NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة اتنكت فالكليه وسط الدفعه ومحدش اخد باله ـ ثلاثة أجزاء 21/5/2022

استمر ي رايق

اسلوبك رائع وصفك دقيق عيشت القصة ونكتك بكلماتك ومستنى انيكك بزوبرى

بعيد عن لطافه القصة وهيجانها انا كمان برسم وكلامك عن اللوح والفرش وانتى بترسمى هيجنى فشخ فوق الوصف بجد لو رسامه فعلا وده حقيقي يابخت مصطفى بيكى

• حبيته
التفاعلات: rola
ممكن تكتبي البدايه على طريق فلاش باك قصتك حلوه وهتحلو اكتر استمري عايزين نشوف أجزاء طويله شويه

كملي ودخلي منى معاكي 😘

جميلة

• عجبني
القصة جيدة إلي حد ما بس هل أنتي شخصية حقيقة ولا القصة خيالية

• عجبني
الفكره حلوه ومتكلفه ومش معموله قبل كده ولما قرأتها افتكرت فيلم بالالوان الطبيعية ... وانا شخصيا معجب بالقصه لانى برده فنان معمارى وديكور .. وكنت بعمل زيك فى القصه .... وكمان كنت بعمل بلاوى باللبن بتاعى فى اللوح وكمان كنت بعمل شبه علاقه كامله مع ٣ بنات صحابي على ترابيزه الرسم وعلى المكتب واحنا شغالين مع بعض بس كانوا فى سنين متفرقه

• بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: rola و Strong a
كملي الجزء ده احلى شويه بس ظبطي الاحداث والتفاصيل يعني خلي في شوية دراما مش جنس علطول كده كل حاجه ده انتي ضايعه خالصه 😂

• عجبني
الفكره حلوه ومتكلفه ومش معموله قبل كده ولما قرأتها افتكرت فيلم بالالوان الطبيعية ... وانا شخصيا معجب بالقصه لانى برده فنان معمارى وديكور .. وكنت بعمل زيك فى القصه .... وكمان كنت بعمل بلاوى باللبن بتاعى فى اللوح وكمان كنت بعمل شبه علاقه كامله مع ٣ بنات صحابي على ترابيزه الرسم وعلى المكتب واحنا شغالين مع بعض بس كانوا فى سنين متفرقه
ده انتو الكليه بتاعتكم دي دلع 😂

رايقه فشخ

• عجبني
دا اول موضوع ليه واتمني يعجبكم.. واتمني حد يكلمني يعرفني اتعامل هنا ازاي..

الجزء الأول:

ازيكم انا رولا ٢٢ سنه كليه فنون جميله، انا طولي ١٦٠ ووزني ٦٠ كيلو يعني مظبوطه بالملي، بزازي مدوره وحلماتي بارزه وواقفه علي طول وعملالي مشكله وطيزي مدوره ومرفوعه، مش هطول عليكم كتير...
انا علي طول هايجه وعلي طول بلعب فكسي وديما ذنبوري شادد ومولعني وبالمناسبة انا مفتوحه ودا موضوع هبقا احكيهلكوا بعدين..
فيوم صحيت كان كسي مولع مغرقني وقعدت العب فيه انيك فكسي وطيزي بالصناعي وابعبص نفسي واتخيل حد راكبني ونازل فيه نيك لحد ما المنبه رن ولقيت نفسي هتاخر علي الكليه فدخلت الصناعي فطيزي وحشرته للاخر ولبست عبايه خليجي خفيفه وقررت انزل الكليه والصناعي فطيزي، ونزلت والمواصلات كانت زحمه فشخ وكل ماحد يخبط فيه والصناعي يدخل فطيزي اكتر ابقا هموت من الهيجان اكتر لحد ماوصلت الكليه..
قابلت صحابي وعرفت ان انهارده الدكتور عصام هيوزع المزكرات فالمكتب بتاعه وتجمعنا كلنا قصاد مكتبه وكانت الطرقه صغيره فشخ قصاد المكتبه والدكتور كان متعصب وعايز يمشي والجو متوتر جدا بس انا فدنيا تانيه انا وطيزي لحد ما حسيت بحد بيقرب مني وبيلزق فطيزي اووي، اتخضيت جدا ولقيته بيحسس بايده علي فرادي طيازي وبيعصر فيهم فالزحمه وانا جسمي بداء بفك وبداءت اهيج تاني اوووي وهو يعصر ويدعك فطيزي جامد وانا اسيح وكسي يسيح هو كمان ويتبل لحد ما وصل لخرم طيزي ولسه هيبعبصني لقي الصناعي فطيزي.. راح قرب من ودني وانا مدياله ضهري
- احا يامتناكه انتي خارجه وحاطه زبر فطيزك!
وانا مردتش عليه من هيجاني ولا حتي اتعدلت اشوفه مين وهو مسك الصناعي وبداء يضغط عليه فطيزي وانا ازوم واوحوح ومحدش واخد باله اني بتبغبص واتناك فالزحمه وهو يضغط اكتر علي الصناعي ويحشره فطيزي اكتر وطيزي تقفل عليه يقوم مخرجه ويدخله تاني ويقرب من ودني تاني
- عاجبك يالبوه!!
وانا ساكته خالص
- دا انا هفشخ طيزك ياشرموطه، همتع طيزك المحرومه دي يامتناكه
وبداء بايده التانيه يحشرها بين رجليه.. وانا وسعتله رجلي لحد مادخل لكسي ولقيه مبلول
- احااا ياهياجه ايه دا!! ايه الكس النار دا!
وبداء يفرك فكسي.. ويبعبص كسي وانا خلاص مش قادره.. ايد بينيكني بالصناعي وايد بتبعبص كسي وحاسه اني لبوه اوووي وبتناك فالزحمه وسط الناس وشعور الشرمطه كان مهيجني اوووي لحد ماحسيت نفسي هجيب خلاص قومت خلعت نفسي من ايده ومشيت بسرعه من غير ما اشوفه حتي وطلعت اجري علي الحمام دخلت حمام الكليه وانا خلاااص علي اخري رفعت العبايه ولقيت كسي مغرق وراكي ومبهدلني، قعدت افرك فذنبوري بسرعه وطلعت بزازي وبقيت بفرك فيها واشد فحلمات والصناعي فطيزي لحد ما جبت وريحت كسي.....
وكنت فاكره ان الموضوع عدا علي خير لحد ما روحت البيت ولقيت الشخص دا باعتلي علي الفيس.... ودا هحكيهلكم المره الجايه

لو القصه عجبتك قولي رايك!!
دي بدايه صغيره لحد ما عرف الدنيا هنا ماشيه ازاي..

الجزء الثاني:

بعد ما خلصنا حكايه الجامعه وكان يعتبر اتنكت وسط الدفعه كلها ومحدش اخد باله.. روحت السكن تعبانه جدا دخلت اوضتي اترميت علي سريري نمت نوم عميق صحيت علي صوت مني صحبتي ( مني زميلتي فالسكن وصحبتي طولها ١٦٥ وزنها ٧٠ كيلو سمرا بزازها كبيره وطيزها متوسطه)..
مني.. اصحي يابنتي كل دا نوم
انا.. اييييه سبيني انام شويه
مني.. قومي انا عملت عشا نتعشي مع بعض ونامي تاني يلااا قومي.
وضربتني علي طيزي وخرجت
قومت انا بقا بتمطع وجسمي مكسر وافتكرت اني ورايه مشروع هتقيم عليه بكره، فقولت اكل وابتدي اشتغل عليه..
طلعت من الاوضه لقيت مني مجهزه مكرونه وبانيه دا الاكل الرسمي للسكن تقريبا..
قعدت اكل، وانا باكل لقيت مني بتبصلي كدا ب قولتلها تسلم ايدك الاكل جميل
مني.. **** يسلمك ياعمري بس انتي فيكي حاجه غريبه انهارده
انا.. لا عادي انا تمام
مني.. لا يارولا انتي مش تمام، انتي كنتي بتحلمي تقريبا حلم وحش وكنتي بتتوجعي اوي دا الي خلاني اصحيكي
انا.. ههههه لا لا انا مش فاكره انا حلمت اصلا ولا لاء انا كنت تعبانه روحت من الجامعه اترميت محستش بنفسي.
مني.. الف سلامه عليكي ياقلبي
انا.. تسلميلي انا هقوم بقا علشان عندي مشروع عايزه اعمله.
مني.. طيب انا هقوم اعملك قهوه علشان انا موارييش حاجه.
انا.. ماهي دي فايده الكليه النظري ماعرفتش انا ادخل كليه نظري ليييه لييه هههه
مني.. ههههه قومي ياوسخه وكفايه قر هههه
قومت لميت الأطباق من السفره ودخلت الاوضه وبداءت طقوسي فالعمل.... انا ليه مود كدا مابعرفش اشتغل غير فيه... مشروعي انهارده عن الفن الروماني.
فجهزت الواني والكنفاس و ولعت كان شمعه وشغلت ميوزك وقلعت هدومي حته حته براااحه و وقفت عريانه قصاد المرايه وايدي بتعدي علي كل جسمي وعلي بزازي وافرك ف حلماتي واعدي علي بطني ونزلت لكسي وبصيت علي طيزي واييييه الحلاوه دي ياجدعان انا بحب جسمي فشخ..
قعدت وانا عريانه كدا وفتحت الاب توب وبداءت ادور علي صور روماني اخد منها فكره وبداءت اشتغل وارسم فالمديل الي هبني عليه اللوحه وبداء جسمي ييجي عليه الوان وبزازي جت عليها لون ووراكي برضو اتوسخت، انا بحب شكل جسمي اوووي وهو متوسخ الوان كدا بيبقا شكله يهيج نيك..
ومره واحده جتلي مسج علي ماسنجر فتحت الفون لقيت من اكونت حد معانه فالكليه اسمه مصطفى عمري ما كلمته وهو عمره مكلمني
مصطفي.. ازيك!
عملت سين ومردتش
مصطفي..ردي عايزك فحاجه مهمه
انا.. ازيك يامصطفي.. خير في ايه!!
مصطفي.. في انك وحشتيني!! طمنيني عليكي انتي كويسه!!
انا.. وحشتك ايه انت اتجننت
مصطفي.. طب سيبك من وحشتني وطمنيني عليكي
انا.. انا هعملك بلوك علشان شكلك تعبان فدماغك
مصطفي.. ليه كدا بس هو انا غلط فيكي!
انا.. هو في كلام بيني وبينك يابني علشان تكلمني بالاسلوب دا!!
مصطفي.. مكنش بس بقي فيه، انا الي كنت واقف وراكي انهارده قصاد مكتب دكتور عصام فالزحمه.
انا قريت المسج وقلبي وقع فرجلي رميت الموبيل بسرعه ومعرفتش ارد..
