NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

احنا اغلبنا هنا كبير مش صغير😎😎😎
و الاغلبيه مننا فاهمه احنا فين و عندها خبره ليست بالقليله ابدا في عالم الجنس
و لو هوا الشخص دا ناقص خبره سهل يكتسبها من هنا
اخترام العقول في حاجتين
الحاجه الاولي المبالغه في الجنس و في الحكايات الجنسيه
انت كراجل كلامك قد ايه انت جامد و قد ايه انت عنتيل و قد ايه انت بتقطع اللي معاك دا مش هيزود منك هنا بالعكس دا هيقلل من لان باختصار انت دنجوان عصرك ( عنتيل المجره بره و جوه 😂😂)و زمانك بره المنتدي جاي محتاج الجنس من هنا ليه 🤔🤔
يبقي قبل ما نحترم عقلنا و احنا بنكتب او بنرد نحترم عقل اللي هيقرا الكلام و يعلق و يتناقش معايا لان ممكن النقاش يوصل للتجريح يبقي مش لازم احط نفسي في المكان دا

برضو بالنسبه للست التفاخر بتعدد العلاقات و ان بنام مع واحد و اصحي مع واحد تاني و قد ايه انا السوبر سكسو اللي مفيش زيك دا مش صح لانها نفس النقطه مكتفيه جنسيا في الحقيقه جايه تخلصي علي بقيت الجنس اللي هنا

تاني حاجه
الحكايات و المشاكل اللي بتتقرا و بتتقال انا مقتنع ان في منها غريب و بيحصل و في الاغلبيه كدب و حوارات
انا اللي بطلبه في الموضوع دا بلاش حكايات خارقه او كدب لان في ناس بتقرا الموضوع بتاعك و تقارن نفسها بالحكايه
مثلا ( دا مثل مش اكتر)زي اللي بيقول انا الست تحتي بتجيب ٢٥ مره انا واحد من الناس لو اهبل و عبيط هنبهر بيك و اقول ال ٣ مرات اللي الست بتجيبهم معايا يبقي انا كده وحش و ضعيف جنسيا و مينفعش و حوارات كتير هدور في دماغ الواحد 😕😕😕

قيس علي كده الدياثه و المحارم و الشذوذ بكل انواعه
و التحرش اللي بيخلي ناس تفكر انها تجربه
كلامك يحترم جدا وحقيقي بصراحه
الواحد هنا شايف كام واحده كده ماشيين يقولوا في الجروب كله ان اكساسهم مفيش منها اتنين وبتطل ع البحر ويقدروا ياخدوا 10 رجالة في خرم واحد وحلمة بزهم الماظ
والمشكلة ان الناس مصدقاهم وحيحانين عليهم وهيموتوا ويكلموهم
ده ان مكانوش اصلا شوية عيال عاملين اكونتات فيك عشان يلموا ريتش وياخدوا القاب وخلاص 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️

• بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي
الواحد هنا شايف كام واحده كده ماشيين يقولوا في الجروب كله ان اكساسهم مفيش منها اتنين وبتطل ع البحر ويقدروا ياخدوا 10 رجالة في خرم واحد وحلمة بزهم الماظ
ده ان مكانوش اصلا شوية عيال عاملين اكونتات فيك عشان يلموا ريتش وياخدوا القاب وخلاص 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
خراطيم يا سيدي خراطيم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
لا والى بيحرق دمى لما تشوف واحد بيحكها فوحده بيبضنى حرفيا
نتعرف نمارس السكس والحب خخخخخخخخخخ احا انت داخل تحك وهتموت على البنات😂
دنا بشوف تعليقات تفور دمك

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69 و اسنانجي
فيه واحد كان كاتب قصه ان زبره مش كبير بتاع ٢٧سم بذمتك فيه ازبار ٢٧سم واللي بيقعد ساعه بينيك فيه كلام بيحسسك انك *** بالنسبة. الي العنتيل فاشخ الكوكب

فيه واحد كان كاتب قصه ان زبره مش كبير بتاع ٢٧سم بذمتك فيه ازبار ٢٧سم واللي بيقعد ساعه بينيك فيه كلام بيحسسك انك *** بالنسبة. الي العنتيل فاشخ الكوكب
عنتيل المجره بره و جوه
يا عم ادينا بنسمع و نتفرج
😂😂😂

على رأى احدهم : التهييس ملى الكيس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: الصقر_الجارح و اسنانجي
  • بيضحكني
التفاعلات: Moheb sex
  • بيضحكني
التفاعلات: الليدى دجاجه
لا والى بيحرق دمى لما تشوف واحد بيحكها فوحده بيبضنى حرفيا
نتعرف نمارس السكس والحب خخخخخخخخخخ احا انت داخل تحك وهتموت على البنات😂
دنا بشوف تعليقات تفور دمك
بشوف نفس اللي بتشوفه
ببقا هجيب اللي في بطني او بقعد اضحك علي الهبل والعقول الصغيرة والمريضة اللي السكس عاميها ومسيطرة عليها
حاجة قرف فشخ

