NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Ali-elshoky

نسوانجى مخضرم
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
إنضم
16 ديسمبر 2021
المشاركات
1,294
مستوى التفاعل
655
العمر
19
الإقامة
مملكة الخرابة
نقاط
315
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث

قبل اي حاجا هلا بيكو من جديد ف قصة جديد من كتابتي و اتمني القصة تعجبكو قصة ابن الوزير

القصة ليها علاقة ب قصة الثانوية يا بطل

يلا نبدا


الفكرة من الجنون هوا انك تكون مش متوقع ومش ممكن تخطر حاجا انت بتعملها علي بال حد بس الجنان برضو ليه حدود والا الجنان هيسيطر عليك وسعتها انت نفسك مش هتعرف انت بتعمل ايه

الجزء الاول

ع البار بتاع النايتكلاب بتاع عبده الوزير
عبده : علي فكرة انتي مكبرة الموضوع فشخ ( وصف عبده جسمه مقسم و رابط شعره من ورا زي الذنب و عنده ويشوم كتر ف جسمه )
رودي صحبة عبده : علي فكرة انت بتستهبل يعني اجيبك من شوية زانق وحدة ف الحمام وتقلي مكبرة الموضوع
عبد : ( ب حدة ) فكك من الرغي الكتير والا مش هتعرفيني تاني
رودي : ( ب خوف ) م م م ماشي
عبده راح نحية المنطق ةباع الرقص وبيلاغي وحدة من اللي وقفين وبيرقص معاها
عند رودي ف واحد داخل من باب النايت وبيضور عليها وراح نحيتها وبيشدها من ايدها
رودي : انت ايه مش بتفهم هوا ب العفية
الشخص : هتيجي معايا يا اما هقتلك دلوقتي
عبده راح نحيتهم وشد رودي من ايده ومسك الشخص من لبسه
عبده : انت فاكر نفسك ايه عشان تخش هنا وكمان بتسحب صحبتي
الشخص زق عبده
الشخص : بس يا بابا بس يا حبيبي
عبده : ابوك ف البيت زنمانه بينيك امك ولا اختك رودي مش هتمشي من هنا
الشخص ضرب عبدا ب البونية وعبده مسك قزازة من علي البار ورزعها علي دماغ الشخص ووحاد جه مسك عبده من ضهره وعبده رجع ب ضهرخ لحد الحيطة وخبط نفسه ب اللي مسكه وسعتا ايد اللي مسكه فلتت وعبده ضربه ب البونية وحدفه ل مرسي صاحبه
عبده : استلم يا مرسي
مرسي : علم يا صاحب ( ونزل ضرب ف الواد التاني )
عبده : تمام يا جدعان تيم بنكش
وجه الجردات ورمو الشخصين برا النايتكلاب وعبده بيكمل سهر هوا و رودي ومرسي و اصحابهم لحد الساعة 4 بليل بعد ما الكل مشي
عبده : هاتيجي معايا البيت ولا ايه
رودي : هاجي معاك طبعا
ركبت رودي و عبده عربية عبده وطلعو علي شقة عبده اللي في مدينتيو بعد ما دخلو راح مسك رودي من شعرها
عبده : تعرفي الواد اللي جه البار دا منين
رودي : دا داد دا يبقي ابن عمتي وكنا مخطوبين .
عبده : ها كملي
رودي : ولما حاول يغتصبني ومنعته وقلت ل ابويا مسدقنيش وضربوني عشان فكرني بتبلي عليه عشان منتجوزش وسعتها هربت واتعرفت عليك
عبده ساب شعرها
عبده : الفيلم القديم دا مش واكل معايا
رودي : رتني كنت مت وانا بهرب عشان معرفكش
عبده : وتموتي ليه
رودي : عشان معش مع واحد زيك مش بيحبني كل اللي عيزه سكس و بس
عبده : ( بهدوء ) علفكر لو مش بحبك مكنتش عملت معاكي حاجا ولما سالتك كنت حسيت اني بتقرتص وان اللي بحبها بتعرف حد عليا
رودي : ( وهيا بتعيط ) بجد بجد يا عبده بتحبني
عبده قوم رودي من علي الارض عشان كانت وقعت لما ساب شعرها وبيحضنها
عبده : انا بحبك يا رودي وبدا ف مص شفايفه
رودي : امممم يخربيتك انت مش بتتعب من الشرب
عبده : لا مش بشبع منك
وفضل يمص ف شفايفها وايده بتلعب ف كسها من علي الهدوم لحد ما رودي بدات تترعش ورجليها تفتح و تقفل علي ايده
رودي : ااااه احححححح ااااه يخربيتك انا بجيب اففففف
عبده قعد علي الكنبة بتاعة الانتريه ورودي نزلتله البنطلون و البوكسر وبدات تمص ف زبه وهيا قعدا عند رجليه وطلع لحد الراس وتنزل تبوس و تلعس لحد البيوض
رودي : اممممممممممممم اعكعاكعاكع انت لسة مجبتش ليه
عبده قام نيم رودي علي الكنبة وخلعها كل لبسها وهيا مستسلما خالص ونزل يلحس كسها وبدا ف بوس ف شفايف كسها ويمس زنبورها ويدخل لسانه ف كسها
رودي : اححححححح اااههه حرام عليك بقي دخله ونكني وريحني هااموتتت
عبده قام رفع رجلين رودي علي كتافه ودخل زبره كله مرا وحدة
رودي : اااااه نكني نكني يا عبده متعني يا رجلي اححححح

وبدا ف الترزيع ف كس رودي ويبيل يبوسها ويمص شفايفها ويلعب بزازها وشوية وغير الوضع ل الدوجي وبدا يشد شعر رودي لورا براحة ويبوس ف رقبتها ويرزع ف كسها لحد ما جاب لبنه فيها ونامو زي مهما من التعب

ف مقر عصابة الجروتشي ( عصابة خيالية طبعة )

شخص 1 : مية مرة قلتلكو لازم نخلص من بي 2 وانت مسمعتوليش
شخص 2 : بلاش الجو بتاع النسوان الوسخة اللي انتي عملاه دا
شخص 3 : انتو بجد اغبية ما الشرايح بتاعة بي 2 و بي 1 مستقرين علي الشاشات قدامكو اهو
شخص 2 : علي فكرا بقي انا كدا متطمن فشخ عشان النظام التحكم ف الشرايح لسة مستقر ومافيش اي ادراك من بي 1 و 2 ب انهم مصنوعين ومش مولودين
شخص 1 : علي فكرا انا خايفة عشان مراكز الادراك ف مخ الاتنين بدات تتطور فشخ ودا معناه ان اللنظام الشريحة ممكن يتواصل مع كل واحد فيهم
شخص 2 : كدا دي هتبقي مشكلة
شخص 3 : ولا مشكلة ولا حاجا هنشغل نظام التدمير الزاتي
شخص 1و2 : صح يا ريس

ف بيت اهل عبده

شخص 1 ( هيا اللي كانت ف المقر بتاع العصابة ) : هوا عبده مرجعش ليه لحد دلوقتي
شخص 3 : مانتي عرفة يا لبني ان عبده زمانه مع اي بنت ف شقة مدنتي
لبني : يا شريف مهو دا ممكن يكون فيه خطور علي المشروع كله
شريف : يا لبني يا حبيبتي انتي خيفة ليه انا و عايز اتحكم ف الشريحة واخليه يوقف اللي هوا بيعمله دلوقتي ويجي لحد هنا ملط هعملها بس انا سيبه بيتصرف ب طبيعية

