NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش احساس السكس مع بنت جامدة جدًا من وجهة نظرك

Mr ~ White

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
طبعًًا كتير من الي عملوا سكس فيه منهم لقى شريك وعمل معاه كده لمجرد انه عاوزيعمل كده وفيه الي لقى حد مستلطفه بس مش حلوة اوي بالنسباله مثُلا لان مش كله عنده الفرصة او نقول الحظ انه يوصل لفتاة احلامه في السكس, فا سؤالي لحد كان نفسه يعمل سكس مع بنت توب او جامدة جدًا جدًا من وجهة نظره ووصلها او قدر يوصل لبنات حلوة جدًا جدًا ’ ايه احساسك؟ هل الموضوع بيبقى مختلف تمامًا ؟ احكيلنا تجربتك

• عجبني
التفاعلات: mhmd97
طبعًًا كتير من الي عملوا سكس فيه منهم لقى شريك وعمل معاه كده لمجرد انه عاوزيعمل كده وفيه الي لقى حد مستلطفه بس مش حلوة اوي بالنسباله مثُلا لان مش كله عنده الفرصة او نقول الحظ انه يوصل لفتاة احلامه في السكس, فا سؤالي لحد كان نفسه يعمل سكس مع بنت توب او جامدة جدًا جدًا من وجهة نظره ووصلها او قدر يوصل لبنات حلوة جدًا جدًا ’ ايه احساسك؟ هل الموضوع بيبقى مختلف تمامًا ؟ احكيلنا تجربتك
أنا مش فاهم انت عايز تقول اية؟

• عجبني
التفاعلات: mhmd97
ممكن توضح

أنا مش فاهم انت عايز تقول اية؟
بتحس بإيه وقت السكس لما توصل لبنت جامدة جدًا على زوقك هل التجربة مختلفة ولا زي احساسك مع بنت متوسطة الجمال؟

بتحس بإيه وقت السكس لما توصل لبنت جامدة جدًا على زوقك هل التجربة مختلفة ولا زي احساسك مع بنت متوسطة الجمال؟
على فكرة ممكن تكون بنت حلوة اوي و مش بتعرف تمتع الراجل
وفي بنت عادية اوي لكن لبوة و سخنة تحت منك
هو اية الجامدان بلنسبالك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
على فكرة ممكن تكون بنت حلوة اوي و مش بتعرف تمتع الراجل
وفي بنت عادية اوي لكن لبوة و سخنة تحت منك
هو اية الجامدان بلنسبالك
انا بتكلم معاك في نقطة تانية ’ اقصد بنت جسمها وشخصيتها واسلوبها وكل حاجة نقدر نقول elegant بالنسبالك مش بنت سهلة بمعنى اصح’ هل الاحساس ساعتها بيبقى مختلف ؟ ولا الاحساس بيتوقف على شخصية البنت في السرير ؟

انا بتكلم معاك في نقطة تانية ’ اقصد بنت جسمها وشخصيتها واسلوبها وكل حاجة نقدر نقول elegant بالنسبالك مش بنت سهلة بمعنى اصح’ هل الاحساس ساعتها بيبقى مختلف ؟ ولا الاحساس بيتوقف على شخصية البنت في السرير ؟
لا مش في السرير بس
طبعا بيكون احساس اجمد بكتير و احساسك للثقة زايد لأنها تستحق
بس لو باردة هتفصلك

• عجبني
التفاعلات: Mr ~ White
لا مش في السرير بس
طبعا بيكون احساس اجمد بكتير و احساسك للثقة زايد لأنها تستحق
بس لو باردة هتفصلك
اه اعتقد الموضوع بيبقى حلو انك حابب تتكلم وتخرج معاها ومشدودلها في السكس وجسمها عاجبك وطبعًا ده بيزود ثقتك في نفسك انك مع واحدة جامدة ومعجبة بيك بس أكيد شخصيتها في السرير لو بضان هتتقفل منها كلها على ما اعتقد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%