NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه إدمان الجنس مناقشة من القلب ✌️✌️

غير كده بقا انا بحب السكس شات جدا وبيبقا عندي فضول اشوف الشخص اللي بكلمو وده مش عارف ابطلو بس مبعملش كده مع اي حد

وهى لو محترمة اللى داخلها المنتدى وانت لية بتدافع عنها لية
انا اسف لو بدخل بوص يا قلب اخوك انا يعني انا معرفش مدام دعاء خالص بس انت غبي حته لو كنت عايز او ينفع تكلمه فا انت اخترت اوسخ طريقه وثانيا احترم الناس وغير كده هي الست اوي اي حد هنا مش معني انو بيكلم في الجنس يبقا مش محترم زيك

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
انا اسف لو بدخل بوص يا قلب اخوك انا يعني انا معرفش مدام دعاء خالص بس انت غبي حته لو كنت عايز او ينفع تكلمه فا انت اخترت اوسخ طريقه وثانيا احترم الناس وغير كده هي الست اوي اي حد هنا مش معني انو بيكلم في الجنس يبقا مش محترم زيك
انا اسف مره تانيه لو بدخل @مدام دعاء

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء
انا اسف جدا وبعتذر على اى غلط او تجاوز منى
شكرا

• عجبني
التفاعلات: حنفي الونش و Y0unes
  • حبيته
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
شكرا

كدة أنت فعلا بقيت محترم .. وعفا اللله عما سلف .

الإعتذار من شيم الكبار 🌹

• عجبني
التفاعلات: MZO

إدمان الجنس

الإدمان الجنسي هو عدم القدرة على الاستمرار في الزواج الأحادي ، للحفاظ على عقل المرء ، لتجنب التفكير الجنسي ، وإقامة علاقات جنسية بغض النظر عن هوية الشريك إن المتعة من هذا النوع من العلاقات ليست حقيقية حقاً ، لكن الأشخاص الذين هم مدمنون على الجنس قد يكونون مدركين لحقيقة أنها متعة زائفة. وهنا بتكلم عن المتزوجين ولكن 👈
تقريبا جميع مدمني الجنس يشعرون بالذنب والعار ، ومشاعر العزلة القوية والوحدانية ، والشعور باليأس وفقدان الأمل ، والتعارض القيم والمعتقدات الشخصية.

وهنا سوف استعرض لكم انواع وأسباب كل منها علي حدا. 👈 والكلام موجهة للجميع رجل امرأة سنجل وايضا جميع الميول المختلفة ✌️✌️

1.استراق النظر والاستثارة.
وهنا ممكن استراق النظر الي امرأة في الشارع أو زميلة في الشغل أو زوجة في التواليت أو يوصل الامل الي الدياثة وأقصد استراق النظر الي الاخت أو الأم أو الأقارب الدرجة الأولى بمعني أدق المحاارم ✌️✌️
2. الافلام الإباحية.
وهنا مش هتكلم كتير عشان انا نفسي من مشاهدي الاباحية ويعترف بكدة 😊😊
3. الادمان الجنس عالانترنت:
وأقصد الجنس الشات والمواقع الجنسية وغرف المحادثات الخاصة (برايفت ).
4. العادة السرية:
لاتعليق. كلنا محدش سلم منها حتي انا ولو مرة في العمر مثلي ودي حقيقة ✌️✌️
5.العلاقة الجنسية المرتبطة بالمال:
وهنا اقصد الجنس من أجل المال. للجنسين
6.بصرحة حاجة مش هتتماشي مع قوانين المنتدى بس هي حاجة قذرة. وخلاص
ممكن نسميها. اسباب اخري اوكي ✌️✌️

🌹موضوع النقاش 🌹
كل واحد وواحدة تختار وتقول الطريقة الي مدمن بيها للجنس. ويقول فعلا لسة مكمل فيها. وهل لسة بيتمداى في الفعل في ضوء النقاط الي ذكرت في موضوع النقاش ✌️
ثانيا. الي عندة طرق للعلاج من مثل هذه النقاط يقترح الاقتراح مطلوب من من لهم تجربة البعد عن الأفعال ✌️✌️
ملحوظة كلامي ليس مبداء أو مصدر للمعلومة الخالية من العيوب والأخطاء رجاء. اقتبس الي شايفة صح وبس 💫💫

#Rooooody
كان عندي ادمان ل 2و3,وطبعا4 بس الفترة الاخيره بدأت استقر واحاول ابعد عن كده ....وفي نتيجة كويسةكويسة

شكرا
بالنسبة لي مسامحة ومش بشيل من حد. اهم حاجة الناس الي غلط في حقهم.

• عجبني
التفاعلات: MZO
تعالجت من هذا الادمان

إدمان الجنس

الإدمان الجنسي هو عدم القدرة على الاستمرار في الزواج الأحادي ، للحفاظ على عقل المرء ، لتجنب التفكير الجنسي ، وإقامة علاقات جنسية بغض النظر عن هوية الشريك إن المتعة من هذا النوع من العلاقات ليست حقيقية حقاً ، لكن الأشخاص الذين هم مدمنون على الجنس قد يكونون مدركين لحقيقة أنها متعة زائفة. وهنا بتكلم عن المتزوجين ولكن 👈
تقريبا جميع مدمني الجنس يشعرون بالذنب والعار ، ومشاعر العزلة القوية والوحدانية ، والشعور باليأس وفقدان الأمل ، والتعارض القيم والمعتقدات الشخصية.

وهنا سوف استعرض لكم انواع وأسباب كل منها علي حدا. 👈 والكلام موجهة للجميع رجل امرأة سنجل وايضا جميع الميول المختلفة ✌️✌️

1.استراق النظر والاستثارة.
وهنا ممكن استراق النظر الي امرأة في الشارع أو زميلة في الشغل أو زوجة في التواليت أو يوصل الامل الي الدياثة وأقصد استراق النظر الي الاخت أو الأم أو الأقارب الدرجة الأولى بمعني أدق المحاارم ✌️✌️
2. الافلام الإباحية.
وهنا مش هتكلم كتير عشان انا نفسي من مشاهدي الاباحية ويعترف بكدة 😊😊
3. الادمان الجنس عالانترنت:
وأقصد الجنس الشات والمواقع الجنسية وغرف المحادثات الخاصة (برايفت ).
4. العادة السرية:
لاتعليق. كلنا محدش سلم منها حتي انا ولو مرة في العمر مثلي ودي حقيقة ✌️✌️
5.العلاقة الجنسية المرتبطة بالمال:
وهنا اقصد الجنس من أجل المال. للجنسين
6.بصرحة حاجة مش هتتماشي مع قوانين المنتدى بس هي حاجة قذرة. وخلاص
ممكن نسميها. اسباب اخري اوكي ✌️✌️

🌹موضوع النقاش 🌹
كل واحد وواحدة تختار وتقول الطريقة الي مدمن بيها للجنس. ويقول فعلا لسة مكمل فيها. وهل لسة بيتمداى في الفعل في ضوء النقاط الي ذكرت في موضوع النقاش ✌️
ثانيا. الي عندة طرق للعلاج من مثل هذه النقاط يقترح الاقتراح مطلوب من من لهم تجربة البعد عن الأفعال ✌️✌️
ملحوظة كلامي ليس مبداء أو مصدر للمعلومة الخالية من العيوب والأخطاء رجاء. اقتبس الي شايفة صح وبس 💫💫

#Rooooody
للأسف من وجهة نظري اني إدمان الجنس اخطر و ابشع من ادمان المخدرات
انا كنت بس تعافيت
بس احيانا بيغلبني شيطاني للأفلام

• أتفق
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
مدمن عاده سرية و رجعت ليها بعد فتره انقطاع شهور للاسف
الافلام مش اوي والشات كذلك
.....
علاج العاديه السريه وعن تجربه هو حاجتين الاولي هي الاصرار والعزيمه بلا منازع
الثانيه هو ان يكون عندك سبب و دافع حقيقي انك تبطل

• عجبني