابا وماما وانا اتركنت عالحيطة. وحاليا بدرس في الكلية. وحياااااتي ماشية.

و الف الف شكرا. ..
ياااااا كريم اللئيم...
اللي قلبت حياتي....
وخليتهالي جحيم.
......................................
جبت مرتين وانا بقراها
 
  • عجبني
التفاعلات: Mikeroro
بتمني أنها متكنش قصة حقيقية لان الاخ يخاف علي اخوه ميعملش كده ابدا زعلان جدا ع اللي حصلك
 
  • عجبني
التفاعلات: omar78_6
بتمني أنها متكنش قصة حقيقية لان الاخ يخاف علي اخوه ميعملش كده ابدا زعلان جدا ع اللي حصلك
القصه حقيقية.
اخويا كان عنده مشكلة نفسية. و موضوعه انه كان عنف مرضي. تقدر تقول سادية. ابتدت مع الحيوانات الأليفة. وده واحد من الأسباب. بس انت زودت شوية
حاليا أموره تمام ومتزوج.
 
القصه حقيقية.
اخويا كان عنده مشكلة نفسية. و موضوعه انه كان عنف مرضي. تقدر تقول سادية. ابتدت مع الحيوانات الأليفة. وده واحد من الأسباب. بس انت زودت شوية
حاليا أموره تمام وم
 
القصه حقيقية.
اخويا كان عنده مشكلة نفسية. و موضوعه انه كان عنف مرضي. تقدر تقول سادية. ابتدت مع الحيوانات الأليفة. وده واحد من الأسباب. بس انت زودت شوية
حاليا أموره تمام ومتزوج.
كويس ياريت يكون كويس معاك ومن نظري الاستقرار احسن م العلاقات المتعددة العابرة دي ولا ايه
 
كويس ياريت يكون كويس معاك ومن نظري الاستقرار احسن م العلاقات المتعددة العابرة دي ولا ايه
اكيييد
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%