NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

إزاي أقنع مراتي تتناك في ظيزها

mido zan

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
ممكن أي حد عنده خبرة يقول لي إزاي أقنع مراتي إني أنيكها في طيزها.. هي رافضة الموضوع دا نهائي وبتقول لي حرام.. محدش عنده طريقة أقنعها بيها؟

• عجبني
التفاعلات: Jimmi
تعالي خاص

ما بلاش اصلا و الاحسن متناقش الكلام ده مش حلو ليك الكلام ده لان دى مراتك

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: $$$ الحكيم, فاشخ الديوثين, Masters dodo و شخص آخر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بلاش مع مراتك محبكتش يعني
انت ممكن تكتفي بالمداعبة او ادخال صباع او 2 بس متنيكهاش من طيزها بلاش طلما هي مش عايزه 👈👉
اتمتع بكسها بكل الاشكال يصاحبي وفكك من نيك طيزها خالث

بلاش مع مراتك لانها لو اتعودت عليه شهوتها هتزيد اكتر واسف في اللفظ ممكن تخونك مع اي حد

وبعدين ما تنيكها دوجي وبعبصها في طيزها مش لازم تدخلوا دوجي وانت ماسكها من شعرها وانت كدا تبقي برنس

بحسكوا بتتعاملوا مع حريمكوا انكوا شاقطينها من ااشارع جايب واحده تنكيها وخلاص

أول حاجة لازم تعرف السبب الحقيقي
هل عشان حرام فعلا، ولا عشان هي خايفة من الوجع، ولا حد فهمها ان له أضرار صحية على المدى القريب أو البعيد، ولا عشان هي شايفة ان الموضوع ممكن ما يبقى فيه نوع من التضحية فبتسأل تضحي ليه عشان خاطر انت اللي تنبسط
يعني ممكن ما يكونش حكاية حرام وحلال هي السبب الحقيقي، ممكن يكون سبب تاني، فهي بتستسهل تقولك حرام عشان عارفة انك ساعتها مش حتعرف تنطق
لو على حرام وحلال حاول تجيبلها فتوى بتقول انه مكروه بس، لكن مش حرام، وده عشان تبطل حجتها. وبعدها شوف حترحب ولا لا. ممكن تكون هي نفسها برضو تجرب حاجة جديدة بس خايفة، وساعتها حيبقى الموضوع سهل. كل الحكاية حتقرا معاها، سوا، عن الموضوع وازاي يبقى سهل وممتع للطرفين ومن غير ألم، بحيث تطمنها
أما لو هي مش عايزة أصلا، فالموضوع أصعب طبعا. بيتهيألي حيبقى عليك انك كل مرة تنيكها تديها بعبوص خفيف كده، وكل مرة تغوط بصباعك أكتر لجوا، بعد كده تخلي صباعك جوا مدة أطول، وهكذا
المهم ان الموضوع حياخد وقت. ممكن سنة كاملة مثلا لحد ما تقتنع
واوعى وإياك تعمل الموضوع غصب عنها

بحسكوا بتتعاملوا مع حريمكوا انكوا شاقطينها من ااشارع جايب واحده تنكيها وخلاص
هو لما يقول انه عايز ينيك مراته حلاله يبقى شاقطها من الشارع؟
يعني لو واحدة شاقطها من الشارع ينيكها من طيزها عادي، ومراته حلاله ما ينفعش؟
على فكرة اللي بتقوله ده هو اللي بيزود الخيانات الزوجية من الرجالة والستات
بتحطوا حاجز احترام وهمي في الجنس زي ما يكون الراجل المفروض مثلا يقولها: لو سمحتي يا مدام ممكن تفتحي رجلك؟!
الراجل ما بيلاقيش في مراته الخيالات بتاعته، فيكتئب وممكن توصل به انه يخونها فعلا
والست بتخاف جوزها يقول عليها شرموطة فتتظاهر بالاحترام وهي مكبوتة من جوا فما تستمتعش
عشان كده الست اللي بتخون جوزها بتقلبها مليطة مع اللي بتخون جوزها معاه، عشان عارفة انه كده كده شايفها شرموطة، فبتطلع كل الشرمطة اللي جواها، بدل ما تطلعها مع جوزها، وده ليه؟ عشان الناس اللي بيفكروا زيك كده!!

ممكن أي حد عنده خبرة يقول لي إزاي أقنع مراتي إني أنيكها في طيزها.. هي رافضة الموضوع دا نهائي وبتقول لي حرام.. محدش عنده طريقة أقنعها بيها؟
انا نكتها مرتين او تلاتة وماعاد ترضى
لماتكون جايتها الدورة وتهيجها ممكن فرشاية وبعدين
تدخل الراس بس بعدين كمان صارت تقول حرام
وتجيبو فايدها او تمها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%