• أتفق
التفاعلات: 卍 فرعون卍
بشوف نفس اللي بتشوفه
ببقا هجيب اللي في بطني او بقعد اضحك علي الهبل والعقول الصغيرة والمريضة اللي السكس عاميها ومسيطرة عليها
حاجة قرف فشخ
فعلا و**** عندك حق بس ليه بتحكها لي يبنا*****كه لى ي*سمك بيفقع بيضى تحسو بيريل عليها
وتلاقى واحد داخل يعلق على بوست وحده وبوست ملوش علاقه بالموضوع خالص
بزازك ملبن
طيزك فرسه
متيجى
دا بيخلي بيضى يلمس الارض من حاله الابضننى الى انا فيها
نطالب اذاره المنتدى باضافه ايموشن ابضننى🤝🏻🥚🥚

• بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي و PepOoz69
فعلا و** عندك حق بس ليه بتحكها لي يبنا***كه لى ي*سمك بيفقع بيضى تحسو بيريل عليها
وتلاقى واحد داخل يعلق على بوست وحده وبوست ملوش علاقه بالموضوع خالص
بزازك ملبن
طيزك فرسه
متيجى
دا بيخلي بيضى يلمس الارض من حاله الابضننى الى انا فيها
نطالب اذاره المنتدى باضافه ايموشن ابضننى🤝🏻🥚🥚
الايموشن ده فعلا لازم يبقا موجود 😂😂😂😂

ويفضل يقول كده وهو هتلاقيه شايف صورة واخدها من ع النت اصلا
او شاف صورة ايدها بس وهي ماسكة فنجان قهوة 😂😂😂😂

• بيضحكني
احنا اغلبنا هنا كبير مش صغير😎😎😎
و الاغلبيه مننا فاهمه احنا فين و عندها خبره ليست بالقليله ابدا في عالم الجنس
و لو هوا الشخص دا ناقص خبره سهل يكتسبها من هنا
اخترام العقول في حاجتين
الحاجه الاولي المبالغه في الجنس و في الحكايات الجنسيه
انت كراجل كلامك قد ايه انت جامد و قد ايه انت عنتيل و قد ايه انت بتقطع اللي معاك دا مش هيزود منك هنا بالعكس دا هيقلل من لان باختصار انت دنجوان عصرك ( عنتيل المجره بره و جوه 😂😂)و زمانك بره المنتدي جاي محتاج الجنس من هنا ليه 🤔🤔
يبقي قبل ما نحترم عقلنا و احنا بنكتب او بنرد نحترم عقل اللي هيقرا الكلام و يعلق و يتناقش معايا لان ممكن النقاش يوصل للتجريح يبقي مش لازم احط نفسي في المكان دا

برضو بالنسبه للست التفاخر بتعدد العلاقات و ان بنام مع واحد و اصحي مع واحد تاني و قد ايه انا السوبر سكسو اللي مفيش زيك دا مش صح لانها نفس النقطه مكتفيه جنسيا في الحقيقه جايه تخلصي علي بقيت الجنس اللي هنا

تاني حاجه
الحكايات و المشاكل اللي بتتقرا و بتتقال انا مقتنع ان في منها غريب و بيحصل و في الاغلبيه كدب و حوارات
انا اللي بطلبه في الموضوع دا بلاش حكايات خارقه او كدب لان في ناس بتقرا الموضوع بتاعك و تقارن نفسها بالحكايه
مثلا ( دا مثل مش اكتر)زي اللي بيقول انا الست تحتي بتجيب ٢٥ مره انا واحد من الناس لو اهبل و عبيط هنبهر بيك و اقول ال ٣ مرات اللي الست بتجيبهم معايا يبقي انا كده وحش و ضعيف جنسيا و مينفعش و حوارات كتير هدور في دماغ الواحد 😕😕😕

قيس علي كده الدياثه و المحارم و الشذوذ بكل انواعه
و التحرش اللي بيخلي ناس تفكر انها تجربه
برافو

• حبيته
الايموشن ده فعلا لازم يبقا موجود 😂😂😂😂

ويفضل يقول كده وهو هتلاقيه شايف صورة واخدها من ع النت اصلا
او شاف صورة ايدها بس وهي ماسكة فنجان قهوة 😂😂😂😂
انا لو نشرت صوره وحده وشها شبه قدره الفول الناس الحيحانه هتقول مكنه برضو

• بيضحكني
التفاعلات: PepOoz69
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي