NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Good Writer

نسوانجى متقحرط
عضو
إنضم
14 سبتمبر 2022
المشاركات
27
مستوى التفاعل
5
نقاط
5
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
أنا متابع منتدي نسوانجي من زمان وحبيت أخوض تجربة إني اكتب قصص ودي اول قصة ليا وبإذن **** هتبقى مميزة وتعجبكم

الجزء الأول

علاء: دي رابع مرة تتأخر علشغل وبرضك مبتحرمش لما بخصم منك انا عايز اعرف سبب التأخير ده
أدم: انا اسف يا استاذ علاء مش هيحصل تاني
علاء: يعني اسف دي هي الي هترجعلي الفلوس الي خسرتها بسببكك !
أدم: الي حضرتك شايفه أعمله
علاء: هديك فرصة أخيرة
أدم: شكرًا لحضرتك

خرجت من مكتب المدير مش طايق نفسي وبتمنا لعلاء الموت صحيح نسيت اعرفكم بنفسي

أنا علاء ٣٠ سنة خريج كلية تجارة جامعة عين شمس شغال في شركة في المعادي وساكن لوحدي في شقة بسيطة في وسط البلد ومش متزوج ووالدي ووالدتي متوفيين طولي ١٨٠ سم
طول عمري مكنتش مميز وكان ليا أحلام كتير معرفتش أحققها وحاليًا عايش في ملل تام من دون أي تجارب وعايش بنظام روتيني ممل جدًا ومستني أي فرصة أغير بيها حياتي حتي لو هضحي بحاجة

خرجت من الشغل الساعة ٦ ركبت عربيتي ولمحت ناهد واقفة وناهد دي زي ما تقولوا كدا الكراش فروحتلها بالعربية

أدم: واقفة كدا ليه يناهد
ناهد: مستنية أي تاكسي أروح بيه
أدم: في قمر يركب تاكسي متأخر كدا
ناهد: أه فيه واحترم نفسك
أدم: طيب ما تيجي اوصلك
ناهد: لا شكرًا مش عايزة منك حاجة وبصتله بقرف

ناهد: ٢٥ سنة شعرها اسود وعينيها عسلي وطولها ١٧٠ سم ميلف وجسمها متقسم فرسة يعني من الأخر ومهيجة الشغل كله عليها ولبسها كله ضيق وشكلها قاصدة تهيج رجالة الشغل كلهم عليها

روحت البيت وانا مبضون من الي ناهد عملته معايا وقعدت اشرب سجاير واتفرج علي سكس علي اللاب قعدت ادخل في موقع وموقع لحد ما دخلت علي موقع غريب جدًا ولونه اسود بالكامل والكلام مكتوب باللون الاحمر وبدأت اقرا
This site belongs to the Egyptian Freemasonry Community. It is forbidden to enter anyone who is not a member of the group, and whoever enters the site who is not a member will be his last day.
مش محتاج اترجم عشان بفهم انجليزي كويس وبدأت اقرا الكلام عادي واترجم في دماغي
الترجمة : هذا الموقع ينتمي الي الجماعة الماسونية المصرية ممنوع دخول اي احد غير المنضمين إلي الجماعة ومن يدخل الموقع من غير المنضمين سوف يكون اخر يوم له

احا انا ايه الي دخلني الموقع ده وماسونية ايه انا مش فاهم وهيموتوني ازاي

حسيت إن قلبي بينبض بسرعة وبدأت أعرق وفجأة وبدون مقدمات شاشة اللاب اتحولت لوحدها وشوفت واحد ضخم لابس قناع مرسوم عليه هرم لونه دهبي وفي الهرم ده عين مفتوحة علي أخرها وماسك في أيده مسدس وبدأ يقولي بصوت مرعب: قابلني جمب قصر البارون الساعة ٥ الفجر ولو مجتش هنجيلك احنا واياك تحاول تهرب أو تبلغ البوليس وعمر مسدسه وضرب رصاصة في الكاميرا صوتها خرم وداني وحسيت بزنة رهيبة في دماغي والبث انقطع واللاب رجع لطبيعته

حسيت إني مصدع جدا وبدأت اخاف جدا وقولت انا مستحيل اروحله وابلغ البوليس وبعدين افتكرت إنه حذرني مبلغش البوليس وشكلها جماعة خطيرة جدًا وممكن ياذوني وقولت انا خلاص هروحلهم والي يحصل يحصل
الساعة ٥ الفجر لبست ونزلت ركبت تاكسي ووداني قصر البارون وروحت عند المكان الي قولت عليه وشوفت ٤ لابسين بدل سودا بالكامل ولابسين قناع زي الي كان لابسة الشخص الي كلمني ولابسين في إيديهم خاتم غريب وفجأة لاقيت حاجة تقيلة جدًا نزلت علي دماغي ووقعت علي الأرض ومحستش بنفسي

وبكدة يكون أول جزء خلص هو قصير شوية عشان لسة افتتاحية للقصة ويدوبك تعريف للبطل وبعض الشخصيات لو عايزني اكمل في القصة قوليلي في التعليقات واتشرف اني اعرف رأيكم وتعديلاتكم


الجزء التاني:

صحيت حاسس بصداع شديد حاسس إن دماغي هتنفجر وبنزف جامد جدًا وواحدة واحدة بفتح عيني وملامح المكان بتظهر قدامي
مكان واسع وفخم جدّا وفي زي مدرجات الإضاءة خافتة بس واخد بالي إن كل حاجة في المكان مصنوعة من الدهب حتي الأرضية ولاحظت عين كبيرة جدًا في السقف مفتوحة علي أخرها وشكلها معمولة من معدن غريب قيم جدًا
بدأت اسمع أصوات صراخ شديدة بعض الأصوات من ستات وبعض الأصوات من رجالة وبدأت اشوف الناس الي في المدرجات بنفس مواصفات المجموعة الي قابلتها بس مش لابسين خواتم زيهم
اكتشفت إني مربوط بكلابشات ومربوط في الأرض وفي واحد جمبي ضخم ومعاه كرباج في إيده اليمين وسكينة في ايده الشمال
سمعت صوت مرعب رج المكان كله وبدأ يقول: بإسم الشيطان الأكبر هننفذ عليك حجم الدخول لمقر الجماعة علي الانترنت من دون عضوية يلا اختار مسيرك وانا عايز اصرخ بس حاسس إن لساني مقطوع
١-تموت فوريًا بالسكينة
٢-يتم تدريبك علي العبودية بالكرباج وهتعيش حياتك كلها بس عبد
حسيت مرة واحدة إني قادر انطق وبدأت اصرخ واقول

أدم: ولا اي حاجة من دول ابوس ايدك انا مستعد اعمل اي حاجة بس كله الا الاتنين دول
الصوت: اختار العبودية اعتقد إنك هتبقا مناسب فيها بطيزك الكبيرة دي وكل الأشخاص الي في المدرجات ضحكت
أدم: انا مستعد اعمل اي حاجة بجد مستعد ابقا منكم
الصوت: تبقا مننا؟ انتا فاكرها بالسهولة دي
أدم: انا تحت أمرك
الصوت: يعني هتعمل أي حاجة؟
أدم: اي حاجة
الصوت: ركبوله الطوق
الشخص الضخم حطلي طوق في رقبتي حسيت بسببه بكهربا شديدة بس راحت في ساعتها
الصوت: الطوق ده عشان لو فكرت تهرب أو متنفذش الأوامر أو حتي تبلغ البوليس أو تحاول تعرف أي حد عن الجماعة دي
الصوت: يعني اسمك أدم وعندك ٣٠سنة وحاسس إن حياتك مملة وعايز تغيرها
أدم: أحا انتا عرفت ازاي
الصوت: أنا زي ما تقول كدا يا أدم إله بعرف أي حاجة عن أي حد وعندي قدرات غير محدودة
أنا في سري: استغفر **** العظيم
الصوت: عارف لو قولت اي حاجة زي كدا تاني هنعمل فيك ايه يا ويلك لو عملتها تاني
أدم بصوت عالي: استغفر **** العظيم
حسيت بكهربها شديدة وبدأت أنزف من بقي ومن مناخيري وفقدت الاحساس بجسمي
الصوت: ها كفاية كدا ؟
أدم بصوت عالي: كفاية كفاية
الصوت: دلوقتي هتروح البيت وهنكلفك بأول كمان كام ساعة حاول تنام عشان تبقا في طاقتك للمهمة دي
أدم: تمام

واتحقنت بحاجة واغمي عليا وصحيت لاقيت نفسي علسرير في البيت والساعة ٩ الصبح
حاسس اني مش قادر احرك جسمي وكل عضمة فيا بتوجعني
التليفون بيرن ورديت
علاء بصوت كله عصبية: تأخير تاني يا أدم
أدم: معلش حضرتك كان في ظروف
علاء: كسم ظروفك انتا شكلك بني ادم زبالة وانا غلطان إني اديتك فرصة تانية
أدم: خخخخ مين ده الي زبالة يابن المتناكة يعرص
علاء: انتا بتشتمني كمان طيب انتا مرفوض من الشغل
أدم بصوت عصبي: كسمك علي كسم الشغل وقفل المكالمة

أدم: أحا انا كان مستخبيلي كل ده فين بس يارب
كهربا شديدة حصلت في جسمي ووقعت علأرض ولاقيت كائن غريب شبه البني ادمين بس بجناحات وبيطير ظهرلي وبيكلمني
الكائن: أنا إيكرت تم تعييني من الجماعة إني أكون خادمك
أدم: ايوا بقااا عرفني ايه جماعتكوا دي الي مش عارف طلعتي من اني داهية وقولي انا اتكهربت ليه
إيكرت: لو قولت اي حاجة ليها علاقة بالدين هتتكهرب
أدم: اه يعني أنا اتكهربت عشان قولت يارب
اتكهربت تاني
إيكرت ضحك
أدم: أحا طيب ليه مينفعش اقول اي حاجة ليها علاقة بالدين
إيكرت: طبيعة الجماعة إنها ماسونية يعني ثقافتها الحادية وممنوع الأديان فيها منعًا باتًا ولو اكتشفوا إن فيه عضو بينتمي لأي دين بيوروه جهنم علي الأرض وخليني اعرفك بجماعتنا الجماعة الماسونية المصرية أو أو EMC هي جماعة اتأسست عام ١٩٨٥ علي يد شخص واحد بس احنا منعرفش اسمه الحقيقي بس احنا بنقول عليه الشيطان الأعظم بسبب إنه كان عنده خبرة واسعة في السحر تقترب لقدرة سليمان واستخدم السحر ده في بناء الجماعة وتوسيعها وهدف الجماعة الأساسي هو إفساد الناس وتوحيدهم تحت راية الشيطان عشان لما المسيخ الدجال يطلع يكون ليه اتباع متجهزين من قبل ما يطلع اصلا وطريقة جمع الناس إننا بنحققلهم اي حاجة هما عايزنها مقابل طلبات وخليني اعرفك علي كام فرع كدا