تاني يوم الصبح عند عبده

عبده صحي وهوا نايم جمب رودي علي الكنبة وهما ملط من امبارح وشال ايد رودي اللي كانت حضناه وبيصحي رودي عشان يستحمو من ريحة اللبن و العرق
عبده : رودي .. رودي قومي عشان ناخد دش
رودي : (وهيا نيمة ) سبني نيمة شوي يا عبده ..جسمي متكسر من امبارح
عبده شالها ودخل الحمام وحطها ف البانيو فتح عليها المية الدافية
رودي ( وهيا بتفوق ) خلاص خلاص صحيت
استحمة عبده و رودي ولبسه وطلعو عبده مسك اللاب بتاعه وبدا شغل
رودي : لسة بلرضو مش عارف توصل ل بي 1
عبده : لسة مش عارف اركب سستم التحكم ف الشرايح اللي عمله التنظيم
رودي : طيب لو التنظيم عرف هيعمل ايه
عبده : معايا انا او مع الشريحة بتعتي مش هيعرف ل اني فصلته عن السستم وبحاول اوصل ل بي 1 عشان افصل شريحته هيا كمان
رودي : عبده هوا انت مامنلي علي كل الاسرار دي ليه
عبده : لو قلتلك اني بحبك وبثق فيكي انت بس معادا الكون كله مش هتسدقيني
رودي : بصراحة شخص خطر زيك ميتسدقش هههههه
عبده : ههههه
عبده ( وهوا شغال علي اللابتوب ) : المشكلة ان انا مش عارف احدد مكنه
رودي : طيب ما تحط برنامج سحب البينات علي فلاشة وتحط الفلاشة ف اللاب بتاع ابوك وسحعتا تعرف تركب السيستم بتعهم
عبده : تسدقي فكرة جامدة
دخل عبده جاب فلاشة فاضية من درج ف المكتب اللي ف الاوضة بتعته وستطب برنامج سحب البينات عليها
عبده : بيبي انا خلصت وهروح البيت التاني شوية و راجع انتي هتروحي مشاوير
رودي : لا معنديش مشاوير يا بيبي
عبده خد بوسة منها ونزل ركب عربيتع وراح الفيلة اللي فيها اعضاء التنظيم اللي عملين اهله و اول ما دخل
لبني : كنت فين يا زفت قلقتني عليك
هنا هتشوفو احلي تمثيل
عبده : معلش يا ماما كنت بايت عند صحبي عشان بذاكر .. هوا بابا فين عشان عيزه
لبني : عايز بابا ولا عايز مصلحة من بابا ... علي العموم هوا ف المكتب
عبده طلع المكتب بتاع ابوه ف الدور التاني ودخل
عبده : بابا كان في واحد اسمه مرتضي كان قبلني وقلي اقلك انه عمل اللي انتو متفقين عليه ومستنيك انهردا ف المكسب بتاعه
شريف : طيب يا عبده انت كنت عايز حاجا عشان انا نازل دلوقتي
عبده : لا انا كنت جاي اقلك بس
شريف نزل من المكتب وعبده حط الفلاشة وسحبت المبينات و معلومات اللاب توب بتاع شريف ونزل ب السر مش تاني وراح ل رودي الشقة ودخل
رودي : هاا عملت ايه
عبده : جبت نسخة من جهاز شريف علي الفلاشة دي خدي بقي حاولي توصلي ل بي 1
رودي جابت اللابتوب وقعدت تخترق ف سستم التنظيم وبتحاول توصل ل سستم الشريحة بتاعة بي 1
رودي عبده تعالة بص مين بعت رسالة
عبده راح بص علي اللاب توب
عبده : احاااا جماعة ازيس
وهنا يكون الجزء الاول خلص اتمني يكون عجبكو و عارف انه صغير بس عشان اصلة تعبان ولسة هروح اشوف عندي اي مواد ملاحق ونعسان و الدنية مطلعة ميتيني واستنو الجزء الجاي كمان 3 ايام عشان تعرفو ايه دخل جماعة ازيس ب عبده و بي 1 ز تعرفو اكتر عن نظام الشرايح دا وفيه ايه بيحصل ويلا سلام


ياااو ياااو عمدة رجع

وقفنا ف الجزء اللي فات علي

رودي : هاا عملت ايه
عبده : جبت نسخة من جهاز شريف علي الفلاشة دي خدي بقي حاولي توصلي ل بي 1
رودي جابت اللابتوب وقعدت تخترق ف سستم التنظيم وبتحاول توصل ل سستم الشريحة بتاعة بي 1
رودي عبده تعالة بص مين بعت رسالة
عبده راح بص علي اللاب توب
عبده : احاااا جماعة ازيس


الجزء التاني

عبده : احاااا جماعة ازيس
رودي : تفتكر عايزين ايه
عبده : مش عارف هفتح الرسالة ونشوف
رودي : استني ( ودخل جابت لابتوب مكسر من الاوضة )
رودي : خد حول الرسالة ل دا عشان لو في تروجن او فيرس
عبده : بتفكري يا قلبي
رودي : بس بقي متكسفنيش
عبده فتح الرسالة
جماعة ازيس : انت مطلوب ليس ل غرض اذي ولاكن مساعدة ب مقابل صغير .
عبده كتبلهم
عبده : سيتم قبول العرض اذا عرضت المقابل قبل البدء

بعد 10 ساعات ف ممر جانبي ف شارع ضلمة

واحد معدي شكله مرتب وباين علي ملامحه وتجعيد وشه انه فوق ال50 وفجا بيزهر شخص مقنع من وراه لابس ماسك ( قناع ) جي فوكس او قناع فلم فانديتا وبيخنقه من ورا ب سلك فايبر من بتاع لعبة هيتمان لاحد ما مات و المقنع بص ل الكاميرة اللي ف زاوية الممر جمب محل من المحلات و مشي ف هدوء مرعب

تاني يوم ف نشرة الاخبار ف برنامج علي التليفزيون

المزيع : ف الفيديو اللي ققدام حضرتكو شفته حدثت قتل المحامي .. الشاهير حسني التعلب و وباين من تصرفات المقنع دا ان يا اما مختل عقلية او مش اول مرة بعمل كدا
عبده قلب القناه اللي بتعرض الخبر
رودي : تفتكر مين اللي ليه مصلحة ف موت حسني
عبده : ( ب توتر ) حسني راجل وسخ وكان بيقف مع الارهاب ف المحكمات بتعت اللي بيتقض عليه تلاقيه اختلف مع اللي بيموله ب الفلوس فا صفاه
رودي : برضو مش مقتنعة
عبده : وحيات امك فكك من جو المحقق كورمبو دا
رودي : ماشي

ف مكان شبه غرفة عمليات جهاز امني

شخص 1 : بس يا فندم موت حسني التعلب مش الضربة الواو يعني لسة الارهاب عنده معرصين كتير
شخص 2 : ماهو البركة ف عبده او بي 2
شخص 3 : وايه المقابل يا فندم
شخص 1 : ب مقابل اننا نسعده يوصل ل بي 1 اخوه
شخص 3 : طيب هوا بي واحد عرف انه متصنع معملي مس انسان عادي
شخص 2 : لا يا حسام ومينفعش يعرف عشان ميبقاش في خطر عليه هوا و اللي حوليه
حسام ( شخص 3 ): طيب يا عثمان
عثمان ( شخص 2 ) : علي انت قلت ل عبده هدفه الجديد
علي ( شخص 1 ) حصل يا ريس
عثمان : طيب يا حسام هوا مازن فين
حسام : مانتو عرفين مازن بيظهر و يختفي ب مزاجه

ف بيت هل عبده او افراض العصابة اللي عملين اهله

لبني : يا شريف دخله اكتر هاموت حرام افففف
شريف بينيك ف لبني ف وضع الدوج ( نسيت اوصفلكو لبني هيا بيجة جدا وقصيرة وبزازها وطيزها كبار سيكة وبيترجو من اقل حركة وشعرها لونه بين الاحمر و البرتقاني )
شريف : مانا بينكك اهو يا وسخة مالك
وبينيك اكتر ف لبني وهيا كسها بينقط عسل وجسمها بيتهز وشكله يهيج الحجر
لبني : عارف نفسي مين ينكني وانت تتفرج يا عرص اااه اووووففف
شريف : مين يا متناكة
لبني : نفسي ف عبده ابنك يا خول
كلام لبني هيج شريف اكتر وجاب لبنه فيها ونامو جب بعض مهدودين

شريف : انتي نفسك فعلة ف علده
لبني : يا شريف يا حبيبي دا كلام بسبب الهيجان
شريف : انا معنديش مانع بس لو انتي حبة
لبني : مش عرفة سبني افكر

ف مطعم يباني ف مصر وباين ان المجموعة اللي قعدين من كبار رجال الاعمال ف البلد
شخص : معلش يا جماعا انا هدخل الحمام وارع تاني
وقام نحية الحمام و الحارس اللي معاه دخل اتاكد ان الحمام امان ( مش عارف انا الشطاف هيغتصبه ولا ايه ههه )
ودخل الحمام وطلع يغسل ايده ( المعفن ) وفجا المقنع نزل من فتحة الشفات اللي ف السقف وخنق الشخص دا منغير اي صوت لحد ما الشخص مات وطلع فتحة السقف تاني وشوية و الحارس دخل ولقة الشخص ميت وبيتكلل ف السماعة
الحارس : عمليات عمليات الكبي اتقتل ابدا البحث وقفل المكان


هنا ينتهي الجزء التاني بس بجد اعذروني عشان انا بدا امتحنات الملاحق وشايل 6 مواد وطالع ميتين امي ومعلش ان الجزء صغير شوية هعوضهلكو ف الجزء الجاي


الجزء الثالث

اولا انا عارف اني بقالي كتير بس برضو انتو عرفين اني علق ومشكلي كتيرة بس هعوضهلكو


وقفنا ف الجزء اللي فات علي


ف مطعم يباني ف مصر وباين ان المجموعة اللي قعدين من كبار رجال الاعمال ف البلد
شخص : معلش يا جماعا انا هدخل الحمام وارع تاني
وقام نحية الحمام و الحارس اللي معاه دخل اتاكد ان الحمام امان ( مش عارف انا الشطاف هيغتصبه ولا ايه ههه )
ودخل الحمام وطلع يغسل ايده ( المعفن ) وفجا المقنع نزل من فتحة الشفات اللي ف السقف وخنق الشخص دا منغير اي صوت لحد ما الشخص مات وطلع فتحة السقف تاني وشوية و الحارس دخل ولقة الشخص ميت وبيتكلل ف السماعة
الحارس : عمليات عمليات الكبي اتقتل ابدا البحث وقفل المكان

الجزء الثالث

الحارس : عمليات عمليات الكبير اتقتل ابدا البحث وقفل المكان
حارس 2 : جاري قفل الابواب
حارس 3 : جاري نشر عربيات التفتيش
وفي اقل من ربع ساعة كان في اكتر من 50 حارس حولين المطعم و المقنع واقف ف غموض كبير علي سطح عمارة قدام العمارة اللي فيها المطعم

