NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مشكلة احب النساء جدا ...ولاكن

Athawy

نسوانجى متقحرط
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا احب اني اشوف النساء علي العموم ولاكن
مش بحب اكون قريب ليهم مش بحب نظرتهم للحياة
مش بحب تفكرهم .
!!!
ياريت حد يفسرلي

• يالهوي هي وصلت لكده
التفاعلات: sexypump
أما تحبهم كلهم على وضعهم ....أما تسيبهم للبيحبهم زي ما هما👍

• عجبني
التفاعلات: Athawy
مش بحب تفكرهم .
!!!
ياريت حد يفسرلي
شوف انت اكيد عشريني او مراهق

• عجبني
حد معقدك منهم او لسه صغير و مش فاهم

• عجبني
التفاعلات: رسام المشاعر، Athawy و sexypump
معنى كلامك انك ما قربتش أصلا ولا ليك أي تجارب، أعتقد انك محتاج تكون في تجربة حقيقية مع واحدة عشان تقدر تقرر بعدها ان كنت بتحب القرب مهم ولا لا.

• عجبني
معنى كلامك انك ما قربتش أصلا ولا ليك أي تجارب، أعتقد انك محتاج تكون في تجربة حقيقية مع واحدة عشان تقدر تقرر بعدها ان كنت بتحب القرب مهم ولا لا.
لا قربت وليا علاقات الي حد ما كبيرة بس بعد ما بكلم اي وحدة بحس بملل شديد من كلام لي علاقة جنسية بس بتطلع ديما لي اني اعرف واحدة جديدة وبردو بزهق
زهق غير مبرر زهق من الكلام

حد معقدك منهم او لسه صغير و مش فاهم
هي ممكن تتحسب عقدة لاني عرفت بنات كتير خاينة لي ازوجهم واحببهم مش بقيت اثق فيهم ممكن تكون عقدة اما تفكير سلبي مش عارف الصراحة رددكم خلتني افكر من كذا وجهة نظر شكرا للمشاركة

ثلاثيني غريبة انت للان ما فهمت الدنيا انو ما كل شي بالناس الي نحبهم المفروض ارحبوا او يعجبنا ممكن يكون اكو كثير صفات بالأشخاص الي حولنا ما تعجبنا و هذا شي طبيعي و لازم نتقبلوا

• عجبني
مش بحب تفكرهم .
!!!
ياريت حد يفسرلي
انا زيك فعلا احساس غريب

• أتفق
حد ميحبش الستات

• عجبني
مش بحب تفكرهم .
!!!
ياريت حد يفسرلي
بتحبهم ك شهوه بس مبتحبش تقرب منهم؟

• عجبني
حد ميحبش الستات
بالعكس انا بحبهم جدا وليا علاقات بس مش بحبهم يكونو موجودين بستمرار عاوز مثلا لما ابقي عاوز انام معاها تيجي ولما اخلص كل واحد يشوف هو بيعمل اي

جدعان الراجل قال كلام حقيقي فعلا
نظرة معظم الستات للحياة ضيقة و محدودة جدا و ركزوا ع كلمة معظم
الفكرة ان الرجالة فيهم عيوب و الستات كذلك
بس الرجالة من المفترض انها مش هتحتاج نظرة الستات الا لو الست دي طبعا من القلة القليلة اللي بتفكر و عندها نظرة بعيدة مش محدودة
و علشان كدة احب اقول لصاحب البوست انك معاك حق بس رغم ده انت لازم و لابد انك تتأقلم مع ده لأن كل الستات كدة دي اصلا الحاجة اللي هتخلي حياتك سهلة معاهم و هي محدودية الفكر

تأقلم بس كدة

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: Athawy و Hussain AlJaziri
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بالعكس انا بحبهم جدا وليا علاقات بس مش بحبهم يكونو موجودين بستمرار عاوز مثلا لما ابقي عاوز انام معاها تيجي ولما اخلص كل واحد يشوف هو بيعمل اي
ده حقيقي الستات دوشه اصلا😂

انا عندي نفس مشكلتك بتزهق لان الانجذاب بالشكل بيروح مع التعود حتى لو ملكة جمال الكون لكن اللي ميتزهقش منه التفكير و الدماغ وانت غالبا شخص مفكر و عميق و دماغ معظم الستات سطحية دور على واحدة يعجبك عقلها والكلام معاها في اي حاجة و تبقى صحبك اللي تفكيره زيك قبل جسمها وانت مش هتزهق منها و غالبا هتبقى اكبر منك او مش مصرية الوحيدة اللي طولت معايا و مش تافهة ومزهقتش منها اكبر مني واجنبية

• عجبني
تقريبا كده هتفضل زي مانت لحد ما تجيلك واحده تاخد قلبك وحرفيا هتكون عاوز تقضي كل وقتك معاها
علي فكره انا كده بالظبط مبحبش اتعامل مع اي ست بشكل مستمر والكلام مع الستات بيبقي قليل بس لما تحب هتلاقي نفسك بتحب تقضي معاها كل وقتك وبتحب تفاصيلها حتي لو تافهه

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%