١-فرع السحر وده أي حد عايز يإذي فيه حد بنحققله كدا فعلا وحاجات تانية كتير بنعملها بالسحر بسبب علم الشيطان الأكبر الي سابهولنا بس خلي بالك مفيش قتل
٢-فرع الماديات وده أي حد عايز أي حاجة مادية بنجبهاله وده بيحصل عن طريق السحر الي سابهولنا الشيطان الأعظم
٣- فرع المعنويات وده فيه أي حد عايز أي حاجة معنوية سواء ذكاء أو حب الناس ليه أو يخلي واحدة تحبه أو عايز يكتسب موهبة معينة يعني مثلا مرة واحد جاب ابنه وخلاه محترف جدا في كرة القدم ودلوقتي هو محترف في أوروبا وحاجات تانية كتير معنوية
٤-فرع الشهرة وده أي حد عايز يبقا مشهور بنعملهاله
٥-فرع النجاح وده أي حد عايز ينجح في أي حاجة بنعملهاوا
وأخيرًا فيه قسم الVIP
ده بقا الي انتا لسة منضم ليه وبيبقا فيه مراحل وكل مرحلة بتخلصها لما بتخلص مهمة معينة ولما بتخلص المرحلة بتاخد قدرة من قدرات الشيطان الأعظم ومفيش حد وصل للمرحلة النهائية لحد دلوقتي بس انا حاسك ذكي وهتقدر تعمل كدا
أدم: دلوقتي أنا عايز افهم مش معني أنا اختارتوني؟
إيكرت: الجماعة بتختار الناس الي عايشين حياة مملة زيك ونفسهم يغيروها يعني دخولك علموقع مش صدفة وإنهم يسمحولك تتكلم في وسط المحاكمة مش صدفة يعني كل شي كان مدبر إنك تبقا عضو
أدم: احا يولاد المتناكة
إيكرت: بعد اذنك ممنوع اهانة الجماعة
أدم: يعم ماشي دلوقتي هو المراحل ايه والقدرات ايه
إيكرت : المهمات بتزداد صعوبتها بالتدريج وبالتالي القدرات الي بتتاخد بتتحسن بالتدريج
أدم: في كام عضو؟
إيكرت: حوالي ٣٠٠٠
أدم: اعلي واحد في المرحلة الكام
إيكرت: خمسة وعشرين
أدم: وهو فيه كام مرحلة؟
إيكرت: أربعين
أدم: ولما اخلص المرحلة الأربعين ايه الي هيحصل
إيكرت: هههههه عندك ثقة في نفسك عالية هههههه لو خلصت المرحلة الأخيرة هتبقا إنتا إله الجماعة مكان الشيطان الأعظم وهتاخد حياة أبدية
أدم: طيب ما حلو ده
إيكرت: هههههههه ده مستحيل توصل للمستوي التلاتين
أدم: ليه؟
إيكرت: الإله الاعظم قاصد يخلي اخر ١٠ مراحل شديدين الصعوبة
أدم: بإذن **** مفيش حاجة صعبة
اتكهربت تالت
إيكرت: هههههههه شوفت بقا إنك غبي 😂 خلي بالك بعد كدا
أدم: احا ماشي
إيكرت: اه صح نسيت اقولك الناس الVIP دول يعتبروا جنود الجماعة و معظم مهامهم بتبقا تنفيذ لطلبات ناس بيدفعوا كتير جدا مقابل حاجات خاصة بعيدة عن باقي الاقسام وبتبقي حاجات شاذة أو قتل حد أو تفجير مكان وحاجات كتير هتشوف بقا مع الوقت
الموبايل رن والرقم كان ٦٦٦ ورديت

الصوت: أول مهماتك هي قتل مدير شركة واسم الشركة:****** مكانها في الزمالك وإيكرت هيقولك التفاصيل بالكامل
أدم: أحا هي اولها قتل كدا
إيكرت: ههههه مكان الشركة: ١٧ شارع ***** في الزمالك ودي ادوات المهمة
إيكرت اداني مسدس Mac 10 بكاتم صوت وحقنة بنج وقماشة عليها مادة مخدرة وقالي اوعي تشمها ومفتاح باب وماسك وقالي يلا يا بطل انطلق لمهمتك وهظهرلك لما تخلص المهمة عشان مشتتكش وتفاصيل المهمة سهلة هتدخل من الأمن هو فيه فرد أمن واحد هتيجي من ضهره وتخدره بحقنة البنج في رقبته وتدخل من سلم الطوارئ علي الدور الي فيه مكتب المدير هتلاقي فرد أمن عند مكتب المدير هتيجي من ضهره وتخدره بالقماشة وتحاول محدش يشوفك وتفتح الباب بالمفتاح وتخش تموت المدير بالمسدس وتتأكد إنه مات ونط من الشباك ومتخافش نط بس
أدم: احا انا هعمل كل ده
إيكرت: انشف كدا مش انتا الي كنت عايز تغير حياتك المملة😂😂
أدم: خير
لبست وخبيت المسدس في الشراب ولبست الماسك وخدت كل حاجة في شنطة صغيرة وانطلقت علي المكان

الشركة في حي راقي جدًا والزمالك والشركة شكلها فخمة جدًا وفعلًا قدرت أنط من علسور واوصل لمكان الأمن ودخلت اتسحبت ببطئ وهدوء شديد ناحية فرد الأمن ورشقت الحقنة في رقبته وحقنته بيها ووقع علأرض طلعت علي سلم الطوارئ لحد مكان مكتب المدير وفعلًا كان فيه فرد أمن واحد واستنيته لما ضهره بقا ليا واتسحبت وخنقته بالقماشة وقعد يفرفص لحد ما وقع علأرض وفتحت مكتب المدير بالمفتاح ودخلت

المدير: انتا ازاي تدخل عليا كدا يمجرم انا هجيبلك الأمن ولسة بيطلع مسدس من درج أطلقت عليه ٥طلقات بالمسدس الmac 10 وانطلق صافر إنذار والأمن لسة داخل عليا نطيت من الشباك فعلًا وحسيت اني خلاص هموت بس لاقيت طائر سحبني وطار بيا وبصيت عليه لاقيته إيكرت

إيكرت: مبروك إتمام المرحلة الأولي
أدم: شكرًا
إيكرت: هيتبعتلك علي عنوان بيتك هدية وهيتم اعطائك قدرة من قدرات الشيطان الأعظم
أدم: ايه هي
إيكرت: خليني بس اوصلك البيت
أدم: صحيح هو فيه حد من تحت شايفنا
إيكرت: ههههههه لأ محدش شايفنا
أدم: طيب

إيكرت روحني البيت ولاقيت نفسي بجري علسرير ونمت نوم عميق

صحيت من النوم شوفت الساعة لاقيتها ٣الفجر ولاقيت إيكرت ظهرلي
أدم: خخخ احا يعم خضتني
إيكرت: أنا أسف
أدم: خلاص ولا يهمك هستلم القدرة إمتي
إيكرت: انا دلوقتي هديهالك بنفسي غمض عينك
غمض عينه وغمضت عيني وحسيت بحاجة بتنتقل لعقلي
إيكرت: دلوقتي انتا تقدر تسيطر علي أي واحدة
أدم: أحا بجد
إيكرت: اكيد اومال بهزار 😂
أدم: يعني دلوقتي اقدر اسيطر علي ناهد الشرموطة واخليها كلبة عندي
إيكرت: مين ناهد؟
أدم: انتا مالك احا
إيكرت: ماشي دلوقتي تقدر تستلم جايزتك
فتحت الباب لاقيت واحدة مواصفاتها كالتالي: طولها متوسط وجسمها رشيق وعينيها خضر وشعرها اشقر وناعم طويل وبزازها متناسقين وكبار وطيزها متوسطة في الحجم ومتناسقة حرفيًا اجمل واحدة شوفتها في حياتي وزي مواصفات فتاة احلامي بالظبط بس كانت مربوطة بطوق بسلسلة زي الكللابب ولابسة لبس شبه كوسبلاي القطط الي بنشوفه في أجسام السكس وايديها ورجلها نفس الكلام زي القطط وعلي جسمها آثار تعزييب صعبة فشخ وجمب منها شنطة فيها ادوات تعزييب كتيرة فشخ
أدم: أحا انتي مين وايه الي انتي عاملاه في نفسك ده
البنت بصوت هادي وفيه كسرة: أنا خادمتك المطيعة وخلقت لإشباع رغباتك
أدم: مين دي يا إيكرت
إيكرت: دي جايزتك
أدم: احا جايبنها منين دي
إيكرت: دي واحدة الجماعة مستعبداها من زمان وتم تعذيبها بكل انواع التعذيب ومطيعة جدًا لو قولتلها موتي نفسك هتموت نفسها
أدم: انتوا مستحيل تكونوا بشر
إيكرت: انا فعلًا شكلي بشري بس انا مش بشري 😂
أدم: طيب ادخلي
دخلت بخطوات هادية وتانية ضهرها قلعتها الطوق وعملتلها أكل وأكلتها وشكلها كانت جعانة جدًا
إيكرت: ما تستمتع بجايزتك ايه مش عاجباك؟
أدم: لا يعرص عجباني دي فتاة احلامي بس شكلها تعبانة
إيكرت: خلي بالك انتا قلعتها الطوق وانا مرضتش اقولك حاجة متعاملهاش حلو اوي عشان ممكن تفشخك
أدم: خليك انتا في حالك بس
إيكرت: حاضر
أدم: طيب اخلع انتا عشان في قلق هيحصل دلوقتي
إيكرت: تمام😂