تاني يوم ف نشرة الاخبار

المذيع : يا جماعة انا بقيت حاسس ان المقنع دا تخصص ... المحامي كرم الحسيني امبارح اتقتل ... ف مطعم يباني ف التجمع صحيح مافيش اي دليل ان هوا اللي عمل كدا بس المحامي اتقتل بنفس الطريقة خنق من الضهر

عبده بيقلب علي القناة

رودي : تفتكر هوا المقنع بيعمل كل دا ليه هوا اللي اللي ورا حوارلا المطعم ولا لا
عبده(بيسب تليفونه) : دلوقتي بس اقدر اقلك راي راي هوا ان المقنه بيسعي للعدالة علي الارض التعلب كان بيقف ف صف الارهاب الدولي و و احسيني كان واقف ف قضية الفيرمونت فكراها
رويد : طيعا وهيا دي تتنسي
عبده : طيب شفتي ان المقنع دا بقي بيحقق العدالة
رودي : ( ب شك ) وانت عرفت ازاي
عبده : ( بقلق ) م م منالتحليلات اللي انا بعملها جوا دماغي
رودي : ( بخبث ) ماشيي

ف مقر الجروتشي

شخص 1 : ازاي اتنين من اكفاء المحامين بتوعنا يتقتلو و المقنع دا يفضل عايش كدا عادي
شخص 2 : دا مش تقصير مننا المقنع دا بيختفي زا الدخان
شخص 3 : انتو مش واخدين بالكم من حاجا
شخص 1 : قول يا بروفيسور
شخص 3 :النشاط الغريب اللي بحصل احيانا ف عقل b2
شخص 2 : اوعا يكون قصدك .....
شخص 3 : ايوا لا لا ممكن b2 يكون المقنع بس مش دي المشكلة المشكله لو هوا فعلاة ازاي هنتصرف معاه
شخص 1 : انا عايزكو تكثفو المرقبة علي النشاط البدني و العقلي ل b2

ف مقر الانتربول ف مصر

مارك ( ضخم الجسم وشعره اصفر و عنيه لونها اخضر )
مارك : ( طبعا بالانجليزي ب انا بترجملك ) هل تعلم لما طلب الرايس ان نجمع معلومات عن الجرتشي
برني ( رفيع ولابس نضارة كلمة متوحد بتنط منها )
برني : ليان الجروتشي هيا من صنع المقنع المصري
جسي ( دي حاجا بلوندايا قصيرة وطيزها ملفوفة ومرفوها بزازها بتترج من اكر حركة )
جسي : تحركو علي غرفة البحث الجناي فق عثرو علي 10 مشتبه بهم
ودخل اوضة الكشف الجاني وبدا يظهر صور ل ناس مشتبه بيهم كون منهم المهنع منهملعيبة باركور ورياضات عنيفة

عند عبده

عبده : ( وهوا قدام الtv ) انا نازل رايح الكلوب هاتيجي معايا ولا ايه
رودي : اوك هاجي بس استنياناي اللبس
لبسو ونزلو راحو الكلوب وراحو عن البار
البار مان : نورت مكانك يا عبد العزيز بيه
عبده : ازيك يا توني عامل ايه
توني ( البار مان ) :تاما يا ريس اصبلك ايه
عبده : لا ابعتلي كشف الحسبات بتاع الاكام يوم اللي فاتو علي المكتب
وبيروح عبدو و رودي يرقصو شوية
رودي : انا هاروح الحمام وارجع
بعد دقيقتين عبده حس ان في حاجا مش تمام راح حمام السيدات واول ما دخل سمع صوت اهات زي ما يكون في حد بيتناك فضل ماشي ورا الصوت لحد ما عرف هوا طالع من في ودخل الاحمام اللي بعده وطلع علي القعدة وبص من فوق الحاجز اللي بين كل حمام و التاني وشاف المفاجة رودي بتشد بدرة من علي طيز بنت و البنت مفنسة رودي بعد مشدت السطر رحست طيز البنة ودخلت صوابعها ف كسها وباد تنيك البنت
البنت : ااااااه برا براحة هاموت ارجوكي كفاية
رودي : بس يا وسخة خليني اكيفك
دققتين و البنت كانت جابت شهوتها علي ايد رودي وعبده دخل عليهم
عبده : بتعملو ايه يا شرميط منك ليها
البنت اتفزعت
البنت : ا عبدالعزيز
عبده طلع زبه من البنطلون مصي يا وسخة انتي وهيا زب سيدك
رودي مسكت دماغ البنت وبتقربها من زب هبده والبنت بتندمج ف المص لح ما عبده بيجبهم ف بقها ورودي بتبوسها وبتلحس لسنها وبتبدلو اللبن ف بق بعض
عبده : غور انتي دلوقتي
البنت طلعت
عبده : من امتا وانتي بتشدي منغير
رودي : مافيهاش حاجا يا حبيبي عادي يعني
عبده : وكمان بتتساحقي
رودي : مانت شفت البنت طيزها تجنن ازاي
عبده : طيب تعالي نطلع عشان انتي مش ف وعيك
وطلعو كملو رقص لحد ما جردات( حراس ) كتير طلعو جري علي برا عبده طلع يشوف في ايه ودخل جري علي مكتبه فتح دولاب وسحب سلاح ak74 وطلع ضرب نار قدام الكلوب كل اللي بيتخانقو جريو ماعدا مسري صاحب عبده
عبده : بتتعارك مع مين ياض
مرسي : مع شوية الخولات اللي شغلين ف برج اللي جمبك

فلاش باك

مرسي معدي هوا وصحبته دينا واحد من العمال اللي بيبنو ف البيت ثواني ( وصف مرسي هوا جسمه متوسط وطويل شوية وعامل وشوم كتير ولابس حلق ف ود وحدا ولبسه كله غربي ) واحد من العمال
عامل : متسب الحتة يا خروف ..سبها وخد تمنها
مرسي : استني هنا يا دينا او خشي الكلوب
مرسي راح لحد العامل
مرسي : انت بتقول ايه يا صحبي
العامل : صحبك مالك يا عرص مش عاجبك الكلام وال ايه
مرسي : انا عندي فكرة انت تقول اسف دلوقتي هيكون احسن من اللي ممكن يحصل بعد كدا
العامل : هيحصل ايه يا خول
مرسي سحب مطوة من جمبه وفتحها وعور العامل ف وشه وراصه من فوق العامل وقع وفي حد من العمال جي جري عليه جرد وضربه ب رجها طيره اصل الجردات اللي ف الكلوب حاجا كدا 2مترف2متر
وبدات العركو وعبده طلع ضرب نار قدام المكان

عودة من الفلاش باك

عبده : طيب هتيجي ولا فصلت من الحوار دا
مرسي : لا جاي طبعة
ودخل الكلوب وقعدو ل الصبح

الساعة 5:00 الفجر

عبده طالع بعد ما مرسي مشي وفجاة المقنع ظهر و جرب نار علي عبده و رودي والاتنين جري و المقنع اختفي

تاني يوم ف نشرة الاخبار

المذيع يا جماعة المقنع ظهر المرادي بس الهدف مامتش المرادي كان مستهدف عبدالعزيز حسني ابن الوزير السابق حسني المجنون كبير عيلة المجنون حالية ودا كدا بينفي انه بيستهدف المحامين بس و... ثواني يا جماعة الكنترول بيقلي ان في مكلم دلوقتي من عبدالعزيز
عبده : الو اهلا يا ازتاذ عمرو
عمرو ( المذيع ) : اهلا يا استاذ عبد العزيز
عبده : انا عايز اقول وانا عارف ان المقنع اكيد بيشوف الحلقة دي دلوقتي اني عرفه وهجيبه وسعتها لم اشبع من الللي انا هعمله فيه سعتا هسلمه ل الشرطة
وبيقفل المكلمة

عند عبده

عبده : انا انا حد يستجري ويفكر يقتلني
رودي ( بشك ) : طيب وانت ايه علقتك ب المقنع وثواني انتي نسيت تقلي اللي اللي حصل مع جماعة ازيس كلموك تاني ولا لا
عبده : ( بقلق ) ايه اه كلموني وخلوني اهكر تليفون .....
رودي : سكت ليه تليفون مين
عبده : تليفون التعلب بعدها هوا انتقتل
رودي : قصدك بيحاولو يخلصو منك؟
و بوم هنا ينتهي الجزء الثالث عارف انها غيبة طويلة بس انتو عرفني بغيب بغيب وبرجع تسمعني وبجد شكرا لكل اللس سال عني ف الكومنتات وو الخاص ومتنسوش تكتبولي انتقدات و رايكو ف الجزء دا ف الكومنتس وسلام




واو واو واو


ثنيا ثنيا قبل الجزء ما يبدا كنت عايزك ف كلمة علي جمب يا رجولة اولا شكرا علي الدعم ف الكومنتات اللي بتحفزني علي الكتابة اسرع و اسرع

ثانية معلومة سريعة عبده شهرته ياكوزة وهيكون دا اسمه ف الاجزاء اللي جاية وعشان متوهش مني عبده يبقي

b 2 و اخوه او الللي اتصنع معاه يبقي b 1

ثالثة انا لما بتاخر ف الجزء بيكون بسبب مشكلة برة اراضتي او عشان انا لما كنت بكتب قصة الثانوية يا بطل كنت انا بطلها ف بحط صفاتي ف الحقيقة ف اجزاء الخيال اللي ف القصة لاكن القصة دي لسة شخصية ياكوزا او عبده بتتكون جوا دماغي زي ردود افعاله وحجات تانية ف الشخصة ب

