NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
👌👌👌👌👌

• حبيته
التفاعلات: اسنانجي
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هقولك حاجة حلوة اووي
طنش الحمير تعيش امير

• أتفق
التفاعلات: Teeetoooo
هقولك حاجة حلوة اووي
طنش الحمير تعيش امير
كده كده مطنش
بس الفكره في التأثير علي الناس التانيه
من الحكايات و الكلام فاهمه قصدب

تجاهل و ريح دماغك احنا لسه هنتكلم
اغلب الناس هنا جايه تعيش في الخيال و صدقني الناس اما بتاخد حريتها اوي بيطلعوا علينا حاجات متصدقش ان ممكن بني ادم يفكر فيها اصلا
فا احمي عقلك و عينيك احسن 🏃‍♀️
اجمل رد

يا راجل لو نجمع كل عقول المنتدى ونحاول نعمل عقل سليم مستحيل
كل العقول لهنا
مجنون مجنونه
عقول تعبانه من الواقع وداخله تحلم
مش شايف لو حد غلط غلطه تلاقي كل العقول بتتفنن فالردود ويا عيني لو حد غلط مع ست هتشوف كل الأسلحة العقليه وأسلحة الدمار العقلي الشامل كلها تيجي على قفاه
مفيش عقل سليم
كل واحد ووحدة داخل عنده نقص يدور عليه حتى فواقع افتراضي
موضوعك رائع

• أتفق
الي بيحب يتفاخر ببتاعه واد ايه هو عنتيل ودك

ر غالبا بيكون غلبان اوي وجاي يفرغ عقد النقص الي عنده هنا
هذه هي المشكله وما يخرج من هنا لو قدوه بيوض رقم واحد وما عاد عنده اي غيره ويشوف كل شيء عنده عادي انا قد لي يومين في البرنامج عقلي بيشد بس اعمل حاجات عمري ما كنت اتخيل انني اسويها في حياتي

• الموضوع ده يدعو للتفكير
احنا اغلبنا هنا كبير مش صغير😎😎😎
و الاغلبيه مننا فاهمه احنا فين و عندها خبره ليست بالقليله ابدا في عالم الجنس
و لو هوا الشخص دا ناقص خبره سهل يكتسبها من هنا
اخترام العقول في حاجتين
الحاجه الاولي المبالغه في الجنس و في الحكايات الجنسيه
انت كراجل كلامك قد ايه انت جامد و قد ايه انت عنتيل و قد ايه انت بتقطع اللي معاك دا مش هيزود منك هنا بالعكس دا هيقلل من لان باختصار انت دنجوان عصرك ( عنتيل المجره بره و جوه 😂😂)و زمانك بره المنتدي جاي محتاج الجنس من هنا ليه 🤔🤔
يبقي قبل ما نحترم عقلنا و احنا بنكتب او بنرد نحترم عقل اللي هيقرا الكلام و يعلق و يتناقش معايا لان ممكن النقاش يوصل للتجريح يبقي مش لازم احط نفسي في المكان دا

برضو بالنسبه للست التفاخر بتعدد العلاقات و ان بنام مع واحد و اصحي مع واحد تاني و قد ايه انا السوبر سكسو اللي مفيش زيك دا مش صح لانها نفس النقطه مكتفيه جنسيا في الحقيقه جايه تخلصي علي بقيت الجنس اللي هنا

تاني حاجه
الحكايات و المشاكل اللي بتتقرا و بتتقال انا مقتنع ان في منها غريب و بيحصل و في الاغلبيه كدب و حوارات
انا اللي بطلبه في الموضوع دا بلاش حكايات خارقه او كدب لان في ناس بتقرا الموضوع بتاعك و تقارن نفسها بالحكايه
مثلا ( دا مثل مش اكتر)زي اللي بيقول انا الست تحتي بتجيب ٢٥ مره انا واحد من الناس لو اهبل و عبيط هنبهر بيك و اقول ال ٣ مرات اللي الست بتجيبهم معايا يبقي انا كده وحش و ضعيف جنسيا و مينفعش و حوارات كتير هدور في دماغ الواحد 😕😕😕

قيس علي كده الدياثه و المحارم و الشذوذ بكل انواعه
و التحرش اللي بيخلي ناس تفكر انها تجربه
كلام مظبوط يا دوك

