NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

Qwertyugfdds

نسوانجى مبتدأ
عضو
توجه جنسي
انجذب للذكور
انا ام زوجي متوفي وابني تزوج وسكن عندي وصدرة اسمع مع زوجته حرك الجنس عندي ابغى طريقهً اخليها يجامعني

• عجبني
التفاعلات: Hamade96, نفسي انيك اختي في طيزها, صعيدي هايج و شخص آخر
انا ام زوجي متوفي وابني تزوج وسكن عندي وصدرة اسمع مع زوجته حرك الجنس عندي ابغى طريقهً اخليها يجامعني
تعالي خاااااص

بلاش المحارم
الرجاله كتير
تزوجى او ارتبطى بحد ثقه

• عجبني
التفاعلات: اسنانجي، Zezo1980 و Elbobelbob
اتزوجي وارتبطي بلا محارم وبلا متخسري ابنك وحياتك

العديد عن ابنك اتجوزي صاحبي حد ثقه بلاش ابنك هتندمي

اتجوزي احسن ولابش تبقي الحما العقربه

أنا موجود اشبع رغباتك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتخربي حياتك وحياة ابنك حرفيا وهتعيشوا في احساس مستمر من الذنب والندم وممكن يبعد في النهايه عنك علشان يبدأ من جديد لو ده حصل
يبقا ليه تزوجي والزواج حلال وهتوصلي فيه للي عايزاه برضوا

ابني رافض اتزوج عشان الورث يقول عماني بيطلعوك منه والرجال الي برا اخاف انفضح مدريً مننا ابعد الفكره عن راسي

ليه الهبل ده ليه تدمري ابنك شوفي حل واتجوزي وفوقي انتي ام وعمرك مش صغير على المراهقه دي

اوعك ثم اوعك ثم اوعك انتي هتخربي حياتك وتكرهي نفسك عشان متعت 10 دقايق وهتخربي اجمل علاقه ليك فحياتك الي هيا الي بينك وبين ابنك

حصل معايا انا وخالتى متعه لاتوصف
حاولى وانتى نايمة يشوف صدرك بره القميص مرة تانية وانتو لوحدكم اقعدى عالكرسى ومن غير اندر تعمدى يشوف كسك هتحسى باثارة غير عادية وهو هيهيج عليكى جداااا
لو بتشربى خاولى تسكرى معاه وترقصى له بقلة ادب هيحصل بينكم

بلاش المحاارم
الرجاله كتير
تزوجى او ارتبطى بحد ثقه
وانتو فالبيت لوحدكم اعملى نفسك بتفرفشى وارقصى بجلابية شفافة او قميص جرىء وحاولى صدرك يطلع وانتى بتوطى واعملى مش واخدة بالك
لو فى ويسكى او فودكا او حشيش الموضوع هيبقى سهل وخصوصا لو حس انك سكرانه مش هيخاف يقفش لك صدرك

ابني رافض اتزوج عشان الورث يقول عماني بيطلعوك منه والرجال الي برا اخاف انفضح مدريً مننا ابعد الفكره عن راسي
تزوجي مسيار

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%