س كدا اتمتعو ب الجزء


وقفنا في الجزء اللي فات علي


عبده : انا حد يستجري ويفكر يقتلني
رودي ( بشك ) : طيب وانت ايه علقتك ب المقنع وثواني انتي نسيت تقلي اللي اللي حصل مع جماعة ازيس كلموك تاني ولا لا
عبده : ( بقلق ) ايه اه كلموني وخلوني اهكر تليفون...تليفو
رودي : سكت ليه تليفون مين
عبده : تليفون التعلب بعدها هوا اتقتل
رودي : قصدك بيحاولو يخلصو منك؟


الجزء الرابع


رودي : قصدك بيحاولو يخلصو منك؟
ياكوزا ( عبده ) : ليه لا ممكن بس ليه
رودي : عشان انت بنسبلهم قنبلة موقوتة لو اختلفت معاهم هتفضحهم
ياكوزا : افضح مين جماعة ازيس تعتبر فعليا هيا الحكومة دلوقتي وكمان مسيطرين علي اكتر من 99% من هاكرز الدارك ويب و 1% اللي باقي بيجلهم تبول لما يسمعو اسم ازيس ..... انا هعرف اجيب المقنع دا وعلقه علي باب الكلوب زي الكلب
رودي : انت مش كنت بتقول...
ياكوزا : ولا بقول ولا مباقولش رجعت ف كلامي دا شكله مختل اصلا.. انا نازل رايح المينة اشوف طلبية الجاك دانيلز و الوسكي اتاخرت ليه
وينزل عبده ( ياكوزة ) يركب عربيته ويتحرك علي المينا

بعد حوالي ساعة ونص وصل

عبده بيتحرك نحية مكتب الجمارك وبيسال علي الاستاذ فريد شوقي ( انا قصدها )ويقول
ياكوزة : لوسمحتي الاقي استاذ فلريد شوقي فين
السكيرتيرة : فمكتبه تاني مكتب علي اليمين ف الطرقة دي
وسيبها ويتحرك
السكرتيرة ( تكلم نفسها بصوت واطي شوية ) : يخربيت امك دانت رايح جهنم عدل وايه كل الوشوم دي شغل خولات وكمان رابط شعره زي الحريم جتكو القرف مليتو البلد
عبده بيسمعها وبيرجعلها بضهر ( بيمشي بضهره ابن المجنونة )
ياكوزا: وانتي مالك
السكرتيرة : نعم مالي في ايه
ياكوزا: اولا يا جهلة اسمها تاتووهات او تاتوز تانيا انتي مالك انا راجل كافر وجاي يخلص ورق الفسبة عشان اخد ابو لهب وراية ونروح نعمل حفل ف جهنم
اقلك حاجا انا شاذ وجاي اتناك من فريد ايه اللي مديقك وهتشوفيني جاي اخلص ورق تاني وتكلمنيني هعضك
كل دا و السكرتيرة مش مصدومة دي فشخة بقها من الصدمة
ياكوزا: اقفلي بقك بدل ما دبانة تخش جوة ( ويسبها ويمشي )
ويدخل ل فريد واول مايدخل
ياكوزا : ايه يا عم فريد كل دا مبش تسال علية تسدق انك عيل واطي
فريد ( وصفه . طويل و شعره ققصير ولونه اسود فاتح 24 سنة )
فريد انا اصلا وسخ اني مصاحب عيل عرص زيك تشرب ايه ياض
ياكوزا : اشرب الجاك دنيلز و الوسكي يا خويا اللي موصلوش لحد دلوقتي مش فاهم ركننهم عندكو ليه مستنين يبقو خل تفاح مثلا
فريد : تشرب ايه يا علق
ياكوزا : كان نفسي اعمل فيها راجل اعمال و اقلك هتلي قهوة بس انا بحب اللمون

فريد برفع سماعة تليفون

فريد : يا استاذة هتيلي واحد لمون وواحد قهوة
ياكوزا : وحيات امك بلاش السكريتيرة اللي بارة هيا اللي تجبهم لحسن تسمني
فريد : ليه هوا انت نكشت فيها وانت داخل
دخلت السكرتيرة ومعاها صنية وعليها الحاجة وتحطها علي التربيزة وهيا خرجة
فريد : تعبتي نفسك ليه يا استاذة فطمة
فطمة : ولا تعبت نفسي ولا حاجا يا استاذ فريد عم بتاع رضا البوفيه تعبان شوية وغايب انهردة
وهيا خرجة بتبص ل عبده هوا راح مطلعلها لسانة وحول عينيه زي المجنين ههههههه
بعد ما يشربة اللي طلبوه
فريد : بص يا عبده علي بلاطة كدا في توصية من فوق قوي ان الحاجا بتعتك متطلعش من المينا
ياكوزا : توصية ؟ .... من مين
فريد : تاشيرة وزير
ياكوزا : قصدك ابويا ....... ماشي انا هتصرف ( ويطلع تليفونه ويرن علي رقم برايفت
ياكوزا : كود 47 الشحنا بتعتي مش رضية تطلع من المينا توصية وزير ...... تمام
تليفون مكتب فريد يرن
فريد : الو ........ ( يقوم مفزوع ) حاضر يا فندم علي جناح السرعة
بعد ما يقفل
فريد : يخربيتك مكنش مستدعي تخلي رايس الوزرة يكلمني
ياكوزا : ها انجز الشحنة هتوصل البار الرايسي امتي
فريد : بكرة ب الكتير وانت بقي ابقي وزعهم علي باقي البرات مش خدمين اهلك احنا
ياكوزا : ماشي يا عرص سلام
ويمشي عبده علي

قدام المينا عبدع رن علي شريف ابوه الوزير
شريف : ازيك يا وسخ مش تسال علي ابوك
ياكوزا : ( ب برود ) فريد قلي انكت كنت مانع شحنة الخمور بتعتي تعدي من المينا الكلام دا صح
شريف : ( بتوتر ) ايه لا طبعا تلاقيه كان بيهزر معاك وانا اعمل كدا ليه
ياكوزا : تبقي كنت مانعها فعلة
شريف : ايوا منعتها عشان جيلي واشوفك حصل ايه يعني
ياكوزا : لا ولا حاجا انت فين صح
شريف : انا ف الشركة انت اللي فين
ياكوزا : انا قدام المينا
شريف : طيب ما تجيلي بقالي كتير مقعدتش معاك
ياكوزا : ..... ماشي هخلص حاجا كدا واعدي عليك

بعد ما وصل عند شريف وطلعله المكتب
شريف : ( بصله ب استغراب وبص ل شاشة الtv بيفكر بصوت عالي ) ازاي دا يبقي هنا وهناك ف نفس الوقت مستحيل
بص انا عارف انك مش هتفهم غير لما تبص علي شاشة الtv مع شريف في بث مباشر من تليفون حد علي قطر والمقنع ظاهر وبيدبح حد ب سيف كاتانا
( سيف يباني ) و في شكوك ان عبده هوا المقنع وبكدا يبقي عبده بريء من شكوك انه المقنع
عبده : ( ب ابتسامة خبث ) ايه دا دا المقنع و**** حلو انا باقيت بحبه فشخ مع انه كان هيقتليمن كام يوم
شريف : ازاي؟
عبده : ( بخبث ) ازاي ايه؟
شريف : .... لا ولا حاجا تعالة اقعد انت واقف ليه
يروح عبده يقعد ويفضل يرغي مع شريف ف اي هري فاضي دا طبعة بعد ما شربو حاجا
عبده : لالا بس انت خلاص راحت عليك ف الشترنج
شريف : انت اللي مستواك اتحسن جدا
عبده : كش ملك يا يابا تلعب غرها ولا تنام خفيف
شريف : يا عم لولا ضغت الشركة كان زماني ملعبك علي لبسك ومروحك ملط كمان وسعتها بابا هيضربك علي طيزك
عبده : ( بيبص ف سعته ) سوري يا ... بابا عندي مشوار مهم
شريف : طيب ما لما تخلص تجيبها وتيجي البيت امك موحشتكش
عبده : اجيب مين ؟
شريف : صحبتك الجرل فريند بتعتك وتيجو تتغدو ولا تتعشو ياسيدي مش هعشم انكو تباتو مثلا
عيده : هشوف وارنلك سلام
شريف : سلام
ويمشي عبده ثنية ثنية بس انا عارف انك عايز تعرف المقنع عمل ايه ف القطر طيب نرجع ب الاحداث مشهد ولا اتنين بس من منظور المقنع

القطر السريع محطة المنيا شخص بينط من فوق كبري المشا اللي بيبقي فوق القطر وبينزل بين العربيات ويدخلي يضور علي شخص معين وهوا لابس القناع واللبس الاسود ف اسود و الكاب شوي ( الطرطور اللي ف السويت شرت او الجواكت ) علي راسه وداخل وكل اللي ف العربيات بيطلعو تليفونتهم يصورو
لحد ما بيوصل ل واحد لابس بدله واللي لابس بدله شافه واترعب ( يا عيني يابني هههههه دانت هتتفشخ ) والمقنع طلع سيف كتانة من الجراب بتاعه من جمبه وطعن بيه الشخص دا لحد ما السيف عدي من النحية التانية من الكرسي اللي هوا قاعد عليه وطلع يجري فتح شباك ونط منه علي الاردي الزراعية
ودي بتكون اول حدثة مباشرة ل المقنع عشان كان فيه تيم تصوير تابع ل قناة مش مشهورة ريحين سورو ف اسيط عن موضوع وشافوه وفتحو تصور

