NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

فضفضه إدمان الجنس مناقشة من القلب ✌️✌️

• عجبني
التفاعلات: مجنونة مطرقعة 😁😁
انا حددت في البوست جزئين. الأول أن كان في شارع أو زميلة في الشغل أو زوجة. وبعد كدة. قولت المحاارم ونقضدت الفعل مش الفاعل. وصدقني قرأت كتير وسالت كتير. والنتيجة نفس الكلام ماعلينا علي رايك انا مش ناقصة الموضوع ياخد مجري تاني خلينا في النقاط الأساسية
وانا موافق ،، مافيش داعي نخش في نقاش يحول مجرى الموضوع لمكان تاني بشكل عام وحتكلم عن نفسي فبالرغم من اني جربت حاجات كتير الا اني لم ادمن على شئ منها الا حاجه وحده لقيت اني بميل ليها وده كان في سن صغير وبعدين شلتها من دماغي ،، طبعا الحاجات الكتير اللي جربتها كلها طبيعيه

• عجبني
وانا موافق ،، مافيش داعي نخش في نقاش يحول مجرى الموضوع لمكان تاني بشكل عام وحتكلم عن نفسي فبالرغم من اني جربت حاجات كتير الا اني لم ادمن على شئ منها الا حاجه وحده لقيت اني بميل ليها وده كان في سن صغير وبعدين شلتها من دماغي ،، طبعا الحاجات الكتير اللي جربتها كلها طبيعيه
عرفت تقلع عن حاجة منهم مدي الحياة

• عجبني
التفاعلات: magdy30
اشكر لحضرتك الرد واحترم عدم رغبتك في الرد على الفقرة الثانية من التساؤل
لاء عادي ممتنعتش. قول الي عايزة

عرفت تقلع عن حاجة منهم مدي الحياة
اكيد اقلعت عن حاجات كتيره بعد ماكبرت وانا عموما بطبعي ملول يعني بحب التغيير بس المؤكد كمان ان في حاجات بتفضل معانا ومش بنقدر نتخلص منها ربما لاننا مش عاوزين في قراره انفسنا التخلص منها او بنبقى مبسوطين بيها

• عجبني
موضوع ممتاز يا دكتوره....
بس انا شخصيا شغلي كله اثاره.
وعلاقات.
ولكن لا أقيم علاقات الا باضيق الحدود .

• حبيته
موضوع ممتاز يا دكتوره....
بس انا شخصيا شغلي كله اثاره.
وعلاقات.
ولكن لا أقيم علاقات الا باضيق الحدود .
حلوة دكتورة دي ☺️☺️
فعلا يا جو شغلك كلة مغريات. **** معاك

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
انا داخل ع العشرة سنوات

• حبيته
وايه السبب القوي اللى خلاكي تعمليها مادمت تكرهيها حد العياط؟
ضعف وقت طيش وزي مقولت خيبة علي كبر

ضعف وقت طيش وزي مقولت خيبة علي كبر
العمر كله لحضرتك ، ولا خيبة ولا حاجة الواحد يتعلم بالتجربة هذا انت جربتي وما عجبتك يمكن لو ماجربتي تظل الفكرة تلح عليكي وتحلى في عينك لأن الممنوع مرغوب

• عجبني
العمر كله لحضرتك ، ولا خيبة ولا حاجة الواحد يتعلم بالتجربة هذا انت جربتي وما عجبتك يمكن لو ماجربتي تظل الفكرة تلح عليكي وتحلى في عينك لأن الممنوع مرغوب
ميرسي.
بليز بلاش حضرتك قولي رودي ممكن

• عجبني
التفاعلات: aser el bahar
  • حبيته
جميع ما سبق معدا المحارم

• أتفق
اولا الجنس فن الحياه والسعاده بس لو كان باحساس جميل مش لمجرد افراغ شهوة لان لو افراغ شهوة بعدها هنقرف او خلاص انتهت السعاده لكن الفن والاحساس حاجه تانية والاهم ان الجنس بيكون مش بالمشاهده للافلام انا مثلا بحب قراية القصص مش شرط الجنسيه بس بالعكس بحب جدا القراية وبتمنى لمدمنى الجنس انهم يفهموا ان الاحساس والسعاده مش افراغ شهوة انا ديما لوحدى لسببين اولا لانى مالقتش انسانه مثل فكرى ومعتقداتى وثانيا ان المتعه مش فى افراغ شهوتى لانى انسان وبحتر الاحساس ده جدا وبعتبره فن الاحساس واساس الحياه الراقية وكمان مش بحب اتعامل مع الانث انها وسيلة او مكان لافراغ الشهوة دا رايي واتمنى يكون مفهوم ليكم وشكرا لصاحبة البوست واتمنى ليها وليكم كل سعادة وخير :):):):):):)

• عجبني
انا مدمن الاحساس بالجنس لو محستش مع اى واحده بالمتعه والاحساس المميز بفضل العاده السرية احسن لان صعب تلاقي انسانه بتحب المتعه بجد مش الشهوة

• عجبني
ممكن فى حاجات تانية
عندى بحب القراة وقرات كتير فى المجال الطبى والخاص بالناحية الجنسية
وطب الاعشاب ولا انكر بحب اسمع القصص والمشاكل الاجتماعية
انما الباقى ممكن لو صادف
ميولك جميل لان قراءه القصص اجمل حاجه بس ليا سؤال بطب الاعشاب

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: متحرش تويتر
اولا الجنس فن الحياه والسعاده بس لو كان باحساس جميل مش لمجرد افراغ شهوة لان لو افراغ شهوة بعدها هنقرف او خلاص انتهت السعاده لكن الفن والاحساس حاجه تانية والاهم ان الجنس بيكون مش بالمشاهده للافلام انا مثلا بحب قراية القصص مش شرط الجنسيه بس بالعكس بحب جدا القراية وبتمنى لمدمنى الجنس انهم يفهموا ان الاحساس والسعاده مش افراغ شهوة انا ديما لوحدى لسببين اولا لانى مالقتش انسانه مثل فكرى ومعتقداتى وثانيا ان المتعه مش فى افراغ شهوتى لانى انسان وبحتر الاحساس ده جدا وبعتبره فن الاحساس واساس الحياه الراقية وكمان مش بحب اتعامل مع الانث انها وسيلة او مكان لافراغ الشهوة دا رايي واتمنى يكون مفهوم ليكم وشكرا لصاحبة البوست واتمنى ليها وليكم كل سعادة وخير :):):):):):)
انا مدمن الاحساس بالجنس لو محستش مع اى واحده بالمتعه والاحساس المميز بفضل العاده السرية احسن لان صعب تلاقي انسانه بتحب المتعه بجد مش الشهوة
حاولت تمتنع كام مرة وفشلت

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%