NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة اتنكت فالكليه وسط الدفعه ومحدش اخد باله ـ ثلاثة أجزاء 21/5/2022

ممكن تكتبي البدايه على طريق فلاش باك قصتك حلوه وهتحلو اكتر استمري عايزين نشوف أجزاء طويله شويه
حاضر ❤️

• حبيته
التفاعلات: 𝖒 𝖆 𝖗 𝖌 𝖆 𝖓 𝖞 𓅃
الفكره حلوه ومتكلفه ومش معموله قبل كده ولما قرأتها افتكرت فيلم بالالوان الطبيعية ... وانا شخصيا معجب بالقصه لانى برده فنان معمارى وديكور .. وكنت بعمل زيك فى القصه .... وكمان كنت بعمل بلاوى باللبن بتاعى فى اللوح وكمان كنت بعمل شبه علاقه كامله مع ٣ بنات صحابي على ترابيزه الرسم وعلى المكتب واحنا شغالين مع بعض بس كانوا فى سنين متفرقه
بحب عماره فشخ ❤️❤️
انا فنون جميله رسم وتصوير 💖

كملي الجزء ده احلى شويه بس ظبطي الاحداث والتفاصيل يعني خلي في شوية دراما مش جنس علطول كده كل حاجه ده انتي ضايعه خالصه 😂
لا درامه ايه بس احنا ننيك علي طول 😂💖

• بيضحكني
التفاعلات: Strong a
تم أضافة الجزء الثالث والأخير مع تمنياتنا بمزيد من الأبداع

• عجبني
التفاعلات: عفريت سوريا و rola
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسلوبك حلو جدا منتظر الجديد منك

• عجبني
التفاعلات: rola

يخربيت هيجانك🔥🔥❤️​

طب تعرفى انا بحب عبير نعمه .. ودائما وانا شغال مشغلها .. عندها اغنيه اسمها كيف لي ... طب تعرفى انا ليا اصحابى .. مغنين اغانى د.. نيه ... غنوا مع عبير فى لبنان .. انا بسمعها من ٤ سنين تقريبا او اكتر ...(فيه حاجات مشتركه بينا )👌

طب تعرفى انا بحب عبير نعمه .. ودائما وانا شغال مشغلها .. عندها اغنيه اسمها كيف لي ... طب تعرفى انا ليا اصحابى .. مغنين اغانى د.. نيه ... غنوا مع عبير فى لبنان .. انا بسمعها من ٤ سنين تقريبا او اكتر ...(فيه حاجات مشتركه بينا )👌
دا شرف ليه ❤️

القصه شكلها جديده لسا لان اغنيه بلا مانحس نزله من ٣ شهور 🤔
قصه لطيفه بس ياريت تزودي في تفاصيل الاحداث 👏👏💜

القصه شكلها جديده لسا لان اغنيه بلا مانحس نزله من ٣ شهور 🤔
قصه لطيفه بس ياريت تزودي في تفاصيل الاحداث 👏👏💜
انك عارف الاغنيه دا شئ فرحني ❤️
+ فالقصه التانيه هحاول اكيد

• عجبني
التفاعلات: شبح العالم و Ahmed8
انك عارف الاغنيه دا شئ فرحني ❤️
+ فالقصه التانيه هحاول اكيد
مستني قصصك طريقه السرد كويسه جدا 💜

• حبيته
التفاعلات: rola
عبير نعمه بحبها جدااااا♥️♥️♥️
القصه جميله جدا حقيقى مستنين قصص تانيه كتير 🌹انا بكتب قصص برضو لسه منزل قصه اسمها مافيا ياريت برضو تقوليلى رايك فيها🤍

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%