بعد المغرب عند ياكوزا و رودي ياكوزا لسة داخل الشقة ورودي بتتشعلق ف رقبته زي العيال الصغيرة
رودي : انت وحش عشان سبتني ومشيت منغير ما ابوسك
عبده : لا يا شيخة طيب تعالي بوسي
رودي : بتتشعلق ف شفيفه ومش بتسبه
ياكوزا : كسمك انتي ضربة حاجا صح
رودي : ( وهيا بتبوسه ) لا و****
وبتكمل بوس وهوا ايده بتسرح تخلعها التيشرت اللي هيا لبساه وتلعب ف بزازها لحد ما تسيح اكتر ويفلت من شفايفها اللي زي الكرز ويروح زانقها ف الحيطا وهيا اقصر منه ويفضل يلحس ويمص ف بزازها ويبدل بين دا ودا لحد ما تفرهض منيه علي الاخر ويسحبها لحد الاوضة بتعته
ياكوزا : ( بكل هيجان ) انتي عرفة ايه اللي هيحص ف الاوضة دي دلوقتي
رودي : مش عايزا اعرف عيزا اشوف
وينيمها علي السرير ويفضل يبوس فيها وينزل ب شفيفه ولسانه علي كل حتا ف جسمها لحد ما يوس ل كسها ويفدل يلحس وينيك ب لسانه ويشفت لحد ما تترعش وتجيب شهوتها يقوم يفك بنطلونه ويخلع التيشرت اللي مخلي قسمه متقس من تحته واخد من ميتها ويبل زبره ورشقو مرة وحدة فيها
رودي : احححححححح يخربيييتك هاموت
ياكوزا : بس يا متناكة مس معش نفسك غير نيك تاني
رودي : حاضر يا سيدي اااه اااااههه اووفف نيك نيك تاني
وعبده بيحرك زبه بسرعة شوية لعد ما كسها بستوعب وبفضل ينيك اسرع لحد ما يحس انه هايجيب يهدي قوي ويغير الوضع ل الدوج ويدخل زبه ل الاخر ورودي بتموت من الهياجان ويفضل ينيك وينزل يبوس كل حتا ف وشها لحد ما بينزلهم جوا
رودي : اححححححح ااااه اووف اااي يخربيتك سخن سخن بيحرق يا عبده
ويدخلو يستحمو ويفضل يبعبص فيها ويشمطها سبنكات حد ما يلبسو ويطلعو
رودي : بس بقي كفاية طيزي وجعتني بقي
ياكوزا : ماشي يا بطل بس اعملي حسابك هنروح نتغدي عند شريف ولبني انهردا
رودي : يا ساتر علي القرف
ياكوزا : صحيح و**** دا شريف دا لزج فشخ بحس انه يبقي الصفار بتاع البيضة عرفاه
رودي : عرفاه
وبيلبسو وينزلو ريكبو عربية عبده ويروحو بيت شريف اللي هوا عبده اتربي فيه
وبعد الاكل وشوية رغي بضين عبده حس ان بضانه خلاص بقي ما بعد المستوي ب شوية ف قام دخل الحمام وطلع يتسعب علي الامكتب بتاع شريف وحط فلاشة ف اللاب وسحبها تاني ونزل منغير ما حد يحس ونزل خد رودي ومشي عادي جدا الي مش عادي ان في حد كان مراقبهم وماشي وراهم ف الخفي لحد ما ياكوزا خد باله من كدا ودخل بنزينا عشان يفول
ياكوزا : رودي اقفلي العربية وخليكي هنا متتحركيش غير لما ارجع
وخد باله ان اللي بيراقبهم دخل وراه الحمام الرجالي بتاع البنزينة وعبده دخل الكبينة رقم 6 والشخص دا فتح باب كبينة رقم 6 ملاقاش عبده وطلع مسدس ب كاتم صوت من جمبه وبقي يفتح الكباين زي المجنون بيضور علي عبده
ياكوزا : ( من ورا الشخص ) بتضور عليا صح
ولف 360 ف الهوا وضرب الشخص دا ب الرجل ب صدره وقع ف كبينة الكمام والمسدس وقع ياكوزا طلع حاجا نم جيبه زي الحبل البلاستك رفيع ولفه علي رقبت الشخص وخنقه
ياكوزا : مين اللي بعتك
الشخص : .......
ياكوزا : مين اللي بعتك !
الشخص : .....
ياكوزا شد الحبل البلاستك كسر الحنجرة بتاعة الشخص دا وسابه وطلع ب المسدس سبت كل اللي ف المكان وخد جهازالتسجيل و الهارد دسك بتاع البنزينة وخد العربية وطلع يجري وهما ف اللسكة
رودي : فهمني دلوقتي ايه اللي بيحصل والا....
ياكوزا : ( ضرب فرامل مرة وحدة ) والا ايه يا رودي ( وبيبص ب نظرة مرعبة فشخ )
رودي : ( بتوتر وخوف ) و و والا ااا
ياكوزا : عايزا تفهمي لما نروح هفهمك كل حاجا

ف مقر اجتمعات الجروتشي

شخص 1 : دلوقتي احنا متاكدين ان b 1 و b 2 مش المقنع داكان قدامي لما المقنع كان ف البث المباشر
شخص 2 : اتفق مع كلامك جدا
شخص 3 : صحيح مستحيل يكون ف مكانين ف نفس الوقت

ف مقر الانتربول

مارك : جاتنا فيديوهات ان المقنع ظهر في قطار مصري و قتل شخص واختفا يالا خيبة املي في افضل فريق ف الانتربول المصري لا نعلم الا اسم المقتول
جسي : معلومة من الممكن ان تكون وسال الاعلام قد وصلت لها قبلنا اعلم ما ستقول ولاكن المقنع مثل الضباب ياتي من العدم ويختفي حيث العدم
مارك : اجمعي لي اكب قدر من المعلومات عن كل ركاب ذالك القطار و جميع المحطاط التلي توقف بها واقرب كافيرات ف المحطات المحتمل ذهاب المقنع اليها فا ان قتله اصبح نوع من انواع الشرف لدي القتلا الماجورين

ف بيت عبده

رودي : انت بتهزر صح يعني ايه
ياكوزا : مش فاهم ايه الغريب... انا المقنع

بوم نهاية الجزء الرابع عشان تعبت من كتر الكتابة انا بقالي يومين منمتش عشان اكتبلك الجزء دا يا ايها القارع الطيف جدا الذيذ جدا فا اعمل لايك يشجعني اكتب اسرع واكتبلي رايك ف الكومنت سلام



هلا بيكو ولكم باك

لا لا شتيمة من الاول مش هينفع ف الاول انا اسف علي اتاخير بس زي ما انتو عرفين اني هكر وسخ فا كنت بقلب علي الدارك ويب علي حاجا شمال كدا زيي فا لبست ف فيرس فدية وللي ميعرفش ما هوا فيرس الفدية اصدقائي الصغار هوا فيرس بقفل كل الملفات اللي علي الجهاز ويسبلي لينك اتواصل مع الهكر اللي عمل كدا وادفعله فلوس عشان يفكلي الملفات وطبعة عشان انا بخاف علي المنتدي لحسن يقفل بسبب جهازي ويتقفل فا قفلت الجهاز وفصلته عن النت لحد ما نضفته من الفيرس وخلاص اديني بكتبلكو الجزء الخامس اللي هوا اصلا كان مكتوب هوا والسلسلة التانية من الثانوية يا بطل واتمسحو مع تنضيف الجهاز بس كدا يلا بينا


وقفنا ف الجزء اللي فات علي


رودي : انت بتهزر صح يعني ايه

ياكوزا : مش فاهم ايه الغريب... انا المقنع


الجزء الخامس


رودي : انت بتهزر صح يعني ايه

ياكوزا : مش فاهم ايه الغريب... انا المقنع

رودي : مالك بتتكلم ب برود كدا ليه يعني انا عايشة مع قاتل؟!

ياكوزا : لا يروح امك انتي عايشة مع المطهر البينضف المجتمع من اوساخهه

رودي : ......

ياكوزا : (بزعيق) ساكتة ليه هااا ما تردي علية انتي شيفاني ايه قتال قتلة ولا شخص مجنون ولا ايه

رودي : .....

ياكوزا : (بزعيق اكتر)سكتا ليه !

رودي : ( بعياط ) انا اسفة (عياط)

عبده استوعب هنا انه رعبها وخدها ف حضنه وقعد علي كنبة الانتريه

ياكوزا : ( بهدوء ) هوا مش انا سالتك

رودي : .... انا خ خ خيفة

ياكوزا : مني ..صح

رودي : لا عليك هنعمل ايه لو حد عرف انك...

ياكوزا : مش فرقة كتير كسمها ف طيزها موتا ولا اكتر

رودي : ( بفزعة) بعيد الشر عليك يعني هوا انا مش فرقة معاك تموت وتسبني !