استنيتها تخلص أكل وروحت قعدتها علي حجري ومسكتها من حلمة بزها وقعدت ابوس في رقبتها
أدم: انتي اسمك ايه؟
البنت: انا ماليش اسم
أدم: احا ازاي
البنت: انا خادمة لأسيادي بس مينفعش يبقا ليا اسم
أدم: ايه الكلام المعصلج ده طيب سيدك بيؤمرك إنك يبقا اسمك ايفا
ايفا: حاضر انا اسمي ايفا
قعدت العبلها في حلمة بزها اكتر واعصرلها فيها
أدم: اتناكتي كام مرة يا ايفا؟
ايفا بصوت فيه هيجان: كتير اوي
شديت علي حلمة بزها اكتر وبدأت اعصرلها في بزازها
ايفا: اااااه امممم افشخني اكتر ااااه
أدم: قومي شخي في ايدك وشربي شخاخك لنفسك
وفعلًا عملت كدا وبدأت تنونو وتطلع لسانها وتهيجني عليها
مسكتها قطعتلها هدومها كلها ونزلت فيها بوس وتقفيش وهي تتأوي اكتر وانا مش راحمها
زنقتها في الحيط ورفعتلها رجلها علي كتفي واشتغلت في كسها ولحسته كله وقعدت الحسلها وهي تتأوي تحت ايدي وانا مش حاسس بيها انا بفشخ فيها بس وهي بدأت اهاتها ترتفع اكتر
ضربتها بالقلم
أدم: اكتمي يا وسخة هتسمعي الجيران
وضربتها قلم كمان بكل ما فيا من قوة
ايفا: احححح اضرب فيا كمان انا وسخة واستحق ده ااااه اممم حسسني برجولتك
قعدت اضربها قلم ورا قلم لحد ما وشها قلب الوان وكل ما اضربها اكتر وشها يبقا بيهيج اكتر وقعدت اقرصها من حلمة بزها ومن شفرات كسها
ايفا: امممم يحح نيكني يلا بقا دخله خلاص مش قادرة
خليتها تعمل وضع الدوجي ودخلت زبي في كسها مرة واحدة وهي عملت اورجازم سمع المنطقة كلها
اديتها سبانكات كتير ورا بعض
ايفا: امممم ااااه اضرب كمان انا لبوتك اممم
فضلت ارزع في كسها لمدة ١٠ دقايق من غير رحمة وحسيت انها هتموت تحتي
وقفت وفردتها بالطول وحطيت رجلها ورا راسها وبدأت ارزع تاني في كسها وبإيدي اليمين اديها اسبانكات وابعبصها وبإيدي الشمال اضربها بالقلام وادخل ايدي في بقها وقعدت ادق فيها ربع ساعة وهي جابتهم ٣ مرات وخلاص حسيت إني هجيبهم
أدم: هجيبهم يلبوة اجيبهم فين
ايفا: جيبهم في أحشاء خاضعتك انا كدا كدا متشال مني الرحم وتقدر تجيبهم في كسي في أي وقت
طلع شلالات من زبي وعملنا اورجازم جماعي احنا الاتنين يهيج الحجر واديتها اسبانك وبوستها ونمنا جمب بعض

وبكدة إنتهي جزء النهاردة والجزء الجاي هيبقا فيه طابع جنسي حبتين عكس الجزء ده فيه اخر جزء منه بس هو الي جنسي بس الجزء الجاي هيبقا فيه جنس كتير
مستعد اسمع ارائكم وتعديلاتكم في التعليقات


شكرًا لكل الناس الي دعمتني❤️

الجزء الثالث:


صحيت من النوم ببص علي ايفا ملقتهاش
أدم بصوت عالي: ايفاااا
إيكرت: ايفا مشيت خلاص
أدم: مشيت ازاي؟
إيكرت: الهدية الي بتبقا جنسية بتستخدم مرة واحدة بس
أدم: احا وهو كل الهداية نسوان كدا؟
إيكرت: لأ مش كلها بتبقا كدا فيه فلوس وعربيات ومجوهرات وأي حاجة تخطر علي دماغك
أدم: ممكن سؤال
إيكرت: اتفضل
أدم: هي ايفا دي جاية منين؟
إيكرت: بص أي واحدة بتنضم للجماعة وبتخونها أو بترفض الأوامر أو بتعرف اي حد علي الجماعة إلخ بيتم تعذيبها وتجربة كل الأوضاع الجنسية عليها وبيعملولها غسيل دماغ كامل عشان تبقا من جواها كلبة ومجرد خادمة لأسيادها ومستعدة تتقبل القتل منهم أو مستعدة يخليها تتناك من ٢٠ واحد ورا بعض
أدم: أحا طيب مين الي بيعمل فيهم كدا
إيكرت: ناس خبراء
أدم: طيب ليهم درجات؟
إيكرت: ايوا فيه ٣ درجات أقل درجة بتبقا مكافئات للجنود والدرجة الي بعدها بتبقا مكافئات لكبار الجنود والدرجة الأخيرة بتبقا خادمات للشيطان الأعظم وبيبقا جمالهم متقارب من جمال حور العين وعندهم قدرة خارقة علي إثارة الشهوة الجنسية في الي قدامهم ويحسسوه بإحساس عمره ما حسه في حياته حتي لو ناك ستات كوكب الأرض كلهم
أدم: هو الشيطان الأعظم ده لسة عايش؟
إيكرت: ايوا بس محدش بيشوفه بيوجه الأوامر للقيادات بس
أدم: مين القيادات؟
إيكرت: ناس الشيطان الأعظم اختارهم لتنظيم الجماعة نيابة عنه وبيبقا ليهم شوية قدرات كدا مش موجودة في ال٤٠ مرحلة الشيطان الأعظم عاملهالهم مخصوص بس الي هيجي مكان الشيطان الأعظم ممكن ياخد القدرات دي منهم عادي ويطردهم
أدم: وقت المحاكمة كان فيه صوت ناس بتتعذب ستات علي رجالة ده معناه ايه
إيكرت: ماهو دول الخائنين الي كلمتك عليهم زي ايفا كدا
أدم: اه فهمت
إيكرت: استعد لمهمتك القادمة
أدم: هو انا هستخدم القدرة الجديدة ازاي؟
إيكرت: بص لأي واحدة في عينها لمدة ٣ثواني وبعد كدا انطق أوامرك ليها بس خلي بالك فترة السيطرة ٩ ساعات بس
أدم: مش فاهم
إيكرت: يعني لو فعلت القدرة علي واحدة هتبقا قادر تستخدمها عليها ٩ساعات بس والمفعول هيروح
أدم: بس القدرة دي أبدية صح؟
إيكرت: أكيد
أدم: وقت ما روحت المكان الي قالولي عليه جالي ناس لابسين خواتم غريبة هما مين دول؟
إيكرت: دول القيادات الي كلمتك عليهم والخواتم دي فيها القدرات الي قولتلك عليها
أدم: تمام
إيكرت: تمام استعد للمهمة القادمة

الأفكار الشيطانية بدأت تدفق لدماغي بس قررت اعمل حاجة أي فكرة شيطانية هعملها هعمل قدامها حاجة كويسة يعني هستخدم القدرة في الخير والشر

وأول فكرة جاتلي كلأتي: هروح لفيلا علاء في التجمع وهدق مراته واصورها وابعت الصور لعلاء من رقم فيك وهشوف هيحصل اي

صوت الجرس رن
فتحت واحدة لابسة طقم لانجيري كامل وماسكة سيجار في ايديها
ياسمين: ٤٢ سنة جسمها مش احسن حاجة وبنت ناس فشخ عشان كدا علاء العرص اختارها ومش هخوض في تفاصيل عشان هي يادوبك هتاخد جزء صغير من الجزء ده

ياسمين: مين حضرتك؟
بصيت في عينيها ٣ثواني وقولتلها مش لما ادخل الأول؟
ياسمين فتحت الباب علي أخره ودخلتني وقعدتني
ياسمين: تشرب ايه؟
أدم: عايز اشرب لبن من البز الحلو ده
لاقيتها قلعت البرا وجات عليا وحطت بزها في بقي وبدأت أرضع واعض في حلمة بزها وهي تتأوي ومستسلمة تمامًا
أدم: بصي للكاميرا كدا
وبصت للكاميرا بكل استسلام وخضوع وصورت اللحظة التاريخية دي وبعتها لعلاء من رقم فيك اشتريته
أدم: قومي
قامت
أدم: حطي صباعك الوسطاني في بقك واقفلي عليه جامد
حطت صباعها في بقها
أدم: اقلعي الكلوت
قلعت الكلوت
أدم: حطي ايدك علي كسك وادعكي فيه وبصي للكاميرا بشرمطة
عملت كل ده
خدتها تاني صورة وكان شكلها جامد فشخ وخليتها مرة كمان ترفع صباعها الوسطاني للكاميرا اكنها لعلاء يعني وخليتها تعمل أوضاع كتير وخدت كذا صورة
أدم: انزلي علي ركبك
نزلت علي ركبها بكل خضوع
أدم: احا الحوار ده حلو فشخ عايز اجرب حاجة جديدة
أدم: اكسري شاشة التليفزيون بايدك
قامت وراحت للشاشة بهدوء وكسرتها بكل عنف ونزفت من ايديها ومعملتش اي رد فعل أكنها متخدرة
أدم: احا اخبطي راسك في الحيط كتير
فضلت تضرب راسها في الحيط كتير وبعنف لحد ما نزفت تاني من راسها
أدم: احا تعالي هنا خلاص وانزلي علي ركبك
أدم: اعمليلي بلوجوب
وبدأت اصورها فيديو وهي بتعملي بلوجوب بكل احترافية وشرمطة اكنها كانت شغالة في بيت دعارة
وبعدين بدأت انا الي اسيطر وقعدت اخنق فيها بزبي واطلعه شوية تاخد هوا وأدخله تاني وفضلت اعمل كدا ٥دقايق لحد ما جبتهم في بقها ووقفت الفديو واديتها فيديو تاني وهي بتطلع لبني من بقها تلعب بيه بصباعها وتدخله تاني في بقها
أدم: اعملي وضع الكلبة ونزلي ضهرك جامد
حطيت الكاميرا علي ترابيزة وبدأت انيكها بدون رحمة لدرجة إنها اتعورت ونيكتها في كسها وخرم طيزها لحد ما ورموا وجيبتهم حوالي ٦ مرات علي وشها وعلي جسمها وفي الاخر خدتها صورة زي الي بنشوفها في الهينتاي فاردة ضهرها وحاطة رجلها ورا راسها واللبن نازل علي وشها وجسمها كله وبعدين خليتها تكسر شوية حاجات في بيت علاء غالية فشخ وخليتها تنزل كل حاجة انا صورتها علي حسابها علفيس عشان كل الناس تشوفها وخليتها تغرق جسمها كله لبن من التلاجة وحطيتلها سجارتين في كسها وسجارتين في خرم طيزها وسجارة في ودانها اليمين وسجارة في ودانها الشمال وخليتها تنام وولعتهم وخدتها صورة وهي كدا وأمرتها لو علاء مجاش قبل الساعة ٧ (معاد انتهاء المفعول) تموت نفسها وبعت كل حاجة لعلاء وكل موظفين الشركة حتي ناهد وروحت

