NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش احسن قصه قراتها عا المنتدي

H3M0

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا قرات ييجي ١٠ قصص او اكتر حاجه بسيطه الحقيقه في ناس مبدعه جدا وبحب نوعيه القصص اللي مش كلها جنس يعني في احداث وهات وخد وبعدين اللقطه تيجي يمكن احسن قصه قراتها قصه شخص ساكن في عماره واتقابل مع اخت جاره ليه وكانو بيعملو كام مع بعض وبعدين سافر الريف لخاله بس مش فاكر الاسم لو حد فاكره يقول وكمان التار جامده جدا رغم انها لسا مش كامله شاركني احسن قصه قراتها عا المنتدي واحسن كاتب ب

• عجبني
التفاعلات: مازن صقر
القصص الغير جنسيه كلها جميله وواقعية جدا

• أتفق
  • عجبني
التفاعلات: huwaida1988، S̲A̲R̲A̲H̲ و H3M0
انا قرات ييجي ١٠ قصص او اكتر حاجه بسيطه الحقيقه في ناس مبدعه جدا وبحب نوعيه القصص اللي مش كلها جنس يعني في احداث وهات وخد وبعدين اللقطه تيجي يمكن احسن قصه قراتها قصه شخص ساكن في عماره واتقابل مع اخت جاره ليه وكانو بيعملو كام مع بعض وبعدين سافر الريف لخاله بس مش فاكر الاسم لو حد فاكره يقول وكمان التار جامده جدا رغم انها لسا مش كامله شاركني احسن قصه قراتها عا المنتدي واحسن كاتب ب
انا كاتب التار وبقلك التار مكتمله لانها ملهاش سلسله تانيه😀😂

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: Salem.Ayman، H3M0 و M o u s a
انا بنسبالي اجمد قصه قرأتها في المنتدي وده رأيي الشخصي قصه في تراث نسوانجي"قسم المحارم"اسمها الاراده حلوه وعجبتني وحسيت فيها بمعاناه البطل ثم انها مش معتمده علي الجنس خالص

• عجبني
التفاعلات: H3M0
انا بنسبالي اجمد قصه قرأتها في المنتدي وده رأيي الشخصي قصه في تراث نسوانجي"قسم المحارم"اسمها الاراده حلوه وعجبتني وحسيت فيها بمعاناه البطل ثم انها مش معتمده علي الجنس خالص
حلوة بس مكملتش

لا انت مش عارف حاجة
الكاتب العلق بتاعها كروتها فى الاخر😂😂😂😂
كروتها اي يسطا بس و**** القافله انا شايفها جميله ياخي وكان لازم البطل ينتقم امال اسمها التار لي😂

يلا دا انت مكروت مشهد اللقاء
الى كنت مستنيه بفارغ الصبر😂😂😂
هقولك الحقيقه انا حاولت اكتبه وقرآته بس مآثرش فيا فاهم اللي هو مش عارف اوصل المشاعر اللي انا عايزها فقولت بلاها خالص😂🙂🙂

انا مقريتش منها الا السلسلة الاولى بصراحة
واول جزء من التانية
مكملتهاش اول حاجة عشان مكملتش وتانى حاجة قلت بالمستوى سيكا
بيني وبينك مبحبش قصص الابطال الخارقين واول حاجه كتبتها ف المنتدي كانت كده بس عشان وقتها كانت الناس بتحبها جامد غير كده و**** مكنت كتبتها بحسها بضان اللي هو عملت كوره من النار وحدفتها قام صاددها اصله الشناوي هو يعم ونبي بقا😂😂😂

هقولك الحقيقه انا حاولت اكتبه وقرآته بس مآثرش فيا فاهم اللي هو مش عارف اوصل المشاعر اللي انا عايزها فقولت بلاها خالص😂🙂🙂
هعديهالك المرادى
بس لو كروت حاجة فى قرية التعابين
عطلاق ما هنحلك 😂😂😂😂😂😂

هعديهالك المرادى
بس لو كروت حاجة فى قرية التعابين
عطلاق ما هنحلك 😂😂😂😂😂😂
مفيهاش اي لقاء صعب عشان يتكروت بس في كروته في الجنس لاكن انا منزل جزء ٣ من شويه و**** ياعم من اوله لاخره مشحون فشخنه😂😂😂

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بيني وبينك مبحبش قصص الابطال الخارقين واول حاجه كتبتها ف المنتدي كانت كده بس عشان وقتها كانت الناس بتحبها جامد غير كده و**** مكنت كتبتها بحسها بضان اللي هو عملت كوره من النار وحدفتها قام صاددها اصله الشناوي هو يعم ونبي بقا😂😂😂
ليها جمهورها بردو
ومش كل قصص الابطال الخارقين حلوة هى قصص وقصص برده

كافيه المتعة

• عجبني
مفيهاش اي لقاء صعب عشان يتكروت بس في كروته في الجنس لاكن انا منزل جزء ٣ من شويه و**** ياعم من اوله لاخره مشحون فشخنه😂😂😂
لاء الكروته فى القصة دى فى كله مش فى اللقاء
لو كروت حاجة فيها مش هنحلك😂😂😂
معادا الجنس عشان انت غلبان فيه🤣🤣😂😂😂

احسن قصتين قراهم كانو
الفنجان
وتاجر السعادة

• عجبني
القصة اللى قولتها فى الاول دى قصة جامدة اسمها
طريقي إلى المتعة والحرام
بس للأسف الكاتب اتحظر ومكملهاش

• عجبني
ليها جمهورها بردو
ومش كل قصص الابطال الخارقين حلوة هى قصص وقصص برده
حصل يعني انا مثلا بحب سيزر نيك وبتاع بس انا الحرب والجنس والغموض شوفت السلسله الاولي وشويه من التانيه بس ومكملتهاش مش عشان هيا وحشه مهيا لو وحشه مكنتش كسرت المنتدي كده فاهم لاكن هيا فعلا ازواق

• أتفق
التفاعلات: M o u s a

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%