رودي : طيب اعيش ازاي من بعدك يا عبده ( وفتحت ف العياط )

ياكوزا : طيب خلاص خلاص متعيطيش

رودي : مش هعيط لو خلتني ابقي معاكو

ياكوزا : نعم يختي

رودي : دا اللي عندي ( ب طفولة )

ياكوزا : ......

رودي : ساكت ليه ما ترد

ياكوزا : لازم تعرفي شوية حاجات قبل ما اوافق

رودي : اممممم ايه هيا

ياكوزا : اولا انتي مش قد الشغل دا ثانية انتي لسة ضعيفة ثالثة...

رودي : استني بس يابو ثالثة انت هوا لما انت المقنع مين اللي ضرب علينا نار قدام الكلوب ؟

ياكوزا : شخص شغال معايا وهبقي اعرفك عليه حاجا بقي مهمة انتي مش بتعرفي تستعملي السيوف ولازم تتعلميها بكل انوعها و التخفي وفنون النينجا ومعرفة الظل مش عندك

رودي : معلش ثواني بس هوا انت اتعلمت كل دا امتا

ياكوزا : رودي فتحي مخك معايا ونبي انتي نسية الشاريحة اللي مزروعة ف مخي مهو الجماعة محملة عليها كل الفنون القتالية الموجودة و المحظورة وانا ضفت فيها حجات جديدة

رودي : اهاا تمام فهمت كدا طيب ودا هياخد قد ايه وقت

ياكوزا : يعني هما دربو الشريحة علي الحجات دي ف 6شهور ف جسم قبل جسمي دا وبعد كدا نقلو الشريحة ل جسمي وعمل مسح ل ذكرايات التدريب بس انا قدرت اجيبها انتي مش فهم صح هفهمك


--------- فلاش باك ---------


شخص عريان تمامة واقف ف غرفة فاضية وبيظهر ن تحت الارض عمدان طولها 80 سنتي وفي صوت بيتكلم

الصوت : كود 47 يستعد تدريب النورس رقم 12

الشخص دا بيجري يقف علي عمود من العمدان برجل وحدة وفي نجوم نينجا بتطلع من الحيطان وبتطير نيحت الشخص وهوا بيتفداها بكل سلاسة وعمال يتشقلب وينط من عمود ل التاني

الصوت : برافو 47 تمرين باركور رقم 10

وبيختفي كل حجا ف الاوضة بتطلع من الحيطان زي حاجات خاصة ب الباركور والشخص بيجري وتشعلق ويتشقلب ( بص افتح اي فيديو باركور من علي اليوتيوب وهتفهم)

الصوت : برافو 47

ويتسرب غاز من انابيب التهوة وبغمي علي الشخص وبيخش ناس تشيله وتنقله ل اوضة عمليات و بيتم استئصال الشريحة منه وبينقلوه ل مخ عبده ( ياكوزا ) وبينقلو شريحة تاني من شخص تاني ل اخوه عبده ف التصنيع b2


-------- باك من الفلاش باك ---------


رودي : اها كدا فهمت الموضوع بس ثنية

ياكوزا : ايه تاني؟

رودي : انا هتدرب امتا وفين

ياكوزا : من بكرا لو متاكدا انك عايزة تبقي معاية

رودي : ( بتحمس ) ايوا متاكدا جدا جدا

ياكوزا : طيب اديني دقيقة

راح ياكوزا اتكلم ف الفون شوية ورجع

ياكوزا : طيب يلا بينا

رودي : فين انت عارف الساعة كام

ياكوزا : ناوية تيجي ولا ايه

رودي : خلاص جيه

دخل ياكوزا داس علي قطعة باركه بتحت حيطة ف جمب اوضة النوم وسحب منها 20 الف وبندقية خرطوش pump 870 ونزلو ركبو عربية ياكوزا

رودي : ايه الي انت جيبه دا هوا احنا هنحارب

ياكوزا : هنحرب ب حتة خرطوش انتي غلبانة ل الدرجة دي ؟

رودي : ليه يا عم امال لو هتحارب هتحارب ب ايه

ياكوزا : هحارب ب دا ( بيشارو علي زبه )

رودي : انت سافل علي فكرة

وطلع ب العربية علي محطة بنزين ونزل القزاز

ياكوزا : فول واديني جركن 5 لتر من عندك

الشخص : تمام حاضر

رودي : بنزين زيادة ليه هوا احنا مسفرين ف حتة ؟

ياكوزا : ابوس ايديك بطلي رغي واسترخي شوية احنا لسا عندنا مشوار علي سيوة كمان شوية

رودي : سيوة ؟ قصدك واحة سيوة ؟

ياكوزا : ايوا

سكتت رودي و الراجل بتاع البنزينة وصل ومعاه الجركن

الراجل : اتفضل

ياكوزا : حطه ف شنطة العربية

وفتحله الشطنة والراجل حط الجركن ورجع يحاسب ياكوزا

ياكوزا : كام ؟

الراجل : 320

ياكوزا : خد دول 400 وخلي الباقي

وقفل القزاز ومشي ب العربية وطلع علي هايبر من اللي علي الطريق الصحراوي

ياكوزا : لو حبة تنزلي ل الحمام فا بسرعة عشان لو مسكت الطريق مش هوقف غير لما نوصل

نزلت رودي دخلت الحمام ودخل ياكوزا جاب معلبات زي فول و بيف وسناكس وببسي وعصاير وحجات تاني ورجع هوا ورودي علي العربية وطلع علي سيوة

بعد نص المسابة تقريب كانت الساعة حوالي 3:30

ياكوزا : لو نعسانة ارجعي الكتبة نامي شوية

رودي : طيب وانت

ياكوزا : لا لما نوصل هبقي انام

رودي : يبقي انا كمان مش هنام

ياكوزا : يعني انتي عايزة ايه دلوقتي

رودي : ننام سوي علي الاقل نريح شوية

ياكوزا : اللي هوا ازاي هنام فين

رودي : يا سيدي وافق انت بس

ياكوزا : ماشي موافق

وركن ب العربي ف الصحرة ل جوا شوية وقفها تمام

ياكوزا : ها هنام ازاي

رودي : ارجع نام علي ضهرك ف الكنب اللي ورا

ياكوزا : ماشي ( وعمل زي ما قاليت )

روجعة رودي نامت ف حضنه وهيا نيمة من فوق وهوا حضنها

ياكوزا : حلوة النومة دي ( وبسها ونامو لحد الصبح )

الساعة 6:00 الصبح ياكوزا صحي وضور العربية واتحرك ووصل ل سيوة

ياكوزا : رودي رودي اصحي وصلنا

رودي : (وهيا بتفوق) ايه دا ازاي

ياكوزا : ازاي ايه

رودي : انا كنت حضناك يعني لو اتحركت هحس !

ياكوزا : انتي نسيتي ( وبيطلعلها قناع المقنع )

رودي : نسيت حبيبي عفريت

ودخلو اللوبي بتاع الاوتيل

الاستقبال : عبدالعزيز بيه نورت مكانك يا فندم

ياكوزا : ازيك يا ايمن عامل ايه و الشغل ماشي ازاي ؟

ايمن ( الاستقبال ) : كله تمام يا فندم ماعداا

ياكوزا : قول معادا ايه

ايمن : الفوج الروسي بتوع كل سنة خلصو مخزون التكيلة وعملين مشكلة وطلبين حضرتك

ياكوزا : ماشي ماشي لما اصحي عشان تعبان شوية من المشوار دي ( بيشاور علي رودي ) رودي هانم صحبتي

ايمن : (من تحت ضرسه ) اهلا وسهلا يا هانم

ياكوزا : ابعت حد يروق وينضف السويت لحد ما افطر

وسحب رودي ودخل المطعم ( ثواني اوصفلكو الاوتيل هوا مسحته 2000 متر وفيه 150 اوضة ومطعم وسكن للامن وجراج ومتحوط ب سور ارتفاعه 3 متر ) وبعد ما مخلو المطعم لمح حسام ونده عليه وحسام جيه وقال

حسام : اهلاااا عاش من شافك بقي كدا يا واطي تسيب علية المكان كله كدا من غير ما تسال

ياكوزا : مخلاص ب كسمك ما انت بتلهف 20الف كل شهر

حسام :(وهوا بيضحك ) ماشي يا خول

ياكوزا : نسيت اعرفك علي رودي صحبتي

حسام سلم عليها وباس ايدها وقلهة

حسام : اهلا وسهلة يا موزموزيل ( ب الفرنسي طبعا )

ياكوزا فك اديهم من بعض

ياكوزا : بقلك صحبتي مش جاين نشقط زبون غور ياض هتلنا فطار ...اقلك روح العب يلا يلا جدع ابني حبيبي عشان اجبلك لعبة روح روح غور ف دهية

حسام مشي وهوا بيضحك

رودي : هوا انتو متعودين علي كدا علي طول

ياكوزا : لا انا و حسام كنا بنستبقل بعض ب الضرب احيانة

وخلصو الفطار وطلعو السويت الملكي بتاع ياكوزا وهوا دخل ياخد دش من الحر و المشوار ورودي اتسحت ودخلت وراه

رودي : اليفلك ضهرك ؟

ياكوزا : لاليفيلي دا

وسحبها بسها بوسة طويلة وسخنة لمدة 5 دقايق و الدش الدافي شغال ولبسها كله اتبل ونزلها تمص زبره