رقم ٦٦٦ اتصل تاني
الصوت: المهمة التانية قتل شخص عادي في فيصل وهتلاقيه نايم معاه واحدة خدرها وحطلها طوق بسلسلة حديد في رقبتها وهاتها معاك في العربية وكمان خد معاك جثة الراجل وبعدها روح بالعربية للمكان الي جيته قبل كدا الي جمب قصر البارون وهيجي حد ياخد منك الجثة والست وهنسيبلك العربية هتبقى مكافئتك للمرحلة دي وإيكرت هيديك كل التفاصيل والأدوات الي هتحتاجها
إيكرت: بص العنوان ٥ شارع ******* فيصل ومتخافش الشارع ده هادي ومفيهوش كاميرات والشخص ده عايش في بيت عادي ودي كل حاجة هتحتاجها Mac 10 بكاتم صوت وده مفتاح الشقة افتح الباب وخش اقتله وخد الجوانتي ده عشان متسيبش اي اثار وخد الماسك ده وخد ده مفتاح باب العمارة وخد الطوق اهو وده شنطة علي مقاس الراجل هتحطه فيها وده مفتاح العربية هتلاقيها مركونة تحت البيت

لبست وجهزت وخدت العربي وروحت المكان كانت منطقة شعبية شوية بس هادية ومفيش حد في الشارع غيري ومفيش اي كاميرات
لبست الجوانتيات وباب العمارة كان مقفول فتحته بالفمتاح ودخلت طلعت الدور التالت وفتحت باب الشقة ودخلت
دخلت الشقة ودورت عليه لاقيته نايم قتلته بكل سهولة وبدأت احس إن القتل بقا عادي بالنسبالي وكان جنبه مومص خدرتها وركبتلها الطوق ودخلت جثة الراجل في الشنطة وحطيتهم هما الاتنين في شنطة العربية ودورتها و روحت للمكان جه واحد خدهم مني ودورت العربية وروحت وركنتها تحت البيت وبصراحة هي عربية فخمة

إيكرت: مبروك إتمام المرحلة التانية
أدم: هي قتل زي الي فاتت بس المرادي في تفاصيل اكتر وأدوات اكتر وخطوات اكتر يعني اصعب من الي فاتت
إيكرت: فعلًا ولسة مهمات القتل أو الخطف هتبقا اصعب من كدا

الموبايل رن وكان أحمد زميلي من الشغل ورديت وعلي وشي ابتسامة خبيثة
أحمد: احا يبني شوفت الي حصل
أدم: خير إيه الي حصل؟
أحمد: ياسمين مرات علاء واحد عمل معاها الصح وعمل فيها حاجات بنت متناكة وصور كل حاجة وبعتها لعلاء ولكل الناس في الشغل بس شكله رقم فيك مش عارفين نعرف ده رقم مين
أدم: احا طيب علاء عمل ايه؟
أحمد: نط من الشباك ودلوقتي الشرطة جات وروحنا
أدم: طيب ياسمين عاملة ايه دلوقتي؟
أحمد: لاقوها في الفيلا منتحرة وجسمها كان عليه حاجات غريبة اوي لبن ومتولعلها سجاير في كسها وخرم طيزها وفي ودانها
أدم: وإنتا عرفت ازاي
أحمد: انتا عارف مفيش حاجة بتستخبي
أدم: ماشي يابو حميد سلام
أحمد: سلام
قفلت مع احمد وانا حاسس بانتصار غير طبيعي أكني فوزت بكاس العالم
أدم: تصدق يا إيكرت القدرة دي طلعة جامدة فشخ
إيكرت: مش قولتلك
أدم: ده من اول قدرة عملت كل ده اومال الي جاية ايه
إيكرت: انا كنت لسة هديك القدرة الجديدة بتاعتك
أدم: ايه هي
إيكرت: غمض عينك
أدم: حاضر
غمضت عيني وحسيت بنفس الكهربا
إيكرت: دلوقتي تقدر تتحكم في واحدة بالنظر بس
أدم: احا ماهي هي القدرة الي فاتت
إيكرت: بس طريقة الاستخدام اختلفت وخلي بالك هتعرف قيمة القدرة دي بعدين
أدم: ماشي ماشي

اه صح دانا نسيت إني كنت عايز اعمل الصح مع ناهد واخدها كام صورة حلوين كدا وافضحها
اتصلت بيها وردت
أدم: ازيك يناهد
ناهد: الحمد**** وإنتا
أدم: كويس
ناهد: دايمًا يارب
أدم: بصي كنت عايز اقابلك
ناهد: ليه
أدم: عاملك مفاجئة
ناهد: ايه هي
أدم: انجزي بقا مش هتبقا مفاجأة كدا
ناهد: خلاص قولي هنتقابل فين
أدم: كافيه ****** في وسط البلد
ناهد: ماشي هلبس واجيلك
أدم: مستنيكي
قفلت معاها وانا علي وشي ابتسامة خبيثة وطلبت شيشة تفاح وطلبتلها هي كمان شيشة تفاح
وصلت ناهد وكانت لابسة بنطلون جينز ضيق فشخ بارز فيه فخادها وكل حاجة في رجلها متقسمة وشفرات كسها ظاهرة من البنطلون الضيق ولابسة كروب توب ضيق وفاردة شعرها ولابسة جزمة بكعب

ناهد: هاي
ادم: هاي
ناهد: ايه ده شكرا انتا طلبتلي شيشة تفاح
أدم: كنت عارف انك بتحبيها
ناهد: ماشي يعم مردودالك
وقعدت وقعدنا نشيش شوية
ناهد: ها بقا فين المفاجأة
أدم من عينيا
وبصتلها في عينيها ٣ثواني وبدأت اتحكم فيها بعينيا وكانت اجمد من الاولانية بصراحة بتاعة النطق وخليتها تلعب في كسها براس الشيشة لحد ما كلوتها كله أتبل وحصلها رعشة في جسمها كله (سكويرت) وحاسبت وقومتها وركبت عربيتي ووديتها علي بيتي ودخلتها ونيمتها كل ده بالعين بس وكانت في كل مرة مستغربة وعمالة تصوت لحد ما امرتها بالنطق تسكت خالص طلع إن ممكن استخدم القدرتين مع بعض ولما وصلنا البيت سمحتلها تتكلم عادي وبدأت تصوت
رزعتها قلمين علي وشها
أدم: خخخخخ اسكتي يوسخة
ناهد: مش هسكت يوسخ وقعدت تصوت
امرتها تسكت تاني وروحت عند البوتاجاز جبت سكينة سخنتها ورجعت قلعتها
أدم: خدي دي يوسخة
وحرقتلها فخادها بالسكينة
وبدأت تتلوي وحسيت انها هيغما عليها فسمحتلها تتكلم
أدم: ها هتسكتي ولا اعذبك اكتر
ناهد: هسكت يكلب هسكت
فردتها علي ضهرها وحطيت رجلها علي كتافي وقعدت ارزع في كسها شوية وفي خرم طيزها شوية لحد ما ورموا وقعدت اديها قلم ورا قلم لحد ما وشها بقا احمر ددمم وخليتها تعمل وضع دوجي وقعدت ارزع في كسها نص ساعة وجابتهم مرتين وكل مرة كانت بتترعش رعشة بنت متناكة لحد ما حسيت اني هجيبهم فجيبتهم جوا كسها وخلاص كدا كدا لو حملت هقدر اسيطر عليها واخليها تسقط

خدتها وحطيتها في شنطة العربية ورميتها علرصيف وصورتها وروحت وبعت الصورة لكل الناس الي يعرفوها

إيكرت: هههههههه مش ده الي كان بيقول علينا مش بشر
أدم: ده مجرد انتقام بس
إيكرت: انتقام برضك ولا قلبك اسود وبقيت شيطان زينا؟
أدم: انا مستحيل ابقا شيطان زيكم
إيكرت: ههههه باين عليك وبعدين يعم انتا تطول تبقا زينا
أدم: ماشي ماشي خف بضان بقا
إيكرت: حاضر

رقم ٦٦٦ اتصل ورديت
الصوت: تالت مهمة هتجيبلنا واحدة من فيلتها في مدينة نصر وهتسرق كل حاجة في بيتها عندها حارسين واحد في الباب الوراني وواحد عند الباب الامامي وفيه كاميرات إيكرت هيديك الخطوات والأدوات

إيكرت: ده العنوان ١٠ شارع ********* مدينة نصر هتحتاج المسدس ده عشان لو اضطريت تقتل حد بس خليه احتياطي متقتلش حد اعتمد علي ال٣حقن دول حقنتين للبوابين وحقنة ليها وخد الماسك والجوانتي والطوق والشنطة دول
أدم: تمام
إيكرت: بالتوفيق

لبست وجهزت نفسي وخبيت المسدس وركبت العربية وانطلقت علي مدينة نصر وروحت العنوان
بصيت من بعيد وشوفت أول واحد واقف عند الباب الامامي استنيته يلف ضهره وجيت من ضهره براحة وحقنته ووقع وانا جاي الف للباب الخلفي لاقيت صوت من ضهري شلني وطلع ده حارس الباب الخلفي
الحارس: انتا اقف عندك يا اما هضربك بالرصاص وارمي المسدس ده وانزل علي ركبك
رميت المسدس ونزلت علي ركبي وخلاص حاسس إن دي نهايتي وفجأة لاقيت إيكرت ظهر وضربه من ضهره وشكله موتوا
إيكرت: أي خدمة
أدم: شكرا جدا بجد بس انتا عرفت ازاي
إيكرت: بص أي جندي من جنود الجماعة بيبقا ليه عدد مساعدات من الخادم بتاعه عددها ١٠ بس كدا انا ساعدتك مرة يبقا فاضلك ٩
أدم: تمام اوي سيبني بقا اكمل المهمة
إيكرت: ماشي