• حبيته
اخترام العقول في حاجتين
انت كراجل كلامك قد ايه انت جامد و قد ايه انت عنتيل و قد ايه انت بتقطع اللي معاك دا مش هيزود منك هنا بالعكس دا هيقلل من لان باختصار انت دنجوان عصرك ( عنتيل المجره بره و جوه 😂😂)و زمانك بره المنتدي جاي محتاج الجنس من هنا ليه 🤔🤔
يبقي قبل ما نحترم عقلنا و احنا بنكتب او بنرد نحترم عقل اللي هيقرا الكلام و يعلق و يتناقش معايا لان ممكن النقاش يوصل للتجريح يبقي مش لازم احط نفسي في المكان دا

برضو بالنسبه للست التفاخر بتعدد العلاقات و ان بنام مع واحد و اصحي مع واحد تاني و قد ايه انا السوبر سكسو اللي مفيش زيك دا مش صح لانها نفس النقطه مكتفيه جنسيا في الحقيقه جايه تخلصي علي بقيت الجنس اللي هنا

تاني حاجه
الحكايات و المشاكل اللي بتتقرا و بتتقال انا مقتنع ان في منها غريب و بيحصل و في الاغلبيه كدب و حوارات
انا اللي بطلبه في الموضوع دا بلاش حكايات خارقه او كدب لان في ناس بتقرا الموضوع بتاعك و تقارن نفسها بالحكايه
مثلا ( دا مثل مش اكتر)زي اللي بيقول انا الست تحتي بتجيب ٢٥ مره انا واحد من الناس لو اهبل و عبيط هنبهر بيك و اقول ال ٣ مرات اللي الست بتجيبهم معايا يبقي انا كده وحش و ضعيف جنسيا و مينفعش و حوارات كتير هدور في دماغ الواحد 😕😕😕

اكتر كلام عقلاني ومحترم قريته هنا لحد دلوقتي
أحييك 🥰

• حبيته
اخترام العقول في حاجتين

تاني حاجه

و**** هذا كلامك 100% صحيح بس هذا اللي حاصل في الوقت الحالي انا في المنتدى مده يومين و**** ما عمري كنت اتخيل اني اسوي هذه الاعمال واسمع هذا الكلام الدياثه لا ابعد حد على محارمهم صح انا نسونجي بس على خفيف في الشهر مره او مرتين بس لما دخلت هذا المجال شيب راسي يعني لو يدخل واحد جاهل او شباب او مراهق هيشوف الاشياء هذه عنده المحارمه شيء طبيعي

• حبيته
التفاعلات: ME KOKO
و** هذا كلامك 100% صحيح بس هذا اللي حاصل في الوقت الحالي انا في المنتدى مده يومين و** ما عمري كنت اتخيل اني اسوي هذه الاعمال واسمع هذا الكلام الدياثه لا ابعد حد على محارمهم صح انا نسونجي بس على خفيف في الشهر مره او مرتين بس لما دخلت هذا المجال شيب راسي يعني لو يدخل واحد جاهل او شباب او مراهق هيشوف الاشياء هذه عنده المحارمه شيء طبيعي
كل نفس و علي حسب قوتها و قوه تحمله للمواقف و اللي بيشوفه
في ناس كتير بتضعف و تتاثر بالكلام و الحكاوي

• حبيته
التفاعلات: fighter10
وزميل كمان .. اتشرفت بيك 🥰🥰

وزميل كمان .. اتشرفت بيك 🥰🥰

كل نفس و علي حسب قوتها و قوه تحمله للمواقف و اللي بيشوفه
في ناس كتير بتضعف و تتاثر بالكلام و الحكاوي
هذه المشكله في الوقت الحالي بنتناقش احنا واحد الاشخاص ونتبادل الصور السكسيه وقلت له بدون قصد انت ديوث فزعل مني وسب شفت كيف المشكله

هذه المشكله في الوقت الحالي بنتناقش احنا واحد الاشخاص ونتبادل الصور السكسيه وقلت له بدون قصد انت ديوث فزعل مني وسب شفت كيف المشكله
بص ردود الافعال بتتغير كتير ممكن واحد يقولك لا و يسكت
و واحد ميردش اصلا
و واحد يشتم
اختلاف تفكير و ثقافه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%