ياكوزا : ابلعي دا يا وسخة

رودي : حاضر يا سيدي

وبدات ف المص و اللحس من الراس لح البيوض وترجع تطلع تاني وتبوس الراس وتلحسها وترجع تتف علي وتغرقه وتلحس تاني

ياكوزا : كملي يا كسمك دانتي هتتشرمي

رودي : ااااه ايو انا عايزة اتشرم من كتر النيك

ياكوزا بيقومها وبيدي قلم ( تعيش تحلف بيه )

ياكوزا : قدامي يا شرموطة (ويشدها من شعرها لحد السرير)

ورماها عليه ونزل فيها بوس وعض خفيف ف شفايفها

رودي : امممممم اااه فففف ب براحة

وهوا مش سامع وقلبها علي بطنها ويمزق البنطلون الفيزون اللي هيا كانت لبساه من علي طيزها وبرزعا سبانك ورا التاني

رودي : احححححح هاموتتتت

ياكوزا : مالك يا وسخة عيزة تاني

رودي : لا لا بيوجع ( رزعها سبانك تاني )

رودي : اححححح اااه

ياكوزا : عجبك

رودي : احححح ااااه ايوا اوي

بينزل ياكوزا يحط وشه ف كس رودي ويلحس فيه ب شراهة ويبوس فيه ويبدل بين الشفة دي ودي ويعض الزنبور علي خفيف ويقوم يمسك زبره اللي بقي زي المسلح وعروقه النفرة ويكبسه ف كسها مرة وحدة

رودي : اااااااااااهه اااااي اه ااه

ياكوزا : اخرسي يا متناكة ( ويرزع فيها بكل قوة )

رودي : ااااه ايوا انا متنكتك شرموطة الوسخة بتعتك افشخن ونكني

ياكوزا : وحيات امك ا اخليك مش عرفة تمشي (وفضل ينيك في ها اكتر من نص ساعة واكتر من وضع لحد مجبهم علي علي خرم طيزها )

ودخلو خدو دش سرع بس مخليش من البعبصة و التقفيش و البوس وخرجو لبسو ونامو شوية


ف مقر الانتربول


ديف ( وصف ديف قصير واقرع نص لبة وبكرش سنه 39 بشتغل هكر تابع ل الانتبول )
ديف يبحاول ب كل جهده انه يوصل ل مكان سابت ل الهكر اللي بيهكرلهم السستم ( شيفك يا عم حناكة مش اللي ف بالك ) وبقي يشد ف شعره من اللي هوا بيعمله ويفشل

مارك : مرحبا يا ايها الاصلع اللعين هل وصلت ل مكان الملعون المصري

ديف : تهذب وانت تحادثني ولا لم اصل بعد الي مكان المصري اللعين

مارك بيسبه ويمشي


ف بيت اهل عبده


لبني : طيب انت بتدور علي ايه وانا اسعدك
شريف : ( وهوا متعصب ) بدور علي ملف كان ف اللابتوب مش لاقيه مين من الخدم دخل المكتب هنا
لبني : محدش
شريف : اللي هوا ازاي .. ما انتي فهميني ازاي ملف موجود علي اللابتوب بتاعي وفجاة يختفي وفيه اكتر من سستم دولة بيامنوه
لبني : ( بتحاول تداري حاجا ) طيب ما ما تلاقي حد من من الخدم
شريف : ( باستعجاب ) مانتي لسة قيلالي محدش ؟
لبني : (بتحاول تمسك نفسها ) يوه يا شريف هوا انا كميرة مرقبة يعنيي متلاقي حد دخل نضف منغير ما انا اقله
شريف : ( بعدم اقتناع ) ماشي ماشي ... روحي اسالي الخدم مين اخر وحدة دخلت هنا
لبني : ماشي



ف مقر المخبرات المصرية



ف اوضة عمليات القطاع الرقمي
شخص 1 : وايه العمل دلوقتي
شخص 2 : ولا حاجا هنسبهم يخلصو علي بعض ونلم اللي يفضل عايش
شخص 1 : بس دا مكنش اتفقنة
شخص 3 : ومن امتا واحنا بنتفق مع المجرمين مش عشان قعد قدام كمبيوتر يبقي مش مجرم
شخص 2 : صح حضرتك
شخص 1 : بس ...
شخص 3 : مافيش بس نفذ الامر يا سيادة اللواء
شخص 1 : تمام يا فندم ( وسبهم و مشي )



ف السويت عند رودي وياكوزا وهما نيمين الباب بيتفتح براحة ودخل د بيتسحب ويكوزا بيسحب عليه مسدس من تحت المخدة مين بقي الشخص دا (ايوا زي ما انت فهمت )

هنشوف ف الجزء اللي جاي مين الناس اللي كانت ف اوضة العمليات وهل الانتربول هيوص للي بيخترقلهم السستم ومين اللي مسح المرف من لابتوب شريف وليه لبني كانت قلقانة متنسوش ريكم ف الجزء ونقدك يهمني كدا ويلا سلام
 
  • عجبني
التفاعلات: الاشقر
علولوووووو الفخم نزل الساحة كل يركن ع جنب برح
 
  • حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky
  • عجبني
التفاعلات: Alkn Drakol2
عاشش يسطا مع ان في حاجات كتير لسه مش معروفه بس انا شايف انها بدايه حلوه
 
  • حبيته
التفاعلات: Ali-elshoky

قبل اي حاجا هلا بيكو من جديد ف قصة جديد من كتابتي و اتمني القصة تعجبكو قصة ابن الوزير​

القصة ليها علاقة ب قصة الثانوية يا بطل​

يلا نبدا​


الفكرة من الجنون هوا انك تكون مش متوقع ومش ممكن تخطر حاجا انت بتعملها علي بال حد بس الجنان برضو ليه حدود والا الجنان هيسيطر عليك وسعتها انت نفسك مش هتعرف انت بتعمل ايه

الجزء الاول

ع البار بتاع النايتكلاب بتاع عبده الوزير
عبده : علي فكرة انتي مكبرة الموضوع فشخ ( وصف عبده جسمه مقسم و رابط شعره من ورا زي الذنب و عنده ويشوم كتر ف جسمه )
رودي صحبة عبده : علي فكرة انت بتستهبل يعني اجيبك من شوية زانق وحدة ف الحمام وتقلي مكبرة الموضوع
عبد : ( ب حدة ) فكك من الرغي الكتير والا مش هتعرفيني تاني
رودي : ( ب خوف ) م م م ماشي
عبده راح نحية المنطق ةباع الرقص وبيلاغي وحدة من اللي وقفين وبيرقص معاها
عند رودي ف واحد داخل من باب النايت وبيضور عليها وراح نحيتها وبيشدها من ايدها
رودي : انت ايه مش بتفهم هوا ب العفية
الشخص : هتيجي معايا يا اما هقتلك دلوقتي
عبده راح نحيتهم وشد رودي من ايده ومسك الشخص من لبسه
عبده : انت فاكر نفسك ايه عشان تخش هنا وكمان بتسحب صحبتي
الشخص زق عبده
الشخص : بس يا بابا بس يا حبيبي
عبده : ابوك ف البيت زنمانه بينيك امك ولا اختك رودي مش هتمشي من هنا
الشخص ضرب عبدا ب البونية وعبده مسك قزازة من علي البار ورزعها علي دماغ الشخص ووحاد جه مسك عبده من ضهره وعبده رجع ب ضهرخ لحد الحيطة وخبط نفسه ب اللي مسكه وسعتا ايد اللي مسكه فلتت وعبده ضربه ب البونية وحدفه ل مرسي صاحبه
عبده : استلم يا مرسي
مرسي : علم يا صاحب ( ونزل ضرب ف الواد التاني )
عبده : تمام يا جدعان تيم بنكش
وجه الجردات ورمو الشخصين برا النايتكلاب وعبده بيكمل سهر هوا و رودي ومرسي و اصحابهم لحد الساعة 4 بليل بعد ما الكل مشي
عبده : هاتيجي معايا البيت ولا ايه
رودي : هاجي معاك طبعا
ركبت رودي و عبده عربية عبده وطلعو علي شقة عبده اللي في مدينتيو بعد ما دخلو راح مسك رودي من شعرها
عبده : تعرفي الواد اللي جه البار دا منين
رودي : دا داد دا يبقي ابن عمتي وكنا مخطوبين .
عبده : ها كملي
رودي : ولما حاول يغتصبني ومنعته وقلت ل ابويا مسدقنيش وضربوني عشان فكرني بتبلي عليه عشان منتجوزش وسعتها هربت واتعرفت عليك
عبده ساب شعرها
عبده : الفيلم القديم دا مش واكل معايا
رودي : رتني كنت مت وانا بهرب عشان معرفكش
عبده : وتموتي ليه
رودي : عشان معش مع واحد زيك مش بيحبني كل اللي عيزه سكس و بس
عبده : ( بهدوء ) علفكر لو مش بحبك مكنتش عملت معاكي حاجا ولما سالتك كنت حسيت اني بتقرتص وان اللي بحبها بتعرف حد عليا
رودي : ( وهيا بتعيط ) بجد بجد يا عبده بتحبني
عبده قوم رودي من علي الارض عشان كانت وقعت لما ساب شعرها وبيحضنها
عبده : انا بحبك يا رودي وبدا ف مص شفايفه
رودي : امممم يخربيتك انت مش بتتعب من الشرب
عبده : لا مش بشبع منك
وفضل يمص ف شفايفها وايده بتلعب ف كسها من علي الهدوم لحد ما رودي بدات تترعش ورجليها تفتح و تقفل علي ايده
رودي : ااااه احححححح ااااه يخربيتك انا بجيب اففففف
عبده قعد علي الكنبة بتاعة الانتريه ورودي نزلتله البنطلون و البوكسر وبدات تمص ف زبه وهيا قعدا عند رجليه وطلع لحد الراس وتنزل تبوس و تلعس لحد البيوض
رودي : اممممممممممممم اعكعاكعاكع انت لسة مجبتش ليه
عبده قام نيم رودي علي الكنبة وخلعها كل لبسها وهيا مستسلما خالص ونزل يلحس كسها وبدا ف بوس ف شفايف كسها ويمس زنبورها ويدخل لسانه ف كسها
رودي : اححححححح اااههه حرام عليك بقي دخله ونكني وريحني هااموتتت
عبده قام رفع رجلين رودي علي كتافه ودخل زبره كله مرا وحدة
رودي : اااااه نكني نكني يا عبده متعني يا رجلي اححححح
وبدا ف الترزيع ف كس رودي ويبيل يبوسها ويمص شفايفها ويلعب بزازها وشوية وغير الوضع ل الدوجي وبدا يشد شعر رودي لورا براحة ويبوس ف رقبتها ويرزع ف كسها لحد ما جاب لبنه فيها ونامو زي مهما من التعب