راح رانن كول ومعرفتش اخد الفون من علي الارض من الخوف..
باب اوضتي خبط تقريبا مني عملتلي القهوه فقومت لبست الاسدال علي جسمي الي كان ملط وفتحت الباب
انا.. تسلم ايدك يامني
مني بصتلي من فوق لتحت وشافت حلماتي واقفه وبزازي نافره والاسدال ملزق علي جسمي عرفت اني لبساه كدا علي اللحم..
مني.. ايه يابنتي لسه مابتعرفيش ترسمي غير وانتي عريانه كدا.
انا.. اه ياستي انا مش بعرف اكيف اللوحه غير اما اكيف نفسي الاول ههههه
مني.. ياما نفسي اقعد اتفرج بس.
انا.. لا معلش انا بتكسف ههههه
مني.. موبيلك بيرن من بدري ماتشوفي مين!!
انا.. اه حاضر
مني.. طب انا هسيبك تتكيفي بقا وتكيفي شغلك وهاروح انام..
انا.. تصبحي علي خير ياروحي
قفلت الباب تاني وقعلت الاسدال من تاني ومسكت الفون فتحت
مصطفي.. الو
انا.. نعم عايز ايه
مصطفي.. انا عايز الرضا ياست الكل
انا.. نعم!
مصطفي.. بصراحه انتي عجبتيني اوي وحبيت هيجانك وجراءتك انك تنزلي كدا
انا.. انجز عايز ايه
مصطفي.. عايز نبقا صحاب ندلع بعض ونتمتع ونتبسط بس من غير ماحد يعرف وبما ان طيزك مفتوحه يعني مش هتخافي من حاجه..
انا......
مصطفي.. انا مش عايزك تردي عليه دلوقتي فكري الاول والمتعه الي شفتيها انهارده هوريكي اضعافها ومن غير ماحد يعرف وبعيدا عن دا كله انا معجب بيكي من زمان ومن اسلوبك فالرسم وطريقتك وكان نفسي اكلمك من فتره.. فكري ومش هتلاقي حد يخاف عليكي قدي.. يلا سلام....
قفل الخط وقعدت افكر ولقيت ان كلامه مقنع جدا، واني محتاجه تمتع اوووي ومحتاجه كسي يدلع وطيزي الي واكلاني دي محتاجه ايد تلعب فيها وتبعبصها..
هيجت اوي وانا بفكر فكلامه وفتحت رجلي لقيت كسي مسيل قعدت افرك فيه وقوله احاا يامتناك عجبك الكلام وعايز تتدلع... وبقيت افرك فذنبوري ووقف خالص كائنه زبر صغير.. رحت مسكت فوني بعتله
انا.. ايه الي يضمنلي كلامك
مصطفي.. دا
وبعتلي صوره زبره وكان احااا علي المنظر، كان طويل وتخين وعروقه نافره وبقي كسي ياكلني ويولع
مصطفي.. ايه رايك هيموت عليكي من الصبح من ساعه مابعبصتك وريحتك وهو مرتحش، دا الي يضمنلك اني عمري ماهأذيكي علشان ابقا ضامن وجودك معايه..
انا بداءت افرك فكسي وبايدي التانيه بكتب
انا.. يعني عجبتك الصبح
مصطفي.. عجباني من زمان، لبسك ورسمك وكلامك وضحكتك وصوتك كلك كنتي عجباني من زمان
انا.. صوتي وضحكتي بس!
مصطفي.. اخاف اقول تدايقي
انا.. مش هدايق
مصطفي.. ولو شتمتك!! اصلي لما بهيج اوي زي دلوقتي بشتم زي ما شتمتك الصبح وانا ببعبص فيكي
انا.. لا مش بدايق انا بهيج اكتر علي الشتيمه
مصطفي.. احاا انا بحب كدا فشخ
انا.. قولي بقا ايه الي كان عاجبك غير صوتي وضحكتي
مصطفي.. بزازك طبعا، انا ماشوفتش بزاز فحلاوه بزازك
كنت ديما بتخيل اني بقفشلك فيها وبرضع فحلماتك...
هو قال كدا وانا حلماتي وقفت اووي وبقيت بفعص فيها
انا.. وايه كمان
مصطفي وطيزك.. لما بتبقي لابس الليجن وتبقا طيازك بتترج كدا وكسك محدد ف البنطلون احح عليكي بجد كنت بتمنا ابعبصك فيوم من الايام لحد امبارح اما اتحقق حلمي..