كدا تخلصت من الحارسين ودخلت لاقيتها نايمة علأرض ملط وازايز الخمرة حواليها وبصراحة كانت جامدة فشخ اديتها بوسة فرنساوي واول ما بدأت تفوق خدرتها وربطها بالطوق ولزقت بقها عشان متطلعش صوت لو فاقت من التخدير وسرقت كل حاجة قيمة في بيتها وشكلها غنية فشخ وحطتها في شنطة العربية ودورت العربية ووديتها علي نفس المكان خلاص اتعودت بقا وروحت نمت في ثانية

وبكدة يكون خلص تالت جزء مهتم اعرف ارائكم وتعديلاتكم في الكومنتات


اسف علي قصر الأجزاء الي فاتت بسبب إنها لسة افتتاحية للسلسلة بس الجزء ده والأجزاء الجاية هتبقا طويلة بإذن **** عشان هنخش في أحداث أكتر

الجزء الرابع:

صحيت من النوم علي صوت التليفون ورقم ٦٦٦ الي كان بيتصل واستغربت ليه بيتصل بيا وانا لسة مخلص المهمة التالتة من كام ساعة بس رديت وخلاص

الصوت: اجتماع اليوم في قصر البارون الساعة ٩بليل
وقفل معايا
أدم لإيكرت: اجتماع ايه ده وهو من امتي بحضر
أيكرت: انتا خلاص خلصت المرحلة الرابعة وبقا من حقك دلوقتي حضور اجتماعات فرع القاهرة
أدم: هو كمان فيه فروع وبعدين هو انا مخدتش القدرة ليه وفين الهدية الي باخدها علي كل مهمة؟
إيكرت: فيه ٣فروع فرع القاهرة وفرع الإسكندرية وفرع في قنا يعني في فرع لبحري وفرع لقبلي والفرع الأساسي الي بيخرج منه الأوامر للفرعين التانيين الي هو فرع القاهرة وده اول فرع اتأسس فيهم وكل فرع ليه قيادات مختلفة عن التاني وده بسبب زيادة عدد الجنود بعد مرور الزمن وثانيًا القدرة الي بتاخدها علي إتمام المرحلة التانية هي السماح ليك بحضور الاجتماعات وثالثًا هديتك المرادي مليون جنيه تقدر تاخدهم دلوقتي

إيكرت اداني شيك بمليون جنيه
أدم: بس انا ازاي هصرف كل الفلوس دي؟
إيكرت: غسيل أموال بقا حاول تروح لمحامي شاطر وانا هديك عنوان المحامي الي معظم جنود فرع القاهرة بتتعامل معاه وبيغسلهم فلوسهم بس هتقول للسكرتيرة EMC هي دي كلمة السر
أدم: طب تمام حلو أوي بس المهم يكون مضمون
إيكرت: مضمون طبعًا
أدم: خلاص انا هلبس واروحله
أدم: صحيح يا إيكرت
إيكرت: ايه
أدم: هو بعد ما مدة القدرة الأولي والتانية بتخلص الي هي ٩ ساعات البنت بتنسا الي حصل؟
إيكرت: اه طبعًا بتنسا الي حصل
أدم: طيب تمام

لبست وروحت للمحامي كان اسمه ** ** في وسط البلد وكان مكتب متخفي كدا مش عامل اي اعلانات

السكرتيرة: اقدر اساعد حضرتك بايه
أدم: EMC
السكرتيرة تمام حضرتك استني ثانية
السكرتيرة للمحامي بصوت عالي: EMC
المحامي: خليه يتفضل
السكرتيرة: اتفضل

دخلت المكتب وكان فخم جدًا بصراحة اكنه مكتب رئيس

المحامي: اتفضل استريح
أدم: شكرًا لحضرتك
المحامي طلع علبة سجاير: اتفضل خدلك سيجارة
خدت منه سيجارة وولعلي
المحامي: المبلغ الي هتغسله قد ايه؟
أدم: مليون جنيه والشيك معايا في جيبي
المحامي: طيب انتا شغال ايه عشان اعرف هنبدأ بايه
أدم: انا خريج تجارة وكنت شغال في شركة كبيرة في المعادي بس للأسف مكملتش حصل مشاكل بيني وبين المدير يعني كنت بتأخر كتير وكدا
المحامي: تمام وظيفة المحاسب مش قليلة انتا شغال بقالك قد ايه كدا يعني
أدم: ٥سنين
المحامي: طيب كويس اوي جبت شقق أو عقارات او عربيات
أدم: لأ انا عايش في الشقة الي والدي سابهالي في وسط البلد ومجبتش اي عقارات او عربيات ومعملتش اي مشاريع
المحامي: طيب حلو اوي احنا كدا ممكن نغسل المليون بشمروع واحد بس يعني هتبقى سهلة بص احنا ممكن نبدأ بمشروع ميني ماركت يعني سوبرماركت صغير ده بيكلف ٢٠٠ الف اعتقد إن الرقم ده مش هيشكوا فيه بالنسبة لإن مرتبك كان كام؟
أدم: ١٠٠٠٠ جنيه
المحامي: طيب كويس اوي هنبدأ بمشروع الميني ماركت وهنقعد نشغله شهرين وفي الشهرين دول واحدة واحدة نطور في المكان لحد ما يبقا بيجيب دخل عالي شهريًا بس انا منصحكش بكدا نهائي
أدم: فعلًا انا كنت بقول إن دي حاجة مملة جدّا
المحامي: في بديل والبديل ده إنك تحط فلوسك في بنك في سويسرا بس مش هتقدر تصرف منها مبلغ كبير لو صرفت مبلغ كبير هضطر تغسله ونرجع لنفس النقطة يعني هتقعد اي فلوس تاخدها من الجماعة تبعتها علي سويسرا لحد ما توصل للمرحلة ال٣٠ ويسمحولك تسافر اي دولة أوروبية واخر ١٠ مهام ليك هتبقا في البلد دي ووقتها اختار سويسرا
أدم: هو الي بيوصل للمرحلة ال٣٠ بيخلوه يختار دولة أوروبية يسافرها وبيدوه مهام فيها
المحامي: اه طبعًا
أدم: طيب تمام انا هسيب لحضرتك الشيك وإنتا اصرفه وابعته علي سويسرا وده رقمي *********** اول ما تخلص الحكاية دي بلغني علي الواتس
المحامي: تمام اول ما ابعت الفلوس علي سويسرا هبعتلك
أدم: شكرًا سلام
المحامي: مع الف سلامة

روحت البيت وبدأت اجهز نفسي للاجتماع
إيكرت: ها عملت ايه مع المحامي
أدم: هيوديلي فلوسي علي سويسرا
إيكرت: طيب تمام خد دي البدلة الرسمية للاجتماعات وده الماسك الرسمي للاجتماعات
إيكرت: بص هتروح قدام قصر البارون وهتلاقي ناس واقفة علباب هتروحلهم وهتقولهم علي اسمك بس
أدم:تمام

لبست البدلة وكان شكلها غالية وفخمة جدًا ولبست الماسك والجزمة ولمعتها وركبت العربية وروحت مكان الاجتماع الساعة ٩ بالظبط وقولتلهم علي اسمي ودخلت

دخلت المكان وحسيت بإحساس غريب عارفين انتوا الحاجات الي بتظهر في افلام الفانتازيا المكان كله معمول من الدهب حتي الأرضيات وخمرة واكل كتير جدًا علي طرابيزات ولايم حرفيًا ونجف كبير معمول من الدهب والالماز ومدرجات معمولة من الدهب وفي السقف عين كبيرة مفتوحة علي أخرها

أدم: اه ده المكان الي كان فيه المحاكمة
إيكرت: ايوا هو المكان ده مخصص للاجتماعات والمحاكمات
أدم: طيب انا المفروض اقعد فين
إيكرت: اه احسنلك تروح تقعد ومتحاولش تتعرف علي أي حد عشان كله هنا في حاله ومفيش اجتماعيات اوي

دخلت وقعدت وولعت سجارة واستنيت اي حاجة تحصل

طلع راجل من باب كبير في الوش وكان لابس خاتم وفهمت كدا إنه واحد من القيادات وبدأ يتكلم

القائد: انا اسمي القائد ١٤ وانا نهاردة جاي أناقش معاكم بعض الحاجات المهمة بإسم الشيطان الأعظم
ولاقيت كل الناس قامت فقومت معاهم
القائد ١٤: اتفضلوا اقعدوا نرجع لموضوعنا الشيطان الأعظم كلفني إني انظم الاجتماع ده عشان نناقش شوية حاجات وطبعًا برحب بكل الجنود الجداد
والناس كلها سقفت
القائد١٤: أول حاجة هنناقشها هي إضافة بعد المهام الصعبة يعني مهام بتبقا بمرحلتين مش مرحلة واحدة وبتبقا صعبة وتاني حاجة الشيطان الأعظم كلفني إني اعرفكم علي مهمة صعبة جدًا الي هيعملها هيعدي ٣ مراحل مرة واحدة
أدم: حلو ده يعني ممكن اخلص المستوي الرابع والخامس والسادس في مهمة واحدة
القائد ١٤: المهمة صعبة جدًا جدًا وهتبقا عبارة عن إنك هتروح لعيلة كبيرة في الفيوم وهتعمل نفسك انك انتا قريبهم من بعيد الي جاي من ألمانيا عشان يخطب بنتهم وفعلًا ليهم واحد قريبهم في المانيا المفترض إنه كان هيجي يخطبها بس احنا موتناه والي هيعمل المهمة هيروح علي إنه هو والكويس في الموضوع إنهم ميعرفوش شكل قريبهم ده فمش هنتعب في النقطة دي وهنعرفك علي حاجات لازم تكون عارفها عشان تأدي الدور صح والهدف هو تدمير العيلة دي بالتدريج وبعدين قتلهم بعد ما تفرقهم واحد واحد وهنديك شوية قدرات هتساعدك في تفريقهم وقتلهم والعيلة دي اسمها عيلة ******* في الفيوم وهما مسيطرين علي الفيوم والشيطان الأعظم بنفسه هو الي خرج المهمة دي يعني مهمة في غاية الأهمية الي عايز يتطوع يرفع إيده

أنا الوحيد الي رفعت ايدي وكل الناس بصتلي
القائد١٤: هنكلمك بعدين ونقولك علي كل حاجة بالتفصيل المهم واحييك علي شجاعتك وابشرك إن الشيطان الأعظم فرحان بيك جدًا وراضي عنك
القائد١٤: دلوقتي تقدروا تروحوا

مشيت من الاجتماع وركبت العربية وروحت البيت ولاقيت أحمد زميلي في الشغل بيرن عليا ورديت عليه