ف مقر عصابة الجروتشي ( عصابة خيالية طبعة )

شخص 1 : مية مرة قلتلكو لازم نخلص من بي 2 وانت مسمعتوليش
شخص 2 : بلاش الجو بتاع النسوان الوسخة اللي انتي عملاه دا
شخص 3 : انتو بجد اغبية ما الشرايح بتاعة بي 2 و بي 1 مستقرين علي الشاشات قدامكو اهو
شخص 2 : علي فكرا بقي انا كدا متطمن فشخ عشان النظام التحكم ف الشرايح لسة مستقر ومافيش اي ادراك من بي 1 و 2 ب انهم مصنوعين ومش مولودين
شخص 1 : علي فكرا انا خايفة عشان مراكز الادراك ف مخ الاتنين بدات تتطور فشخ ودا معناه ان اللنظام الشريحة ممكن يتواصل مع كل واحد فيهم
شخص 2 : كدا دي هتبقي مشكلة
شخص 3 : ولا مشكلة ولا حاجا هنشغل نظام التدمير الزاتي
شخص 1و2 : صح يا ريس

ف بيت اهل عبده

شخص 1 ( هيا اللي كانت ف المقر بتاع العصابة ) : هوا عبده مرجعش ليه لحد دلوقتي
شخص 3 : مانتي عرفة يا لبني ان عبده زمانه مع اي بنت ف شقة مدنتي
لبني : يا شريف مهو دا ممكن يكون فيه خطور علي المشروع كله
شريف : يا لبني يا حبيبتي انتي خيفة ليه انا و عايز اتحكم ف الشريحة واخليه يوقف اللي هوا بيعمله دلوقتي ويجي لحد هنا ملط هعملها بس انا سيبه بيتصرف ب طبيعية

تاني يوم الصبح عند عبده

عبده صحي وهوا نايم جمب رودي علي الكنبة وهما ملط من امبارح وشال ايد رودي اللي كانت حضناه وبيصحي رودي عشان يستحمو من ريحة اللبن و العرق
عبده : رودي .. رودي قومي عشان ناخد دش
رودي : (وهيا نيمة ) سبني نيمة شوي يا عبده ..جسمي متكسر من امبارح
عبده شالها ودخل الحمام وحطها ف البانيو فتح عليها المية الدافية
رودي ( وهيا بتفوق ) خلاص خلاص صحيت
استحمة عبده و رودي ولبسه وطلعو عبده مسك اللاب بتاعه وبدا شغل
رودي : لسة بلرضو مش عارف توصل ل بي 1
عبده : لسة مش عارف اركب سستم التحكم ف الشرايح اللي عمله التنظيم
رودي : طيب لو التنظيم عرف هيعمل ايه
عبده : معايا انا او مع الشريحة بتعتي مش هيعرف ل اني فصلته عن السستم وبحاول اوصل ل بي 1 عشان افصل شريحته هيا كمان
رودي : عبده هوا انت مامنلي علي كل الاسرار دي ليه
عبده : لو قلتلك اني بحبك وبثق فيكي انت بس معادا الكون كله مش هتسدقيني
رودي : بصراحة شخص خطر زيك ميتسدقش هههههه
عبده : ههههه
عبده ( وهوا شغال علي اللابتوب ) : المشكلة ان انا مش عارف احدد مكنه
رودي : طيب ما تحط برنامج سحب البينات علي فلاشة وتحط الفلاشة ف اللاب بتاع ابوك وسحعتا تعرف تركب السيستم بتعهم
عبده : تسدقي فكرة جامدة
دخل عبده جاب فلاشة فاضية من درج ف المكتب اللي ف الاوضة بتعته وستطب برنامج سحب البينات عليها
عبده : بيبي انا خلصت وهروح البيت التاني شوية و راجع انتي هتروحي مشاوير
رودي : لا معنديش مشاوير يا بيبي
عبده خد بوسة منها ونزل ركب عربيتع وراح الفيلة اللي فيها اعضاء التنظيم اللي عملين اهله و اول ما دخل
لبني : كنت فين يا زفت قلقتني عليك
هنا هتشوفو احلي تمثيل
عبده : معلش يا ماما كنت بايت عند صحبي عشان بذاكر .. هوا بابا فين عشان عيزه
لبني : عايز بابا ولا عايز مصلحة من بابا ... علي العموم هوا ف المكتب
عبده طلع المكتب بتاع ابوه ف الدور التاني ودخل
عبده : بابا كان في واحد اسمه مرتضي كان قبلني وقلي اقلك انه عمل اللي انتو متفقين عليه ومستنيك انهردا ف المكسب بتاعه
شريف : طيب يا عبده انت كنت عايز حاجا عشان انا نازل دلوقتي
عبده : لا انا كنت جاي اقلك بس
شريف نزل من المكتب وعبده حط الفلاشة وسحبت المبينات و معلومات اللاب توب بتاع شريف ونزل ب السر مش تاني وراح ل رودي الشقة ودخل
رودي : هاا عملت ايه
عبده : جبت نسخة من جهاز شريف علي الفلاشة دي خدي بقي حاولي توصلي ل بي 1
رودي جابت اللابتوب وقعدت تخترق ف سستم التنظيم وبتحاول توصل ل سستم الشريحة بتاعة بي 1
رودي عبده تعالة بص مين بعت رسالة
عبده راح بص علي اللاب توب
عبده : احاااا جماعة ازيس
وهنا يكون الجزء الاول خلص اتمني يكون عجبكو و عارف انه صغير بس عشان اصلة تعبان ولسة هروح اشوف عندي اي مواد ملاحق ونعسان و الدنية مطلعة ميتيني واستنو الجزء الجاي كمان 3 ايام عشان تعرفو ايه دخل جماعة ازيس ب عبده و بي 1 ز تعرفو اكتر عن نظام الشرايح دا وفيه ايه بيحصل ويلا سلام
علوولو والعوده الجامده عاش يا اخو
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
عاش فشخ يا علولو واستمر يابشا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
شكلك ناوي علي حمدان
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
الغالي الى واحشنا وشكلك راجع بقصة جامدة جدا زى ما متعودين منك الجزء جامد اوى اوى وبيقول ان القصة هتبقى جامدة جدا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
علوولو والعوده الجامده عاش يا اخو
اخويا اللي مظبطني مانا لما اسمع كلام حلو من واحد كاتب قصص جامد زيك لازم معنوياتي ترتفع
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: ناقد بناء و Le loup
اخويا اللي مظبطني مانا لما اسمع كلام حلو من واحد كاتب قصص جامد زيك لازم معنوياتي ترتفع
اخويا علولو الجامد ❤️
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
بدايه جامده واتمنى ان تستمر على نفس المنوال
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
اوبا لا لا ده احنا بنطور بقا عاش يسطا كمل وربنا معاك ان شاء **** وكل حاجة تتحل ♥️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
**** معاك ياحب وان شاء **** خير وركز في الامتحانات وخلص وبعد كدة ابقي تعالي كمل كتابة براحتك يغالي♥️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
والجزء دمار الدمار وشكل فيه ضرب للركب قدام🔥♥️
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
بداية مبشره
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
تم أضافة الجزء الثاني
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: برنس الكون، ناقد بناء و Ali-elshoky
حلوة اووووووي
تسلم ايدك
منتظر جديدك بكل شوق وياريت متتاخريش علينا
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky و ناقد بناء
عاااااش يا نجم النجوم الجزء جامد بس قصير شويه وياريت مش تتاخر علينا عشان بتوحشنا بسرعه
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Ali-elshoky و ناقد بناء
كويس بس كله غلطات املائية
 
  • حبيته
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء و Ali-elshoky
كويس بس كله غلطات املائية
انا كتبت ف نص ساعة قبل ما انزل الامتحان فا ملحقتش ابص علي اي غلطة ف الكتابة انا نزلته كدا عشان انا غبيبت كتير عن القصة
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%