انا.. وايه كمان
مصطفي.. ايه كمان ايه انا زبري هيتفرتك
انا.. وانا كسي هايج اووي
مصطفي.. طب بتعملي ايه دلوقتي!!
انا.. كنت قاعده هشتغل ف التقييم بتاع بكره
مصطفي.. لابسه ايه
انا.. ههههه مش لابسه حاجه خالص انا بحب اشتغل وانا ملط وشايفه بزازي كدا قصادي وابقا برسم والصناعي فطيزي
مصطفي.. اااححح ياشرموطه
انا.....
مصطفي.. انتي هجتيني فشخ، تعالي سكس فون
انا.. اشطه رن
رن عليه وفتحت عليه
انا.. الو
مصطفي ادخلو يالبوه!
انا.. ايه دا علي طول كدا
مصطفي.. لا مش قادر زبري هيتفرتك عايزك انكته لاخر كسك
انا... ااحححح
مصطفي.. يالهوووي ايه الاححح دي دا انتي حسستيني اني معاكي علي السرير
انا.. طب اعتبر اني معاك علي السرير ويلا بقا علشان مش قادره.
مصطفي.. طب غمضي عينك وايدك علي كسك وتخيلي معايه.
انا.. حاضر
مصطفي.. أقرب منك وانتي بتلعبي فكسك كدا وانتي بتفركي فيه ااحححح يالبوه شكلك فاجر، الحس فصباعك وانتي بتفركي فكسك كدا ياشرموطه
انا.. احححح يامصطفي عايزه اتناك اووي
مصطفي.. أما اشبع من كسك الاول يامتناكه
انا.. ااحححح يامصطفي مص فكسي اوي
مصطفي.. اهو ياشرموطه باكل فكسك اكل بمص فذنبورك واشفط فيه فبؤي احححح ياوسخه كسك ناار
امص فكسك والعب بصباعي فخرم طيزك من بره
انا.. اححح يامصطفي اوووي عايزه اتبعبص اووي
مصطفي.. هبعبصك يالبوه وامتع طيزك المتناكه دي ياشرموطه
انا.. اشتمني اوي هيجني اووي عايزه اتركب
مصطفي.. كسم هيجانك يالبوه، ادخل ايدي فخرم طيزك وابعبص فيكي ياشرموطه احححح ابعبصك وانا بمص فكسك كدا يامتناكه
انا.. اححح بعبص كمان ياخول مش قادره طيزي بتاكلني
مصطفي.. اهو ياشرموطه بغرف فطيزك بالبعبوص احححح ياشرموطه عايز افشخ كسمك
انا.. افشخني يلا
مصطفي.. قومي يالبوه اركب طيزك
انا.. اهووو
مصطفي.. ايوه يالبوه اديني طيزك دي وافتحها بايدك كدااا اي وه كدا، اميل علي طيزك بلساني والحس فخرمك
انا.. احححح ياعلق هيجتني اوي
مصطفي.. انتي لسه ماشوفتيش حاجه، ادخل لساني فخرمك احححح الحس طيزك من جوه ياكسمك احححح
انا.. اححححححح اااه ياطيزي يلا نيكني
مصطفي.. خدي زبري يالبوه ادخلك راسه فطيزك
انا.. اححححححح ااااه
مصطفي.. ادخل راسه واخرجه وادخل واخرج وايدي بتدعك فكسك يالبوه
انا.... اححححححح يلا نيك
مصطفي.. اهو يامتناكه خدي خدي فطيزك يالبوه اهو
انا.. اااااااححححححح اوي ياخول نيك اووي
مصطفي.. اهو ياشرموطه اهو يامتناكه زبري فاخر طيزك اهو اهو احححح علي نار طيزك يامومس
انا.. اووي فطيزي يامتناك اديني فطيزي اوي
مصطفي بفلقك ياشرموطه بفشخ طيز كسمك
انا.. اححححححح كمان ياخول كمان
مصطفي اهو يا شرموطه بشدك من بزازك علي زبري
انا.. احححح اااه يابزازي براحه علي بزازي ياعلق
مصطفي.. براحه ايه يالبوه دي بزاز عايزه الدعك، اشدك من حلماتك اووي يامتناكه علي زبري.
انا.. احححح اه يابزازي
