NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فحل نياك محارمك

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
اختار رقمك وانا بريحك ١ديوووث ٢سالب ٣بنت ممحونه ٤كلب او كلبه ٥نفسك تحرر زوجتك ٦نفسك تتعلم الدياثه ٧_عندك اي استفسار جنسي خاص سرية تامة

• عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: Khaled330, ايام مره, بنوتي اسمر و 29 آخرين
6

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده, Love my wife, عاشق الطيز الجامده و 5 آخرين
اختار رقمك وانا بريحك ١ديوووث ٢سالب ٣بنت ممحونه ٤كلب او كلبه ٥نفسك تحرر زوجتك ٦نفسك تتعلم الدياثه ٧_عندك اي استفسار جنسي خاص سرية تامة

5

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده, Love my wife, عاشق الطيز الجامده و 2 آخرين
٢

• عجبني
التفاعلات: Meto 88

2/4

موضوع تحرر الزوجة مش صعب ابدا
كل الحكاية انك توفر لها الظروف المناسبة
وانت وهي هتستمتعوا جدا ....طالما الموضوع بيتك بشكل سليم وبتختاروا الشركاء صح بتفاهم واحترام
ولو الموضوع غريب عليها وهتستغربه .....الحل سهل
توفر لها الظروف المناسبة اللي تساعدها على التحرر ...وتفاصيل ده كتير أوي
اديها حرية اكتر

يفضل يكون الشريك اللي هيمارس معها يكون متزوج مش اعزب
علشان انت كمان تستمتع بتحرر زوجة شريكك

اعزم صاحبك اكتر من مرة في بيتك للقاء العادي جدا...ولما يجي بعد ربع ساعة انزل لأاي سبب مهم
موعد شغلك او اي حاجة ...وكرر الموضوع ده عدة مرات اديها فرصة تكون وحدها معه ....مش القصد انهم يمارسوا الحب ....لا ابدا
القصد انها تتعود عليه في البدايةانها بتكون معه كتير لوحدها و يفتحوا مواضيع سوا
وتغيب كل مرة ساعتين ....وترجع البيت تقعد معه نص ساعة وبعدين يمشي وتعتذر له انك اضطرت تمشي لظروف شغل مهمة بس بترجع تاني علشان تكمل اللقاء معه بالبيت

تعمد انك تبوظ اي حتاجة بالبيت ...كهرياء ...مياع ...حنفيخ
واستعين به علشان يجي يساعدك وهو اللي يصلح

• عجبني
التفاعلات: سالب طري، zikoهولندا و طائر الليل الحزين ١٢٣٤
اولا طبعآ قرأت مشاركاتك و واضح من كلامك ومن طريقتك انك مرهف الحس واحساسك عالي ودي حاجه حلوه مش وحشه بس حاول انك تعرف الإنسان اللي هاتقبلو كويس قبل المقابله ومش هاعقد اقول ان السالب وحش ولا ان الموجب وحش للأسف احنا كا عرب معندناش الثقافه دي انا على فكره موجب بس قبل ماكون موجب انا انسان مينفعش اعمل كده مع انسان لازم العلاقه تكون اساسها مش جنس وبس اكيد الجنس مهم بس مايكونش كل حاجه من وجهة نظري العلاقه لما بتكون مبنيه على اهتمام من الطرفين وفيها احساس بتكون افضل بكتير معلش طولت عليك بقولك تاني حاول انك تعرف الإنسان اللي هاتقبلو كويس وتقبل مروري

• عجبني
التفاعلات: سالب طري

2 و 4 بشبهو بعض
اولا طبعآ قرأت مشاركاتك و واضح من كلامك ومن طريقتك انك مرهف الحس واحساسك عالي ودي حاجه حلوه مش وحشه بس حاول انك تعرف الإنسان اللي هاتقبلو كويس قبل المقابله ومش هاعقد اقول ان السالب وحش ولا ان الموجب وحش للأسف احنا كا عرب معندناش الثقافه دي انا على فكره موجب بس قبل ماكون موجب انا انسان مينفعش اعمل كده مع انسان لازم العلاقه تكون اساسها مش جنس وبس اكيد الجنس مهم بس مايكونش كل حاجه من وجهة نظري العلاقه لما بتكون مبنيه على اهتمام من الطرفين وفيها احساس بتكون افضل بكتير معلش طولت عليك بقولك تاني حاول انك تعرف الإنسان اللي هاتقبلو كويس وتقبل مروري

• عجبني
التفاعلات: طائر الليل الحزين ١٢٣٤
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

٦

• عجبني
التفاعلات: سادي للديوثين و الكلبات و The_Cuck

١،٢،٥،٦

• عجبني
التفاعلات: عاشق الكس والطيز الجامده, as@as, minsyoussef و شخص آخر
2 و 4 بشبهو بعض
كلامك حلو اوي

• عجبني
التفاعلات: فحل نياك محارمك
4

• عجبني
التفاعلات: اكس ار

5

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: asaad2024, فحل عنيف للمتزوجة والديوث, Revaldo0 و 2 آخرين
جروب نقابة الديوثين رجع من جديد لو انت ديوث وعايز مكان كل ديوثين وتعيش فيه تجربة الدياثه الحقيقه يبقي افضل جروب هو نقابة الديوثن هنا الامان الحمايه الادمن موجود علطول https://t.me/+1dbvCX7PQ4U5YWY0

2

٥ ونفسي اوى اشوف منى مراتى اللبوه بتتناك قدامى

ديوث

• عجبني
التفاعلات: Meto 88 و king 👑1

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%