أحمد: ايه يبني فينك كدا مبنشوفكش
أدم: مشاغل يابوحميد و****
أحمد: طيب لو قولتلك إن الشلة كلها متجمعة دلوقتي وكلنا مستنيينك هتقول ايه؟
أدم: جاي طبعًا ابعتلي لوكيشن بس وانا هجيلك طوالي
أحمد: ماشي احنا في night club في الزمالك وهبعتلك اللوكيشن دولقتي
أدم: تمام انا هنزل دلوقتي اول ما اجي هبقا ارن عليك

وقفلت مع احمد واتشيكت وحطيت برفان وركبت العربية وروحت المكان واول ما وصلت رنيت علي احمد

أحمد: احنا قاعدين عند البار اهو تعالي
أدم: ماشي
قابلتهم وسلمت عليهم كلهم وبوس واحضان وبتاع بقالنا شهور مقعدناش القعدة دي وطبيعي ده يحصل
أحمد: فينك كدا مبنشوفكش خالص ولا بتسأل علي حد
أدم: مانتا عارف بقا الدنيا مشاغل وبعدين يعني ما تسألوا عليا لازم يعني انا الي اسأل عليكم 😂
كريم: يعم متزعلش نفسك احنا عارفين إن الدنيا مشاغل
عادل: شوفت الي حصل لعلاء ومراته يا أدم؟
أدم: اه احمد حكالي
عادل: انا مش فاهم بصراحة ازاي ده حصل حادثة غريبة
أدم: غريبة ازاي يعني واحد انتحر عشان مراته خانته عادي دي بتحصل في أي مكان وكل يوم وهي انتحرت عشان خافت يموتها
عادل: ازاي بس يا أدم دول كانوا بيحب بعض جدًا وكانوا لسة في أجازة في المالديف من اسبوع ونزلو صور كتير اوي وعمرنا ما سمعنا إنهم اتخانقوا أو اشتكوا من بعض دي ياسمين كانت ماشية تشكر فيه في كل حتة و****
أدم: علي فكرة الدنيا ممكن تتقلب في يوم وليلة عادي
إيكرت: اوعي تندمج معاهم في الكلام وتحكيلهم حاجة بالغلط عشان دي مفيهاش سماح
كريم: يبني ده لما الشرطة دخلت الفيلا لقت ياسمين مغرقة نفسها لبن وايدها فيها ددمم والشاشة مكسورة يعني كسرت الشاشة وفيه سجاير متولعة في ودانها وكسها وخرمها يعني حاجة غريبة جدًا وازاي هي قبلت يتعمل فيها كدا انا مش مصدق بجد
أدم: سمعت عن المازوخية يكريم؟
كريم: عارفها واحنا وزمايلها في الشغل اتكلمنا في الموضوع ده وزمايلها في الشغل وصحابها من زمان اوي قالوا إنها مظهرش عليها أي حاجة تدل إنها مازوخية
عادل: فعلًا دي كانت بتحب نفسها جدًا
أدم: انا بقول ننهي الموضوع ده و**** يرحمهم وخلاص
كريم وعادل وأحمد في نفس واحد: عندك حق
أحمد: صحيح يجدعان شوفتوا الصورة بتاعة ناهد
كريم: ايوا عريانة ومرمية علرصيف والي بعتلي الصورة دي نفس الي بعتلي صور ياسمين
عادل: بصراحة انا فرحان فيها
أحمد: يا ديني شايفين البت الفاجرة الي بترقص هناك دي
كريم: احا دي فرسة
أدم: تحبوا اجيبها تقعد معاكوا وكمان تعملوا عليها حفلة؟
كريم: احا انتا هجاص وبتقول اي كلام
عادل: ده لما تشوف حلمة ودنك يعم
أحمد: يجماعة عيب كدا ادولوا فرصة روح يأدم وربنا
أدم: ماشي يا معرصين عشان بضانكوا ده هجيبها

قربت منها وبصيت في عينها ٣ ثواني وقولت بصوت واطي تعالي ارقصي معايا وفعلًا جات وبدأت ترقص معايا وبصيتلهم وغمزتلهم
عادل: احا ده باينله هيعملها ولا ايه
كريم: يابن الجنية يا أدم
قربت بقي منها وبدأت اقولها في ودانها: تعالي اقعدي معانا علي البار واتكلمي مع صحابي شوية وبعدين روحي معانا بيتي وهينيكوكي كلهم جماعي وهزت راسها

راحت معايا البار وبدأت تتكلم مع الشلة وكاس في كاس وسجارة في سجارة وراحت معانا البيت واسمها كريستينا

طيب يرجالة الي جابها هو الي يبدأ الأول

نزلت ايدي الشمال علي كسها من تحت البنطلون ادعك شفايفه و زنبورها و ايدي اليمين بفعص في بزها الشمال بعنف و هيا مقدرتش تجاريني في البوس و هاجت
كريستينا : اااااه ممم اوووه
قلعتها البنطلون ولاقيت كلوتها مبلول وقلعتها الكلوت
دخلت صباعين في كسها لاخرهم مرة واحدة
كريستينا: اووووه ايوه كده نيكني
سيبت شفايفها و نزلت علي بزازها و قلعتها البرا امص و الحس في بز و التاني بفعص فيه بايدي
كريستينا: اوووووه جميل كمل
بعد ١٠ دقايق نزلت لكسها و بسناني اعض و ادعك كسها و زنبرها و هيا ولعت و اهاتها عليت و حطت ايدها علي راسي عشان مقفش
كريستينا : اااااااه لااااا ايه دا اول مرة حد يعملي كده
طنشتها و فضلت بسناني و لساني اجننها و بصباعي قربت لخرم طيزها لقيته واسع و بقيت ببعبصها بصباعي و الف بيه دواير حولين فتحة طيزها و هيا اتجننت اكتر و مطولتش و لقيت جسمها اكنه اتكهرب و بقا بيرتعش جامد و هيا صوتها بيتقطع جامد و جابت عسلها علي بقي
أدم: احا يمتناكة كدا تجيبي عسلك في بقي
كريستينا: انا اسفة مش هعملها تاني
أدم: تعالي افتحي بقك
كريستينا: حاضر
تفيت كل عسلها في بقها وخليها تبلعوا وكل الشلة استغربت بس مقالوش حاجة
أدم: اعملي الوضع الدوجي يلا
واديتها اسبانك علي فردة طيزها اليمين وقلعتها خالص
وبدأت انيك في خرم طيزها حبة حلوين
كريستينا: اممم ايوا كدا افشخني اكتر اممم
أدم: دانتي لسة هتتفشخي من الرجالة دول كلهم
كريستينا: انا بحب كدا اااه اممم دخله اكتر ااااه
فضلت ارزع في خرمها نص ساعة بدون رحمة لحد ما جبتهم في خرمها واللبن تدفق من خرمها وجمعته في ايدي وخليتها تشربه

أدم: يلا يا رجالة خشوا
أحمد: احا مين هيخش الأول
أدم: خش انتا يا احمد
أحمد: اعملي وضع الدوجي يوسخة
بدأ احمد ينيك في كسها وحاطط رجله علي راسها وبصراحة كان جامد فشخ وقعد نص ساعة بيرزع في كسها وبعدين عملت وضع الفارسة وفي الأخر جابهم علي وشها وبعدين كريم وعادل دخلوا بنفس السيناريو
عادل قعد يلعب في زنبورها وقعد يحك في كسها وفي الاول ناكها علواقف
كريستينا: اممم نيك اكتر اممم دخله كمان كمان
عادل: حاضر هنيكك اهو
كريستينا: اممم ممكن تضربني
عادل ضربها وخبط دماغها في الحيط
كريستينا: ايوا كدا امم بحبك اوي افشخني كمان
قعد عادل ينيك فيها علواقف قد نص ساعة وجابهم علي فخادها وريحوا شوية وبعدين خلاها تعمل وضع الدوجي
كريستينا: اممم دخله بقا خلاص مش قادرة ااااه
عادل: خدي يا لبوة
كريستينا: اوووف ااااه ايوا كدا اممم افشخني كمان دخله اكتر
عادل: خدي يا لبوة خدي
وقعد ينيك فيها بعنف اكتر
كريستينا: اااااه ايوا كدا خخخخ انا بحب كدا امممم افشخني اكتر من كدا انا لبوتك وعايزاك تفشخني
قعد عادل ينيك في كسها نص ساعة لحد ما جابهم وجابهم علي وشها وهي قعدت تبلع في لبنه وتاخد اللبن من علي وشها وتبلعه وتتفه وتبلعه تاني
كريم: اعمليلي بلوجوب الأول
نزلت علي ركبها ورجعت شعرها لورا والاول قعدت تلحس في البضان وتدخل بضانه في بقها وتطلعه تاني وتمص بضانه ودخلت راسه بالراحة في الاول خالص وبعدين بدأت تدخلوا وتخرجه جامد وبسرعة وتدخله للأخر وتخرجه تاخد نفس لحد ما كريم جابهم في بقها
كريم: اعملي دوجي يا ستايل يا شرموطة
عملت دوجي استايل ونزلت ضهرها جامد فشخ
كريم: خدي يا وسخة ودخل زبره مرة واحدة
كريستينا: خخخخخ براحة امممم افشخني كمان والنبي عايزة اجيب عسلي امممم دخله علأخر وافشخ لبوتك
قعد كريم يفشخ في كسها نص ساعة وهي عملت اسكوريت مرتين لحد ما طلع زبه وناكها شوية في خرم طيزها وكانت بتموت تحت ايده لحد ما جابهم في خرمها

خلصنا وشربنا سجاير وخدت كريستينا رميتها علرصيف وروحت تاني نمت وهم ناموا في الصالة وصحيت علي صوت التليفون ولاقيت رقم ٦٦٦ هو الي بيتصل فرديت

الصوت: ركز معايا عشان هقولك علي تفاصيل المهمة وهات ورقة وقلم عشان تكتب الي هقولك عليه ده
أدم: حاضر هجيب ورقة وقلم حالًا