مصطفي.. خدي ياشرموطه خدي يالبوه مصطفي.. انتي ايه انتطقي
انا.. انا ايه!
مصطفي.. انا لبوه مصطفي.. انتي ايه!!
انا.. انا لبوه مصطفي
مصطفي.. وايه كمان
انا..وشرموطه مصطفي ومتناكه مصطفي والمومس الي هينيكها مصطفي ويركبها ويعشر كسها
مصطفي.. اااحححح يامتناكه مش قاااادر
انا.. هات فطيزي، عشرني بلبنك
مصطفي.. هعشر طيزك ياكسمك وانتي هاتي علي ايدي يلا، بدعك فكسك اوووي بفتري علي كسك وذنبورك وزبري فاشخ طيزك ياكسمك، احححح يامتناكه زبري هيجيب يالبوه فطيزك..هاتي معايه ياشرموطه
انا.. هجيب يامصطفي هجييييييب اااااااحححح
مصطفي.. ااااااااه يالبوه بنطر فطيزك ااااحححح اااااااااااه ااااااححححح
انا.. اححححححح كسي بيتنفض اوووي اااااااااه
مصطفي.. تعالي فحضني يالبوتي..
انا.. اعتبرني جيت، بس ايه الهيجان دا كله انا اول مره اتمتع كدا
مصطفي انتي لسه شفتي حاجه ولسه لما نتقابل
انا.. احنا هنتقابل!
مصطفي.. طبعا انا لازم اشوف البزاز والطياز دي علي الحقيقه
انا.. سبني افكر
مصطفي.. اشطه بس قوليلي صحيح انتي بترسمي وانتي عريانه ليه
انا.. لما برسم موضوع في رجاله ببقا عريانه وبتخيله الي برسمه بينيكني وبعمل سبعه ونص وانا برسم او احط الفرفشه من وره فطيزي ولو برسم موضوع في بنت برسم نفسي
مصطفي.. احااا علشان كدا لوحاتك كلها موديلز عريانين!!
انا.. اه
مصطفي.. يعني لما كنا بنرسم لوحات تشريح للجسم وتفصيل للعضلات دا كان جسمك!!
انا.. اه
مصطفي يعني الطيز والكس والبزاز الي كنت بترسميها دي جسمك! وكنت بتحسي بايه وانتي بتعرضي علينا جسمك كدا واحنا منعرفش انه جسمك.
انا.. كنت بهيج اكتر وبروح انيك نفسي، والدكتور اما يعدلي علي اللوحه ويقولي انتي بالغتي فحجم الصدر كنت ببقا عايزه اقلع واوريه اصل الرسمه انه مش مبالغه وبزازي كبيره بجد
مصطفي.. احا دا انت شرموطه فشخ
انا.. لبوه واعجبك
مصطفي.. يبقا نتقابل مش هنقضيها فون
انا.. نتقابل ايه ياغبي انت دي اول مره اكلمك اصلا ولولا ان كان كسي هايج مكنتش اديتك ريق
مصطفي.. ماشي ياست البنات هسيبك تفكري برضو اننا نتقابل
انا.. اشطه انا هقفل دلوقتي اسيبك علشان الحق اخلص لوحه بكره يلا باي
وقفلت معاه ولاحظت ان في رجل ورا الباب ندهت قولت ياامني لقيت الباب خبط قومت لبست الاسدال وفتحت الباب لقيتها واقفه قصاد الباب
انا.. ايه يامني واقفه ليه كدا قصاد الباب
مني لان قولتلك عايزه اتفرج واخيرا اتفرجت...
.
.
.
حاولت أطول القصه علي قد ما اقدر 🧡
لو عجبتك سيب رايك
ولو في ملاحظه اتمني اعرفها
وبس كدا.. سلااااام 🧡🧡
جميله اوي وكلها اثاره كملى

• عجبني
قصه جميله فعلا 👍🏻👍🏻👍🏻

• عجبني
بعيد عن لطافه القصة وهيجانها انا كمان برسم وكلامك عن اللوح والفرش وانتى بترسمى هيجنى فشخ فوق الوصف بجد لو رسامه فعلا وده حقيقي يابخت مصطفى بيكى
الرسم دا اسلوب حياه ولو انت رسام فدا حاجه جميله جدا استمر ❤️❤️

• عجبني
التفاعلات: OTC0
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%