NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بص ردود الافعال بتتغير كتير ممكن واحد يقولك لا و يسكت
و واحد ميردش اصلا
و واحد يشتم
اختلاف تفكير و ثقافه
نعم يا استاذي الكريم هذا ما هو حاصل و**** اقول لك بيسوي اشياء ما سويتهاش وانا *** تتخيل انسان كبير

احنا اغلبنا هنا كبير مش صغير😎😎😎
و الاغلبيه مننا فاهمه احنا فين و عندها خبره ليست بالقليله ابدا في عالم الجنس
و لو هوا الشخص دا ناقص خبره سهل يكتسبها من هنا
اخترام العقول في حاجتين
الحاجه الاولي المبالغه في الجنس و في الحكايات الجنسيه
انت كراجل كلامك قد ايه انت جامد و قد ايه انت عنتيل و قد ايه انت بتقطع اللي معاك دا مش هيزود منك هنا بالعكس دا هيقلل من لان باختصار انت دنجوان عصرك ( عنتيل المجره بره و جوه 😂😂)و زمانك بره المنتدي جاي محتاج الجنس من هنا ليه 🤔🤔
يبقي قبل ما نحترم عقلنا و احنا بنكتب او بنرد نحترم عقل اللي هيقرا الكلام و يعلق و يتناقش معايا لان ممكن النقاش يوصل للتجريح يبقي مش لازم احط نفسي في المكان دا

برضو بالنسبه للست التفاخر بتعدد العلاقات و ان بنام مع واحد و اصحي مع واحد تاني و قد ايه انا السوبر سكسو اللي مفيش زيك دا مش صح لانها نفس النقطه مكتفيه جنسيا في الحقيقه جايه تخلصي علي بقيت الجنس اللي هنا

تاني حاجه
الحكايات و المشاكل اللي بتتقرا و بتتقال انا مقتنع ان في منها غريب و بيحصل و في الاغلبيه كدب و حوارات
انا اللي بطلبه في الموضوع دا بلاش حكايات خارقه او كدب لان في ناس بتقرا الموضوع بتاعك و تقارن نفسها بالحكايه
مثلا ( دا مثل مش اكتر)زي اللي بيقول انا الست تحتي بتجيب ٢٥ مره انا واحد من الناس لو اهبل و عبيط هنبهر بيك و اقول ال ٣ مرات اللي الست بتجيبهم معايا يبقي انا كده وحش و ضعيف جنسيا و مينفعش و حوارات كتير هدور في دماغ الواحد 😕😕😕

قيس علي كده الدياثه و المحارم و الشذوذ بكل انواعه
و التحرش اللي بيخلي ناس تفكر انها تجربه

انت جبت الخلاصه.. معظم القصص والتجارب هي Fake 100٪ وكتير حاولنا ننصح الناس تحترم العقول وتراعي الواقعيه في كلامها حتي لو هيكدب، ميبقاش كدب اوفر يعني 😂، الواحد بيقرأ قصص ويقرأ مواقف بصراحة بضحك ومبرضاش اكتب تعليق اصلا 😂
حاجه في منتهي البلاهه يعني

• بيضحكني
التفاعلات: اسنانجي
انت جبت الخلاصه.. معظم القصص والتجارب هي Fake 100٪ وكتير حاولنا ننصح الناس تحترم العقول وتراعي الواقعيه في كلامها حتي لو هيكدب، ميبقاش كدب اوفر يعني 😂، الواحد بيقرأ قصص ويقرأ مواقف بصراحة بضحك ومبرضاش اكتب تعليق اصلا 😂
حاجه في منتهي البلاهه يعني
هنعمل ايه غير ان احنا نتفرج و نضحك و نعمل نفسنا عبط يا كبير 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: سلطان غلبان
احنا اغلبنا هنا كبير مش صغير😎😎😎
و الاغلبيه مننا فاهمه احنا فين و عندها خبره ليست بالقليله ابدا في عالم الجنس
و لو هوا الشخص دا ناقص خبره سهل يكتسبها من هنا
اخترام العقول في حاجتين
الحاجه الاولي المبالغه في الجنس و في الحكايات الجنسيه
انت كراجل كلامك قد ايه انت جامد و قد ايه انت عنتيل و قد ايه انت بتقطع اللي معاك دا مش هيزود منك هنا بالعكس دا هيقلل من لان باختصار انت دنجوان عصرك ( عنتيل المجره بره و جوه 😂😂)و زمانك بره المنتدي جاي محتاج الجنس من هنا ليه 🤔🤔
يبقي قبل ما نحترم عقلنا و احنا بنكتب او بنرد نحترم عقل اللي هيقرا الكلام و يعلق و يتناقش معايا لان ممكن النقاش يوصل للتجريح يبقي مش لازم احط نفسي في المكان دا

برضو بالنسبه للست التفاخر بتعدد العلاقات و ان بنام مع واحد و اصحي مع واحد تاني و قد ايه انا السوبر سكسو اللي مفيش زيك دا مش صح لانها نفس النقطه مكتفيه جنسيا في الحقيقه جايه تخلصي علي بقيت الجنس اللي هنا

تاني حاجه
الحكايات و المشاكل اللي بتتقرا و بتتقال انا مقتنع ان في منها غريب و بيحصل و في الاغلبيه كدب و حوارات
انا اللي بطلبه في الموضوع دا بلاش حكايات خارقه او كدب لان في ناس بتقرا الموضوع بتاعك و تقارن نفسها بالحكايه
مثلا ( دا مثل مش اكتر)زي اللي بيقول انا الست تحتي بتجيب ٢٥ مره انا واحد من الناس لو اهبل و عبيط هنبهر بيك و اقول ال ٣ مرات اللي الست بتجيبهم معايا يبقي انا كده وحش و ضعيف جنسيا و مينفعش و حوارات كتير هدور في دماغ الواحد 😕😕😕

قيس علي كده الدياثه و المحارم و الشذوذ بكل انواعه
و التحرش اللي بيخلي ناس تفكر انها تجربه
برافو عليك 👏👏
قيس علي دا كمان اللي عايز يشقط واحدة يبعت يقول أنا زبري 30سم ولا 50سم 😂واللي يبعت صورة زبة وفي الاخر ولا حاجة مش هتيجي معاك بالطريقة دي

برافو عليك 👏👏
قيس علي دا كمان اللي عايز يشقط واحدة يبعت يقول أنا زبري 30سم ولا 50سم 😂واللي يبعت صورة زبة وفي الاخر ولا حاجة مش هتيجي معاك بالطريقة دي
يا باشا دول ناس بتفكر بطيزها
مفيش واحده بتيجي كده
و مبقاش زمن العناتيل
الكل عنتيل و الفياجرا قامت مع الكل بالواجب
اهم حاجه المعامله و الاحترام

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%