جبت ورقة وقلم ورجعت اتكلم معاه
أدم: اتفضل حضرتك اتكلم انا معاك
الصوت: المهمة هتبقا في الفيوم ومحتاجة ذكاء عالي وعلي فكرة الشيطان الأعظم بيحييك وبيقول إنه فرحان بيك جدًا وهيعتمد عليك بعد كدا في مهمات زي دي
أدم: وانا سعيد بخدمته
الصوت: بص العيلة دي اسمها عيلة ******* ومكونة من ١٦ فرد كبير العيلة سيد وده راجل كبير عنده ٧٠ سنة وطوله ١٧٥ سم وهو الي بيمتلك كل حاجة وكل الأراضي ومراته اسمها نجاح عندها ٦٥ سنة بس خلي بالك مسيطرة علعيلة كويس اوي ونسوان العيلة كلهم بيخدموها حاجة كدا شبه فاطمة تعلبة في مسلسل الوتد وتالت فرد في العيلة اسمه محمد ابن سيد الكبير وعنده ٥٠ سنة وطوله ١٧٠ سم وده سيد مخليه يدير كل حاجة الأراضي والعقارات وكل حاجة هو الي بيديرها زي ما تقول كدا دراعه اليمين وسيد بيحبه أوي بتسجل معايا؟
أدم: طبعًا يا فندم بكتب كل حاجة كمل
الصوت: محمد ده عنده ٣عيال احمد الكبير عنده ٣٠ سنة طوله ١٨٠ سم وأميرة الوسطانية ودي الي المفترض هتخطبهاعندها ٢٥ سنة طولها ١٦٥ سم وجسمها مش حلو أوي يعني حلوة وبعدين حاول ميبقاش فيه مشاعر بينك وبينها انتا رايح تعمل مهمة مش تحب متخليش الشيطان الأعظم يغضب عليك بعد ما حبك واعتمد عليك
أدم: حاضر متخافش
الصوت: التالت اسمه علي وده عنده ١٥ سنة وشغال مع اخوه احمد في الأرض زي ما تقول كدا بينظموا الدنيا وبيشوفوا الفلاحين والناس الي شغالة كدا يعني كدا انا قولتلك ٦أفراد فاضل ١٤ سجل معايا كويس
أدم: حاضر
مرات محمد اسمها سماح عندها ٤٥ سنة طولها ١٦٠ وهي بنت عم محمد اصلًا وتقدر تقول كدا هي عقربة العيلة مبوظة الدنيا من الأخر ومحدش بيطيقها تاني ابن من ابناء سيد اسمه عصام وده عنده ٤٥ سنة وطوله ١٧٥ سم وده زي ما تقول كدا بيحقد علي محمد عشان أبوه ممسكه كل حاجة ومش مدي فرصة لعصام خالص وعصام شغال مدرس تاريخ ثانوي بس كدا كدا أبوه بيديله فلوس كتير وعنده بنت اسمها شهد عندها ١٤ سنة طولها ١٥٥ سم ومتدلعة فشخ من ابوها وفي مدرسة خاصة وبتاع وواد اسمه ابراهيم عنده ٢٥ سنة طوله ١٦٨سم وشغال مهندس بس ابوه مربيه علي الغل والحقد علي عمه محمد وولاد عمه ومرات عصام اسمها عبير عندها ٤٠ سنة طولها ١٥٠سم وبينها عداوة دائما بينها وبين سماح مرات محمد يعني علي طول تلقيح وخناقات ومحدش قادر عليهم
وتالت ابن من ابناء سيد اسمه عمر وده عنده ٣٠سنة وعايش في القاهرة وأبوه بيبعتله فلوس علي طول ومقضيها خمرة ونسوان وحشيش خاربها بفلوس أبوه من الأخر وأخر ابن من ابناء سيد اسمه علاء وده عنده ٢٥ سنة طوله ١٧٠سم ساكن معاهم في البيت وعنده بنتين هدي عندها ٧سنين وعمر عنده ٣سنين ومراته ميتة من سنتين وده مسببله اكتئاب وكدة تكون العيلة اكتملت ١٥فرد
الصوت: فهمت كل حاجة وسجلت كل حاجة ولا عايزني اكرر حاجة تاني؟
أدم: انا سجلت كل حاجة
الصوت: طيب يا أدم عايز اعرف ايه نظرتك عن العيلة دي بعد كل الكلام الي قولتهولك ده
أدم: عيلة كبيرة وغنية بس فيه عداوة بين محمد وعصام وحقد من ابنه إبراهيم علي باقي واعمامه وولاد وبنات إعمامه وحقد وكره من باقي بنات وولاد العيلة علي بنت عمهم عصام الي اسمها شهد عشان متدلعة وفيه كره من كل العيلة لسماح مرات محمد عشان عقربة يعني من الأخر كدا العيلة دي مليانة عداوات وحقد والعداوة والحقد مادة خام للخناقات ومن ثم التشتت والتفرق يعني انا هستغل العداوات والحقد ده في تشتيتهم وتفريقهم يعني انا هبقا فتيل الحرب
الصوت: عندك ذكاء رائع واتوقعلك نجاح باهر في المهمة دي بس مش بس كدا انا عايزك كمان تنيك سماح وعبير وأميرة وشهد عشان كمان تنجس العيلة دي قبل ما تفرقهم وتقتلهم واحد واحد
أدم: مفهوم
الصوت: اسمك في المهمة هيبقا نادر والمفترض إنك عندك ٢٥ سنة يعني قد أميرة والمفترض إنك كنت بتدرس طب في جامعة في ميونخ ورجعت وهنديك بطاقة مزورة وفي الاول هتخطبها وبعدين هتزني معاها وتخليها حامل باستخدام القدرة الأولي بتاعتك وبعدين تزني مع سماح وعبير وشهد وتخليهم كلهم حوامل وخلي بالك احنا مش عايزين ينسوا الي هتعملوا فيهم فمؤقتا القدرة الأولي هيتشال منها إن الي بيحصل فيها بتنسا لأ داحنا كمان هنخليهم واعيين وإنتا بتتحكم فيهم وبعد ما تخلص مع كل واحدة صورها وبعدين هددهم كلهم عشان تعمل معاهم جماعي وتصورهم كلهم وفوسط الكلام ده هتكون شغال علي إنك تولع الدنيا بين عصام ومحمد وبين ابراهيم وولاد عمه وبين سماح وعبير وفي لحظة الصفر لما يحصل الخناقة وكله يسيب البيت ويروح يعيش لوحده تقوم باعت صور سماح واميرة لمحمد وصور عبير وشهد لعصام عشان كل واحد فيهم يموت مراته وبنته ويتبقا الرجالة تموت فيهم واحد واحد
أدم: بس علاء ازاي هخليه يتخانق مع عيلته
الصوت: هتقوله هو ليه أبوه مش مديه حاجة وبيفضل محمد عليه انتا عارف بقا الحكايات دي
أدم: طب وعياله؟
الصوت: هتجيبهم لينا وهدي هتبقا خادمة وعمر هندربه إنه يبقا جندي ويخدم الجماعة
أدم: طيب تمام اوي بس انا عايز شوية قدرات
الصوت: هنديك قدرة الاقناع عشان تقنع كل واحد يتخانق مع التاني وهنديك قدرة التحكم في الرجالة عشان تخليهم يموتوا نفسهم بعد ما يموتوا مراتاتهم هتقولي طيب ليه مموتهمش وامشي وخلاص هقولك احنا عايزين نوريهم الجحيم قبل ما يموتوا زي إنهم يسيبوا بيتهم ويشوفوا مراتاتهم وبناتهم وهما بيتناكوا يعني عايزين نوريهم الجحيم قبل ما يموتوا وعمر الي في القاهرة هتروحلواا القاهرة بعد ما تخلص عليهم وتربطه بطوق وتجيبهولنا هيبقا خادم
أدم: مش معني عمر؟
الصوت: عشان هو اكتر واحد كان بيسخن ابوه علينا وعشان تعرف سبب رغبتنا في قتل العيلة دي سيد كان منضم للجنود وقعد ٢٠ سنة بيخدم الجماعة وكل الي عملوا ده الاراضي والعقارات وكل حاجة من شغله معانا وفي الأخر سابنا عشان حرام وعياله كانوا عارفين حكاية إنه جندي من جنود الجماعة بس عمر هو الي خلاه يسيبنا
أدم: تمام
الصوت: إيكرت هيديك كل حاجة هتحتاجها سلام
أدم: سلام
إيكرت: خد الشنطة دي فيها ادوات طب وبتاع وخد الفلوس دي ودي شنطة فيها هداية اديهالهم علي اساس إنك جايبلهم هدايا وكدا وبس مش هتحتاج حاجة تاني
أدم: تمام
إيكرت: بالتوفيق

لبست وخدت الشنطة وشنطة هدوم وركبت العربية وانطلقت علفيوم وطول الطريق كنت بسمع اغاني ووصلت للمكان الي فيه المهمة وكانت قرية بسيطة بس فيه من بعيد قصر كبير وشكله ده قصر عيلة ******* ووقفت عند القصر ولاقيت راجل كبير واقف مستنيني وجمبه تلاتة وركنت نزلت من العربية
الحاج سيد : يا مرحب بابن اختي يا مرحب ده البلد نورت و**** ايه النور ده كله يا مرحب يا مرحب سلم علي ولاد خالك سلم متتكسفش
سلمت الاول علي محمد وكان ابيضاني ووشه سمح
أدم: ازيك يا عم محمد ازيك وازي صحتك
محمد: بخير يا ابني و**** انتا ازيك وعملت ايه في الغربة
أدم: اهو عملت الي عليا وخلاص
محمد: حمد** علسلامة يا ابن عمتي و** الدار نورت
أدم: منورة بأهلها يا ابن خالي
سلمت علي عصام وكان شكله رخم شوية
أدم: ازيك يا عصام عامل ايه وازي عيالك
عصام بقرف: بخير وإنتا
أدم: بخير
وسلمت علي علاء وكان شكله مكتئب: ازيك يا نادر
أدم: بخير يا علاء وإنتا
علاء: الحمد**** علي كل حال
أدم: طيب ايه يجماعة مش هندخل
الحاج سيد: يانهار ابيض دانتا تدخل واحنا تطلع خالص اتفضل اتفضل ده الدار والبلد نوروا
دخلت القصر وكان فخم جدًا وعيال محمد وعصام وعلاء كانوا واقفين وبدأت اسلم عليهم
أدم: ازيك يا احمد
أحمد: انا كويس وإنتا يا نادر
أدم: بخير
أدم: ازيك يا اميرة
أميرة بسعادة: الحمد**** يا نادر كويسة وإنتا
أدم: كويس
وابتسمت اميرة
أدم: ازيك يا علي
علي: الحمد**** يا نادر وانتا
أدم: كويس
أدم: ازيك يا ابراهيم
ابراهيم بقرف: كويس وإنتا يا نادر
أدم في باله: دانتا وابوك ولاد متناكة
أدم: كويس يا ابراهيم
أدم: ازيك يا شهد
شهد بشرمطة: بخير يا نادر وانتا
أدم في باله: باين عليكي شرموطة
أدم: كويس يا شهد
وسلمت علي هدي وعمر
الحاج سيد: اتفضل يا نادر اتفضل اقعد
أدم: اومال فين مراتك ياعم سيد وسماح وعبير
الحاج سيد: جايين اهم
ودخلت اول واحدة سماح
سماح: حتة بلدي بزازها كبيرة وطيزها مخدات حتة بلدي من الأخر بس تهيج الحجر
ودخلت تاني واحدة عبير
عبير: طيزها ملفوفة وبزازها كبار فشخ بس مش بلدي اوي
ودخلت في الاخر مرات الحاج سيد
نجاح: ست كبيرة ومفيهاش حاجة
سماح: ازيك يا نادر يا حبيبي عملت ايه في الغربة
أدم: كويس اهو عملت الي عليا
سماح بشرمطة: حمد**** علي السلامة
أدم: شكرًا
عبير بشرمطة: ازيك يا نادر
أدم في سره: شكلكوا عيلة شراميط
أدم: كويس
عبير: عملت ايه في الغربة
أدم: اهو عملت الي عليا
عبير بشرمطة: حمد**** علسلامة
أدم: شكرا
الحاج سيد: الاكل يا ولية منك ليها
أدم: تاعب نفسك ليه يا حاج سيد
سيد: يبني انتا جاي من برا تعبان لازم تتغذي
أدم: ماشي يا حاج
النسوان جابت الأكل وقعدنا ناكل
عبير قدامي: الطب حلو بقا يا نادر
أدم: اهو كويس
عبير: يعني سهلة
أدم: علي حسب الطالب
عبير: اصل البت شهد نفسها تبقا دكتورة
أدم: هي بس تجتهد كدا وهتبقا احلي دكتورة
عبير: يسمع من بقك ****
الحاج سيد: وإنتا بقا ليك صحاب في ميونخ؟
أدم: اه طبعا ليا صحاب كتير بسبب العيشة هناك وكدا
سيد: **** يوفقك يبني
علي: وألمانيا حلوة بقا يا نادر
نادر: اه طبعا حلوة اوي
علي: يعني في بنات حلوين
محمد: عيب ياض
أدم: هههه سيبه يا محمد أه طبعا فيه بنات حلوين
وحسيت إن أميرة غارت
أدم: بس مش احلي من بنات مصر ههههه
خلصنا اكل والنسوان جابت الشاي
سيد: بص يبني انا عايز اعرف دماغك انتا رايد البت ولا لأ
أدم: يا حاج سيد رايدها انا عايز شهر بس نتعرف فيه علي بعض وبعدين نخطب بس
محمد: واحنا مش مستعجلين يبني براحتكم
سيد: علي بركة **** نقرا الفاتحة
عملت نفسي بقراها بس انا طبعا مش بقراها
الحاج سيد: انا جهزتلك أوضة يبني وأميرة هتطلعك ليها
أدم: ماشي يا حج
أميرة: تعاليوطلعنا انا واميرة علي السلم وبدأنا نتكلم وانا مندمج مع عينيها العسلي وشعرها الناعم وشفايفها
أميرة: انا فرحانة اوي انك جيت يا نادر
أدم: وانا كمان فرحان اوي وفرحان اني شوفتك
أميرة: بجد وانا كمان فرحانة اني شوفتك اوي
أدم: بس انتي طلعتي حلوة اوي
أميرة: انتا احلي
أدم: لأ انتي احلي
أميرة: خلاص يعم مش هنختلف
ووقفتني عند أوضة وقالتلي دي اوضتك
أدم: ماشي
أميرة: نام بقا انتا اكيد تعبان
أدم: ماشي
لاقيت التليفون بيتصل وطلع المحامي
المحامي: حضرتك فلوسك اتحولت علي سويسرا
أدم:تمام شكرا علي تعبك
المحامي: ده واجبي
أدم: شكرا سلام
المحامي: مع الف سلامة

وبكدة يكون خلص الجزء الرابع اسف علي التأخير
 
  • عجبني
التفاعلات: sarasalma577, بونو, El 3oo و 2 آخرين
الدلو شوية عضلات 💪 كده وروق عليه
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
ظبط الدنيا شوية واحتمال بنسبة 70% تكون قصه جامده
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
هى بدايه جامده وشكلها حتكسر الدنيا بس حاول تكبر الجزء شويه
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
أنا متابع منتدي نسوانجي من زمان وحبيت أخوض تجربة إني اكتب قصص ودي اول قصة ليا وبإذن **** هتبقى مميزة وتعجبكم

علاء: دي رابع مرة تتأخر علشغل وبرضك مبتحرمش لما بخصم منك انا عايز اعرف سبب التأخير ده
أدم: انا اسف يا استاذ علاء مش هيحصل تاني
علاء: يعني اسف دي هي الي هترجعلي الفلوس الي خسرتها بسببكك !
أدم: الي حضرتك شايفه أعمله
علاء: هديك فرصة أخيرة
أدم: شكرًا لحضرتك

خرجت من مكتب المدير مش طايق نفسي وبتمنا لعلاء الموت صحيح نسيت اعرفكم بنفسي

أنا علاء ٣٠ سنة خريج كلية تجارة جامعة عين شمس شغال في شركة في المعادي وساكن لوحدي في شقة بسيطة في وسط البلد ومش متزوج ووالدي ووالدتي متوفيين طولي ١٨٠ سم
طول عمري مكنتش مميز وكان ليا أحلام كتير معرفتش أحققها وحاليًا عايش في ملل تام من دون أي تجارب وعايش بنظام روتيني ممل جدًا ومستني أي فرصة أغير بيها حياتي حتي لو هضحي بحاجة

خرجت من الشغل الساعة ٦ ركبت عربيتي ولمحت ناهد واقفة وناهد دي زي ما تقولوا كدا الكراش فروحتلها بالعربية

أدم: واقفة كدا ليه يناهد
ناهد: مستنية أي تاكسي أروح بيه
أدم: في قمر يركب تاكسي متأخر كدا
ناهد: أه فيه واحترم نفسك
أدم: طيب ما تيجي اوصلك
ناهد: لا شكرًا مش عايزة منك حاجة وبصتله بقرف

ناهد: ٢٥ سنة شعرها اسود وعينيها عسلي وطولها ١٧٠ سم ميلف وجسمها متقسم فرسة يعني من الأخر ومهيجة الشغل كله عليها ولبسها كله ضيق وشكلها قاصدة تهيج رجالة الشغل كلهم عليها

روحت البيت وانا مبضون من الي ناهد عملته معايا وقعدت اشرب سجاير واتفرج علي سكس علي اللاب قعدت ادخل في موقع وموقع لحد ما دخلت علي موقع غريب جدًا ولونه اسود بالكامل والكلام مكتوب باللون الاحمر وبدأت اقرا
This site belongs to the Egyptian Freemasonry Community. It is forbidden to enter anyone who is not a member of the group, and whoever enters the site who is not a member will be his last day.
مش محتاج اترجم عشان بفهم انجليزي كويس وبدأت اقرا الكلام عادي واترجم في دماغي
الترجمة : هذا الموقع ينتمي الي الجماعة الماسونية المصرية ممنوع دخول اي احد غير المنضمين إلي الجماعة ومن يدخل الموقع من غير المنضمين سوف يكون اخر يوم له

احا انا ايه الي دخلني الموقع ده وماسونية ايه انا مش فاهم وهيموتوني ازاي

حسيت إن قلبي بينبض بسرعة وبدأت أعرق وفجأة وبدون مقدمات شاشة اللاب اتحولت لوحدها وشوفت واحد ضخم لابس قناع مرسوم عليه هرم لونه دهبي وفي الهرم ده عين مفتوحة علي أخرها وماسك في أيده مسدس وبدأ يقولي بصوت مرعب: قابلني جمب قصر البارون الساعة ٥ الفجر ولو مجتش هنجيلك احنا واياك تحاول تهرب أو تبلغ البوليس وعمر مسدسه وضرب رصاصة في الكاميرا صوتها خرم وداني وحسيت بزنة رهيبة في دماغي والبث انقطع واللاب رجع لطبيعته

حسيت إني مصدع جدا وبدأت اخاف جدا وقولت انا مستحيل اروحله وابلغ البوليس وبعدين افتكرت إنه حذرني مبلغش البوليس وشكلها جماعة خطيرة جدًا وممكن ياذوني وقولت انا خلاص هروحلهم والي يحصل يحصل
الساعة ٥ الفجر لبست ونزلت ركبت تاكسي ووداني قصر البارون وروحت عند المكان الي قولت عليه وشوفت ٤ لابسين بدل سودا بالكامل ولابسين قناع زي الي كان لابسة الشخص الي كلمني ولابسين في إيديهم خاتم غريب وفجأة لاقيت حاجة تقيلة جدًا نزلت علي دماغي ووقعت علي الأرض ومحستش بنفسي

وبكدة يكون أول جزء خلص هو قصير شوية عشان لسة افتتاحية للقصة ويدوبك تعريف للبطل وبعض الشخصيات لو عايزني اكمل في القصة قوليلي في التعليقات واتشرف اني اعرف رأيكم وتعديلاتكم
 
جامد
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
لحد دلوقتي البداية حلوة جدا عاوزة استمرارية بس في تنزيل الاجزاء و هتبقي قصة حلوة
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
حلوة عاشت الايادي استمر
 
  • عجبني
التفاعلات: Good Writer
تم أضافة الجزء الثالث
 
جزأ رائع بس يعني حاول تطول الجزأ شوية او بمعني اصح تخلي في احداث كتير في الجزأ عشان منحسش انه قصير غير كدا حلو اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: King66693 و Good Writer
جزأ رائع بس يعني حاول تطول الجزأ شوية او بمعني اصح تخلي في احداث كتير في الجزأ عشان منحسش انه قصير غير كدا حلو اوي
بحاول و**** بس كدا كدا السلسلة الواحدة هيبقى فيها حوالي ١٥ جزء فانا مبعتمدش حكاية الطول دي انا اهم حاجة اكون حققت هدفي من الجزء بس
 
  • عجبني
التفاعلات: asem amer

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%